Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Моторно-масляний лікнеп

  1. Які бувають типи моторних масел?
  2. Як розшифрувати маркування масел?
  3. Яке масло підходить двигуну мого автомобіля?
  4. Куди дівається масло?
  5. Як часто потрібно міняти масло?
  6. Чи можна змішувати масло різних видів і виробників?
  7. Що ще потрібно знати про моторному маслі?

Наша сеть партнеров Banwar

Уявити собі двигун без моторного масла так само неможливо, як птицю без крил. Досвідчені автомобілісти добре розбираються в питанні вибору підходящого масла і в тому, коли і як його потрібно міняти (хоча і вони іноді плутаються в свідченнях), а ось у новачків, яким тільки належить пізнати моторно-масляні тонкощі, часом немає можливості отримати коротку, систематизовану і, що найважливіше, зрозумілу інформацію. У зв'язку з цим InfoCar.ua вирішив влаштувати невеликий лікнеп по моторних мастил, в якому ми постаралися доступно відповісти на всі ключові питання.

ua вирішив влаштувати невеликий лікнеп по моторних мастил, в якому ми постаралися доступно відповісти на всі ключові питання

Які бувають типи моторних масел?

Здається, нікому не потрібно пояснювати, що основне завдання моторного масла - змащувати деталі двигуна, забезпечуючи його нормальну роботу і захист від передчасного зносу, поломок і інших неприємностей. Це, так би мовити, прописна істина. А ось далі - більше, оскільки моторне масло - ціла наука, почати вивчення якої стоїть з розуміння того, чим одне моторне масло відрізняється від іншого. Розібратися в цьому питанні насправді зовсім не складно. Типів моторних масел за все три - мінеральне, напівсинтетичне і синтетичне.

Мінеральне масло (воно ж нафтове) являє собою первинний продукт переробки нафти і відрізняється високою в'язкістю. Воно вимагає щодо частої заміни і оптимально підходить для двигунів старше 10-15 років.

Синтетичне масло виходить шляхом хімічної переробки продуктів перегонки нафти. Воно відрізняється низькою в'язкістю, великим терміном експлуатації і забезпечують захист двигуна в екстремальних температурних умовах. Але синтетичне масло і найдорожче. Так, його рідше потрібно заливати в двигун, однак різниця в ціні може нівелювати таку економію. До того ж, синтетичне масло не можна назвати ідеальним для старих двигунів, оскільки його витрата в моторах старше 10-15 років більш високий, ніж у сучасних силових агрегатах.

Напівсинтетичне масло - це суміш двох типів моторних масел, в якій 50-70% займає мінеральна складова, і від 30 до 50% - синтетична. Напівсинтетичне масло дешевше повністю синтетичного і більш ефективно в порівнянні з мінеральним. Своєрідна золота середина.

Крім того, моторні масла поділяють ще й по сезонної орієнтації, тобто по температурному режиму експлуатації, з урахуванням ступеня його в'язкості. Від цього показника безпосередньо залежить те, при якій температурі можна буде запустити двигун. Визначити сезонність масла можна за маркуванням, про що і піде мова далі.

Як розшифрувати маркування масел?

Систем класифікації масел існує кілька, і всі вони мають своє географічне походження. Тут ми розглянемо найпоширеніші класифікації, і почнемо з SAE (Society of Automotive Engineers) і з того, як по маркуванню визначити сезонність масла:

  • літнє масло позначаються цифрою без додаткового літерного індексу (SAE 20, 30, 40 і т. д.) Цифра в даному випадку означає високотемпературну в'язкість масла. Ось тільки трактувати її однозначно не можна, оскільки це збірний параметр, який вказує на мінімальну і максимальну в'язкість масла при робочій температурі 100-150 градусів. Кожному двигуну потрібна своя в'язкість, тому без рекомендацією виробника автомобіля тут не обійтися;
  • в маркуванні зимового масла присутній буква W і цифри, що позначають температурний режим використання (SAE 0W, 5W, 10W, 15W і т. д.), Щоб дізнатися мінімальну температуру, при якій буде можливий холодний пуск двигуна, від цифри в маркуванні зимового масла потрібно відняти 40. Наприклад, маркування SAE 5W означає, що пуск двигуна буде можливий при температурі не нижче -35 градусів за Цельсієм. Це та мінімальна температура, при якій насос зможе прокачати масло по системі, не допустивши сухого тертя деталей. Якщо ж від цифри в маркуванні відняти 35, то ми отримаємо мінімальну температуру проворачиваємості двигуна, хоча цей параметр відносний, оскільки багато що залежить від стану самого силового агрегату;
  • всесезонна олива позначаються подвійним маркуванням. Наприклад, SAE 5W30, де 5W, як ми з'ясували вище, означає, що холодний пуск двигуна можливий при температурі не нижче -35 градусів за Цельсієм, а цифра 30 вказує на ступінь високотемпературної в'язкості масла. Саме всесезонна олива, в силу своєї універсальності, найчастіше використовується автомобілістами.

Саме всесезонна олива, в силу своєї універсальності, найчастіше використовується автомобілістами

В принципі, маркування сезонності моторного масла не повинна викликати труднощів у розумінні незалежно від системи класифікації. А ось позначення приналежності до бензиновим або дизельним двигунам - інша історія. Наприклад, за системою класифікації, придуманої Американським інститутом палива (American Petroleum Institute - API), масло для бензинового двигуна маркується літерним кодом API S *, для дизельних моторів - API C *, а універсальне, відповідне і бензиновому і дизельному ДВС - API S * / C *, де замість зірочки вказано літерний код, що позначає клас масла. Важливо також знати, що в маркуванні універсального масла першої вказана буква того типу двигуна, для якого воно краще. Простіше кажучи, маркування S * / C * означає, що масло, в першу чергу, призначений для бензинових моторів, але може використовуватися і в дизельних агрегатах. Якщо маркування виглядає як C * / S *, то, відповідно, ситуація прямо протилежна.

Європейська альтернатива API, класифікація ACEA, використовує інший підхід до маркування масел. З 2004 року вони діляться на три категорії:

  • А / В - базові серії моторних масел, призначені для використання в бензинових і дизельних двигунах. Дана категорія включає в себе всі раніше розроблені класи А і В (бензин і дизель відповідно), що діяли до 2004 року.
  • З - моторні масла, які розроблялися з урахуванням екологічного стандарту Euro-4. Вони можуть використовуватися при наявності в конструкції автомобіля каталізаторів вихлопу і саж фільтрів.
  • Е - категорія моторних масел, призначених для використання в дизельних двигунах спецтехніки та важкого транспорту.

І ще одна система класифікація, яка заслуговує уваги - ILSAC (International Lubricant Standardization and Approval Committee). Цей міжнародний комітет по стандартизації та апробації моторних масел був створений з ініціативи Американської (Аама) і Японської (JAMA) асоціації виробників автомобілів і уповноважений присвоювати власні категорії паливно-мастильних матеріалів, що виготовляється в США і Японії. Кожне масло, що проходить сертифікацію за стандартом ILSAC, тестується по ряду параметрів, в тому числі по в'язкості, летючості, фільтрованості при низьких температурах, схильності до піноутворення і іншим.

На сьогоднішній день існує п'ять стандартів ILSAC для бензинових двигунів. Масло для дизельних двигунів ILSAC НЕ стандартизує.

Категорія ILSAC

опис

GF-1

застаріла

Відповідає вимогам якості класифікації API SH; класи в'язкості SAE 0W-XX, SAE 5W-XX, SAE 10W-XX; де XX - 30, 40, 50, 60.

GF-2

Введена в 1996 році

Відповідає вимогам якості по класифікації API SJ, класи в'язкості: додатково до GF-1 - SAE 0W-20, 5W-20.

GF-3

Введена в 2001 році

Відповідає класифікації API SL. Відрізняється від GF-2 і API SJ істотно кращими антиокисними і протизносні властивості, а також меншою испаряемостью. Вимоги до класів ILSAC CF-3 і API SL багато в чому збігаються, але масла класу GF-3 обов'язково є енергозберігаючими.

GF-4

Введена в 2004 році

Відповідає класифікації API SM з обов'язковими енергозберігаючими властивостями. Класи в'язкості SAE 0W-20, 5W-20, 0W-30, 5W-30 і 10W-30. Відрізняється від категорії GF-3 більш високою стійкістю до окислення, поліпшеними миючими властивостями і меншою схильністю до утворення відкладень. Крім того, масла повинні бути сумісними з каталітичними системами відновлення відпрацьованих газів.

GF-5

Введена восени 2010 року

Відповідає вимогам класифікації API SM з більш жорсткими вимогами до економії палива, сумісності з каталітичними системами, випаровуваності, миючим властивостям, стійкості до утворення відкладень. Введено нові вимоги щодо захисту систем турбонаддува від утворення відкладень і сумісності з еластомерами.

Яке масло підходить двигуну мого автомобіля?

Це, мабуть, найголовніше питання будь-якого початківця автомобіліста. Як правило, за порадою він звертається до своїх досвідченим товаришам, які «точно знають, що потрібно і поганого не порадять». І це перша помилка, тому що найвірніший спосіб купити «правильне» масло - заглянути в сервісну книжку або керівництво по експлуатації автомобіля. Саме там зберігається шукана інформація. Якщо ж «рідний» документації немає, що цілком можливо для б / у автомобіля, варто звернутися до офіційного дилера марки або, в крайньому випадку, постаратися знайти достовірну інформацію в спеціалізованій літературі або в Інтернет. Але важливо знати, що моторне масло розробляється не для моделі автомобіля в цілому, а для конкретного двигуна або лінійки моторів, виробники яких вказують ряд допусків, які потрібно враховувати при виборі масла. Допуск - це стандарт відповідності, враховував усі параметри масла, необхідні для оптимальної роботи конкретного двигуна. Дивіться на те, що написано в інструкції до автомобіля і зіставляти ці дані з тим, що написано на етикетці моторного масла. Це і є головний критерій вибору. Бренди, якими б розкрученими вони не були, другорядні. З іншого боку, кидатися на масло дешевше теж не варто. Продукція маловідомих фірм, особливо китайських, часто виявляється неякісною і може сильно нашкодити двигуну. Компанії ж зі світовими іменами у своєму розпорядженні найсучаснішими лабораторіями і висококваліфікованими фахівцями, що, власне кажучи, і є гарантією якості. Але остерігайтеся підробок. Намагайтеся купувати масло тільки в спеціалізованих магазинах і авторизованих точках продажів.

До речі, віддаючи машину в сервіс, навіть офіційний, уважно стежте за тим, яке масло заливає сервісмени. Що б Вам не говорили, як би не переконували, наполягайте, щоб характеристики масла строго відповідали вимогами виробника. Якщо, звичайно, Ви не наплювати на двигун. Особливо небезпечна ситуація, коли в'язкість залитого масла нижче, ніж запропонована виробником. Підвищена в'язкість, в свою чергу, не так страшна, проте з таким маслом двигун буде постійно працювати при підвищених температурах, від чого його деталі зносяться швидше.

Куди дівається масло?

Масло - це витратний матеріал, який в процесі експлуатації автомобіля розтікається по внутрішніх елементів двигуна і прогорає. Відповідно, його стає менше і час від часу його потрібно доливати. Це нормальний процес. Причому, процес перевірки рівня масла і його доливання дуже простий. Перевірку потрібно проводити через 3-5 хвилин після зупинки двигуна (автомобіль повинен стояти на рівній поверхні). Вийміть вимірювальний щуп, протріть його насухо тканиною без волокон, вставте щуп назад і через пару секунд знову вийміть. Рівень масла повинен знаходитися між позначками MIN і MAX на щупі. Відстань між відмітками відповідає приблизно 1 літру масла. Якщо його рівень істотно нижче позначки MAX, масло потрібно долити. Важливо також, щоб після доливання рівень масла не перевищував позначку MAX.

Якщо двигун справний, витрата правильно підібраного моторного масла буде несуттєвим і, як наслідок, частою його доливання не буде потрібно. А ось якщо масло не відповідає вимогам виробника, його витрата може збільшитися, не кажучи вже про те, що сам силовий агрегат буде відчувати себе не дуже комфортно. Але буває і так, що масло зникає дуже швидко, незважаючи на те, що все підібрано вірно. Пов'язано це може бути як з зносом двигуна, так і з рядом несправностей.

Одна з найпоширеніших причин стрімкого зникнення масла - текти. Всі елементи ущільнювачів двигуна (сальники, прокладки і т. Д.) Є потенційними місцями протікання моторного масла. Причини появи течі - знос матеріалу, з якого вони зроблені, або його механічне пошкодження (наприклад, при необережному ремонті).

Причини появи течі - знос матеріалу, з якого вони зроблені, або його механічне пошкодження (наприклад, при необережному ремонті)

Інша причина - угар масла. Діагностувати його можна по появі сизого диму в вихлопі, який помітний навіть при використанні бензину високої якості. Якщо масло вигорає на протязі декількох днів, на кромці вихлопної труби з'являється в'язка плівка темного кольору. Причин чаду кілька, і вони можуть бути визначені тільки в автосервісі при розбиранні двигуна. Але перш ніж віддавати автомобіль в ремонт при виявленні одного з вищезазначених ознак, варто звернути увагу на 2 фактора: зміна стилю водіння і зміна марки використовуваного моторного масла. Якщо чад став помітний тільки після того, як двигун тривалий час працював на підвищених обертах, і згодом не проявлявся, швидше за все, причин для занепокоєння немає. Чим вище обороти, тим вище температура рухомих елементів мотора. Відповідно, масло втрачає густоту, більша його кількість залишається в циліндрах і сильніше вигорає. Що ж стосується зміни марки масла, то поява чаду в даному випадку цілком нормально протягом перших 2-3 днів. Якщо потім він зник - все в порядку. Справа в тому, що пакети присадок, які використовуються в різних марках масла, можуть вступати в реакцію між собою, оскільки частина старого масла завжди залишається в двигуні навіть після його ретельного промивання. Результатом цієї реакції іноді стає тимчасове розрідження масла і підвищений вигоряння.

Як часто потрібно міняти масло?

Якщо запитати бувалого автомобіліста, який ресурс моторного масла, він, швидше за все, відповість, що міняти його потрібно кожні 10.000 км. У більшості випадків це дійсно так, хоча деякі виробники рекомендують інший інтервал. Зазвичай він вказується в інструкції по експлуатації автомобіля.

Ресурс роботи моторного масла безпосередньо залежить від його миючої здатності. Вона, в свою чергу, визначається лужним числом (TBN). Цей показник свідчить про те, наскільки висока концентрація лугів в складі масел. Їх наявність обумовлена ​​необхідністю деактивувати кислоти, які призводять до корозії в двигуні. TBN не є стабільним показником - при експлуатації мотора він знижується, відповідно, зменшується і здатність масел протистояти процесам окислення. Таким, що втратив працездатність вважається масло, лужність якого зменшилася більш ніж на 50% по відношенню до номінального значення.

Таким, що втратив працездатність вважається масло, лужність якого зменшилася більш ніж на 50% по відношенню до номінального значення

У ряді випадків інтервал заміни моторного масла необхідно скоротити. До більш частій зміні масла приводять так звані «важкі умови експлуатації»: складні кліматичні умови, тривала робота в максимальному режимі, пробки, нерегулярне використання автомобіля, часті поїздки на короткі відстані. В такому випадку рекомендований виробником інтервал заміни моторного масла скорочується вдвічі.

Серед малодосвідчених автомобілістів існує глибока помилка в тому, що коли масло набуває чорного кольору, це сигнал до того, що його пора міняти. Ні, потемніння масла - природний процес, що не позначається на його ефективності. Причому, почорніти воно може вже через 300-400 км пробігу, оскільки згоряння палива призводить до появи частинок сажі та інших продуктів горіння, які, перемішуючись з маслом, додають йому темне забарвлення. Крім того, потемніння сприяє і хімічна реакція деяких присадок. Отже, колір масла не показовий як індикатор необхідності його заміни.

Чи можна змішувати масло різних видів і виробників?

Одне з помилок деяких автомобілістів полягає в упевненості, що змішувати мінеральне моторне масло з синтетичним не можна. Це не так. Сам факт існування напівсинтетичного масла спростовує цю теорію. Переходити з мінералки на синтетику (і назад) можна, однак потрібно дотримуватись певних правил:

  • мінеральні масла сумісні з полусинтетическими, а також з ПММ гідрокрекінгу;
  • практично будь-який мінеральне масло може бути поєднане з синтетичним поліальфаолефінові (ПАТ);
  • інші синтетичні масла (поліефірні, гліколеві, силіконові і т. п.) можуть бути сумісні з мінеральними - це залежить від їх будови. Допустимість переходу з мінерального масла на одне з перерахованих вище краще уточнити у офіційного представника виробника автомобіля.

Допустимість переходу з мінерального масла на одне з перерахованих вище краще уточнити у офіційного представника виробника автомобіля

За великим рахунка, одним з найважлівішіх параметрів, Які нужно враховуваті при переході з одного масла на інше - присадки. Це хімічно активні Речовини, Які додаються в масло у виде наборів (пакетів) І, Власне Кажучи, формують основні Властивості моторного масла. Щоб звесті до мінімуму Можливі ризики при зміні типу масла, нужно щоб набори присадок збігаліся, оскількі даже после того, як старе масло Було злитися, Деяка его частина (5-10%) все одно залішається в двігуні в виде плівки на деталях. Відповідно, хімічні реакції з новим маслом неминучі. Але що ж робити, адже склади основи і присадок у кожного виробника свої? Відповідь проста - найкраще переходити на масло з іншими характеристиками від того ж виробника, ніж на масло з однаковими параметрами, але різних виробників.

Що ще потрібно знати про моторному маслі?

Здавалося б, ми розповіли про моторному маслі практично всі, однак допитливий розум автомобілістів, їхня тяга до експериментів і винахідництва ніколи не залишить без роботи ні журналістів, ні технічних фахівців. І тим і іншим завжди вистачить приводів підтверджувати або спростовувати якісь чутки і домисли. На парочці найактуальніших ми зараз і зупинимося.

Виробники моторних масел настійно рекомендують утриматися від додавання в моторне масло будь-яких додаткових рідин - переможців тертя, загусники, каталізаторів і так далі. Причин на те багато, адже споживач не знає, які присадки використані в маслі, яку хімічну реакцію викличе їх змішування з самостійно введеними добавками, і як зрештою все це позначиться на роботі двигуна. Досить імовірно, що бажання заощадити таким чином якусь кількість грошей, обійдеться автомобілісту на багато порядків дорожче через необхідність ремонтувати силовий агрегат.

Інший спірний питання - чи потрібно промивати двигун при заміні масла? Ні для кого не секрет, що в продажу зараз можна знайти спеціальні засоби, так звані промивні рідини, проте їх використання пов'язане з великими ризиками, оскільки маслом в чистому вигляді вони не є і не гарантують нормальну роботу двигуна, навіть короткострокову. Але як же тоді бути? Дуже просто! Сучасне моторне масло має досить високі миючі здібностями, завдяки чому ефективно очищає двигун від відкладень і перешкоджає утворенню нових. Головне, як ми вже говорили вище, вибрати те масло, яке оптимально підходить двигуну Вашого автомобіля. Те, яке рекомендовано виробником. А якщо ж необхідність в очищенні двигуна дійсно є (після важких умов експлуатації, наприклад), досить скоротити міжсервісний інтервал вдвічі, тобто міняти масло в два рази частіше, ніж звичайно.

17 квітня 2013 року. Артем Кисельов , Спеціально для InfoCar.ua

vay

7 років

Ну я навіть і не знаю кому це треба. Ну ллють там синтетику з бочки на кшталт спочатку прозора потім коричнева, значить миє лампочка не горить значить є тиск є. все інше мені до лампочки.

+1

-1 ВІДПОВІСТИ Юрец 7 років

спасибі я як раз початківець, коли 1500 км назад міняли батько керував, наступного разу вже буду сам !!!

ВІДПОВІСТИ Гість

7 років

Дякую дуже пізнавально треба бути не тільки "наїзником".

ВІДПОВІСТИ ING

7 років

Потрібно лити то масло яке зазначено заводом виробником і все буде ОК. Чи не експериментуйте!

+1

-1 ВІДПОВІСТИ Тарас 7 років

Промивати треба об'язательно ... питання в тому щоб не їздити на промиванні а просто покрутити двигло на холостих ... На крайняк можна залити найдорожче (дешовое) мінеральне масло ... якщо в промивальному у Вас немає впевненості. Якщо не промивати залишки старого масла вступаючи в реакцію з новим знищують його корисні властивості (присадку) і масло втрачає свою користь залишити в кращому випадку просто мінеральним а не полусинтетическим. Чому так ... так тому що те ж саме відбувається і з молоком ... Мала закваска все молоко псує !!! ... вирішувати Вам .. це просто рада.

-9 ВІДПОВІСТИ SPECIALIST 7 років

Повне нерозуміння питання: "Якщо не промивати залишки старого масла вступаючи в реакцію з новим знищують його корисні властивості (присадку) і масло втрачає свою користь залишити в кращому випадку просто мінеральним а не полусинтетическим." Основа масла не змінюється, спрацьовуються тільки присадки. Основа масла частково окислюється і розчиняє в собі продукти згоряння і зносу.

+5 ВІДПОВІСТИ Zshabavkedah

6 років

Пічем тут молоко, там бактерії розмножуються, тут немає бактерій, старе масло не розмножується))

+5 ВІДПОВІСТИ Показати ще 1 archibald-2011

6 років

У мене був Focus-2, новий. Під'їдала літр олії на 18000-20000 км. Можу Вам сказати, що це прикол фордовський движків і на СТО Вам скажуть що для їх двигунів до 150 гр на 1 тис це вважається норма. Зараз у вас цілком прогнозний, технологічні витрати. Вважаю переживати не треба. Я так відкатав 60тисяч. Але в порівнянні з іншими машинами факт дійсно дивний. Навіть в Ланосі на ТО долив до мітки і до наступного ТО нічого не доливаєш ...

+2 ВІДПОВІСТИ ufo2758

6 років

Як швидко все забули на чом їздив совок! Слава Богу зараз майже будь-яке масло на порядок вище. Міняйте трохи частіше. Нежалейте грошей на хороше масло для нової машини і не витрачайте даремно для старої, гарне масло їй вже не допоможе. А в магазині Вам такого наговорять. Тому, що їх не можна звинуватити в брехні. Скільки треба часу проїхати до капіталки, скільки разів Ви поміняєте масло? Ви і забудете де і яке купували. Ось і вішають локшину на вуха. На жаль (в нашому випадку) реклама двигун торгівлі.

+4 ВІДПОВІСТИ Miron 2170

6 років

Вважаю немає сенсу взагалі морочитися. Ллємо, що наказано заводом, плюс, скорочуємо інтервал заміни. І ваша машинка скаже вам спасибі своїм довгим ресурсом.

ВІДПОВІСТИ Jack2012

6 років

Для водія, який хоче отримати початкову інформацію про масла, стаття становить певний інтерес. І спасибі за це журналісту. Для чого написана вона, думаю для водіїв, які самі вирішили міняти масло або, коли їм це роблять на СТО, проконтролірівать, показати свої знання, так би мовити "в розмову втрутитися". РАДА ПЕРШИЙ. Якщо Ви придбали новий-на гарантії автомобіль найголовніше питання, де Ви його будете обслуговувати, якщо на фірмовій СТО зі збереженням гарантії, то яке масло Вам ллють, це справа СТО. Переваги- у Вас гарантія на двигун, голова не болить за масло, але вартість велика. Якщо Ви будете користуватися послугами, проведеного Вами майстри вартість роботи зменшитися, знову ж масло на його совісті. Якщо вирішили роботи по заміні масла робити самі, ось тоді потрібно читати про масла більш "важку" літературу. Варіант все сам хороший, коли Ви хоч якимось боком пов'язані з авторемонтному (та ж яма для зливу масла), якщо Ви перукар або Скрипаль не морочте коки, Довертесь майстру або СТО. Проблеми у виборі масла тій чи іншій брендової марки немає, практично масла ні чим серйозним не відрізняються. Важливо не потрапити на підробку, і гроші заплатите як за "фірму" і движок ухадокаете. Тому ще раз: авто на гарантії-Вам на СТО, авто не гарантійне, до чудо-майстру або своїми силами.

+1 ВІДПОВІСТИ анатолий

6 років

згоден на все 100.еслі машина на гарантії то міняйте масло на СТО. Якщо що вони відповідати і ремонтувати будуть. А якщо самі то з початок послухай відгуки інших про ту чи іншу маслі. Практика показує що зараз все китай і знайти що запчастина що масло нормальне дуже важко ......

ВІДПОВІСТИ cumulus

6 років

Зрозуміло, що повністю виключити витрата масла не можна. Особливо тим, хто сильно крутить двигун. Але ось обійтися без доливання між замінами масла дуже навіть можна. Через мої руки пройшло експлуатація близько 30 різних моделей. Так ось у офісної ВАЗівської десятки з пробігом 150 тис км (двигун 1600, 16 клап.) Долив масла був не потрібен. А у нового Пасату Б6 3,2 літра, доливати доводилося. Висновок - кожен двигун має свої конструктивні особливості + стан кожного конкретного мотора. Що стосується інтервалів заміни - на авто, де допускається використання напівсинтетики, міняю через 8 тисяч км., Або року (що настане раніше). Для авто у яких тільки синтетика - Нові, по сервіс книгам, б.ушние, не більше 10 тис.км.

ВІДПОВІСТИ Jack2012

6 років

Трохи вище, я вже писав на цю тему.Что хочеться підкреслити ще раз, як і в будь-якій справі є два підходи - аматорський (для них і написана ця стаття) і професійний. Для чого потрібна масляна система двигуна - основні завдання три: змащення тертьових поверхонь (збільшення терміну служби) - відведення продуктів тертя між деталями двигуна (їх затримує масляний фільтр) - і відведення тепла з поверхонь, що труться (тому масло і гріється на двигунах з великою потужністю встановлюють масляні радіатори) .Багато чи, з написаного, дізналися профі, думаю немає, це їм було і до мене відомо - чи дізналися щось любителі, можливо, але чи потрібно це їм. Любителям (а це основна маса водіїв) абсолютно все одно синтетика або мінералка, головне, щоб авто бігало. Тому мої поради: 1 не соромтеся перевіряти масло в двигуні, для це є щуп, якщо для вас це складно, поросят соседа.2-від'їхавши з місця стоянки (не важливо гараж, супермаркет або гольф клуб) зверніть увагу, чи немає крапель олії на землі (якщо є не лякайтеся, може не вашого авто, але перевірте ще раз, і якщо це повториться тоді до профі на ремонт) .3- в салоні, при працюючому двигуні ніс відчуває запах паленого масла, це погано, але не панікуйте, може ця сморід від спереду стоїть ВАЗа, якщо запах залишається, навіть коли Ви один (або не один) в чис ом поле, значить масло капає на "вихлопну", може і спалахнути, тут вже точно потрібен профі.

ВІДПОВІСТИ Yurchick

5 років

Маленька ремарочка з приводу Промивка: Радянська автошкола рекомендувала з цією метою так званні "вєретьонку", або рідина для гідравліки (для підйому кузова в самоскид, гідравліка тракторів та ін. Механізмів). Насправді в гідравліку вместо цієї вєрєтьонкі вікорістовувалі будь-яке моторне масло (головне - НЕ перероб, тобто НЕ відпрацювання) Особисто я промівав двигун двічі - при кардинальному зміні мастила (заміна мастила после обкатки після капремонту, та при переході з мінералкі на напівсінтетіку). Та-ж радянська автошкола рекомендує це делать таким чином: 1) Зліваємо старе мастило, закручуємо пробку піддона картера. 2) Заліваємо промівочне мастило. 3) Вікручуємо всі свічки запалювання. Крутімо стартером двигун по 30-50 секунд кілька разів з інтерваламі до 1 хв. Кількість таких холостого пусків может обмежуватіся лишь залишком ємності акумулятора. 4) Зліваємо промівочне мастило (хто багатшій - в ідеалі таке-ж, я ві маєте заліваті, хто біднішій - можна и соляркою на крайняк), міняємо масляний фільтр, закручуємо пробку піддона картера, после чего заліваємо нове моторне масло. 5) З вікрученімі свічкамі запалювання крутімо стартером двигун, поки НЕ потухне лампа контролю тиску мастила у системе змащування. После цього закручуємо свічки запалюівання, під'єжнуємо дрота и запускаємо двигун - має попрацюваті на холостому Оберт пару хвилин.

ВІДПОВІСТИ Yurchick

5 років

Маленька порада для Автолюбителів - початківців: 1) Заміна (Злив) мастила проводитися только после прогріву двигуна до РОБОЧОЇ (70-90 град) температури - ЦІМ Ві збільшіте Шансі злитися максимально Кількість старого мастила. 2) Заміна моторного мастила без ОДНОЧАСНОЇ заміні масляного фільтру є малоефектівною и вважається марною тратою грошей на придбання мастила. Так само заміна самого только масляного фільтру НЕ має Ніякого ЕФЕКТ. 3) После того, як Ви злили Основний обєм старого мастила, треба вічекаті Деяк годину - хвилин 10-15 (в холодну пору року после вістігання двигуна до температури загусання мастила подалі Очікування НЕ має сенс), або и более, и только после того закручуваті пробку піддону картера. 4) Коли Ви злили старе мастило, маслонасосів его такоже позбувся (вітекло через маслопрійомнік), и после запуску потрібен Деяк годину, щоб маслонасосів его закачавши и Створив у системе змащення двигуна необхідній лещатах. Аби серце НЕ обливається кровью в очікуванні, коли потухне лампа контролю тиску мастила у системе змащування, можна вікрутіті всі свічки запалювання, и в холосту крутити стартером двигун по 30-50 секунд (з інтерваламі до 1 хв, або и более - залежних від Залишки ємності акумулятора) - поки во время однієї з таких прокручувань НЕ потухне контрольна лампа тиску мастила. 5) Если Ви замінілі мастило, и воно дуже скоро потемніло - це добре - значить, в ньом є пакет присадок, что промівають двигун.

ВІДПОВІСТИ Yurchick

5 років

Ще одне: Перед тім, як ставити новий масляний фільтр, налійте в середину моторного мастила и дайте Витримка 2-5 хвилин - це скороти час масляного голодування двигуна при Першому запуску. Чи не треба наліваті повний фільтр - все одно більша частина вітече, поки Ви будете закручуваті его на двигун. Тут більшу роль грає ті, щоб фільтрувальні елементи були НЕ сухі. А ще перед тим, як встановлюваті фільтр на двигун, треба змастіті Гумове кільце на фільтрі - щоб легше закручуваті. Важліво: масляний фільтр встановлюється вручну. ніякіх ключів, чи важелів не потрібно. В процесі ЕКСПЛУАТАЦІЇ Гумове ущільнююче кільце фільтра пріліпає до посадокувого місця, и вручну відкрутіті Важко, а іноді Неможливо, для цього є ключі для масляних фільтрів.

+1 ВІДПОВІСТИ Igor 123

3 роки

Міняти масло кожні п'ять тисяч - і буде вам щастя. Масло брати в брендових магазинах, в багатіїв районах міста, там лайно побояться продавати та й сенс.

ВІДПОВІСТИ
Читайте також:
  • Автомобільний акумулятор. заряджаємо правильно

    Кожен з нас, автомобілістів, хоча б раз в житті опинявся (або ще виявиться) в ситуації, коли розрядився акумулятор не дозволяє запустити двигун. Особливо часте це явище для зимового періоду, оскільки пр ...

  • Тонування автомобіля. За та проти

    Затонувати тільки що куплений автомобіль - практично святий ритуал для більшості автолюбителів. У цьому, безумовно, є певна логіка і здоровий глузд, але є і «інша сторона медалі», про яку водії, ...

  • Небезпечне спорідненість. Автомобілі-двійники

    Купівля вживаного автомобіля таїть в собі масу небезпек, і далеко не завжди вони пов'язані тільки з технічним станом транспортного засобу. Досить велика ймовірність «нарватися» на автомобіль-двійник, що цілком зрозумілий ...

  • Перевірено на собі: реєстрація авто за новими правилами

    Щоб з'ясувати, чи дійсно поставити авто на облік стало простіше, швидше і дешевше, ми провели експеримент, відправивши співробітника InfoCar.ua до київського МРЕО №12 із завданням оформити на своє ім'я (причому, не за місцем регис ...

  • Очманілі ручки: як в Каневі відроджують класику СРСР

    Його звуть Ігор. У нього є доросла дочка свій бізнес. Однак, на відміну від більшості українців, яких хвилюють тільки гроші, частину свого життя він присвячує улюбленому хобі - перероблення автомобілів. Точніше, того, ...

Які бувають типи моторних масел?
Як розшифрувати маркування масел?
Яке масло підходить двигуну мого автомобіля?
Куди дівається масло?
Як часто потрібно міняти масло?
Чи можна змішувати масло різних видів і виробників?
Що ще потрібно знати про моторному маслі?
Які бувають типи моторних масел?
Як розшифрувати маркування масел?
Яке масло підходить двигуну мого автомобіля?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов