Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

МТЗ і ЮМЗ: Ведучий міст задній, передній і кінцева передача

Наша сеть партнеров Banwar

28 листопада 2012 р 15:43
МТЗ і ЮМЗ: Ведучий міст задній, передній і кінцева передача

Ведучий міст являє собою об'єднані в одну складальну одиницю механізми трансмісії, за допомогою яких крутний момент передається до ведучих коліс трактора. Залежно від призначення колісні трактори можуть мати один ведучий міст (МТЗ-80, МТЗ-100, ЮМЗ - 6 усіх модифікацій) і два - трактори підвищеної прохідності (повноприводні) МТЗ-82, МТЗ- 102, ЮМЗ-8280.

Ведучий міст складається з таких основних, механізмів: головна передача, диференціал, кінцеві передачі.

Головна передача служить для збільшення переданого крутного моменту і зміни його напряму.

Головна передача заднього моста тракторів сімейства МТЗ є пару конічних шестерень зі спіральним зубом. Передавальне число 3,42 (41:12). Провідна шестерня 39 (рис. 3.31) встановлена ​​на шлицевом кінці вторинного вала коробки передач і фіксується гайкою закріпленої на різьбовому хвостовике вала. Відома шестерня 4 прикріплена до фланця корпусу диференціала 3 болтами і гайками, які попарно фіксуються стопорними пластинами.

Головна передача переднього моста повнопривідних тракторів МТЗ-82, МТЗ-102 в ЮМЗ-8280 представляє собою пару конічних шестерень Головна передача переднього моста повнопривідних тракторів МТЗ-82, МТЗ-102 в ЮМЗ-8280 представляє собою пару конічних шестерень. для підвищення плавності зачеплення і безшумність передачі конічні шестерні зроблені зі спіральними зубами. Передавальне число головної передачі 2,18.

Провідна шестерня 39 (рис. 3.32) виконана як одне ціле з шліцьовим валом і змонтована в склянці 41 на двох конічних роликових підшипниках 44. Стакан 41 з ведучою шестірнею 39 центрируется в расточке корпусу моста і кріпиться до його фланця болтами.

Відома шестерня 30 закріплена на центрир паску і шліцах корпусу 25 диференціала і від осьових переміщень утримується гайкою 29 Відома шестерня 30 закріплена на центрир паску і шліцах корпусу 25 диференціала і від осьових переміщень утримується гайкою 29. Разом з диференціалом ведена шестерня обертається на двох конічних роликових підшипниках 26, один з яких розташований в корпусі 3, а інший в кришці моста 23.

Передній підшипник провідної шестерні напрессован на вал, задній може переміщатися по валу регулюванню. Між підшипниками встановлені регулювальні шайби 40. На шлицевом коні провідної шестерні 39 знаходиться фланець 43 для під'єднання карданного валу. Фланець закріплений гайкою, що служить одночасно для затягування підшипників.

Диференціал забезпечує різну частоту обертання ведучих коліс при повороті трактора, а також при русі по нерівностях.

Диференціал заднього моста тракторів сімейства МТЗ складається з корпусу 3 (див. Рис. 3.3 1), кришки 7, хрестовини 36, сателітів 37 і напівосьових шестерень 5. Хрестовина закріплена між корпусом кришкою. Отвори під цапфи хрестовини і болти, якими стягуються корпус і кришка, виконуються при спільній обробці зібраних в одне ціле корпусу і кришки диференціала. Тому обидві деталі маркуються однаковим номером. Розкомплектовувати корпус і кришку можна, а при складанні диференціала потрібно поєднувати ці номери на сполучених деталях. На хрестовину 36 надіто чотири сателіта з опорними шайбами. Сателіти постійно зачіпаються із двома шестерні піввісь 5, маточини яких вставлені в розточення корпусу 3 і кришки 7 диференціала, а внутрішніми шліцами з'єднані з валами ведучих шестерень 2 і 9 кінцевих передач.

Зібраний диференціал обертається на двох конічних роликових підшипниках 8, встановлених внутрішніми обоймами на корпус 3 і дах 7, а зовнішніми - в розточення склянок 35.

Полегшуючи поворот трактора, диференціал може погіршувати його тягові якості. Для блокування диференціала на тракторах МТЗ застосований автоматично діючий механізм.

Автоматичне блокування диференціала (АБД) складається з (див. Рис. 3.31) виконавчого механізму, виконаного у вигляді ГПМ, встановленої на валу лівої ведучої шестерні 9 кінцевої передачі, і механізм управління, куди входить датчик з краном управління і редукційним клапаном, які розташовані в гідропідсилювачі рульового управління. Управління краном датчика блокування, який має три позиції, здійснюється з кабіни.

Ведучий і ведений диски ГПМ блокування відповідно з'єднані з шліцами зовнішнього кінця лівої ведучої шестерні 9 кінцевої передачі і пазами корпуса 29 ГПМ блокування. З корпусом 29 муфти жорстко пов'язаний блокувальний вал 25, який проходить через внутрішній отвір провідної шестерні 9 і шліцьовим кінцем з'єднаний з хрестовиною 36 диференціала. При подачі робочої рідини (масла) під тиском від гідропідсилювача рульового управління в порожнину між кришкою 24 і діафрагмою 22 зусилля через натискний диск 26 передається на диски ГПМ. Стислі диски за рахунок сил тертя об'єднують ліву провідну шестерню 9 пов'язану з нею шліцами шестерні піввісь диференціала блокувальний вал 25 і хрестовину. В результаті цього диференціал блокується. тобто вимикається, так як сателіти не можуть провертатися щодо напівосьових шестерень.

Рукоятки управління АБД в кабіні і кран датчика на гідропідсилювачі рульового управління мають три положення: перше положення - «АБД виключено», друге - «АБД включено», третє - «Примусове блокування диференціала».

При вимкненому АБД масло до діафрагми не подається, диски муфти не стислі, і розблокований диференціал працює як звичайний. При другому положенні забезпечується автоматичне і вмикати або вимикати блокування в залежності від положення передніх керованих коліс: при повороті коліс на кут більше 13ᵒ від прямолінійного руху АБД відключається, при меншому куті повороту і при прямолінійній русі - включається.

Пристрій в робота датчика і крана датчика АБД розглянуті в розділі 5.

АБД доцільно використовувати на польових роботах. Особливо вона ефективна на оранці і при роботі на схилах. На цих роботах АБД не тільки знижує буксування трактора, а й сприяє підтримці прямолінійного руху.

У хороших дорожніх умовах АБД треба обов'язково відключати для запобігання зносу шин, а на слизьких - включати, але тільки на швидкості не більше 10 км / год (при великій швидкості АБД миє викликати небезпечні замети трактора). Примусове блокування застосовується тільки короткочасно для визначення очевидних дорожніх перешкод.

Загальний пристрій заднього моста тракторів сімейства ЮМЗ представлено на рис. 3.33.

Диференціал тракторів сімейства ЮМЗ відкритого типу Диференціал тракторів сімейства ЮМЗ відкритого типу. Його корпус (маточина) 8 (рис. 3.34) посаджений на вал 6, пропущений крізь блоки 10 шестерень. Вал обертається в кулькових підшипниках 5, встановлених в верстатах 4 і 9, які запресовані в розточеннях корпусу заднього моста. Прокладки 12 під фланцями склянок служать для регулювання зачеплення конічних шестерень головної передачі.

У вікнах корпусу на осях 15 встановлені два сателіта 14, з якими зачеплені напівосьові шестерні, виконані в загальних блоках 10 з провідними шестернями кінцевих передач У вікнах корпусу на осях 15 встановлені два сателіта 14, з якими зачеплені напівосьові шестерні, виконані в загальних блоках 10 з провідними шестернями кінцевих передач. З останніми знаходяться в зачепленні ведені шестерні, для чого в стаканах 4 і 9 є вікна Блоки 10 шестерень обертаються в роликових циліндричних підшипниках 13.

Ведені шестерні кінцевих передач встановлені на внутрішніх шліцьових кінцях півосей, які пропущені в литих рукавах, пригвинчених до корпусу заднього моста. Напівосі обертаються в кулькових підшипниках, запресованих в розточеннях рукавів.

З відомими шестернями кінцевих передач знаходяться в зачепленні шестерні 26 і 29, Виконані як одне ціле з валиками гальм. У торцеві гнізда шестерень вставлений плаваючий валик 27, на якому вільно надіта муфта 28 механізму блокування диференціала. Муфта своїми внутрішніми зубами постійно зачеплена з шестірнею 29. Коли натискають на педаль 16, рух від неї через тягу 20 і приводний важіль 23 передається вилці 24, яка переміщує муфту по валику. Залишаючись зачепленою з шестернею 29, муфта 28 в той же час з'єднується з шестернею 26, блокуючи диференціал.

Диференціал переднього ведучого моста повнопривідних тракторів МТЗ-82, МТЗ-102 і ЮМЗ-8280 конічний, з чотирма сателітами, що самоблокується.

Блокування диференціала здійснюється автоматично за рахунок сил тертя при підводі до нього крутного моменту від головної передачі або гальмівного моменту від передніх коліс.

Коли передній міст відключений, диференціал не блокується і працює як звичайний.

Диференціал складається з корпусу 36 (див. Рис. 3.32) і кришки 28, в яких розміщено чотири сателіта 35 на двох осях 34, дві напівосьові шестерні 24 і дві натискні чашки 33, а також пакети фрикційних дисків 32 і 37.

Корпус диференціала з кришкою скріплений болтами, гайки яких попарно фіксуються стопорними пластинами. Півосьові шестерні 24 своїми торцевими поверхнями спираються на торці натискних чашок. На кінцях осей 34, розташованих хрестоподібно, встановлено по два сателіта, що знаходяться в постійному зачепленні з шестерні піввісь, як і в звичайному диференціалі. Опорні поверхні сателітів і натискних чашок виконані сферичними, що покращує центрування сателітів і їх зачеплення з шестерні піввісь. Нажімниє чашки 33 центруються по зовнішньому діаметру в розточеннях корпусів диференціала.

Півосьові шестерні 24 мають подовжені маточини з внутрішніми шліцами, куди заходять піввісь 18 колісних редукторів на різну довжину, залежно від колін передніх коліс. Для запобігання підтікання масла в ступиці напівосьових шестерень запресовані заглушки з ущільнювальними прокладками.

Провідні фрикційні диски 32-мають зовнішні зуби і з'єднані з внутрішніми зубами корпусу диференціала, ведені диски 37 і натискні чашки 33 мають внутрішні зуби і з'єднані з зовнішніми шліцами напівосьових шестерень 24. Дві поєднані - поверхні дисків - провідного і веденого - утворюють пару тертя. Кожна сторона диференціала має по три пари тертя.

Осі 34 сателітів плаваючі і можуть переміщатися відносно один одного. На кінцях осей 34 зроблені скоси, відповідно виконані гнездапази в корпусі 36 диференціала.

Під дією крутного моменту осі 34 переміщаються по скосам корпусу диференціала на величину зазорів, наявних між парами тертя. Одночасно осі 34 сателітів обертаються на деякий кут в напрямку, протилежному обертанню корпуса диференціала. При цьому вісь сателітів, що сполучаються з пазами правої коробки, відсувається вліво, а вісь лівої коробки - вправо. Зусилля від осей 34 передається сателітам 35, які своїми циліндричними виступами передають його торцях чашок 33 і далі дискам і торцях корпусів диференціала. Сили тертя жатих поверхонь об'єднують в одне ціле ведучі та ведені диски і завдяки цьому корпус диференціала і напівосьові шестерні блокуються (обертаються як одне ціле).

Коли диференціал заблокований, що підводиться до нього крутний момент передається на напівосьові шестерні не тільки через зуби сателітів, а й за рахунок сил тертя стислих дисків. При цьому моменти, що передаються зубами сателітів в напівосьових шестерень, однакові, а моменти, що передаються за рахунок пар тертя, можуть відрізнятися в залежності від умов зчеплення лівого і правого коліс з грунтом і тягового опору.

Справний диференціал з трьома парами тертя дозволяє колесу, що знаходиться в кращих умовах по зчепленню, забезпечувати тягове зусилля в 2 рази більше в порівнянні з колесом, яке в цей час знаходиться в гірших умовах. Цього достатньо, щоб використовувати ефект блокування на основних видах польових робіт і на транспорті в умовах бездоріжжя для підвищення тягово-зчіпного якостей і прохідності трактора. Особливо ефект автоматичного блокування проявляється при оранці на схилах, коли колеса постійно знаходяться в різних умовах по зчепленню.

Кінцеві передачі передають крутний момент від головної передачі і диференціала до полуосям ведучих коліс.

Кінцева передача заднього моста тракторів сімейства МТЗ розміщена в корпусі моста. Кожна кінцева передача являє собою одноступінчатий редуктор з парою циліндричних прямозубих шестерень, що мають передавальне число 5,308, і складається з провідних шестерень 2, 9 (див. Рис. 3.31) і ведених 6, 11 ,.

Ведені шестерні безпосередньо пов'язані з конічними шестерні піввісь 5 диференціала, а ведені жорстко закріплені на півосях.

Аналогічну конструкцію кінцевої передачі мають трактори сімейства ЮМЗ.

Колісний редуктор передніх мостів повнопривідних тракторів МТЗ-82, МТЗ-102 в ЮМЗ-8280 призначений не тільки для збільшення крутного моменту, що передається від головної передачі до ведучих коліс, але і для виконання повороту цих коліс. Редуктор складається з двох пар конічних шестерень - верхньої і нижньої. Передавальне число верхньої пари 1,27, нижній 4,83. Загальне передавальне число редуктора 6,15.

Верхню пару утворюють зубчасті вінці піввісь 15 (рис. 3.35) і вертикального вала 8, виконані як одне ціле з шліцьовими хвостовика ми. Піввісь шліцьовим кінцем з'єднана з напівосьової шестернею диференціала, а вертикальний вал ведучою шестірнею 25 нижньої пари. Провідна шестерня 25 знаходиться в зачепленні з відомою шестернею 3, яка встановлена ​​на шліцьовій частини фланця 32, що виконує функцію маточини переднього колеса.

Корпуси 14 верхніх конічний пар (кожухи піввісь) можуть переміщатися в рукавах переднього моста за допомогою гвинтів, що входять в зачеплення з рейкою, нарізаною на висувається частини корпусів. Це дозволяє безступінчатий регулювати колію передніх коліс. Від провертання і осьових переміщень в рукавах переднього моста корпусу 14 стопоряться клинами.

Піввісь розміщена в расточке корпусу 14 на двох конічних роликових підшипниках 10, вертикальний вал 8 - на таких же підшипниках в расточке шкворневої труби 20. Між зовнішніми обоймами підшипників встановлено кільце розпору 11. Від осьових переміщень підшипники піввісь і вертикального вала утримуються гвинтами, укрученими відповідно в корпус 14 і шкворневую трубу 20.

Масляна ванна верхньої пари відокремлена від нижньої частини редуктора двома манжетами 16. Піввісь ущільнена манжетою 13.

При повороті трактора важелі, прикріплені до корпусів 24 редукторів, повертають нижню частину останніх разом з колесами навколо шкворневої труби 20. Яка є трубою, на верхню частину якої напрессован і приварений стакан 7. Цилиндрическая частина склянки запрессована в розточення корпусу 14, а фланець склянки прикріплений до корпусу 14 болтами. Стакан ущільнений в расточке гумовим кільцем.

Шкворневая частина труби 20 сполучається з гільзою 19, запресованої в корпусі редуктора. Усередині шкворневої труби розташована кручена циліндрична пружина 23 підвіски. Нижній торець пружини спирається на підшипник, встановлений в корпусі редуктора, верхній - в обойму 17 манжети вертикального вала. При зміні навантаження пружина стискається - розтискається, і шкворневая труба переміщається разом з вертикальним валом і підресореною частиною переднього моста щодо гільзи 19 і провідної шестерні 25. Переміщення вниз обмежується упором торця шкворневої труби в корпус редуктора. Вгору же шкворневая труба може переміщатися до упору бурту склянки 4 ущільнення в бурт гільзи 19.

Провідна шестерня 25 нижньої конічної пари змонтована на двох кулькових підшипниках в расточке корпусу 24. Відома шестерня 3 посаджена на шліцеві частину фланця-маточини 32 переднього колеса. Фланець 32 обертається в двох конічних 31 і циліндричному 28 роликових підшипниках.


Наступна>
Обговорити на сільськогосподарському форумі

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов