Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Москвич-2140SL

Наша сеть партнеров Banwar

Москвич 2140SL Москвич 2140SL   Виробник   АЗЛК   роки виробництва   1980   -   1987   збірка   АЗЛК (   Москва   ,   СРСР   )   клас   малий III групи   Інші позначення Москвич-2140-117, Moskvich 1500SL Тип   кузова   4-дв Виробник АЗЛК роки виробництва 1980 - 1987 збірка АЗЛК ( Москва , СРСР ) клас малий III групи Інші позначення Москвич-2140-117, Moskvich 1500SL Тип кузова 4-дв. седан (5-місць.) платформа Москвич-2140 компонування передньомоторну, заднеприводная Колісна формула 4 × 2 УЗАМ-412 , УЗАМ-412-0102 Виробник УЗАМ Марка УЗАМ-412 , УЗАМ-412-0102 Тип бензиновий Обсяг 1 478/1 600 см3 Максимальна потужність 75/84 (брутто), 70/87 (нетто по ОТТС) л. с. , При 5800 об / хв Максимальний обертовий момент 116 (з карбюратором ДААЗ-2 140 з матрацом - 108) Н · м, при 3000-3800 об / хв Конфігурація рядний, 4-циліндр. циліндрів 4 Клапанів 8 Макс. швидкість 142 (УЗІ-412-0102) Розгін до 100 км / ч 13,8 (УЗІ-412-0102) Витрата палива при змішаному циклі 8-11,3 Діаметр циліндра 82 мм Хід поршня 70 / 72,5 мм Ступінь стиснення 8.8 / 15,5 Система харчування карбюратор К-126н, ДААЗ-2140 (з ЕПХХ), Webber-412 Охолодження рідинне клапанної механізм SOHC з V-подібним розташуванням клапанів і приводом коромислами Матеріал блоку циліндрів алюміній , гільзи чавунні матеріал ГБЦ алюміній Ресурс до капремонту - 150 000 км тис. Км. Тактность (число тактів) 4 Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2 4-ступ. МКПП Довжина 4250 мм Ширина 1550 мм Висота 1480 мм кліренс 173 мм Колісна база 2400 мм Колія задня 1270 мм Колія передня 1270 мм Маса 1080 кг, пов'язані Москвич-2140 , Москвич-412 Схожі моделі ВАЗ-2105 , Москвич-2140 Вантажопідйомність 400 кг (4-5 чол. + 50 кг) Обсяг бака 46 л Дизайнер Ігор Зайцев Медіафайли на Вікісховища

АЗЛК-2140SL «Москвич», АЗЛК-2140-117, АЗЛК-2140 Суперлюкс, Moskvich 1500SL - радянський задньопривідний автомобіль III групи малого класу з кузовом типу седан , Що випускався в Москві на заводі АЗЛК c 1980 по 1987 рік. Являв собою модернізований і вдосконалений варіант моделі Москвич-2140 призначений, в основному для експорту . Індекс SL (СЛ) розшифровувався як Super Luxe (Супер Люкс) [1] .

Розроблений на початку 1970-х років і запущений у виробництво з 1976 року автомобіль Москвич-2140 являв собою глибоко модернізований Москвич-412 . Однак на відміну від моделей 408 і 412, які користувалися гарною популярністю за кордоном і тому дають країні непоганий експортний потенціал, модель 2140 втратила свої експортні можливості.

Нова, перспективна модель 2141 ще тільки створювалася. Щоб якось вийти з ситуації, що склалася на заводі було прийнято рішення про модернізацію поточної моделі 2140, а головним чином створити більш сучасні деталі як інтер'єру, так і екстер'єру автомобіля. Перші прототипи оновленого 2140 були готові в 1977-78 роках. Серійне виробництво моделі отримала найменування 2140-117 «Суперлюкс» або ж 2140SL, а також 1500SL (експортне позначення) почалося в листопаді 1980 рік.

Окремі партії автомобілів даної модифікації вперше у вітчизняній практиці фарбували «металликом». Саме Москвич-1500SL в 80-х став основною експортною продукцією АЗЛК, якщо не брати до уваги складальних комплектів М-2140 для НРБ , Але особливого поширення за межами ринків країн РЕВ не отримав. Велика частина цієї модифікації «Москвича» йшла на експорт, але деяка кількість надходило і на внутрішній ринок. 17 вересня 1986 року з конвеєра АЗЛК зійшов 2140SL, що став 4-мільйонним автомобілем заводу.

Всього ж до 1987 року було побудовано 170 700 одиниць 2140SL. Ряд комплектуючих для цієї моделі поставляла югославська фірма «Saturnus» [1] .

Автомобіль отримав нову обробку салону - низька приладова панель, в сидіннях з безступінчатим регулюванням з'явилися підголовники, змінилася сама панель приладів, а також трохи змінену обробку кузова - нові задні великі ліхтарі зі склом з інноваційного полікарбонату, ширші пластикові бампера (вперше використані в СРСР) з хромованими накладками і молдинги. У бічних передніх вікнах скасовані кватирки. Також вперше в радянському автомобілебудуванні в салоні стали встановлюватися електронний годинник [2] .

Який брав участь в розробці Москвича дизайнер Ігор Зайцев згодом в інтерв'ю журналу «Авторевю» розповідав [3] :

«Мабуть, саме на люксі вдалося практично все, що можна було б зробити. Цей проект спочатку в Америці замовили. Американці зробили демонстраційний макет інтер'єру, альбоми шикарні привезли ... Правда, відтворити такий інтер'єр в серії не вийшло б - багато там було елементарних ергономічних прорахунків. Заплатили за цю роботу 80 тисяч доларів. Наші мужики, коли дізналися, в шоці були: "Якби нам заплатили хоча б 80 тисяч рублів - ми б їм таке зробили!" І зробили потім. Тільки обшивки дверей залишили "американські" - і ті з доробками. Люкс робили в кооперації з югославами: вони поставляли нам комплектуючі, а ми розплачувалися машинами. Інтер'єр вийшов - приємно подивитися. Шкода тільки, що мало хто в змозі оцінити, скільки в нього вкладено сил, знань, досвіду ... »

Являє собою чотиридверний седан переднемоторной компонування. Автомобіль отримав двигун УЗАМ-412 потужністю 75 л. с. Дуже рідко, під особливий замовлення АЗЛК міг поставити на Москвич 2140SL двигун УЗАМ-412ДЕ (68 л. С.) [ Джерело не вказано 83 дня ] Коробка передач - механічна, чотириступінчаста. Привід - задній. За офіційними даними, максимальна швидкість дорівнює 142 км / ч, однак багато власників цього автомобіля заявляли, що розганялися і до великих швидкостей [ Джерело не вказано 83 дня ]. Розгін до 100 км / ч в середньому здійснюється за 19 с.

  • кузов: забарвлення металликом; бампери, зовнішні дзеркала, система опалення.
  • салон: інтер'єр, приладова панель, сидіння, підігрів заднього скла, радіоприймач А-275.
  • двигун: розподільник запалювання Bosch Р147, карбюратор Озон, корпус повітряного фільтра.
  • трансмісія: «швидкісний» редуктор заднього моста з передавальним відношенням 3,89.
  • колеса: диски і ковпаки, радіальні шини замість діагональних [1] .

У 1983 році була проведена міжнародна омологация ралійної версії Москвича 2140SL, яка отримала назву AZLK 1600 SL RALLYE. Машина була зареєстрована за міжнародною групі А6 (До 1600 куб.см.). На відміну попередньої спортивної модифікації моделі 2140 (Moskvitch 1600Rallye), Спортбюро АЗЛК було приділено більшу увагу ходовим якостям машини. Основні відмінності від базової моделі - форсований двигун об'ємом 1.6 літра, потужністю 145 л. с. (Використовувалися здвоєні карбюратори Weber 45DCOE (неопр.). en.wikipedia.org. Дата звернення 20 квітня 2019.), КПП КП-9, 2 амортизатора на кожне колесо, передні дискові гальма з чотирьохпоршневими супортами, передні і задні стабілізатори поперечної стійкості, на задньому мосту автомобіля для кращої керованості був встановлений паралелограм Уатта . На SL RALLYE радянські раллісти неодноразово брали участь в зарубіжних змаганнях, зокрема, югославському ралі «Сатурнус», стабільно займаючи місця в першій десятці фінішували. Так, в 1984 році, на автомобілях SL RALLYE в Югославії були зайняті 7, 9 і 10 місця в абсолютному заліку, в 1985 році - 4,5,7 і 8 місця, в 1986 році - 3 і 5 місця, в 1987 році - 3 місце. Не менш примітно участь ралійного 2140SL в знаменитому фінському ралі «1000 Озер». У 1984 році в Фінляндії, AZLK 1600 SL RALLYE під керуванням Владислава штикова посів 33-е місце в абсолютному заліку, 2-е місце в групі А-6 і 11-е місце в загальному заліку групи А. У 1985 році Валерій Філімонов, виявився найшвидшим в Фінляндії серед усіх радянських спортсменів, посівши 26-е місце в абсолютному заліку, 3-е місце в групі А6 і 15-е місце в загальному заліку групи А. у наступному, 1986 році автомобіль під керуванням місце в абсолютному заліку, 2 е місце в групі А6 і 16-е місце в загальному заліку групи А.

видавництво « ДеАгостіні »В рамках серії« Автолегенди СРСР »Під номером 67 випустило модель автомобіля« Москвич-2140SL »кольору« сріблястий металік »в масштабі 1/43 в серпні 2011 року. Також модель автомобіля випускалася дрібносерійне виробниками, наприклад, «Vector-Models» і «Херсон-Моделс».

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов