Наша сеть партнеров Banwar
Популярна механіка »вибирає найцікавіші експонати і підказує, де їх можна побачити.
Рік випуску: 1940-1944
Всього виготовлено: 18635 екз.
Потужність: 26 к.с.
Максимальна швидкість: 95 км / год
Де подивитися: Експонат можна побачити в Музеї техніки Вадима Задорожного - найбільшому в Росії приватному музеї ретроавтомобілів та військової техніки. Переважна більшість експонатів музею відреставровані до ідеального зовнішнього стану і знаходяться на ходу. У музеї можна не тільки побачити рідкісні експонати, а й доторкнутися до минулого, прокотившись на ретроавтомобілях і навчившись розбирати і збирати зброю.
Адреса: Московська область, Красногорський район, п. Архангельське, 4-й км Іллінського шосе.
Інсталяції в Музеї техніки Вадима Задорожного дозволяють не тільки побачити зразки бойових машин часів Другої світової, а й зануритися в обстановку військового часу.
В наші дні мотоцикл Zündapp KS 750 міг би стати зіркою тусовок: за останньою сьогоднішній моді він забарвлений в матовий сірий колір. В кінці 1930-х років, створюючи позашляховий мотоцикл для вермахту, інженери Zündapp KS 750 не залишили на ньому жодної блискучою деталі. Апарат призначався для розвідки, перевезення вантажів і евакуації поранених з поля бою в найважчих умовах і був оснащений за останнім словом техніки. Мотоцикл-всюдихід мав привід на два колеса (заднє і колясочні), блокування диференціала, знижувальну передачу і навіть регульовану Паралелограмна передню підвіску.
Найближчий до баку важіль відповідає за включення понижувальної передачі, а сусідній - за перехід на реверс. Трохи позаду, праворуч від водія сідла розташовується важіль блокування диференціала. Характерна для середини минулого століття «зворотна» рукоятка гальма впливає на барабанний гальмівний механізм переднього колеса.
Двоциліндровий чотиритактний двигун об'ємом 751 см³ агрегатувався з чотириступінчастою коробкою передач. Для зручності маневрування 420-кілограмовий мотоцикл мав і задню швидкість. Резервний фільтр бензобака дозволяв машині продовжувати рух навіть з пробитим баком, а спеціальна система впуску допускала повне занурення двигуна в воду під час руху вбрід. Зрозуміло, зліва і справа кріпилися сумки з боєприпасами, а спереду розташовувалася неодмінна установка для кулемета. Сьогодні мотоцикли Zündapp воєнних часів становлять велику колекційну цінність.
Стаття опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №5, травень 2013 ).