Наша сеть партнеров Banwar
Мотоцикл ІЖ-56 ходова частина складається з: рами з маятникової виделкою, задньої підвіски, коліс з гальмами і бічним причепом. Рама - зварна, виготовлена зі сталевих труб. У рульовій колонці рами 3 закріплена на двох наполегливих підшипниках передня вилка. У середній частині рами встановлений двигун, картер якого спереду кріпиться до рами за допомогою двох гайок і болтів, що проходять через отвори кронштейнів 16, прикріплених до передньої вертикальної трубі 1. Задня частина картера кріпиться до кронштейну 14. Між рульовою колонкою і підсідельною трубою 7 встановлюється паливний бак. На верхній задній трубі 8 і привареною кромці 10 встановлюються сідла. До кронштейну 11 кріпиться верхня точка задньої підвіски. На кронштейнах 13 на осі встановлена маятникова вилка.
Задня підвіска мотоцикла ІЖ-56 ходової частини складається з двох пружинно-гідравлічних амортизаторів і маятникової вилки. Маятникова вилка проста по конструкції і надійна в експлуатації. Вона складається з корпусу, в якому всередині основної труби 5 з обох кінців запресовані сталеві втулки 6. В отвори втулок вставлені втулки 8, між якими встановлена розпірна трубка 10. Труба 5 ущільнена сальниками 7, а для змащення втулок є прес маслянки 1. На правому пере корпусу приварена втулка 3, в якій кріпиться важіль приводу заднього гальма. До пір'ю приварені кронштейни 11 і 12, за допомогою яких маятникова вилка з'єднується з амортизаторами. До торців обох пір'я приварені планки 13, в отвори яких встановлюються розтяжки осі. У пазах 14 встановлюється кожух задньої зірочки і проходить вісь, за допомогою якої кріпиться заднє колесо.
Амортизатор - пружинно-гідравлічний, складається з циліндричної пружини 4, яка спирається на корпус 12 і верхній наконечник 2. Усередині корпусу встановлено циліндр амортизатора 11, в нижній частині якого розташований клапан 13 з обмежувачем. Верхня частина корпусу на різьбі з'єднана з корпусом штока 7. На верхню частину корпусу штока навертається гайка 5, яка зміцнює сальник 6 і одночасно регулює його натяг. В отвір втулки корпуса проходить шток 3, верхній кінець якого ввернуть в наконечник 2 і закріплений контргайкою і шплинтом. На нижньому кінці штока надіті клапан 8 і поршень 9, закріплені гайкою 10 і пружинною шайбою. Внутрішні порожнини корпусу і трубки амортизатора є резервуаром для рідини. Для пом'якшення ударів при русі рухомої частини амортизатора вгору в наконечнику 2 встановлений гумовий буфер 1.
Передня вилка ІЖ-56 - телескопічна, з гідравлічними амортизаторами, встановлюється на двох радіально-наполегливих шарикопідшипниках. Основними вузлами передньої вилки є телескопічний корпус, амортизуючий елемент і рульової амортизатор. Перо телескопічною вилки має сталеву несучу трубу, яка жорстко з'єднана з трубою іншого пера двома містками: зверху - верхнім містком і різьбовою пробкою, а знизу - нижнім містком і стяжним болтом. Зовні по несучої трубі пера на втулках переміщається змінна труба, усередині якої встановлюється корпус амортизатора. Амортизуючий елемент пера складається з циліндричної пружини 4 і гідравлічного амортизатора.
Колеса - легкознімні, взаємозамінні, з прямими спицями; мають маточини, обід, спиці і шини. Маточина колеса складається з двох штампованих дисків, які приварені до втулки. У правому диску встановлено сталеве кільце, приварене до диска точковим зварюванням. На втулках є шліци, за допомогою яких колеса з'єднуються з задньою передачею; на іншій стороні втулки нарізана різьба, в яку вкручується корпус сальника з встановленим фетровим сальніком.В отвори втулки з двох сторін запресовані шарикопідшипники (№ 203, ГОСТ 8338-57), а між ними розпірна втулка. Обід колеса виготовлений з листової сталі і за своїми розмірами відповідає ГОСТу 5652-57.
Схожі статті:
- Фільтр для двигуна Планета 4
вгору сторінки