Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

мотор-колесо купити в Україні для електровелосипеда

  1. Електровелосипед - Що це?
  2. У Електронабір для електровелосипеда входить:
  3. Мотор-колесо - Що це?
  4. Яка конструкція мотор-колеса?
  5. Інструкція по установці і експлуатації
  6. Передньопривідне мотор-колесо
  7. Задньопривідне мотор-колесо
  8. ланцюговий привід
  9. Фрикційний привід (принцип тертя)
  10. штовхальних причіп

Наша сеть партнеров Banwar

Уже більше десятка років тому світ пересів на надійний і досить дешевий вид транспорту - персональний електротранспорт

Уже більше десятка років тому світ пересів на надійний і досить дешевий вид транспорту - персональний електротранспорт. Під електротягу переобладнали практично всі - від сімейного автомобіля і звичайного мотоцикла до простого велосипеда, який, як здавалося б, уже не можна вдосконалити більше.

Електровелосипед - Що це?

Електровелосипед - Що це

... це звичайний велосипед, додатково укомплектований електричним двигуном , Який може бути встановлений як вісь колеса, так і прикріплений незалежно, приводячи велосипед в дію за допомогою ланцюга. Такий велосипед за технічними характеристиками нічим не поступиться мопедів з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на бензині, а ось економічна вигода при його експлуатації перевершує бензинові мопеди в рази. Щороку продається кілька мільйонів електровелосипедів по всьому світу, але питання покупки такого велика не завжди актуальний, якщо у вас вже є свій надійний велосипед, який дуже легко можна переобладнати під електричну тягу всього за півгодини.

У Електронабір для електровелосипеда входить:

У Електронабір для електровелосипеда входить:

Мотор-колесо - Що це?

Мотор-колесом є безколекторний синхронний електрич-ний двигун постійного струму, розміщений в ступиці колеса. Мотор-колеса для електровелосипедів виробляють різних потужностей і можуть спіцеватьcя в будь-який діаметр велосипедного обода: від 20 "до 28" дюймів. Найбільше виробляється мотор-коліс потужністю до 250W (з максимальною швидкістю до 25 км / ч), але вони відразу комплектуються в

готовий електровелосипед. Обмеження як по потужності, так і по швидкості передбачені законодавчими базами різних країн світу.

Мотор-колеса мощьностью 500W (з максимальною швидкістю до 45 км / ч) за часту комплектуються в вело- сіпедние електронабори.

Яка конструкція мотор-колеса?

Сердечник статора мотор-колеса виготовлений зі спеціальної електротехнічної сталі з мідною обмоткою, яка вкладені в пази по всьому периметру. Кількість обмоток соответсвенно наб- рано для трифазної роботи. Високоенергетичні магніти на основі сплавів рідкісноземельних металів, які мають великий коерцитивної силою, входять до складу ротора мотор-колеса. Магніти "неодим-залізо-бор" (Ne-Fe-B) розміщені
парами з чергуванням полюсів: північного і південного.
За допомогою трьох датчиків Холла двигун приводитися в дію. Сигнали, що подаються датчиками,
перетворюються завдяки мікропроцесору контролера
в систему керуючих напруг, які відповідно керують силовими ключами. Обмотки рамещени таким чином, що при перемиканні ключів утворюється магніт-ве поле обертання

Перевагою даного електродвигуна є:

  • високий коефіцієнт корисної дії (більше 90%);
  • підвищений ресурс роботи за рахунок отсутсвия ковзають електроконтактів;
  • низький перегрів електродвигуна в режимах перевантаження;
  • висока надійність;
  • великий термін служби.

Інструкція по установці і експлуатації

Способи установки мотор-колеса

Існує кілька конфігурацій електродвигуна і мотор-колеса, а також способів їх кріплення на велосипед, кожен з яких має свої переваги і недоліки. Ми розповімо про кожного з них і постараємося виділити ключові відмінності між ними.

Корисно також знати, що двигун будь-якої конфігурації може бути встановлений на велосипед, але є і виключення. Передня вилка велосипеда, наприклад, може стати перешкодою при установці деяких типів електродвигунів за типом передньопривідних мотор-коліс.

Електродвигун може бути встановлений на велосипед наступним чином:

  • як мотор-колесо в передній вилці;
  • як мотор-колесо в задню вилку;
  • через ланцюговий привід;
  • через фрикційний привід (принцип тертя);
  • як штовхальних причіп.

Передньопривідне мотор-колесо

Передньопривідне мотор-колесо вбудовано в центр переднього колеса. В основному воно ізольовано від всіх інших частин велосипеда і тому досить просто і зручно в установці.

Заднеприводная система залишається незайманою, що є великим плюсом для велосипедів з приводними осьовими втулками в задньому колесі. Переднє мотор-колесо дозволяє велосипеду з системою перемикання передач в задній втулці або зі зіркового системою передач залишатися в повній функціональності, не маючи ніяких утисків.

Саме тому більшість електронабори для велосипеда використовують саме цей тип електродвигуна. Він дуже простий і нескладний в установці. Необхідно всього лише замінити старе колесо на мотор-колесо, і все готово.

Якщо взяти до уваги те, що акумулятори розміщені в задній частині велосипеда, розташування ваги по всьому периметру буде ідеальним (так як батареї будуть в протилежному кінці від мотор-колеса).

Також, з практичної точки зору ви маєте два приводних колеса (заднє колесо приводиться в дію при педалюванні, а переднє працює від електромотора). Велосипед з двома приводними колесами більш безпечний у використанні на слизькому покритті, так як можливість управління таким велосипедом більше (так само як на автомобілі з чотирма ведучими колесами).

Але, звичайно, немає нічого ідеального, і мотор-колесо на передній привід теж має якісь недоліки.
Додатковий вагу на переднє колесо може ускладнити управління електровелосипедом на нерівній дорозі, оскільки додатковий вага збільшує силу віддачі на кермо на вибоїнах і інших нерівностях.

Деякі кажуть, що на практиці додаткової ваги ледве помітний, помічаєш його тільки, коли необхідно підняти переднє колесо. Але ми вважаємо, що кожне переднеприводное мотор-колесо працює трошки по-різному.

Так, створюється більше тиску на передню вилку. Мотор-колесо даної конфігурації зазвичай не рекомендують використовувати з виделкою з алюмінію, яка используеться переважно для полегшення велосипеда (в порівнянні зі сталлю). Електричне мотор-колесо занадто потужний для алюмінієвої вилки і може її погнути або навіть зламати дропаути. Для того, щоб використовувати мотор-колесо в конструкції з алюмінієвою виделкою, рекомендуємо поглянути в сторону універсального кріплення для мотор-колеса, яке запобігає від прокручування осі мотор-колеса в дропаутах вилки, тим самим пердохраняя вилку від зламу.

Переднє мотор-колесо може також стати причиною жорсткого рульового керування через додаткову вагу. Особливо це помітно при малих швидкостях і при вібраціях вилки. Передній привід може стати причиною зниження тяги при вологій погоді або при їзді без доріг, чого не скажеш про інших типах електродвигунів.

Порівнюючи з іншими приводними системами, які використовують систему передач на велосипеді (ланцюговий привід), мотор-колесо на передню вилку не вимагає ніяких додаткових пристроїв для приведення велосипеда в рух. З цього, щоб мати ті ж тягові характеристики, що й двигун на ланцюговому приводі, розмір мотор-колеса повинен бути більше. Але чим більше розмір двигуна, тим більше його вага і, відповідно, витрата енергії.

Задньопривідне мотор-колесо

Задньопривідне мотор-колесо вбудоване в задньому колесі замість втулки. Воно має гарне балансування і тягу при вологій погоді, і при їзді по сільській місцевості.

З іншого боку, відбувається дисбаланс ваги всього велосипеда, якщо акумуляторні батареї будуть розміщені ззаду на багажнику.
Деякі задньопривідні системи мотор-коліс мають обмеження в максимальній кількості зірок. Також заднє мотор-колесо не може працювати разом з касетної системою передач і змушене використовувати більш слабкі мультізвездочние системи вільного ходу колеса, вибір яких значно менше.

У порівнянні з іншими приводними системами електродвигунів, що використовують велосипедні системи передач (наприклад, ланцюгова), заднє мотор-колесо так же, як і мотор-колесо переднього приводу, не має додаткових систем для приведення велосипеда в рух.

ланцюговий привід

Завдяки своїй приводний системі велосипед є найефективнішим транспортним засобом на Землі. Систему ланцюгового приводу використовує електромотор, який кріпиться під кривошипом і призводить велосипед в дію через систему педалювання (трансмісію).

Ланцюговий привід відомий так само, як серединний привід, кривошипний привід, осьової привід або моторизована система приводу нижньої підвіски Ланцюговий привід відомий так само, як серединний привід, кривошипний привід, осьової привід або моторизована система приводу нижньої підвіски.
З'єднання через педальну передачу забезпечує кращий крутний момент, на відміну від переднього і заднього мотор-колеса. ККД при подоланні ухилів в даному типі двигуна вище. Електродвигун з даним типом передачі також більш ефективний при перевезенні важких вантажів, так як асистування електродвигуна відбувається на низьких передачах велосипеда.

Електродвигун даного типу розташований дуже близько до землі, з цього центр гравітації також дуже низько. Деякі електромотори загерметізірованни і захищені, так що стрибків на тротуари, їзди по каменях можна не боятися. Але є і мотори, які залишаються незахищеними і вимагають більш акуратною їзди.

Деякі системи з'єднують мотор з ланцюгом велосипеда, коли інші використовують ще і додатковий ланцюг.

Такий тип системи електроприводу є найбільш гучним у порівнянні з іншими, так як в своїй роботі використовує ланцюг.

З'єднання мотора через ланцюг створює додаткове тертя. Тому, педалируя на велосипеді з даним типом двигуна, необхідно долати додаткове тертя мотора.

Незапечатаний ланцюгова приводная система зазвичай виглядає не так добре, ніж інші приводні системи. Зовнішній вигляд не досить привабливий. Більшість електровелосипедів, перероблених із звичайних велосипедів, виглядають саме так. Але захована і захищена система зазвичай має інтегрований і охайний вигляд.

Фрикційний привід (принцип тертя)

Це, напевно, один з перших типів електричного двигуна, що був використаний на електровелосипед. Вал тягнеться від мотора, стикаючись з переднім або заднім колесом. Велосипед рухається вперед, коли вал обертається. Ось так все просто!

З одного боку, перед нами дуже проста і досить дешева приводная система, але з іншого боку у неї є багато недоліків З одного боку, перед нами дуже проста і досить дешева приводная система, але з іншого боку у неї є багато недоліків.
Різниця між радіусом валу і колеса досить велика. Щоб компенсувати цю різницю, двигун повинен крутитися дуже швидко, а ККД двигуна при таких швидкостях дуже низький.

Більше того, контакт між колесом електровелосипеда і двигуном не ідеальний. Ефективність передачі енергії від валу електродвигуна до колеса низька і такі зовнішні умови, як тиск в шині колеса і його вологість, можуть знизити контакт ще більше.

Наступним недоліком контакту колеса і валом електромотора є те, що при такому використанні гума зношується на багато швидше, ніж звичайно через інтенсивне тертя.

Досягти великій швидкості і хорошого крутного моменту з даним типом електроприводної системи неможливо. До того ж, через ряд низький ККД даної системи, споживання енергії на багато вище звичайного, що призводить до швидкого виснаження батарей.

Але якщо все, що вам необхідно, це спосіб пересування на невеликі дистанції, маючи скромний бюджет, даний тип двигуна може вам підійти.

штовхальних причіп

Ідея даної приводний системи досить унікальна. Побачити її в дії нам ніколи не доводилося хоч би й тому, що дана модель не була запущена у виробництво.

Що в цій системі такого унікального Що в цій системі такого унікального?
Штовхальних система розміщена не на самому велосипеді, а на окремому причепі. Електромотор і акумулятори встановлені на причіп, а контролер може розміщуватися як на причепі, так і на велосипеді. Єдиною деталлю, яка повинна розміщуватися на велосипеді, є ручка акселератора. Так що, встановивши її на велосипед і прикріпивши причіп, велосипед готовий для поїздки. Приєднання і від'єднання причепу до велосипеда повинно бути простим і швидким.

На перший погляд може здатися, що дану систему неможливо використовувати на практиці. Але подумайте про програму оренди. Ви можете придбати деяку кількість таких штовхальних причепів і здавати їх в оренду велосипедистам.

З даною системою велосипед залишається недоторканим без змін (крім ручки акселератора), так що якщо ви хочете покататися на звичайному велосипеді без електроприводу, все, що вам необхідно буде зробити, це всього лише від'єднати причіп. В інших системах максимум, що ви зможете зробити, це від'єднати акумулятори. А от зняти двигун буде нелегкою задачкою, або, скажімо, неможливою взагалі.

Але, звичайно, не все так добре. Одним великим недоліком є ​​довжина електровелосипеда даного типу. Крім того у нас, на жаль, немає ніякої інформації про ефективність даної приводний системи, але сам принцип штовхання велосипеда ззаду виглядає не особливо добре з точки зору ефективності.

Крім того у нас, на жаль, немає ніякої інформації про ефективність даної приводний системи, але сам принцип штовхання велосипеда ззаду виглядає не особливо добре з точки зору ефективності

Електровелосипед - Що це?
Яка конструкція мотор-колеса?
Електровелосипед - Що це?
Яка конструкція мотор-колеса?
Що в цій системі такого унікального?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов