Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

MORENDI | Чіп тюнінг двигуна - чіп тюнінг - історія і опис процесу

  1. Програмний чіп тюнінг
  2. Тюнінг бокс / модуль збільшення потужності / обманка
  3. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Чіп тюнінг (Chip tuning) спочатку мав на увазі заміну або перезапис чіпа EPROM (erasable programmable read only memory) який знаходиться в Е лектронном Б локе У правління (ЕБУ) двигуном, трансмісією або іншим агрегатом Чіп тюнінг (Chip tuning) спочатку мав на увазі заміну або перезапис чіпа EPROM (erasable programmable read only memory) який знаходиться в Е лектронном Б локе У правління (ЕБУ) двигуном, трансмісією або іншим агрегатом. Робиться це з метою поліпшити показники: потужності, екологічності або економічності. Ці можливості доступні, тому що виробник змушений використовувати консервативні настройки з метою компенсувати можливі відхилення при поточному виробництві для різних регіонів і умов використання та технічного обслуговування. Як правило, але не завжди, автомобілі з модифікованою програмою вимагають більш уважного тих обслуговування і більш якісне паливо.

Так процедура чіп тюнінгу виглядала в 1980 - 1990 роках. Сьогодні термін чіп тюнінг трохи оманливий, тому що продовжує використовуватися для процедури при якій вже не відбувається фізична заміна мікросхеми. Сучасні блоки управління двигуном, в більшості своїй, можуть бути перепрограмовані через діагностичний роз'єм OBD або спеціальний інженерний роз'єм BDM.

З розвитком технологій все більш складна електроніка встановлювалася і в автомобілі З розвитком технологій все більш складна електроніка встановлювалася і в автомобілі. Сучасний блок керування двигуном (в народі «мізки») дозволяє керувати багатьма аспектами роботи двигуна, такими як кут випередження запалювання, упорскування палива, електронний дросель, перепускний клапан, регулювання тиску наддуву турбіни, обмеження оборотів і швидкості, робота коробки АКПП, DSG, PDK і десятків інших вузлів.

Існує безліч параметрів, які можуть бути змінені при чіп тюнінгу і кожен з них впливає на потужність, чуйність, економічність і екологічність по-своєму.

Одним з класичних параметрів, який знайомий багатьом ще зі стареньких ВАЗів, Москвичів і інших - це УОЗ або У гол Про переженилися З ажіганія. Для кожного мотора при різному навантаженні і оборотах існує певний діапазон допустимих кутів запалювання. При певних значеннях досягається максимальний крутний момент - MBT. Якщо всі інші параметри роботи двигуна нас влаштовують, то використовується саме це значення в даній конкретній точці «карти» запалювання. Чим вище октанове число, тим повільніше і стабільніше горить бензин і тим більший кут до ВМТ ерхнЯЯ М ертвой Т окуляри ходу поршня) ми можемо використовувати. Відповідно після чіп тюнінгу автомобіль, як правило, більш примхливий до вибору бензину і вже не дозволить залити в себе «що попало» з будь-якої заправки. З кутом запалювання пов'язаний такий фактор як детонація, або горіння паливної суміші, викликані не іскрою від свічки запалювання, а іншими факторами. Факторів появи детонації безліч, але якщо обмежитися парою слів - її слід уникати будь-яку ціну, так як високий рівень детонації здатний привести до серйозних поломок двигуна.

Факторів появи детонації безліч, але якщо обмежитися парою слів - її слід уникати будь-яку ціну, так як високий рівень детонації здатний привести до серйозних поломок двигуна

Вище наведено приклад табличного представлення кута запалювання і його графічного трьох-мірні подання. Значення змінюються від частоти обертання коленвала (оборотів двигуна) і навантаження. Завдання налагоджувальника підібрати оптимальні значення в кожному осередку.

Паливна суміш - наступний і дуже важливий параметр при чіп тюнінгу та налаштування автомобіля Паливна суміш - наступний і дуже важливий параметр при чіп тюнінгу та налаштування автомобіля. Раніше все було просто - змінивши час вприскування можна було зробити суміш більш «багатою» або «бідної». З повсюдним впровадженням дизельних двигунів і форсованих бензинових двигунів, параметрів у налаштуванні паливної системи стало набагато більше. Тепер необхідно налаштовувати: Фазу уприскування, Час упорскування, Обсяг уприскування, Тиск уприскування, Кількість попередніх і пост-вприськов і безліч інших параметрів. Кожен з них може в тій чи іншій мірі вплинути на потужність, чуйність, димність, екологічність, економічність, гучність і температуру роботи двигуна. Для сучасного виробника першочергова мета - це відповідність нормам екологічності та економічності! У більшості випадків ці два параметри накладають істотний відбиток на потужність автомобіля і знижують задоволення від водіння, роблячи авто більш загальмованим і замисленим.

Наддувши.

Дизельні та бензинові двигуни з турбонаддувом дозволяють отримати істотну надбавку потужності і крутного моменту за рахунок зміни параметрів управління надлишком тиску. Висока ефективність даних моторів при правильному налаштуванні дозволяє залишити витрата палива незмінним або навіть скоротити його в режимі малих і середніх навантажень.

Електронне урядування двигуном дозволяє налаштовувати і коригувати параметри його роботи з такими модифікаціями як вихлопні і впускні системи, поліпшені інтеркулери і система охолодження, інші форсунки і турбокомпресори і т.д. Будь-які модифікації в двигуні, які впливають на його об'ємну ефективність (VE) вимагають коректування програми управління.

Неякісно зроблена чіп тюнінг або настройка двигуна можуть принести не тільки розчарування від отриманого результату, але і обернутися істотними витратами на ремонт в разі поломки.

Програмний чіп тюнінг

Найбільш поширений спосіб чіп тюнінгу - це зміна програми в штатному блоці управління двигуном. В даному випадку все управління відбувається за стандартною і повністю зрозумілою для мотора схемою. Зробити це можна через діагностичний роз'єм OBD або ж в разі неможливості діагностичного доступу до програми управління, програмування відбувається при прямому підключенні до блоку управління двигуном або безпосередньо в флеш пам'ять EPROM.

Справа показаний роз'єм OBD2, що використовується для діагностики і чип тюнінга більшості автомобілів Справа показаний роз'єм OBD2, що використовується для діагностики і чип тюнінга більшості автомобілів. Даний роз'єм присутній на всіх автомобілях починаючи з 1998 року в обов'язковому порядку і служить для штатної діагностики. Варто відзначити, що виробник бореться з можливістю перепрограмування і використовує різні системи захисту від несанкціонованого доступу. Так з'явилися різні алгоритми захисту, наприклад TP8 / 10 (Tuning Protection), деякі з яких зараз успішно обходяться, а для роботи з іншими потрібен демонтаж блоку управління автомобіля і перепрограмування «на столі».

На ряді сучасних авто для тюнінгу (чіп тюнінг) програми управління потрібне підключення до ECU (блоку управління двигуном) безпосередньо. Для цього може використовуватися штатний інженерний роз'єм на платі - BDM або ж інші точки підключення до процесора для доступу до флеш пам'яті. Незалежно від способу підключення змінюється тільки програма врядування та ніяких конструктивних змін в блок управління не вноситься. При грамотно виконану роботу визначити, що блок демонтували, розбирався і програмувався неможливо!

Існують і інші способи внесення змін до електронне управління роботою двигуна Існують і інші способи внесення змін до електронне управління роботою двигуна. Наприклад, установка додаткового модуля, або як його ще називають - тюнінг боксу або «коробочки».

Тюнінг бокс / модуль збільшення потужності / обманка

У разі, якщо з тих чи інших причин класичний чіп тюнінг неможливий або недоступний, зміна параметрів роботи автомобіля проводиться шляхом коригування сигналів управління за допомогою додаткового контролера. Суть його роботи дуже проста - отримати сигнал йде від блоку управління двигуном, змінити його і відправити далі тому пристрою, до якого він йшов. Якщо говорити більш наочно, то візьмемо систему вприскування палива з ТНВД (Паливних Насосом високого тиску) на дизельному двигуні. Насос ТНВД забезпечує заданий програмою управління двигуном тиск в паливній рампі. Форсунки впорскують паливо. Чим більше палива отримує дизельний двигун, тим вище його потужність. Значить потрібно за допомогою блоку обманки перехопити сигнал, який йде від ЕБУ до ТНВД і збільшити запит на тиск. В результаті палива в двигун потрапить більше і потужність буде вище! За таким же принципом працюють блоки керуючі тиском наддуву, часом вприскування та іншими параметрами, що впливають на потужність.

Вище наведено приклад чотирьох-канального тюнінг боксу. На схемі видно підключення до живлення + 12В, і чотири пари роз'ємів, які встановлюються в розрив відповідних виконавчих пристроїв.

Як то кажуть дешево і сердито! Говорити про те, що результат можна порівняти з повноцінним чіп-тюнінгом не доводиться. Обманюючи 2 або 3 параметра (а більше майже ніхто не робить) неможливо отримати збалансований і безпечний ефект збільшення потужності, чуйності і економічності як при перепрограммировании блоку управління двигуном. В аварійних ситуаціях алгоритми захисту також не зможуть повноцінно відпрацювати, так як «коробочка» не розуміє, що відбувається і продовжує вносити зміни, а програма при чіп тюнінгу звертається до аварійних таблицями і параметрам захисту двигуна.

В аварійних ситуаціях алгоритми захисту також не зможуть повноцінно відпрацювати, так як «коробочка» не розуміє, що відбувається і продовжує вносити зміни, а програма при чіп тюнінгу звертається до аварійних таблицями і параметрам захисту двигуна

Вище наведено типовий приклад хорошої настройки двигуна Audi 3.0TDI в якій модифіковані більше 40 таблиць! Порівняйте це з грубої роботою тюнінг-боксу, який вносить зміни в 2-3 сигналу не розуміючи, що насправді робить двигун - прогрівається, проводить регенерацію фільтру сажі, знаходиться в режимі захисту (component protection) або використовує барометрическую компенсацію у зв'язку з розрядженням при їзді в горах.

Якщо у Вас є вибір між будь-яким тюнінг боксом і повноцінним чіп тюнінгом - вибирайте друге. Це безпечніше, надійніше і природніше для роботи двигуна при будь-якому режимі експлуатації!

висновок

Правильна настройка роботи двигуна вимагає не тільки розуміння де і що поправити, але і найголовніше НАВІЩО і який ефект дана зміна матиме на інші параметри. Тому не варто сліпо довіряти людям, які обіцяють Вам унікальне рішення з потужністю і економічністю, істотно краще ніж у сильних і зарекомендували себе компаній. Досвід і знання - це те чого не вистачає новачкам і одинакам в області чіп тюнінгу, а це в підсумку призводить до поломок, витраченим грошам, втраченого часу і розчарування.

Наявність оригінального устаткування для читання і програмування автомобіля, діагностичного обладнання, для проведення попередньої оцінки стану автомобіля перед початком робіт і після їх виконання, ну і найголовніше досвід і знання - необхідні вимоги для якісного чип-тюнінгу та налаштування автомобіля. Наявність мощностного стенду також дозволяє проводити розробку програм з точним контролем параметрів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов