Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Модульний БЖ своїми руками

Наша сеть партнеров Banwar

Обплетення з червоного полімерного матеріалу, що світиться в УФ, діаметром 16 мм - 1,5 м, діаметром 10 мм - 1,5 м, діаметра 6 мм - 3 м і діаметра 4 мм - 3м. Термоусадку діаметрів 30 мм, 16 мм, довжиною 30 см, діаметром 42 мм, 15 см. Стяжки-хомути, з червоного пластику, 10 шт.

Дриль "Ритм", свердла, ел. лобзик "Bosch" Шліфувальна машинка "Colt" Паяльная станція "KADA 852" Паяльник і приналежності

Отже, приступаємо:

Для початку, ось як виглядав всередині мій комп до цього мода:

Насамперед треба розібрати комп і дістати БП.

Ось що представляла собою задня стінка мого БП. Відразу обмовлюся, що в будь-якому іншому питальник все може виглядати по-іншому.

У мене було кілька варіантів, які ж використовувати роз'єми для кабелів, але я зупинився на стандартних Molex'ах і перехідниках, які доклав виробник мого БП. Ось фота тих матеріалів, які я використовував в цій роботі:

Для шлейфу материнської плати я використовував перехідник з 20 на 24 піновий ATX роз'єм, для додаткового роз'єму подачі живлення до процесору S-478 - перехідник з 4 на 8 пинов. Кольори проводів перехідників і, отже, їх напруга збігалися, необхідно було тільки відрізати зайві групи контактів в роз'ємі. Перевіривши кілька разів правильність терморегулятори, гострим ножем я це виконав. Далі я зняв кришку БП, почистив його від пилу.

І ось приступив до подальшої розбиранні. Відпаяв дроти із вхідними розетки живлення, конденсатор-фільтр, дроти з тумблера вкл-викл. У цьому БП був встановлений перемикач вхідної напруги 230-127в, причому він був заклеєний від випадкового перемикання. Його я випаяв з плати і демонтував з корпусу питальник, нехай не займає дорогоцінний місце всередині блоку.

Саму плату блоку живлення поки чіпати не треба, так як необхідно ретельно продумати і приміряти, куди ставити додаткові роз'єми. У моєму випадку довелося поламати голову, БП досить щільно упакований деталями, і плюс до цього його задня кришка має велику кількість прорізаних отворів для доступу повітря. Після того як я все-таки розмістив теоретично роз'єми, настав час практики. Друкована плата БП була демонтована з його корпусу, з неї були Випаяв 2 стандартних 80мм кулера, про їх заміну пізніше. Таким чином, в моїх руках залишився тільки металевий остов питальник.

Кришка була заклеєна малярським скотчем, були намальовані необхідні технологічні отвори під роз'єми, в кількості 3 штук, електролобзиком і дрилем вони були випив. Потім вони були підігнані за допомогою надфилей до необхідних змін.

Після деякої кількості неодноразових примірок всі роз'єми були на своїх місцях, а значить можна приступити до наступної фази цього мода - полірування.

Завершити:

Використовувалися: шліфувальна машинка, водостійка шкурка різної зернистості, паста ГОІ, шматок повсті, авто-поліроль. За користування шліф-машинкою її власнику Олексію від мене велике спасибі.

Зі стандартних листів шкурки необхідно вирізати шматки під розмір, затискають в машинку. Почав я зі шкурки зернистістю 240, потім 800, а фінальна шліфовка була зерном 1200. У перервах між шліфування необхідно трохи змочувати шкурку губкою з водою. Потім замість шкурки в шліф-машинку затискається тонкий повсть або подібна тканина-фетр, драп. Наноситься паста ГОІ і кілька крапель машинного масла. А далі треба буде монотонна, одноманітна полірування кришки БП з усіх боків. Результат буде тим краще, чим більше часу йому приділити і чим краще підготувати поверхню. Фінальна полірування йде із застосуванням авто-поліролі. У підсумку, у мене вийшло так:

Фарбування роз'ємів:

Пофарбувати вирішено було все роз'єми в червону фарбу, що світиться в УФ променях. Починати фарбувати можна в перервах полірування, так як процес це тривалий. Шліфувати роз'єми перед фарбуванням не слід, я спробував пошкуріть і пофарбувати тестовий molex, вийшло не дуже: через його матеріалу поліетилену спочатку поверхню роз'єму гладка, а після шкуренія виходить шорсткою і втратила минулий блиск. Повністю розбирати всі роз'єми було зайвим, досить було замаскувати скотчем дроти від фарби. Розбиралися тільки molex'и. Їх розбирання не така складна, як здається. Беремо роз'єм в руку і з боку контактів підходящої маленької годинникової викруткою акуратно загинаємо всередину 2 утримують вусики на кожному штирьком. Далі несильно тягнемо за провід, і вуаля - штирек з проводом виявляється у нас в руці. Ті частини роз'ємів, що ні фарбуються, були замотані скотчем. Molex'и я вирішив фарбувати не повністю: і фарба економиться і виглядає, на мій погляд, оригінально, все одно, коли роз'єм застромлять в девайс, білої неокрашенной частини не видно. Послідовність фарбування така: 2 шари грунтовки з проміжком 15 хвилин; 2-3 тонких шару фарби, з тим же перервою. Потім роз'єми сохнуть ніч. Фарбував за раз 3-4 роз'єму.

Фарбував за раз 3-4 роз'єму

В першу чергу треба пофарбувати ті роз'єми, які будуть ставитися в БП - 5 molex'ов female (мама), 20 піновий на материнку і 4 піновий на процесор.

сторінка 2

Рейтинг (голосів): 7.17 (6)

Особиста моддінг колекція

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов