Наша сеть партнеров Banwar
Будь-яка машина по-своєму цікава. Однак Москвич 2 142 «Князь Володимир» викликає сумні почуття. Це один з останніх автомобілів «Московського автомобільного заводу імені Ленінського Комсомолу». Перед конструкторами зграя завдання створити на базі передньопривідною моделі Москвич 2141 дешевшого конкурента Волзі ГАЗ-24. Вийшов автомобіль в кузові седан, з подовженою на 20 сантиметрів колісною базою.
Прототип Москвича 2 142 оснащувався двигуном 414 серії, гідропідсилювачем рульового управління і навіть повним приводом. У салоні присутній електропакет, кондиціонер, попереду стояла імпортна оптика. Початок виробництва намічалося на 1992 рік, але не склалося, і в серію «Князь Володимир» пішов тільки через 5 років, а його тираж не перевищив і 5 тисяч.
Останні машини цієї серії відрізнялися дуже простий комплектацією: кузов подовжений вставкою, позаду повноцінний багажник, лобове скло вклеєна, передня частина нагадує «СВЯТОГОРІВСЬКЕ», фари вітчизняні, а не імпортні, як на самому початку, підвіска звичайна, хоча замислювалася багатоважільна.
Під капотом «Князя Володимира» встановлено старий мотор УЗАМ-3318 об'ємом 1,8 літра потужністю 90 кінських сил. Він розрахований на 92 бензин. Ніякого уприскування - стоїть звичайний карбюратор. Рульового підсилювача немає і в помині. Гальмівна система - російського виробництва.
Така простота пояснюється тим, що Москвич 2142 збирався з неліквідів під час агонії АЗЛК. Для додання товарного вигляду, їх укомплектовували тим, що було на складах. Непряме підтвердження тому - двошаровий заводська фарба кузова. Первинний її колір - дешева «мурена», поверх якої Напилювана другий шар.
Салон - 4-хдверний. Заднім пасажирам дуже зручно; ноги не впираються в спинки крісел переднього ряду. На жаль, в іншому суцільна злидні. У салоні немає ніяких підлокітників, прикуривателем і попільничок. Замість формованого стелі, встановили перфоровану синтетику, як в Жигулях. То мала бути ще електропакет і кондиціонер, але, на жаль, на них грошей не вистачило, приладова панель і та від 41-го Москвича.
Двигун працює рівно і стабільно. На ходу машина не сильно відрізняється від звичайного передньопривідного Москвича. Остання модель зійшла з конвеєра перед самою зупинкою заводу в жовтні 2001 року. На жаль, найстаріший автозавод АЗЛК став жертвою не компетентної керівництва. Але ж у нього могли бути хороші перспективи на розвиток. Задатки адже були!
СХОЖІ СТАТТІ:
Ви можете пропустити читання запису і залишити коментар. Розміщення посилань заборонено.