Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Муфти русь проти муфт Елмо

Наша сеть партнеров Banwar

З деякого часу завод УАЗ перестав ставити такі штуки. Наявність їх на передніх колесах є спірним питанням досі. З одного боку вони економлять паливо (економія за рахунок зняття опору кочення машини за рахунок тертя в вузлах нутрощів переднього моста), управління чуйна по легше, з іншого боку - не обертається кардан ізнашевается в шлецах швидше, причому шліцом зношуються нерівномірно, що призводить до дисбалансу і вібрацій (не настановами муфт на передній міст цим і матівіруется заводом).

Багато патроводи всерівно їх ставлять. Поставив і я (правда давно) і впринципі результатом був задоволений. Дійсно кермо став трохи легше, навіть не легше, а як би крутиться став трохи приємніше. При відключенні муфтами переднього моста на кермо перестає впливати інерція при зміні швидкості обертання переднього моста в поворотах і в моменти подруливания. В інструкції до муфтам написано що вони не вимагають обслуги. Я повірив і не перебираючи встановив їх. Об'їздивши майже рік, права муфта стала погано включаться. Чи не сама ручка муфти перешкоджала включенню, а нутрощі муфти (головні шестерні), стали не відразу входити в один-одного. І в один прекрасний момент, черговий раз не до включившись муфти мене підвели. На першій зустрічі зустрічі местногоКВК УАЗ Патріот 2 серпня, на глибокому піску, права муфта зірвалася і включатися більше не захотіла. В той день довелося поставити заглушки, котрі я спеціально не викладав на такий випадок і возив з собою. Розтин показав що муфта абсолютно суха, тобто в ній немає мастила. А якщо і була то вся висохла (може вимилась). Тобто твердження інструкції що муфти не вимагають обслуги абсолютно неправильно. Раз на рік вважаю всетаки треба знімати ці муфти і робити їм профілактику. Результатом недовключена стало злизування граней головних шестерні

головні шестерні хаба русь

.Покупать нові муфти не хотілося. До того ж я помітив що передній кардан в шліцах всетаки трохи розбалакався. Половина моєї щоденної дороги пролягає по засіяної ямами грунтовці. Вважаю що мені слід було всетаки включати передній міст кожен раз 2 рази в день при під'їзді до цієї ділянки і при виїзді з нього назад на рівний асфальт. Але хто б так робив-лінощі. Тому я муфти так і не купив нові.

Але так само не правильно. Адже за муфти віддані кровні гроші, і що тепер їх викинути? купити нові дорожчі? Другий варіант мені точно не підходить. Муфти добре економлять при значних пробігах по трасах, по місту муфти крім полегшеного керма і трохи кращої динаміки не дають, якщо і економлять паливо то не багато. А ще й необхідність їх вмикати / вимикати мене взагалі відбивало бажання їх ставити. Муфти з авто включенням теж не варіант. По-перше їх ціна підкрадається до 10000р, що суперечить самому принципу економії, по-друге всерівно доведеться вийти і включити їх перед сильними засадами, інакше вони включаться в момент сильного навантаження і їх зріже. А в моєму випадки їх би довелося ще й включати кожен день примусово перед ґрунтовкою, ну що б передній кардан не стояло на ділянках з купинами. Пишу так все докладно, для того що б ви для себе вирішили чи потрібні вони вам і якщо ще не купили то трохи подумали чи варто воно того.

Ну так як я уазовод. А уазоводи свої машини в більшості лагодять самі, я вирішив як-нитка починають хаб. За емблемі на муфті знайшов в інтернеті виробника. (Зараз вже не згадаю що за завод, але не суть.). Написав йому листа і відправив фотки, нема на що не сподіваючись, з питанням - "немає у вас рем комплектів на ваші муфти". І в той же день отримав відповідь "напишіть свій телефон". Написав, і майже відразу передзвонили. Мужина в трубці дивувався як могло так статися. запитав у якому магазині я їх купував. Припустив що китайська підробка, і довів що ремкомплектов не існує в природі. Запропонував їх відіслати їм для аналізу причин поломки і ремонту. Або купити нові муфти. І ще він мені повідав що вони муфтами щас майже не займаються що це не рентабельно, і це підтверджує реклама на їхньому сайті, там восновном зварювальне обладнання та устаткування для важкої промисловості.

Мені за ціною пересилання муфт, а так само як і купівля нових вийшла б майже однаково. І я знову закинув ідею ремнота муфти.

Складаючи чергове замовлення на запчастини для патра я згадав про муфти, коли вони мені попалися в картинках в магазині база шоп. І причому муфти в цьому магазе продаються не попарно. Муфт русь не було. Вибрав муфту Елмо за ціною 650р за штуку. У надії що або патроха підійдуть на мою, або поставлю одну елмл, іншу русь.

Муфта з іншою дрібницями на патра, благополучно дісталася до Петропавловська-Камчатського. Поспішати їх ставити я не став бо зима на дворі, часом потрібен передній міст-не завжди вдається швидко рушити з місця на льоду навіть при наявності блокування.

Але тут іне випала "велика честь" возити начальство між населеними пунктами (щоденні вибігаючи по 300-500км) цілий тиждень. Майже добровільно, і здебільшого за мій рахунок. (Не більшу частину палива мені все ж оплатили). І в перші ж два дні я зрозумів що потрібно ставити муфти бо витрата по трасі на великих кутках з такими вибігаючи не радувати. 13,6 л / 100 км при 90км / год (якщо швидше то відповідно ще більше). І пішов я в гараж з трьох муфт робити дві справні.

Зовнішній вигляд Елмо вже не вселяв довіри-ковпак муфти пластиковий. Так що ж ви, виробники, туліте всюди цей пластик. (Завод уаз теж з дуру став лиття з пластиковими кришками ставити). Гаразд мож всередині все по краще. Але ж ні, внетрі так само все хреново:

зліва русь справа Елмо

Муфта русь не пофарбована всередині, межі деталей чіткі, без слідів пост обробки "напильником / наждаком". Елмо пофарбована всередині і зовні, навіть самі шестерні пофарбовані. Ущільнювальна гумка крутилки взагалі не стосується стінок корпусу муфти, що неминуче призведе до потрапляння вологи в корпус муфти і потім в сам підшипник моста. Фіксуючий кулька під крутилкой на Елмо дрібніше, та й пружинка яка повинна на нього тиснути відсутня. Механізм зрушення шестерня в Елмо весь пластиковий. Шліцом зачіпляються з крутилкой вже зламані. Загусенці на пластиці, які будуть заважати вільному ходу механізму. Якась кришечка, яка в русь взагалі відсутня, вже іржава. Болти скручують муфту і прикручують кришку муфти більше схожі на меблеві, ніж на фірмові спеціальні. З чого зроблені головні шестерні не зрозуміти, але судячи по звуку видаючому ними при простукуванні, начебто з схожого металу що і русь. Вирішив відновлювати всетаки русь, шляхом установки головних шестерні з нової муфти в стару. І так забув сказати-на новій муфті той же символ заводу виробника то і на старій.

Зібрав, прокотився з відключеним і підключеним мостом-зразок працюють. Працюють-то працюють, але заглушечкі я всетаки під сидушку кинув. З муфтами і відключеним переднім мостом, на задньому приводі при швидкості 90км / год витрата по борт компу склав 11-12л / 100км На тій же гумі 265/70/16 данлоп Вінтер айс-01. З тих пір благополучно катаюся на задку досі. Муфти включаю тільки перед пургу і їжджу ще дня два, три після пургу, поки не розтане сніг на асфальті.

Ціна питання: 650 ₽

Адже за муфти віддані кровні гроші, і що тепер їх викинути?
Купити нові дорожчі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов