Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

монолітний бетон і ЗБВ, застосування цементу і арматури

Наша сеть партнеров Banwar

В останнє десятиліття відбулися істотні зміни в сфері будівельної індустрії. Колись домінуючі стінові ЗБВ панелі, палі , Фундаментні блоки та плити перекриття поступово поступилися пальму першості конкурентам з монолітного бетону. Відбулася поступова переоцінка цінностей, можна навіть сказати - зміна пріоритетів. Чотири останніх десятиліття двадцятого століття будівництво споруд зі збірного залізобетону і виробництво виробів ЗБВ активно розвивалися: будувалися нові заводи, модернізувалися старі, удосконалилися технології.

На якийсь момент збірний залізобетон, в особі численних готових ЗБВ, практично витіснив всі інші види конструкційних будівельних матеріалів. Цегла став використовуватися все рідше і рідше. В основному, в приватному будівництві або при вовзеденіі так званих «ЦКовскіх» будинків за індивідуальними проектами. А мегапопулярний нині товарний бетон в цивільному будівництві використовувався лише як супутній матеріал, хоча при цьому, бетон досить активно застосовувався при зведенні промислових об'єктів: гребель, дамб, естакад, мостів і т.д.

На початку 90-х в Росії підтяглися перші іноземні будівельники з Туреччини і Югославії. Можна сміливо сказати, що вони і почали розвивати наш ринок товарного бетону, та й монолітне будівництво в цілому. Удар пішов за двома напрямками. Турецькі будівельні фірми почали зводити масштабні цивільні споруди з монолітного залізобетону (бетону та арматури), а югославські фахівці крім глобальних будівництв поступово стали освоювати і приватний сектор.

Новоутворена каста «нових росіян» хотіла змін у всьому. У тому числі і в будівництві дач, котеджів і т.д. А якщо є попит - відразу з'являється пропозиція. Югославам було чого запропонувати нашим вмить розбагатіли співвітчизникам. Використання товарного бетону в виготовленні стрічкових фундаментів, натомість фундаментних блоків - одне з таки х пропозицій. Дальше більше. Монолітні плити з бетону стали витісняти готові ЗБВ плити перекриття . Моноліт - це надійно, модно і т.д. Ні тобі швів, ні рустов. Краса.

Про поганенькі звукоізоляційні властивості перекриттів з монолітного бетону в якось і не згадувалося. На перше місце ставилися інноваційність, міцність і навіть підвищена сейсмостійкість споруд. Можна подумати, що ми живемо в сейсмонебезпечній зоні. Звичайно, не варто скидати з рахунків найширші можливості монолітного залізобетону у втіленні найсміливіших архітектурних надмірностей. Моноліту є практично все різноманіття форм. Тут залізобетонні споруди поза конкуренцією. Витонченість і міцність одночасно - дорогого коштують.

Монолітний будинок став критерієм елітності споруди. Це тривало досить довгий період часу. Лише в останні роки, навіть бюджетне цивільне будівництво стало освоювати монолітні технології. Хоча, заводи ЗБВ досі активно «пихтять» і згортати виробництво або закриватися - явно не збираються. Для забезпечення збільшення попиту на бетон товарний, більшість заводів ЗБВ і комбінатів ЖБК модернізувало свої растворо-бетонні і бетонозмішувальні вузли, збільшивши їх потужність і продуктивність.

Загострення попит на товарний бетон потягнув за собою ринок цементу і сталевої арматури. Ця нерозривний зв'язка схильна однаковим сплесків і падінь споживчого попиту. адже, цемент виступає в ролі основної сировини для виробництва товарного бетону і різних будівельних розчинів. Цемент - головний і незамінний компонент бетону і цементного розчину. Альтернативи порівнянної цементу за ціною - якості поки не придумали. За свою полуторавековую історію «життя в залізобетоні» цемент зарекомендував себе як відносно недорогий і надійний будівельний матеріал.

Те ж саме можна сказати і про арматуру. Адже бетон в відлитою залізобетонної конструкції або виробі ЗБВ не живе своїм окремим життям. Він завжди в союзі з будівельною арматурою. Як в тій приказці «Ми з Тамарою ходимо парою». У кожного своя роль в цьому дивовижному дуеті, що має назву - залізобетоном. Бетон виступає в ролі масиву або опори, що сприймає на себе всі навантаження на стиск. Арматура - сполучна ланка, каркас, скелет, як Вам буде завгодно. Головне завдання арматури - не дати застиглому бетоні тріснути, розірватися, зруйнуватися.

Ось саме тому так нерозривна зв'язок в зростанні або падінні споживчого попиту на ці будівельні матеріали: цемент, бетон і арматуру. До речі сказати, ці ж матеріали використовуються і у виробництві ЗБВ. По суті, монолітний залізобетон і збірний залізобетон, виготовлений на комбінатах ЖБК і заводах ЗБВ - те ж саме. Єдина відмінність заводських виробів із залізобетону - застосування термічної обробки (пропарювання) відлитих виробів і конструкцій в спеціальних камерах. Завдяки пропарюванню, вироби ЗБВ набирають за 8-10 годин до 75% проектної міцності. Бетон в звичайних умовах досягає таких параметрів лише через 7-10 днів.

Ось і виходить, що у одного матеріалу свої переваги, у іншого - свої. У заводських виробів ЗБВ - можливість швидкого монтажу і введення в експлуатацію. У монолітних конструкцій з товарного бетону - жорстка зв'язаність основних елементів, можливість зведення нестандартних будівель і споруд, проведення робіт в обмеженому просторі, що особливо актуально при точкової забудови або реконструкції будівель.

А чи є взагалі це протистояння між монолітним і збірним залізобетоном? Або кожен вид має право на існування і живе своїм життям, зі своїм ринком споживання, вирішуючи ті чи інші завдання більш добре ніж це виходить у «конкурента». Напевно, крапку в цьому «суперечці і боротьбі» поставить час. Але станеться це, судячи з усього, не скоро.

А поки, щосили «коптять» бетонні заводи, цемент і арматуру везуть за тисячі кілометрів. Збільшення споживання бетону і розчину спровокувало розвиток транспортної структури. Адже для перевезення бетонних сумішей та цементу потрібна спеціальна техніка: автобетонозмішувачі, бетононасоси, автобетононасоси, вагони цементовози і автоцементовози.

Маховик расркучен. Виробництво бетону, асфальтобетону, бітуму , ЗБВ, цементу і арматури до 2009 року досягло небувалих масштабів. В цей бізнес залучені сотні тисяч робочих рук, десятки тисяч одиниць спецтехніки, тисячі заводів. Лише економічна криза внесла свої корективи і виступив в ролі гальмуючого і руйнівного фактора. Катастрофічне зниження попиту на бетон, ЗБВ, цемент і арматуру вже зробило свою чорну справу. Безліч підприємств, балансуючи на межі рентабельності і збитковості - скоріше мертві ніж живі. Як бетонний і цементний ринок вийдуть з цього випробування кризою - покаже час. А нам залишається працювати і сподіватися, що - Все буде добре! компанія Бест .

А чи є взагалі це протистояння між монолітним і збірним залізобетоном?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов