Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Monitor Audio - еталон інноваційного виробника акустики

  1. Monitor Audio - еталон інноваційного виробника акустики Серед компаній, що випускають акустичні системи,...
  2. сімдесяті
  3. вісімдесяті
  4. C-CAM
  5. Від дев'яностих до теперішнього часу
  6. Ще трохи про технології
  7. підсумок

Monitor Audio - еталон інноваційного виробника акустики

Наша сеть партнеров Banwar

Серед компаній, що випускають акустичні системи, є своєрідні чемпіони з інновацій. Одним з еталонів інноваційного виробника акустики можна без перебільшення назвати британську компанію Monitor Audio. Творчий пошук їх інженерів почався ще в 70-е і продовжується до цього дня.
Серед компаній, що випускають акустичні системи, є своєрідні чемпіони з інновацій
Це пост про технології, які застосовуються Monitor Audio при створенні акустичних систем, і результати, яких вони досягають за допомогою цих технологій - спроба простежити шлях інновацій Monitor Audio і узагальнити їх досвід в створенні акустичних систем (і зокрема динамічних гучномовців). Я торкнуся деякі факти історії компанії і ключові розробки за останні 40 років.
Багатьох, в тому числі мене, Monitor Audio підкуповує тим, що її інновації лежать в площині практичної електроакустики і технологій виробництва, а не в сфері "теплого лампового" маркетингу.

Початок: батьки засновники і перший досвід


Появою Monitor Audio на світовому ринку акустичних систем ми зобов'язані Мохаммеду Ікбалу, Мартіну Колломсу і Майклу Біну, які в 1972-му році заснували невелике підприємство з випуску акустики в Кембриджі.
Все починалося з досить великих, трьохполосних АС, що відповідало тренду того часу, які навряд чи можна назвати поличними. Швидше це був якийсь проміжний клас між традиційною полочной мониторной акустикою і підлоговими системами, в комплект навіть входили спеціальні стійки, бо далеко не всі полки могли нести на собі настільки масивну навантаження.
У той час компанія не проводила власних динаміків і використовувала гучномовці інших компаній, таких як KEF, EMI, B & W, Peerless. Корпуси розроблялися компанією, але замовлялися у сторонніх виробників. Іншими словами, інженерна частина розробки полягала в проектуванні і оптимальному розрахунку параметрів корпусу, розробці схемотехніки і конструкції кросовера, а також зовнішнього дизайну / декору АС, а виробнича функція зводилася до якісної збірці.
Сучасники перших серій цієї акустики відзначали, що виробник, при всьому концептуально-викрутки подхде, не економить на якісних комплектуючих. Причому відгуки ці були в ще зароджується тоді аудіопрессе (яка в той момент була притулком технічних обдарованих ентузіастів, а не збіркою маркетологічних і суб'єктивістських міфів як зараз). Щедрість на комплектуючі - та особливість продукції Monitor Audio, яка збереглася до цих пір.

сімдесяті


У 1974-му компанія створила першу АС, яка тягне на статус легенди свого часу - MA3, величезну (висота 715 мм, вага 27 кг) підлогову трехполосную систему з високочутливими драйверами EMI. Нетривіальним рішенням стало використання овальних низькочастотних динаміків з тканинної сендвіч-мембраною, покритої полімерами (форма була використана для збільшення площі дифузора).
Конструкція НЧ драйвера дозволила відтворювати частоти, починаючи від 40 Гц, з нерівномірністю + - 2 дБ і чутливістю 96 дБ, що і сьогодні є досить значним результатом.
В цілому, характеристики пристрою виглядають наступним чином:
У 1974-му компанія створила першу АС, яка тягне на статус легенди свого часу - MA3, величезну (висота 715 мм, вага 27 кг) підлогову трехполосную систему з високочутливими драйверами EMI


Згодом в компанії зрозуміли, що необхідно використовувати гучномовці одного виробника і самим виготовляти корпуси. Hi-fi, як явище і стандарт в той час, тільки починав активно розвиватися, і що існували тоді підходи вимагали від інженерів рішень, кардинально впливають на поліпшення вірності відтворення.
У 1976-му році компанія переїжджає в один з лондонських передмість і відкриває власну фабрику з виготовлення корпусів. Десь в цей же момент Monitor Audio розпочинають співпрацю з найбільшим британським виробником динаміків ELAC (не має відношення до однойменного виробнику з Німеччини).
Другим хітом сімдесятих, в якому відбилося співпрацю з ELAC, стають MA7, створені в 1977-му році, більш компактні поличні 2-смугові монітори з габаритами (ВхШхГ): 405х228х203 мм і вагою близько 7 кг. Там також застосовувалися тканинні динаміки з полімерним покриттям, які стали в той час популярною альтернативою класичним целюлозним дифузорам. Про технічні характеристики можна судити з документації до цього устаткування, що збереглася з того часу.

Навіть на ранніх етапах становлення компанія почала експерименти з матеріалами для дифузорів, коли більшість виробників вважали за краще целюлозу, в Monitor Audio експериментували з композитними тканинними мембранами.

вісімдесяті


До кінця сімдесятих компанія завойовує статус одного з провідних британських виробників інноваційної акустики, а також організовує випуск власних динаміків. Рішення відмовитися від сторонніх виробників викликано декількома причинами:
Перше - можна підлаштовувати динамік під конструкцію АС, а не навпаки, коли параметри чиїхось динаміків визначали розрахункові величини корпусів.
Друге - можна вести розробки нових типів гучномовців, які отримають унікальні (в порівнянні з іншими) властивості.
Третє - можна знизити вартість компонентів і раціоналізувати виробництво, максимально адаптувавши динамік під конкретний продукт (АС).
Так в результаті наукового пошуку Monitor Audio реалізували ідею металевих дифузорів. У вісімдесятих ВЧ-динаміки з металу виготовляли деякі, крім Monitor Audio навскидку можу пригадати ALR Jordan (ФРН) і Acoustic Energy.
Особливістю металевих ВЧ-випромінювачів Monitor Audio стала ефективна система охолодження, реалізована за рахунок установки спеціального металевого купола та додаткових вентиляційних елементів.
Також саме Monitor Audio вперше використовували феромагнітну рідина в зазорі між магнітом і котушкою ( технологія прийшла з космічної галузі ) І застосували металевий каркас для котушки гучномовця.
Першою АС з алюмінієвим твитером стала Monitor Audio R852MD, яка була випущена в 1986-му. Технологія, створена для перших металевих ВЧ-драйверів Monitor Audio, застосовується до цього дня.
До кінця сімдесятих компанія завойовує статус одного з провідних британських виробників інноваційної акустики, а також організовує випуск власних динаміків
характеритик:

  • Частотний діапазон: від 42Hz до 22kHz (від 70Hz до 20kHz ± 4dB [при безлунна вимірі]);
  • Поділ кросовера: 3.5kHz [18dB / octave]
  • Чутливість: 98dB max на 1 м, 20W для 96dB на 1 м
  • Опір: 8 Ом
  • Рекомендована номінальна потужність підсилювача: від 8 до 30W
  • THD: не більше 0,7% (для всього діапазону відтворюваних частот)
  • Розміри: 228 x 405 x 203mm
  • Маса: 6.75g

Пізніше, в 1988-му інженери компанії удосконалили металеві ВЧ-випромінювачі, що призвело до появи нової технології, що отримала назву Gold Metal Dome (пізніше - Gold Dome C-CAM). Технічно інновація дозволила "відсунути" перший резонанс купола твітера в область 35 кГц, тобто далеко за межі кордонів людського сприйняття. Характерною особливістю цих твиттеров став золотий блиск анодованого сплаву, з якого виготовлявся громкоговорітель.Золота, всупереч поширеному переконанню, там природно немає.
Пізніше, в 1988-му інженери компанії удосконалили металеві ВЧ-випромінювачі, що призвело до появи нової технології, що отримала назву Gold Metal Dome (пізніше - Gold Dome C-CAM)
Зовнішній вигляд ВЧ-драйвера Gold Metal Dome
Цікаво, що знакова для 80-х АС R852MD була розроблена відомим конструктором Робіном Маршаллом, який, покинувши компанію, заснував Epos Acoustic, що випустила не менше легендарні для свого часу колонки ES14.

ES14

C-CAM


Останньою великою і, мабуть, однією з найбільш значущих в історії компанії інновацією 80-х стала розробка металевих мембран з керамічним покриттям для динаміків СЧ / НЧ-ланки. Технологія запозичена для аудіо з аерокосмічної промисловості, де використовувалася для виробництва компонентів реактивних двигунів.
Останньою великою і, мабуть, однією з найбільш значущих в історії компанії інновацією 80-х стала розробка металевих мембран з керамічним покриттям для динаміків СЧ / НЧ-ланки
Характерний зовнішній вигляд C-CAM-випромінювача
Застосування цієї технології в серійних виробах відноситься в рівній мірі до 90-м - нульовим років і теперішнього часу. Саме ця технологія виробництва дифузорів, названа C-CAM, на даний момент є базовою практично для дуже багатьох пристроїв Monitor Audio.
З огляду на, що ця технологія стала основною для виробництва металокерамічних динаміків Monitor Audio, має сенс трохи докладніше зупинитися на техпроцессе. При виробництві дифузорів для забезпечення однорідності (монолітності) матеріалу, алюмінієво-магнієвий сплав проходить спеціальну процедуру зняття залишкової напруги, що складається з трьох етапів. Після цього для створення керамічного шару завтовшки в 50 мікрон застосовується анодування.
Завдяки застосуванню цієї технології жорсткість і стійкість матеріалу до вигинів і паразитних резонансів стає значно вище, ніж у традиційних металевих гучномовців.

Від дев'яностих до теперішнього часу


У 1991-му з'являються перші серійні динаміки з керамо-металевими дифузорами і перша АС, повністю створена на їх основі - Monitor Audio Studio 10. Ця система позиціонувалася як студійна, при цьому завоювала не тільки професіоналів, але і не пов'язаних з індустрією звукозапису меломанів.
Це була класична полочная двухполосная акустика з наступними характеристиками:

  • Частотний діапазон від 40Hz до 20kHz ± 3dB.
  • Частота кросовера 3 кГц.
  • Чутливість 88.5dB / W / m (2.83V).
  • Номінальний опір 8 Ом.
  • Діапазон потужності підсилювача 20 - 200 W (8 Ом).
  • Габарити: 20 x 25,5 x 40.
  • Вага 8 кг кожної колонки.


Графік АЧХ Monitor Audio Studio 10 (видно, що резонансний пік витіснений за межі чутного діапазону область 25 кГц)
Графік АЧХ Monitor Audio Studio 10 (видно, що резонансний пік витіснений за межі чутного діапазону область 25 кГц)   Не зайвим буде зазначити, що при дійсно унікальних для свого часу інноваціях, компанія не завжди успішно показувала себе на ринку побутового та професійного аудіо в 90-х
Не зайвим буде зазначити, що при дійсно унікальних для свого часу інноваціях, компанія не завжди успішно показувала себе на ринку побутового та професійного аудіо в 90-х. У 1998-му році це призвело до ґрунтовної реорганізації модельного ряду і структури призначених для користувача лінійок.
Потрібно віддати належне маркетологам компанії (в даному випадку без сарказму), які на підставі досить глибоких досліджень ринку аудіо створили піраміду класів, яка і сьогодні не втрачає актуальності. Піраміда складається з п'яти рівнів, які добре відображають категорії людей, які купують АС:

  • Monitor (в минулому мала назву Monitor Reference) - базовий клас, з високою вірністю відтворення. Раніше в цій категорії декор б абсолютно мінімалістичний. З поточного року, щоб привернути молодь, виробник запропонував кольорові дифузори динаміків.
  • Bronze - якісний звук, а також дизайн, що запам'ятовується і порівняно не скуповуючи обробка, для людей, яким важлива відповідність форми і змісту.
  • Silver - преміум клас, де технології виходять за межі класичних уявлень про високої вірності відтворення, тобто облік навіть незначних нюансів. Оздоблення статусними матеріалами (натуральний шпон, лак).
  • Gold - безкомпромісний, з максимально можливими комплектуючими, можна без перебільшень назвати High-End.
  • Platinum - найкраще з того, що змогла зробити компанія, бездоганна акустика, перетворена в предмет розкоші.

Ще трохи про технології


Rigid Surface Technology
Нульові також починалися зі знаковою розробки. У 2000-му році була розроблена так звана RST (Rigid Surface Technology). Перед інженерами компанії стояло завдання в черговий раз збільшити міцність мембран СЧ / НЧ-випромінювачів, щоб домогтися більшого звукового тиску при збереженні розміру і без підвищення рівня спотворень, а також знизити поширення стоячих хвиль.
Для реалізації завдання був застосований принцип аналогічний японському оригамі. Для створення ребер жорсткості на поверхню дифузора завдали невеликі напівсферичні ямки, діаметр яких збільшувався від центру до периферії дифузора.
MMP (Metal Matrix Polymer)
У 2003 році дослідниками компанії в серійну практику була успішно впроваджена ще одна технологія, яка стала своєрідною бюджетною альтернативою C-CAM. Інновація була вперше використана в АС серії Radius.
Суть технології - вплавлення в поліпропілен (основа для створення дифузора) частинок металу під високим тиском. Як і в RST товщина дифузора була зроблена змінної для збільшення міцності. У підсумку, вага і вартість в порівнянні зі звичайною полімерною мембраною практично не збільшився, а міцність багаторазово зросла. Технологія з успіхом використовується в сучасних бюджетних АС від Monitor Audio.
антирезонансним композит
Ще однією цікавою технологією, що використовується при створенні АС Monitor Audio, стали ARC (Anti-Resonance Composite). Як і багато інших, ARC спочатку не була акустичної технологією, вона була запозичена з автопрому.
Командою розробників Monitor Audio було виявлено, що панелі з полімеру з мінеральними добавками дозволили знизити резонанси в каркасних елементах СЧ-гучномовців і виступали в якості своєрідного демпфера. На жаль, оцінити ці антирезонансні властивості матеріалу поки можуть тільки власники пафосних флагманів із серії Platinum для не бідних аудиофилов.
Композитні дифузори Monitor Audio
Технологія RDT (Rigid Diaphragm Technology) з'явилася порівняно недавно і на даний момент застосовується тільки для флагманської лінійки Platinum. Фактично це ще один "ривок" в сторону зниження маси і збільшення міцності дифузора.
Технологія передбачає нанесення анодованого металокерамічного шару C-CAM на пористу структуру, виткану з міцних надтонких волокон полімерного матеріалу Nomex. Результати тестових вимірювань показали, що RDT товщиною в 40 мікрон (в два рази тонше за людську волосину) легше і в 150 разів міцніше, ніж C-CAM товщиною в 200 мікрон.
HiVeII (High Velocity)
Інновації торкнулися не тільки динаміків. Однією з цікавих особливостей стало використання т.зв. HiVeII-фазоінвертора (High Velocity). Суть в тому, що людський слух дуже чутливий до звукових затримок. Фазоинвертор ж, крім того, що дозволяє посилити НЧ, ще й викликає такі затримки. Для того щоб їх усунути, в трубах ФМ застосовується поздовжня нарізка, яка прискорює повітряний потік і знижує турбулентні явища.

підсумок


Для опису всіх інновацій, які застосовує Monitor Audio, навряд чи вистачить однієї статті. Досвід інноваційних розробок цієї компанії дуже цікавий і повчальний для деяких інших виробників, які протягом багатьох десятиліть нічого не змінюють і живуть завдяки колись заробленої репутації і міфам про цінності архаїчних технологій.



 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов