Наша сеть партнеров Banwar
Втім, тут є частка лукавства - кілька разів американці вже міркували над цією темою, причому систему «точкового» рідинного охолодження головок циліндрів своїх «повітряників» Harley запатентував ще пару років назад. Але кожен раз ми переконувалися, що консервативні хлопці з Harley-Davidson, скоріше, з'їдять свої каски, а також косухи, боти і весь інший екіп, ніж опоганять легенду бусурманську інноваціями. Так що поки єдиним мотоциклом Harley-Davidson з водяним охолодженням вимушено був хіба що Fat Boy , Який рік дрейфував в Тихому океані за маршрутом Японія-Канада. Пам'ятаємо звичайно і V-ROD, але це вже мотоцикл з іншої опери, який зроблений у співпраці з Porcshe і володіє взагалі іншим верхневальним мотором з іншим кутом розвалу циліндрів. До канонічної класиці, про яку йде мова, не можна відносити байк, у якого бензин заливається під сідло.
Але з іншого боку продажу останнім часом мляві, не те, що раніше. Поляріс ще всякі погоду псують зі своїми Viktory і Indian, і навіть японці безсовісні забули, хто на американському ринку головний і заслали на нього неймовірний Fury, посягнувши на лаври самого Harley-Davidson Softail Rocker або Dyna Wide Glide . Схоже, і, правда, настав час для Harley додати свіжої крові.
Ні, не конкурентам пустити, а свою освіжити. А в Мілуокі довели, що якщо вже зовсім закортить - вони це вміють. Довели, коли спільно з Porsche раптово випустили абсолютно відмінний від усіх усталених харлеевскіх канонів (саме тому його тут не враховуємо) V-ROD, який в результаті виявився вельми вдалим і знайшов багато прихильників серед нових поколінь мотоциклістів, і навіть серед консервативних любителів марки.
І ось, на 110-му році існування нові туристичні мотоцикли Harley-Davidson 2013 року зі класичним канонічним V-Twin'ом повинні отримати «часткове» рідинне охолодження. Чому часткове? Щоб зовнішній вигляд легенди не постраждав. Тому водою «покроплять» тільки головки блоків великих харлеевскіх V-twin'ов - саме вони найбільше страждають від перегріву. У надрах турінгових мотоциклів Harley-Davidson з водяним охолодженням з ретельністю скарбу будуть заховані два радіатора і електричний насос для приводу рідини, а магістраль пройде крізь головки циліндрів, навколо клапанних сідел. Система дуже проста, з її допомогою можна вдосконалити і вже існуючі моделі компанії, а головне, що вся ця сантехніка буде глибоко законспірована, і візуально ми отримаємо той самий прекрасний в своїй ортодоксальності воздушнік. Тільки у нього навіть теоретично не будуть перекошуватися сідла випускних клапанів від перегріву, і тріскатися головки.
І нехай багато хто дорікає Harley-Davidson в тому, що вони не особливо поспішають за технічним прогресом на тлі інших великих світових мотовиробника, а щорічне оновлення модельного ряду зводиться до «революційну зміну забарвлення переднього крила на новий революційний колір», але з іншого боку, приємно то, що вони сильніші за інших печуться зберігати традиції, за яких їх люблять. А що важливіше - кожен може вибрати для себе сам.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Чому часткове?