- Чи всі так ідеально?
- Чи можуть бути проблеми з блоками розпалу?
- Причини виходу з ладу блоків розпалу
- Поради водіям
Наша сеть партнеров Banwar
Останнім часом все частіше стало використовуватися ксенонові обладнання для оснащення головної оптики транспортних засобів. ксенонове світло набагато яскравіше, ніж галогенове, що і стало причиною його бурхливого поширення і затребуваності в усьому. У ксенонові обладнання входять не тільки лампи, а й такі прилади, як блоки розпалювання, про проблеми з якими ми хочемо поговорити з вами в цій статті.
Чи всі так ідеально?
Блоки розпалювання - це трансформаторні пристрої, які забезпечують розпал, підтримання горіння лампи, а також контроль за безпекою роботи всього обладнання. Тобто, пристрої виступають в якості невеликих трансформаторів і якими б вони не були якісними - проблеми можуть бути. Прилади постійно знаходяться під великою напругою, внаслідок чого це і може призводити до неготовність або повністю весь блок, або ж його окремі складові компоненти.
Навіть найкращі блоки розпалювання, наприклад, оригінальні Bosch , Hella , Osram , Philips , Valeo і інші можуть бути схильні до поломки. Тому, ви повинні знати, як визначити проблеми з блоками розпалу й як їх усунути.
Чи можуть бути проблеми з блоками розпалу?
Відразу варто відзначити, що з універсальними, тобто китайськими блоками розпалу може постійно виникати ряд проблем:
- Погана тепло і електро- ізоляція.
- Низькоякісні матеріали при складанні.
- Погане функціонування мікросхеми.
- Недостатня напруга для розпалювання лампи і так далі.
- Погана герметизація мікросхеми блоку розпалювання.
- Ненадійний корпус.
Що стосується штатних блоків розпалу - то це пристрої, які відрізняються високою якістю і стабільністю роботи, але все ж можуть вийти з ладу.
Дуже часто водії стикаються з проблемою, що одна ксенонова лампа горить, а друга немає, причиною цього можуть бути ксенонове джерело світла або блок розпалу ксенону. Для того, щоб визначити в чому проблема і негайно вжити заходів необхідно точно випередити, в чому ж причина - в самій лампі або ж в блоці розпалювання.
Таким чином, якщо ви визначили, що проблема полягає саме в блоці розпалювання, то вам необхідно негайно вжити заходів, а саме: провести заміну блоку розпалювання або ж ремонт!
Причини виходу з ладу блоків розпалу
Блоки розпалювання, незалежно від типу - універсальні або ж штатні все ж схильні до проблем, якими б якісними і дорогими вони не були. Звичайно, штатні блоки розпалювання не так часто і швидко піддаються поломки, але все ж це зустрічається не так вже й рідко. Тому, перед тим як зробити заміну або ж спробувати відремонтувати блок розпалу, обов'язково необхідно знати, в чому ж взагалі була причина його поломки. Можуть бути декілька причин:
Ні герметичності в блоці розпалювання, чому туди потрапляє вода, пил, бруд. Щоб точно переконатися, що проблема в цьому - знадобиться провести розтин блоку розпалювання, що слід робити дуже акуратно, оскільки це може бути зовсім небезпечно. Виявляється проблема потрапляння води всередину блоку в тому, що фара або ж не загоряється, або ж може з'являтися миготіння, мерехтіння.
Іржа в блоці розпалювання. Елементи спайки можуть відходити одна від одної або ж зовсім випадати. Причиною поломки блоку розпалювання може бути або недбалість виробника, або ж підвищена вологість в місці монтажу блоку розпалювання. У випадку з халатністю виробника - це більше відноситься до універсальних блокам, оригінальні ж відрізняються якісною і надійною конструкцією блоків.
Немає сигналу управління від контролера. Така причина пов'язана з виходом з ладу контролера, що властиво універсальним блокам розпалювання часто, хоча і зустрічається в оригінальних приладах при їх тривалому використанні.
Через умножитель або ж обмотку трансформатора проходить струм, що викликає мерехтіння, раптове відключення ксенонових ламп. Причина пов'язана з низькою якістю блоків розпалу й відноситься до універсальних пристроїв.
Проблеми з транзистором. Можуть бути різні причини даної проблеми, що властиво не тільки універсальним, але і оригінальним блокам розпалювання.
Увага!
Якщо блок розпалу був зіпсований через попадання води або ж згорів, перестав працювати контролер - ремонт блоку розпалювання буде неможливим.
Також варто відзначити, що ремонтувати блоки розпалювання самостійно, не маючи при цьому жодних навичок не варто - оскільки можна не тільки повністю зіпсувати прилад, але і нашкодити собі. Якщо ж зламався блок розпалу спочатку найкраще звернутися в СТО, де проведуть діагностику і в разі можливості виправити - запропонують висококласний ремонт.
Якщо ж у вас є навички, то ви можете зробити ремонт блоку розпалювання самостійно. Але для цього пам'ятаєте, що обов'язково необхідно точно випередити причину його виходу з ладу. Допомогти точно випередити, що з компонентів блоку розпалювання не працює допоможе осцилограф - пристрій для дослідження параметрів електричного сигналу. Прилад допоможе визначити, що з контролера, транзистора або ж резистора не працює!
Поради водіям
Навіть найякісніші та надійні блоки розпалювання, як оригінальні - можуть піддатися поломки, і при цьому необхідно знати, як визначити поломку і що робити далі. Якщо ж ви відремонтували або придбали новий блок розпалу, то необхідно максимально захистити його від якнайшвидшого наступного виходу з ладу:
- Блоки розпалювання розташовуються в таке місце під капотом автомобіля, щоб воно було максимально віддалене від двигуна та інших елементів, сильно нагріваються при роботі.
- Розташовуйте блоки розпалювання так, щоб максимально убезпечити їх від попадання вологи і пилу при поїздках.
- Ні в якому разі не розтягуйте проводку розпалює приладу!
- Після монтажу обов'язково перевірте коректність з'єднання і надійність кріплення.
- Використовуйте з оригінальними блоками розпалу виключно оригінальні ксенонові лампи, а з універсальними - універсальні джерела світла.
- При видимих візуальних пошкодженнях блоку розпалювання - ні в якому разі не варто робити його монтаж на автомобіль.
Пам'ятайте, що відблиски розпалювання - це прилади, які знаходяться під великою напругою. Саме тому при роботі з ними необхідно бути максимально обережними. Не варто їх розбирати, коли вони підключені до системи харчування автомобіля, оскільки це може призвести до небезпечної ситуації і вплинути на ваше здоров'я. Оригінальні блоки розпалювання не так швидко виходять з ладу, тому рекомендується при можливості використовувати саме такі прилади для оснащення свого транспортного засобу ксеноновим системою світла! Проте, і для них необхідно дотримуватися вищевказані заходи обережності!
Чи всі так ідеально?Чи можуть бути проблеми з блоками розпалу?
Чи всі так ідеально?
Чи можуть бути проблеми з блоками розпалу?