Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мопеди "Верховина" і "Карпати"

Наша сеть партнеров Banwar

У 60-70-х роках, коли вітчизняний ринок мототехніки заполонили мотоцикли та мопеди "Ява" , Вітчизняним виробникам малокубатурних мототехніки вже було що запропонувати. Два великих заводи того часу - Ризький і Львівський - займалися виробництвом радянських мопедів ще з початку 1960-го року і з завидною регулярністю представляли свої нові моделі. Беззастережне панування "Яви", звичайно ж, дуже заважало розробникам вітчизняних мопедів, проте продукція цих заводів теж не припадала пилом на складах і мала свого споживача.

Львівський мотозавод (ЛМЗ), спочатку спеціалізувався на випуску автопричепів, в 1958-му році зайнявся розробкою дослідних зразків мопедів, так як керівництвом країни було прийнято рішення кинути всі сили на розвиток цього напрямку. У ЛМЗ вже був досвід розробки такої продукції: зокрема, заводом були випущені мотовелосипеди В-902 і В-905, мопеди МВ-044 ( "Львів'янка"), а також мопеди МП-043, МП-045, МП-046 і МП -047. Кінець 50-х років ознаменувався випуском перших мопедів "Верховина-3" (MП-048), які відіграли помітну роль не тільки в історії Львівського мотозаводу, але і в історії вітчизняної мототехніки того часу. Мопед "Верховина-3", оснащений 50-кубових двотактним двигуном Ковровського механічного заводу (Ш-51К) потужністю 2 к.с., розганявся до 50 км / год. Кубатура, потужність і максимальна швидкість були типовими для мопедів, тому розробники, в першу чергу, привертали увагу споживачів до поліпшеного зовнішнім виглядом першої "Верховини".

На відміну від попередників, на мопеді "Верховина-3" встановили колеса меншого діаметру і трубчасту зварену раму, завдяки якій вдалося підвищити міцність конструкції і знизити вагу мопеда до 51 кг. "Верховина-3" могла похвалитися зручною посадкою і модернізованої передньої і задньої виделкою. Задню вилку закріпили до рами болтами і різьбовими втулками, що дозволило зменшити ступінь її зносу при хитанні. Гальмівні колодки оснастили захисними упорами, в які можна було вставляти компенсуючі шайби і не міняти колодки після 20 кілометрів пробігу. Раніше для кріплення паливного бака приварювалися кронштейни, а у мопеда "Верховина-3" бак кріпився за бурт, завдяки чому вдалося уникнути тріщин, часто утворюються в місцях кріплення кронштейнів. "Верховина-3" пройшла серію випробувань: зокрема, мопеду довелося подолати понад 5300 кілометрів, щоб продемонструвати свою надійність і невибагливість в експлуатації. В період часу з 1972-го по 1974-й рік з конвеєра заводу зійшли мопеди "Верховина-4" і "Верховина-5". Мопед "Верховина-4", який укомплектували двигуном Ш-57 потужністю 2.2 к.с., важив 52 кг і розганявся до 50 км / год.

Найбільшу увагу в цій лінійці п рівлек мопед "Верховина-6" (ЛМЗ-2158), який належав вже іншої категорії мототехніки. На "Верховині-6" велосипедні педалі замінили кікстартера, тому це вже не була мопед, а класичний мокикам. "Верховина-6" була оснащена двотактним двигуном Ш-58 потужністю 2.2 к.с. і двоступеневою коробкою передач, якою управляли лівою рукою керма. Високий кермо мопеда "Верховина-6" і подовжене сидіння забезпечували зручну посадку, а м'яка підвіска і широкі шини - комфортну їзду на складних ділянках дороги. У цього мопеда так само, як і на "Верховині-3", був багажник, розрахований на 15 кг. Мопед "Верховина-6" став важчим на 3.5 кг, але на його маневреності і швидкісних характеристиках (максимум 50 км / год) це не відбилося. Мопед "Верховина-7" з'явився в 1981-му році і отримав новий карбюратор, більш потужний генератор і двотактний двигун Ш-62 з безконтактної електронної системою запалювання. "Верховина-7" з кікстартера замість педалей теж був Мокікі, але, на відміну від "Верховини-6", розвивав максимальну швидкість лише до 40 км / год. Зовні мокикам "Верховина-7" трохи змінився завдяки новій фарі, заднього ліхтаря зі стоп-сигналом і контрольними приладами, винесеним на кермо.

Навесні 1981 го року з'явилася не менш значуща для історії Львівського мотозаводу модель - мокикам "Карпати" (ЛМЗ-2.160), а в 1986-му був випущений мокикам "Карпати-2" (ЛМЗ-2.161). У Мокікі "Карпати" була трубчаста рама, телескопічна передня вилка з пружинними амортизаторами, маятникова задня підвіска і взаємозамінні колеса. Обидва Мокікі "Карпати", в розробці яких взяв участь філія ВНДІТЕ в Ленінграді, оснащувалися 50-кубових двотактним одноциліндровим двигуном Ш-58 потужністю 2 к.с. або більш досконалим двигуном Шауляйського виробництва Ш-62 з безконтактною системою запалення. Мокікі розганялися до 40 км / год: двигун моделі "Карпати-1" був потужністю 2,0 л. с., а у "Карпати-2" - потужністю 1,8 к.с., при цьому мокикам "Карпати-2" став легшим за свого попередника на 1.5 кг. За винятком деяких деталей, за своєю конструкцією мокикам "Карпати" був практично аналогічний Мокікі "Дельта" Ризького мотозаводу.

Якщо говорити про відмінності між мопедами "Верховина-7" і "Карпати", то найочевидніше - це змінена у "Карпат" форма рами, бака, глушника і бічних кожухів. Розробники збільшили і термін служби нової моделі: гарантійний пробіг Мокікі "Карпати" склав 8000 км (у "Верховини-7" було 6000), а ресурс до першого капремонту - до 18000 км в порівнянні з 15000 км у "Верховини". До речі, цікавий факт: мопеду "Карпати" була навіть присвячена пісня, і його щасливі власники щосили виспівували: "Карпати, Карпати - він мій залізний кінь, Карпати, Карпати - НЕ мокикам, а вогонь". Незважаючи на його радянське походження, на Мокікі "Карпати" можна було подолати не одну тисячу кілометрів по степах і бездоріжжю, тому в той час він користувався великим авторитетом як відмінний мокикам для регулярних поїздок на далекі відстані. Одним словом, повертаючись до слів тієї ж пісні: "У всьому Союзі немає, хлопці, мопеда крутіше, ніж" Карпати ".

У 1988-му році Львівський мотозавод випустив 123 тисяч мопедів і мокикам, а в 1989-му їх число зросло до 139 тисяч штук. Колись обсяги виробництва цього заводу були вдвічі більше, проте в другій половині 80-х довелося скорочувати випуск 50-кубових машин через падіння попиту і активно розробляти нові моделі для залучення покупців. У лінійці мопедів Львівського мотозаводу представлені також дуже просунуті для того часу мопеди "Верховина-Спорт" зі збільшеним переднім колесом, ножним перемиканням швидкостей і виведеним наверх глушником, а також мопед для мототуризму "Верховина-Турист" з вітровим склом. У Мокікі "Карпати" теж були аналогічні модифікації - мопед "Карпати-Турист" та молодіжний мопед "Карпати-Спорт". Мопед "Карпати-2 Спорт" (ЛМЗ-2.160 С) був випущений в 1986-му році і відрізнявся від базової моделі трохи подовженою виделкою, ручкою замість багажника, кермом з перемичкою на зразок кросової моделі, ножним перемиканням передач і піднесеним щитком і глушником. мопед , Розганяється до 40 км / год, оснастили модернізованим двигуном Ш-62М і новим глушником з запобіжним екраном для зниження рівня шуму. Був ще мопед "Карпати-2 Люкс", відмітною особливістю якого були покажчики повороту. В останні роки ВАТ Львівський мотозавод мопеди не виробляє, тому і "Верховина", і "Карпати", і всі їхні модифікації вже стали історією.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов