Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

На шляху до вершини: Jeep Grand Cherokee 2014 модельного року: Off-road drive

Jeep Grand Cherokee 2014 модельного року

Наша сеть партнеров Banwar

Jeep   Grand Cherokee   3,0 л (241 к Jeep Grand Cherokee
3,0 л (241 к.с.) 8АТ
ціна: н.д.
Модель Grand Cherokee для марки Jeep - це не просто флагман. Це автомобіль знаковий. Колись його поява означало прорив в новий вимір ... Недарма за 20 років по дорогах планети розбіглося більш 5 млн «великих індіанців». Років через 2-3 напевно можна буде чекати появи чергового, вже п'ятого за рахунком і принципово нового, покоління моделі. Ну а поки для Grand Cherokee прийшла пора оновитися.

Життя автомобільної марки схожа на автогонки. Ось, здається, ти лідіруешь і забезпечив собі місце на подіумі. Але варто засидітися на піт-стопі - і все, тобі знову треба пробиватися через щільний трафік ... Приблизно така історія сталася з маркою Jeep в Росії. Здається, буквально вчора «жип великий широкий» був невід'ємним атрибутом і «конкретного пацана», і процвітаючого бізнесмена. До слова сказати, така любов з боку контингенту, не надто господи одного кримінальний кодекс, дуже негативно відбилася на іміджі марки. Але що робити, якщо «сьогоденні у індіанця завжди скрізь ніштяк» і Grand Cherokee виявився відмінно пристосований і до огидним дорогах, і до не надто якісному паливу? На жаль, основну масу російської діаспори племені «Черокі» створювали автомобілі, або ввезені за сірими схемами, або просто придбані на вторинному ринку в Європі і США. А коли грянув грім у вигляді заборонних мит, хреститися було вже пізно ...

У тіні «кузена»
Власне, і на світовому ринку третє покоління «Гранда» (заводський індкс WK), ледь з'явившись на світ в 2005 році, відразу виявилося в тіні свого «кузена-одноплатформеннік» Mercedes ML і почало швидко втрачати позиції. До того продажу Grand Cherokee ніколи не опускалися нижче за позначку в 220 тис. В рік, а тут - повний афронт і ретирада ... У 2009 році на всіх ринках було продано лише 50 328 машин!

Як не дивно, положення врятував «розлучення» з Daimler. З'явився в 2010 році Grand Cherokee WK2 кинувся в погоню за конкурентами, причому цілком успішну. Тепер головне - не втратити темп. А для цього потрібно підтягнутися до суперників, наситити автомобіль електронними системами, без яких преміум-сегмент уже ніби й не преміум, і довести ходові якості. Ось для того щоб ознайомитися з тим, які відповіді на ці питання знайшли інженери Jeep , Ми і летимо на Сицилію.

Він не сонний
Він не сонний   Перша зустріч з оновленим «грандом» відбулася на парковці готелю в містечку Теразіні Перша зустріч з оновленим «грандом» відбулася на парковці готелю в містечку Теразіні. Ох вже ця Сицилія, ткнути в карту - потрапиш в літературного або кіношного мафіозо, якого-небудь Теразіні, Пріцци або Корлеоне! Але це я відволікся. Що ж стосується зовнішності новинки, то вона змінилася не дуже сильно. В очі кинулася лише нова головна світлотехніка з рамочкою денних ходових вогнів. Взагалі-то світова преса на нову оптику Grand Cherokee відреагувала неоднозначно. Хтось і зовсім вирішив, що «нові очі надають автомобілю сонний вид». Мені ж здалося, що зовнішність «Гранда» стала куди агресивніше ... Ну да ладно. Зовнішність - це важливо, але внутрішні зміни виявилися куди істотніше.

Справа в тому, що всього пару тижнів тому я проїхав дві з половиною тисячі кілометрів за кермом Grand Cherokee Overland, так що просто не міг не помітити як нову панель приладів, так і увінчує центральну консоль величезний сенсорний екран. Погодьтеся, 8,4 дюйма - це сильно! Але ще важливіше той факт, що Grand Cherokee обзавівся тим, що в авіації зараз називають «скляною кабіною», т. Е. Ще одним універсальним дисплеєм, який заміняє безліч аналогових приладів. І це дійсно дуже зручно!

Чудеса скляній кабіни
Чудеса скляній кабіни   Подобаються тобі стрілочні покажчики - будь ласка, дані спідометра будуть виводитися саме в такому вигляді Подобаються тобі стрілочні покажчики - будь ласка, дані спідометра будуть виводитися саме в такому вигляді. Волієш цифрові індикатори - не питання, одне натискання кнопки на кермі - і ти бачиш свою швидкість з точністю до кілометра в годину. Їдеш по навігатору - і при під'їзді до повороту в центрі спідометра виникає схема розв'язки. На бездоріжжі тут же відображається положення передніх коліс ... Правда, замінювати абсолютно всі прилади на «віртуальні» конструктори Jeep все-таки не стали. А в цілому нова панель, оформлена у вигляді гантелі і укладена в матову хромовую рамку, виглядає цілком симпатично ... і дуже по-італійськи.

Summit значить «вершина»
Варто відзначити і поява нового топового варіанту комплектації, що отримав назву Summit ( «Вершина»). Він точно припаде до душі любителям речей ексклюзивних і витончених, тому що тут все, і дерев'яні панелі, і шкіряна оббивка, виготовлено вручну. Додайте панорамний дах і навігаційно-розважальну систему Harman Kardon - і ви зрозумієте, що таке комплектація Summit.

Ну а решта новації потрібно перевіряти на ходу ... І перша з них - нова восьмиступінчастою автоматична коробка, розроблена спільно з ZF. Що ж, цілком доречне удосконалення. Дійсно, і шестиступінчастою (якими оснащувалися версії з бензиновими моторами), і тим більше п'ятиступінчасті автомати, які працювали разом з дизелями, на тлі конкурентів виглядали вже кілька архаїчно. Ну а тепер - повний порядок. Адже чим славиться восьмиступінчастою дітище Zahnrad Fabrik? Тим, що оснащений їм автомобіль ідеально точно «йде за педаллю». І це помітно відразу, на перших же кілометрах. Плюс компанія обіцяє, що нова коробка підвищить економічність мало не на 20%. А ось новий електронний селектор припав до душі не всім. Незадоволення викликала не форма, а сама система перемикання режимів. А мені все сподобалося, і режими включалися саме ті, які були потрібні.

Відносно ж поведінки машини на дорозі - воно в суті не змінилося. У прес-релізі говориться про поліпшену пневмоподвеске Quadra-Lift. Може бути, автомобіль дійсно став трохи зібраний в поворотах, але в цілому він залишився все тим же: по-американськи ставний, швидким і скажено комфортним навіть на розбитому асфальті сицилійських сільських доріжок.

На колишньому (і вельми, смію зауважити, чималій) рівні залишилися і позашляхові можливості. На жаль, траса тест-драйву передбачала лише один позашляховий ділянку, далеко не самий екстремальний, принаймні за мірками Jeep .

неповний джентльменський
неповний джентльменський   Особливої ​​розмови заслуговують з'явилися «електронні помічники» Особливої ​​розмови заслуговують з'явилися «електронні помічники». З «великого джентльменського набору» Grand Cherokee поки що не отримав лише систему автоматичного паркування (хоча завдяки парктронику і камері заднього виду парковка не викликає ніяких проблем) і систему попередження про вихід зі смуги. Є система попередження про наявність об'єкта в сліпій зоні, про небезпечне зближення з об'єктом попереду і адаптивний круїз-контроль, причому в наступному році він «навчиться» повністю зупиняти машину. Але ось над дружелюбністю призначеного для користувача інтерфейсу інженерам Jeep ще належить серйозно попрацювати. Поки що автомобіль явно відноситься до категорії ПНЕЧІ ( «Прочитай Нарешті Цю Чортові Інструкцію») ... Наприклад, щоб включити адаптивний круїз-контроль і вибрати дистанцію проходження, потрібно виконати цілий ряд маніпуляцій, причому в певній послідовності. У мене вийшло далеко не відразу. Попереджують про наявність об'єкта в мертвій зоні лампочки видно тільки якщо водій дивиться в бокове дзеркало. Є ряд функцій, які точно не варто ховати в багаторівневому настроювальному меню. Наприклад, регулювання мікроклімату ... Або такий момент: перемикання трансмісії в спортивний режим жодним чином не впливає на налаштування підвіски, хоча пневматика дає в цьому відношенні величезну свободу.

Загалом, шлях «Гранда» до вершини під назвою «Досконалість» ще далеко не закінчений. Але напрямок руху - цілком правильне.

Технічні характеристики мас-ГАБАРИТНІ ПОКАЗНИКИ Маса споряджена / повна, кг 2,522 / н.д. Довжина / ширина / висота, мм 4828/1943/1792 Колісна база, мм 2915 Колія спереду / ззаду, мм 1628/1634 Дорожній просвіт (пневмопідвіска Quadra-Lift), мм 190-280 Шини 265/50 R20 Обсяг багажника, л 782-1554 ДВИГУН Тип, розташування і кількість циліндрів Турбодізель V6 Робочий об'єм, см3 2,987 Потужність, к.с. (КВт) при об / хв 250 (184) при 4000 Макс. крутний момент, Нм при об / хв 570 при 2000 Трансмісія Коробка передач 8 АТ Передавальні числа: I 4,71 II 3,14 III 2,10 IV 1,66 V 1,28 VI 1,00 VII 0,83 VIII 0, 66 Задній хід 3,29 Головна передача 3,45 Тип повного приводу Постійний, із заниженою передачею 2,72: 1 ходова частина підвіска передня / задня Незалежна / незалежна Гальмівні механізми Дискові вентильовані / дискові Експлуатаційні характеристики Максимальна швидкість, км / год 190 Час розгону 0-100 км / ч, з 10,2 Витрата палива середній, л / 100 км 9,3 / 6,5 / 7,5 Паливо / ємність палив. бака, л ДТ / 93,5 Ціна, руб. Н.д.

текст: Андрій доля
фото: фірма-виробник

Але що робити, якщо «сьогоденні у індіанця завжди скрізь ніштяк» і Grand Cherokee виявився відмінно пристосований і до огидним дорогах, і до не надто якісному паливу?
Адже чим славиться восьмиступінчастою дітище Zahnrad Fabrik?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов