Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Моторне масло: зони відповідальності

  1. колінвал
  2. Циліндро-поршнева група
  3. Газорозподільчий механізм
  4. рецепти батьків
  5. миюча профілактика
  6. результати промивання

Наша сеть партнеров Banwar

Нині мало хто замислюється про призначення системи змащення класичного двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) автомобіля і про те, яку роль в ній грає моторне масло. Виявляється, в цій системі можливі поломки, які можуть привести до необхідності капітального ремонту двигуна. Чи можна цього уникнути?

Чим сучасніше стають двигуни, тим більше функцій покладають на моторне масло. Якщо на початку епохи ДВС воно повинно було тільки забезпечувати мастило шийок коленвала, відведення тепла і продуктів зносу із зони тертя, то пізніше на нього «повісили» також мастило циліндрів і деталей газорозподільного механізму, а сьогодні ще й зробили відповідальним за виконання керуючих функцій, точніше , масло стало гідравлічної робочої рідиною того чи іншого виконавчого механізму - наприклад, системи зміни фаз газорозподілу.

Борючись за зниження викидів CO2 в атмосферу, властивості моторних масел вдосконалили для отримання меншої витрати на угар (особливо для моторів з уприскуванням бензину прямо в камеру згоряння) і забезпечення ефективної мастила в умовах зменшених зазорів в циліндро-поршневому сполученні (енергозберігаючі масла зі зниженою в'язкістю) . Проте, як показує практика, умови роботи системи змащення ДВС настільки різноманітні, що навіть точний підбір масел не завжди здатний виключити вплив різних негативних факторів, здатних скоротити ресурс тих чи інших вузлів і систем двигуна. Чи можна цьому протистояти? Можна, якщо знати природу виникнення негативних факторів і вчасно провести профілактику «хвороби». А для цього заглянемо в ті зони, де на моторне масло покладається велика відповідальність, і знайдемо причини скорочення ресурсу двигуна.

А для цього заглянемо в ті зони, де на моторне масло покладається велика відповідальність, і знайдемо причини скорочення ресурсу двигуна

колінвал

Що робить масло в колінчастому валу? У цій важливій деталі двигуна автомобіля, яка перетворює зворотно-поступальний рух поршня в обертальний, масло виконує функцію гідроподшіпніка. Простіше кажучи, між обертається деталлю і нерухомою (корінної опорою) або частково рухомого (шатунной опорою) є зазор, в якому завдяки тиску масла в системі змащення створюється масляний клин, т. Е. Функцію кульок в цьому підшипнику виконує масло. До шатунним шийок воно потрапляє по каналах клонували, що беруть початок в корінних шийках. А до них - по каналах блоку циліндрів. Так як колінвал здійснює обертальний рух, його канали в якійсь мірі починають виконувати функцію відцентрового масляного фільтра. Т. е. Під дією відцентрових сил на їх стінках відкладаються продукти зносу двигуна і ін. З часом накопичується багато бруду і прохідний перетин цих каналів зменшується настільки, що шатунний підшипник починає відчувати масляне голодування. В результаті - перегрів, інтенсивний знос шатунних вкладишів і шийок, а потім і стукіт двигуна. Кажуть - «застукав двигун», а це дорогий ремонт. Інтенсивне забруднення даних каналів може відбуватися через застосування неякісного або не відповідає двигуну масла, при регулярній експлуатації мотора в інтенсивних режимах і несвоєчасної заміни масла. Все це часто призводить до підвищеного спрацювання робочих поверхонь деталей, продукти зносу яких і потрапляють в масло. Самі малі не фільтруються, а циркулюють по системі змащення, відкладаючись в певних місцях.

Циліндро-поршнева група

Тут на моторне масло покладено відповідальність за зниження зносу циліндрів, поршнів, а також їх компресійних і маслоз'ємних кілець Тут на моторне масло покладено відповідальність за зниження зносу циліндрів, поршнів, а також їх компресійних і маслоз'ємних кілець. Цікаво, що на поверхні циліндрів масло потрапляє завдяки розбризкуванню через форсунки в нижній головці шатуна або в нижній частині блоку циліндрів. Потрапляючи на стінки циліндрів, воно знижує тертя в циліндро-поршневому сполученні і попутно забезпечує свободу переміщення компресійних і маслоз'ємних кілець, від яких, відповідно, залежить величина компресії і витрата масла на чад. Однак з часом в цій зоні відповідальності моторного масла через появу різного роду відкладень (лакових, продуктів згоряння) в канавках, де «мешкають» поршневі кільця, можливо їх підклинювання. З цієї причини при переміщенні поршня вони не здатні постійно забезпечувати щільне прилягання до стінок циліндра, в результаті чого падає компресія, т. Е. Знижується потужність двигуна, зростає витрата палива, підвищується масляний апетит. При дуже великому забрудненні кільця можуть заклинити настільки, що компресія впаде до критичних допусків, а іноді заклинювання кілець може привести до задирам на поверхні циліндрів. В обох випадках потрібно дорогий ремонт двигуна.

Газорозподільчий механізм

У газорозподільному механізмі зон відповідальності набагато більше, особливо в сучасних моторах У газорозподільному механізмі зон відповідальності набагато більше, особливо в сучасних моторах. Тут масло забезпечує мастило шийок і кулачків распредвала, клапанів та їх направляючих, може виконувати функцію гідрожідкості для передачі зусилля. Саме в останньому випадку виникає багато проблем. В першу чергу слід згадати гидрокомпенсатори теплових зазорів клапанів. У багатьох конструкціях моторів вони застосовуються давно. Принцип їх роботи заснований на використанні властивості несжимаемости рідини, в тому числі і моторного масла. Гідрокомпенсатор «поглинає» зазор між кулачком распредвала і клапаном (через рокер, коромисло або штангу) при різних теплових режимах роботи двигуна. Даний вузол складається з двох частин, які утворюють об'єм, куди з мастильної системи по спеціальних каналах нагнітається масло. Ці канали згодом також можуть «закоксовивается», і тоді гідрокомпенсатор перестає працювати. Іноді його заклинює при відкритому клапані, що призводить до вибивання клапана поршнем. При цьому руйнується сам гідрокомпенсатор і можливі тріщини в голівці блоку циліндрів. Вірогідні масляні проблеми і з гідронатягувача, що забезпечують натяжку ременів і ланцюгів приводу распредвалов. Їх канали також забиваються, що може стати причиною поломки ГРМ з сумними наслідками - руйнуванням головки блоку циліндрів. При наявності в ГРМ механізму зміни фаз газорозподілу бруд може спровокувати відмову або порушення його роботи. Тому при пошуку винуватця пропажі тяги на низьких або високих оборотах зверніть увагу на цей механізм.

рецепти батьків

Вищенаведений аналіз роботи механізмів, функціонування яких забезпечує система мастила двигуна, дозволяє зробити невтішний висновок - крім механічних поломок деталей через їх низьку якість, порушень умов експлуатації автомобіля і т. Д., Досить часто винуватцем проблем стає забруднена система мастила. Чи можна цього уникнути, а якщо точніше, чи можна позбутися від бруду в каналах системи змащення і різних механізмах двигуна? Ще в давні часи, коли були відсутні високоякісні масла, двигуни рекомендували промивати. Чи справді промивка системи змащення двигуна ефективна сьогодні? На це питання ми спробували знайти практичну відповідь.

миюча профілактика

Багато фахівців, що працюють в автосервісі, і великі виробники масел не схвалюють застосування засобів для промивання системи змащення. Працівників сервісу можна зрозуміти - чим раніше мотори будуть потрапляти до них на ремонт, тим вище буде їх заробіток. Доводи виробників якісних дорогих масел з посиленими пакетами миючих присадок також переконливі, не дарма ж в розробку своїх продуктів вони вкладають величезні кошти. Але ж далеко не всі купують дорогі масла! Так чи можна застосовувати засоби промивання системи змащення двигуна? Ми провели експеримент. Знайшли автомобіль Daewoo Lanos 1,5 л 1998 р. з пробігом 120 тис. км, двигун якого в основному заправляли маслами відомих брендів. Але режим його експлуатації був несприятливим - суто міським з короткими поїздками і досить часто без повного прогріву. В моторі накопичилося чимало відкладень, які жодного разу не видаляли.

Ми скористалися промиванням «Очисник масляної системи посиленої дії» одного з найбільш популярних в Україні брендів - Liqui Moly. У цього виробника є по три промивання для бензинового і для дизельного моторів. Вони пронумеровані 1, 2, 3 і призначені для двигунів з різним ступенем забруднення. Для тестування досить брудного мотора «Ланос» взяли найсильніший засіб - № 3. Його заливають в прогрітий двигун перед заміною масла і дають попрацювати 10-15 хвилин.

Чистоту силового агрегату оцінювали ендоскопом Snapon BK6000 і компрессометром. Ендоскопом досліджувалося наявність шламів і смоляних відкладень на деталях ГРМ. Заміривши компресію, ми побічно перевірили ступінь «свободи» поршневих кілець в різних циліндрах, яка залежить від кількості нагару в їх канавках. Крім того, на динамометричному стенді заміряли потужність двигуна.

результати промивання

До промивання ендоскопічне дослідження простору під клапанною кришкою показало наявність значної кількості смоляних відкладень. Компресія в циліндрах - 12,5 кг / см2 (3-й і 4-й циліндри), 12,0 (1-й) і 10,5 кг / см2 (2-й). Стенд показав максимальну потужність двигуна 74,9 л. с., момент - 115,6 Нм.

Після промивання системи змащення присадкою Liqui Moly ми знову «заглянули» в двигун нашим ендоскопом і заміряли компресію. Результат видно на фотографіях: відкладень під кришкою ГРМ на порядок менше, про що свідчить більш світлий колір поверхонь. Можна зробити висновок, що всі канали в системі змащення і механізмах також стали на порядок чистіше. Компресія піднялася - до 13,0 кг / см2 (1-й і 4-й циліндри) і до 12,0 кг / см2 (2-й), а в одному циліндрі залишилася на колишньому рівні: 12,5 кг / см2 ( 3-й циліндр). Характеристики двигуна покращилися: потужність - 75,6 л. с., момент - 117,0 Нм. Так що ефект від застосування, що очищає препарату в наявності, і аварійних поломок, як і передчасного зносу, можна уникнути.

Контрольні параметри двигуна Daewoo Lanos 1,5

параметри

до промивання

після промивання

Компресія, кг / см2:

1-й циліндр

12

13,0

2-й циліндр

10,5

12,0

3-й циліндр

12,5

12,5

4-й циліндр

12,5

13,0

Потужність, л. с.

74,9

75,6

Кр. момент, Нм

115,6

117,0

Юрій Дацик, Ігор Шірокун
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чи можна цього уникнути?
Чи можна цьому протистояти?
Чи можна цього уникнути, а якщо точніше, чи можна позбутися від бруду в каналах системи змащення і різних механізмах двигуна?
Чи справді промивка системи змащення двигуна ефективна сьогодні?
Так чи можна застосовувати засоби промивання системи змащення двигуна?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов