Наша сеть партнеров Banwar
Минулого тижня стало відомо, що в 2019 році очікується повернення в Indy 500 Фернандо і McLaren.
Команда буде стартувати під назвою McLaren Racing, а ось будь-яка інформація про те, хто обраний на роль її технічного партнера і мотори якої фірми будуть використані, на даний момент відсутня.
У своєму мікроблозі Майкл Андретти натякає, що його команду знову притягнуть до проекту, але ніяких офіційних заяв з цього приводу ще не надходило. Під час брифінгу для ЗМІ глава McLaren, повідав, що велика частина роботи буде виконана колективом самостійно. За словами американця, у них в планах створення повноцінної окремої команди і в McLaren впевнені, що у них вистачить власних ресурсів для завершення проекту.
У 2019 гонки «500 миль Індіанаполіса» збігаються з Гран Прі в Монако, тому американцям доведеться добре постаратися щоб підготувати команду для одночасного гідного виступу на двох трасах.
Дивитися всі фото новини >>
ПоділитисяПовідомити про помилку
Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter
Переглядів: 1 836 | Джерело: car.ru | Автор: Марина Мерш
Експерт порталу Life.ru провів тест-драйв останньої версії Camry . Вартість її на вітчизняному ринку стартує від 2,5 мільйона рублів. Які ж основні особливості автомобіля?
Дивитися всі фото новини >>
Зовнішній вигляд. Оновлений седан виглядає агресивніше своїх попередників. Це стало можливим завдяки кузову XV70. Все від оптики до кузовних панелей говорить про хижих наміри Camry. Такого в попередніх моделях не простежувалося.
Окремої розмови заслуговує передня світлодіодна оптика. Вона автоматично налаштовується коректором. Діоди в розділених габаритних вогнях створюють додатковий візуальний ефект.
Статус. Саме новий кузов зрадив в повній мірі Toyota Camry риси машини представницького класу. Тепер вона може змагатися з іншими автомобілями, з якими раніше порівняння було б недоречним.
Серед європейців можна назвати нові Volkswagen Passat і Skoda Superb. Південнокорейські конкуренти представлені останніми версіями Hyundai Sonata і Kia Optima. Остання повинна з'явитися на ринках усього світу вже в 2019 році. Якщо ж говорити про електронну начинку і кількості електронних систем, то Camry легко зіставити з BMW 5-ї серії.
Двигун. У топової комплектації вітчизняний покупець отримує мотор V6 на 3,5 літра і потужністю в 249 кінських сил. Працює він в парі з АКПП на 8 положень.
Плюсів для російського ринку кілька. По-перше, двигун абсолютно спокійно "перетравлює" бензин АІ-92. При цьому витрата палива складає 10,2 - 12 літрів на 100 км.
По-друге, силовий потенціал агрегату з точки зору транспортного податку обійдеться власникові машини трохи більше 18 тисяч рублів щорічно. Це не така велика сума.
При скромному бюджеті можна вибрати варіанти з двигунами на 2 або 2,5 літра. Однак якщо фінанси дозволяють, то краще мати резерв.
Паркування та інші сервіси. У новій Camry датчики паркування розставлені по колу і забезпечені панорамними камерами. Це дозволяє поставити автомобіль на стоянку навіть в найскладніших умовах.
Система утримання смуги працює ефективно. Про перехід на автоматичне рульове управління сповіщає приємний для вуха сигнал. Присутній і опція зчитування інформації з дорожніх знаків. Вона передається на приладову панель і допомагає зорієнтуватися водієві.
Зручності для пасажирів. В Toyota провели копітку роботу по поліпшенню інтер'єру. Так змінився дизайн приладової панелі, який більше радує око.
Кліматичну систему можна назвати кращою для автомобілів класу Camry. Клімат-контроль на 3 зони має окремі настройки для пасажирів ззаду. Вони виставляються за допомогою сенсора, розташованого на задньому підлокітнику.
Шкіряні сидіння, при дбайливому ставленні і періодичного догляду, не втрачають свого виду досить довго. До речі, навіть якщо вага водія перевищує 100 кілограм, крісло не деформується і не продавлюється.
Мультимедійний блок. Його можна назвати єдиним слабкою ланкою в оновленій Camry. Виробник зізнається, що не робить окремого акценту на мультимедіа.
Навігація виконана у вигляді простеньких анімаційних ефектів. Крім того, вона неінтуітівнимі і незабаром у багатьох водіїв з'являється відторгнення.
Підсумок. Якщо у покупця є бажання взяти машину представницького класу, але є тільки 2,5 мільйона рублів, то краще оновленої Toyota Camry з мотором на 3,5 літра на ринку поки нічого немає.
Дивитися всі фото новини >>
При виведенні нової моделі автомобіля на ринок, виробник завжди скрупульозно замислюється про її найменування. Адже від цього безпосередньо можуть залежати комерційний успіх і рівень продажів. Експерти різних ЗМІ вирішили розповісти історію появи назви деяких машин.
Дивитися всі фото новини >>
Першим в їхньому списку йде Nissan Qashqai. Під словом Qashqai криється назва мало кому відомого тюркського народу, що проживає в провінції Фарс (Іран). Правда залишається загадкою, чому в японській корпорації зацікавилися саме даними плем'ям.
Далі в переліку значиться Chevrolet Camaro, що з'явився на дорогах ще в кінці 60-х. Спочатку слово Camaro не мало під собою ніякого смислового навантаження. Однак в Chevrolet придумали легенду, згідно з якою Камаро це міфічна тварина, що полював за мустангами. Не виключено, що цей жарт була призначена для Ford Mustang.
C Fiat 500 все досить просто. Тризначне число позначає обсяг двигуна машини в кубічних сантиметрах.
Ще однією моделлю з цифровою приставкою є Porsche 911. Спочатку автомобіль мав заводський номер 901. Проте в Peugeot заборонили німецькому виробникові використовувати нуль в середині. Так було вирішено зупинитися на варіанті з 911.
Дивитися всі фото новини >>
Незважаючи на ціну, збільшену майже на 300 тисяч в порівняння з попередником, за повноцінним, рамним позашляховиком вже вишикувалася черга.
Текст і фото: Кирило Савченко
Дивитися всі фото новини >>
Якщо зовні автомобіль повністю змінився і став схожий на найбільш брутальних представників світової позашляхової еліти, то по «залізу» він залишився тим самим, феноменальним «пройдисвітом», збірка якого довірена тільки підприємству в Японії.
Пара нерозрізних мостів, повний привід, «раздатка» з «поніжайкой», міцна рама, рульова колонка без регулювань - все це свідчення того, що в Suzuki не пішли на компроміс, і не перетворили хардкорні машину в пересічний кросовер.
Проте, всю «надбудову» на рамі переробили докорінно, зробивши сучасною і високотехнологічною. Перше - новий, 1,5-літровий, 102-сильний, бензтіновий двигун, який став на 30% економічніше попередника М-серії. Коробки передач, як і були: 4-ступінчастий "автомат" і 5-ступінчаста "механіка".
Серед нововведень відмова від «кнопкового» підключення повного приводу і зниженого ряду передач на користь традиційного механічного селектора. Зате з'явилася «кнопкова» система включення систем допомоги при підйомі і спуску, а в топової версії GLX клімат і круїз-контроль.
Для цієї ж комплектації покладені світлодіодна головна оптика, шини з легкосплавними дисками, омивач фар, а також мультімедійка з 7-дюймовим сенсорним екраном начаненная навігацією і інтерфейсом для роботи зі смартфонами. Ціна «Топ» - 1 569 000 рублей.
Версія GL трохи простіше, з МКП за неї доведеться викласти 1 359 000 рублей, а з АКП посилання - 1 419 000 рублей. Системами безпеки позашляховик укомплектований виходячи з потреб російського ринку. Пара подушок безпеки, травмобезпечний педальний вузол, кріплення ISOFIX, ABS і ESP, система допомоги при екстреному гальмуванні. В принципі набір достатній, але автомобілі європейській специфікації оснащені за місцевими стандартами.
Новий Suzuki Jimny з габаритами 3650 * 1645 * +1725 мм і кліренсом 210 мм поставляється в восьми кольорах кузова, два з яких пропонуються за окрему плату.
Дивитися всі фото новини >>
Які ж основні особливості автомобіля?