Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Москвич-412 - технічні характеістікі, огляд, фото модифікації

  1. Зовнішній вигляд
  2. інтер'єр
  3. Технічні характеристики
  4. двигун
  5. модифікації
  6. Плюси і мінуси
  7. Москвич 412 фото

Наша сеть партнеров Banwar

Москвич-412 - це радянський автомобіль, що випускався на Московському заводі МЗМА, пізніше зміненою на АЗЛК. Вперше з конвеєра, Москвич зійшов в 1967 році і випускався до 1977 року. За основу 412-ої моделі, інженери взяли «молодшого брата» - Москвич-408.

Великих змін у зовнішньому вигляді не спостерігалося, це був просто рестайлінг 408-ої версії. З технічної точки зору, новинка, зробила впевнений крок, для свого часу. Свою популярність, Москвич придбав, беручи участь в марафонах Лондон-Сідней, протяжністю 16 000 км і Лондон-Мехіко, довжиною в 26 000 км. весь модельний ряд Москвич .

В останньому з них, нехай пролягав по високогірних дорогах, висота яких сягала 5 000 км. На такій висоті, як відомо дуже мало кисню, і тому з 82-ох кінських сил, двигун міг видавати тільки близько 20-ти.

Серйозне випробування для автомобіля. У командному заліку, в першому марафоні, Москвич зайняв четверте місце, а в Лондон-Мехіко - третє. Це і послужило хорошою рекламою автомобіля, і надали можливість експортувати машину за кордоном.

Зовнішній вигляд

До 1969 року машина поставлялася з круглими передніми фарами і гратами радіатора від свого попередника, але при цьому мала новий задній вид, на якому горизонтально розташовувалися ліхтарі, а зверху їх перебував трикутний габарит.

Згодом модернізації, Москвич-412 придбав нові, прямокутні передні фари, що вироблялися в НДР. Все випускаемо машини в Московській області, мали хромовані ручки дверей, з круглою кнопкою, для їх відкриття.

Все випускаемо машини в Московській області, мали хромовані ручки дверей, з круглою кнопкою, для їх відкриття

Машина отримала оновлений кузов, що задовольняв умови безпеки тих часів і виглядав більш сучасно. Згодом на бамперах з'явилися ікла, службовці частиною пасивної безпеки. Через деякий час, автомобіль зазнавав інші зміни і поліпшення.

інтер'єр

З новим оновленням, салон моделі укомплектовуються ременями безпеки. Більш того, машина мала складну, телескопічності форми рульову колонку, а вона в свою чергу помітно знижувала наслідки ДТП. Обшивка панелі і передніх стійок кузова стала більш м'якою.

На відміну від більш старших моделей Москвича, важіль перемикання коробки передач, перебував не під кермом, а на трансмісивному тунелі. Якщо брати в порівнянні салон ВАЗ 2101, то у 412-ого він трохи вужче, ніж у конкурента. Від минулих моделей 401-ий і 407-й, 412-ий відрізнявся окремими передніми сидіннями.

І тепер міг вмістити досить вільно п'ять пасажирів. Багажник у своєму розпорядженні собою 350 літрів, і стояв на одній сходинці з багажним відділенням Жигулів.

Технічні характеристики

Під капотом Москвича-412, розташувався новий двигун УЗАМ. Його обсяг становив 1,5 літра і розвивав потужність 75 к.с. Двигун, блок, клапанна кришка і картер виконані з алюмінію. Особливість силового агрегату полягала в тому, що блок циліндрів був нахилений вправо по ходу руху.

Завдяки цьому, інженери домоглися більш компактності мотора і знизили центр тяжіння авто. Синхронізований двигун з чотирьох ступінчастою механічною КПП. Спереду стоїть незалежна підвіска, а ззаду залежна - ресора, що дозволяє перевозити вантажі. На передніх і на задніх колесах, встановлені барабанні гальма, оснащені вакуумним підсилювачем.

На передніх і на задніх колесах, встановлені барабанні гальма, оснащені вакуумним підсилювачем

Новенький силовий агрегат УЗАМ - 412 - був справжнім гідністю Москвича. У тому, що багато деталей були зроблені з алюмінію, були і свої мінуси. Наприклад, картер, який був виконаний з алюмінію, став дуже вразливим до пробиття, виходячи з цього, установка захисту на 412-ий Москвич буде явно не зайвою. У блок з алюмінію були впроваджені гільзи з чавуну, отже, цей мотор для кап-ремонту не потребує растачивания, цілком вистачить замінити гільзи.

До незвичайності мотора УЗАМ - 412 слід віднести і те, що він мав напівсферичної формою камери згоряння і те, що впускні і випускні клапана знаходяться навпроти один одного, а не поряд, як на ВАЗах.

Подібне знаходження клапанів дає можливість поліпшити продування всій камері згоряння. Застосування схожою схеми можна побачити і сьогодні на двигунах американської збірки HEMI, які встановлюються на машини компанії Chrysler.

Не буде зайвим нагадати, що найкраща машина в Європі 1967 го року - це FIAT 124, яка розвивала потужність в 60 кінські сили. Мотор БМВ 1500 досягав потужності - 75 коней, аналогічним був і мотор Москвич, однак крутний момент у німця був все-таки вище - 118 проти 108 Н / М.

Але ложка дьогтю все ж таки присутня в моторі УЗАМ. Внаслідок надто довгою фази відкриття клапанів, силовий агрегат схильний до детонації. Для прикладу, у ВАЗ 2101 фаза відкриття становить 232 градуси, а у Москвича - 282. Виходить, що Жигулі більш приемист, ніж Московський автомобіль.

Виходить, що Жигулі більш приемист, ніж Московський автомобіль

Виходячи з паспортних даних, новенький Москвич 412 досягав першої сотні кілометрів за 19 секунд, а його максимальна швидкість дорівнювала 142 км. Відрізняє Москвич від ВАЗ ще й установкою на передні колеса барабанних гальм, в той час як у ВАЗа стояли вже дискові.

Однак ще в ті часи, Московський автомобіль оснащувався вакуумним підсилювачем гальм. З швидкості 100 км / год, 412-ому, щоб зупинитися необхідно на сухому асфальті 43.2 метра.

Говорячи про коробку передач, то вона також поступається Жигулівської. Відносно задньої підвіски - вона має так само ресори, як і попередник 408-ою, що полегшує перевезення вантажів, однак з іншого боку це обумовлює перевантаження, від яких страждають більшість Москвичів.

Мотор 412-ого Москвича поставлявся разом з 2-ух камерним карбюратором і вісьмома клапанним механізмом SOHS з V-подібним розташуванням клапанів. За паспортом витрата палива в місті дорівнював 10.3 літра на 100 км, а по трасі 7.4. За основу було взято шасі із заднім приводом, на яке понакладали кузов і сам власне мотор.

двигун

Над мотором, який встановлювали в седан Москвича, працював Ігор Іванович Окунєв. Якщо зазирнути в сам силовий агрегат, можна помітити сучасні для того року (1967) конструкції: розподільний вал, який вже знаходився не внизу, а нагорі - його приводила в рух пластинчастий ланцюг Морзе з натяжителем-зірочкою. Подібною схемою слідували більшість світових фірм, таких як Хонда та інші.

До приходу марки автомобіля ВАЗ-2108 , Наші спортсмени вибирали саме Москвич, так як мотори підрозділу 1500 можна було без особливих труднощів форсувати, і вони мали добру віддачею по потужності. Наостанок виробництва, на платформі силового агрегату УЗАМ - 412, були випущені варіації в серійному виконанні, робочий об'єм який дорівнював 1.7, 1.8 і 2.0 літра. Вони встановлювалися на машину Москвич 2141 «Святогор», але не набули широкої популяризації.

Варто згадати, що саме за допомогою виробництва, які проводила МЗМА на машини Жигулі були встановлені верхні розподільні вали. Зчеплення мало посиленим, із застосуванням пружини диафрагменного виду (нововведення в галузі автомобілебудування), вироблялося по ліцензії іноземної компанії. Коробка перемикання швидкостей мала вдосконалений варіант тієї, що вже вироблялася. На ній все перемикання були синхронізованими.

Технічні характеристикиДвигунТип двигуна
Об'єм двигуна
ПотужністьКоробка передач
Різно до 100км / год, с.Максимальна швидкість км / год

УЗАМ-412 Бензин 1480 см³ 75 к.с. Механічна 4ст. 19 140

модифікації

  • 412 - стандартний седан;
  • 412І (до 1969-ого роки) - проведена в спец-виконанні, яке могло відповідати європейському стандарту безпеки;
  • 412ІЕ - все московські автомобілі, випуск яких бере свій початок від 1969-року, мали літерами ІЕ, бо новенький кузов спочатку міг відповідати європейському стандарту безпеки і теоретично міг йти на експорт;
  • 412К - комплект машини для виробництва за кордоном;
  • 412М - автомобіль для медичних послуг;
  • 412П - праворульная модель, важіль для перемикання передач лише підлоговий;
  • 412Т - модель для таксі (популяризації так і не набула);
  • 412У - навчальний варіант, з вбудованими додатковими педалями і Кольорографічні розміткою;
  • 412Е - експортна варіація;
  • 412Ю - модель для тропічних місць;
  • 427 - базова версія універсалу. Було зроблене з 1967-х років. Володіла таким же кузовом, як і 426-ою, однак рознились вони моторами. 427-ая Московська модель володіла агрегатом від 412-ого, а 426-ою, від Москвич - 408;
  • 434П - фургон версія. Та ж, що і 434 Перший, проте з правим розташуванням рульового колеса. Призначався автомобіль для держав з лівостороннім рухом машин. Більш того, деякі авто Москвич 434П були впроваджені в поштову службу СРСР і ними користувалися, виймаючи листи з ящиків. Ще брали для експедиції в поштових установах;
  • 412Р - моделі, створені для спортивних цілей з моторами, які були форсовано і з парою карбюраторів Weber-40DCOe і «двох-вальним» головками блоку циліндрів. Їх обсяг становив 1.5, 1.6, 1,8 літра, а потужність розвивали від 99 до 140 кінських сили. Маші була сконструйована інженерами МЗМА для установки всесоюзних рекордів по швидкості. Донором був якраз 412-ий, від якого був залишений в принципі, тільки кузов. Всередині він втратив весь інтер'єр, а залишилося тільки рульове колесо і сидіння. Важив «порожній» автомобіль близько 980 кг. У 412Р прибрали зовнішнє оперення, з метою знизити опір повітря. Базовий бензобак мав собою 125-ма літрами. Більш того встановлювалися 13-ти дюймові колісні диски, виконані з магнію.

Комплектації та ціни

Комплектації та ціни

Придбати такий, вже раритетний автомобіль б / у можна до 1 500 $, що набагато дешевше, ніж Жигулі. Очікувати хорошої якості від нього, буде нерозумно, адже йому вже багато років.

Плюси і мінуси

плюси машини

  • Досить приємний і стильний зовнішній вигляд для своїх років;
  • Непогана посадка на передніх кріслах;
  • Цілком прийнятна оглядовість;
  • Для помірної їзди, задовільна динамічність і швидкість;
  • Непогана прохідність;
  • Містке багажне відділення;
  • Міцні і витривалі якості;
  • Недорогі запчастини і простота їх заміни.

мінуси машини

  • вік;
  • Барабанні гальма на всіх колонках;
  • Вимагає приділяти машині занадто багато вільного часу;
  • Труднощі запуску силового агрегату взимку;
  • Узковатая колія, автомобіль може легко перекинутися;
  • Витрата пального;
  • Важко знайти якісні деталі;
  • Гучна і завжди поточна коробка перемикання передач;
  • Безпека;
  • гучна;
  • Жорстка підвіска.

підводимо підсумки

підводимо підсумки

На час випуску, Москвич-412 був досить вдалою новинкою. До переваг можна віднести потужний двигун, гарну прохідність, простоту в обслуговуванні і експлуатації. До недоліків можна віднести, недопрацьована КПП, велике споживання палива, непривабливий зовнішній і внутрішній вигляд.

Радимо Вам прочитати статтю: Історія автомобіля «Москвич» і підприємства АЗЛК

Москвич 412 фото

Креслення Москвич-412

Креслення Москвич-412

Тест драйв Москвич-412

Відео огляд

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов