Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Мотоцикл ІЖ 56 ходова частина

  1. Схожі статті:

Наша сеть партнеров Banwar

Мотоцикл ІЖ-56 ходова частина складається з: рами з маятникової виделкою, задньої підвіски, коліс з гальмами і бічним причепом. Рама - зварна, виготовлена ​​зі сталевих труб. У рульовій колонці рами 3 закріплена на двох наполегливих підшипниках передня вилка. У середній частині рами встановлений двигун, картер якого спереду кріпиться до рами за допомогою двох гайок і болтів, що проходять через отвори кронштейнів 16, прикріплених до передньої вертикальної трубі 1. Задня частина картера кріпиться до кронштейну 14. Між рульовою колонкою і підсідельною трубою 7 встановлюється паливний бак. На верхній задній трубі 8 і привареною кромці 10 встановлюються сідла. До кронштейну 11 кріпиться верхня точка задньої підвіски. На кронштейнах 13 на осі встановлена ​​маятникова вилка.

Задня підвіска мотоцикла ІЖ-56 ходової частини складається з двох пружинно-гідравлічних амортизаторів і маятникової вилки. Маятникова вилка проста по конструкції і надійна в експлуатації. Вона складається з корпусу, в якому всередині основної труби 5 з обох кінців запресовані сталеві втулки 6. В отвори втулок вставлені втулки 8, між якими встановлена ​​розпірна трубка 10. Труба 5 ущільнена сальниками 7, а для змащення втулок є прес маслянки 1. На правому пере корпусу приварена втулка 3, в якій кріпиться важіль приводу заднього гальма. До пір'ю приварені кронштейни 11 і 12, за допомогою яких маятникова вилка з'єднується з амортизаторами. До торців обох пір'я приварені планки 13, в отвори яких встановлюються розтяжки осі. У пазах 14 встановлюється кожух задньої зірочки і проходить вісь, за допомогою якої кріпиться заднє колесо.

Амортизатор - пружинно-гідравлічний, складається з циліндричної пружини 4, яка спирається на корпус 12 і верхній наконечник 2. Усередині корпусу встановлено циліндр амортизатора 11, в нижній частині якого розташований клапан 13 з обмежувачем. Верхня частина корпусу на різьбі з'єднана з корпусом штока 7. На верхню частину корпусу штока навертається гайка 5, яка зміцнює сальник 6 і одночасно регулює його натяг. В отвір втулки корпуса проходить шток 3, верхній кінець якого ввернуть в наконечник 2 і закріплений контргайкою і шплинтом. На нижньому кінці штока надіті клапан 8 і поршень 9, закріплені гайкою 10 і пружинною шайбою. Внутрішні порожнини корпусу і трубки амортизатора є резервуаром для рідини. Для пом'якшення ударів при русі рухомої частини амортизатора вгору в наконечнику 2 встановлений гумовий буфер 1.

Передня вилка ІЖ-56 - телескопічна, з гідравлічними амортизаторами, встановлюється на двох радіально-наполегливих шарикопідшипниках. Основними вузлами передньої вилки є телескопічний корпус, амортизуючий елемент і рульової амортизатор. Перо телескопічною вилки має сталеву несучу трубу, яка жорстко з'єднана з трубою іншого пера двома містками: зверху - верхнім містком і різьбовою пробкою, а знизу - нижнім містком і стяжним болтом. Зовні по несучої трубі пера на втулках переміщається змінна труба, усередині якої встановлюється корпус амортизатора. Амортизуючий елемент пера складається з циліндричної пружини 4 і гідравлічного амортизатора.

Колеса - легкознімні, взаємозамінні, з прямими спицями; мають маточини, обід, спиці і шини. Маточина колеса складається з двох штампованих дисків, які приварені до втулки. У правому диску встановлено сталеве кільце, приварене до диска точковим зварюванням. На втулках є шліци, за допомогою яких колеса з'єднуються з задньою передачею; на іншій стороні втулки нарізана різьба, в яку вкручується корпус сальника з встановленим фетровим сальніком.В отвори втулки з двох сторін запресовані шарикопідшипники (№ 203, ГОСТ 8338-57), а між ними розпірна втулка. Обід колеса виготовлений з листової сталі і за своїми розмірами відповідає ГОСТу 5652-57.

Схожі статті:

  1. Фільтр для двигуна Планета 4

вгору сторінки
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов