Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

На що звернути увагу, купуючи вживану Toyota Camry

  1. Каверзи російської зими
  2. Всього два двигуна, але яких!
  3. Витрати на КП залежать від манери їзди
  4. Ходова частина зразкова по надійності

Наша сеть партнеров Banwar

Toyota Camry затребувана в Росії в основному завдяки своїй безпрецедентної надійності. А це якість набуває ще більшого значення, коли мова заходить про подержаннном автомобілі. Втім, статистика несправностей на цей седан вже є. А знаючи його слабкі місця, можна вберегтися від покупки кота в мішку і заощадити чимало часу і грошей на діагностику перед покупкою.

Toyota Camry з індексом XV40 випускалося з січня 2006 по липень 2011 року . Практично відразу після прем'єри автомобіль став офіційно продаватися в Росії. З 2008-го складання седанів була налагоджена під Санкт-Петербургом . А влітку 2009 року Camry ХV40 зазнала рестайлінг, в результаті якого оновилися решітка радіатора і передній бампер, з'явилися повторювачі поворотів в корпусах бічних дзеркал. У салоні блакитний пластик центральної консолі замінили на сріблястий, а замість монохромного дисплея аудіосистеми з'явився кольоровий сенсорний монітор.

Каверзи російської зими

Огляд вподобаного екземпляра почнемо з кузова. Він стійкий до корозії, але лакофарбове покриття слабке - легко дряпається і тьмяніє від частих мийок. Але справедливості заради відзначимо, що під відколами іржа не виникає довго. Зате вже через дві-три зими хромовані деталі корпуса мутніють і покриваються «неподобством» у вигляді коричнево-сірих розлучень. Спучується фарба на повідках «Двірників» , З'являються тріщинки на декоративної накладки кришки багажника, облазить покриття литих колісних дисків ...

На ранніх примірниках під нижньою гратами повітрозабірника лопався передній бампер. Його зазвичай посилювали накладкою з внутрішньої сторони. Правда, після рестайлінгу ця болячка була вилікувана. Часто заклинивают у відкритому положенні форсунки омивача фар (4500 рублів), а в ксеноновим оптиці до 100 000 км перегорають лампочки і блоки розпалювання (від 26 500 «дерев'яних»). Іноді глючить щиток приладів. Швидко затирається і лисніє тканинна оббивка. Та й шкіра не відрізняється зносостійкістю.

Всього два двигуна, але яких!

Що стосується двигунів, то на дилерські Toyota Camry встановлювали бензинові двигуни : «Четвірку» об'ємом 2,4 л (167 к.с.) і 3,5-літровий V6 (277 к.с.). Обидва мотори забезпечені ланцюгом в приводі ГРМ з фірмовою системою регулювання фаз VVT-i. Клапани у силових агрегатів регулюються підбором шайб, але ця операція реально потрібно через 120 000 км. Серед періодично повторюваних несправностей можна виділити провертати до 100 000 км пробігу шків генератора. При цьому сам генератор служить в півтора рази довше, а шків змінюється окремо. Обидва двигуни воліють синтетичне масло . Від сурогату раніше терміну вийде з ладу гідравлічна муфта системи VVT-i, яка коштує від 12 500 рублів. Рекомендується в середньому раз в 40 000 км промивати блок дросельної заслінки за 2000 рублів, щоб не міняти вузол достроково за 11 800. Погане паливо вбиває датчики кисню (по 5500 рублів) і масової витрати повітря (6700 рублів).

На «четвірках» раз на два роки треба чистити радіатори двигуна і кондиціонера . Інакше від перегріву «поведе» головку блоку циліндрів. Ремонт - від 30 000 рублів. До 100 000 км зношується натягувач приводного ременя. А близьку кончину водяного насоса видають сліди тосола під капотом і підсилилася шум помпи.

На V6 до 150 000 км починають одна за однією «горіти» індивідуальні котушки запалювання. Але головна біда - це витік масла через продірявився трубки маслоохладителя. З 2009 року маслопровід став суцільнометалевим, і проблема пішла. З цієї несправності компанія навіть провела відкличну акцію.

Витрати на КП залежать від манери їзди

З 2,4-літровим двигуном на Toyota Camry поєднувалися 5-ступінчасті механічна і автоматична коробки передач . А V6 працював в парі з 6-ступінчастим "автоматом". Механічна бездоганна в плані надійності. Правда, її дуже рідко можна зустріти під капотом уживаного седана. До 40 000-60 000 км передачі можуть включатися з помітним зусиллям через передчасного зносу вичавного підшипника зчеплення. Деталь коштує копійки, а за роботу доведеться викласти близько 5000 руб. Приблизно до 100 000 км приходить в непридатність і ведений диск (4800 руб.) Зчеплення.

Автоматична 5-ступінчаста коробка Aisin U250E в загальному і цілому довговічна. А якщо відмовить селектор «автомата», не панікуйте. Зазвичай в цьому винен вийшов з ладу кінцевої датчик, розташований під педаллю гальма. Гірше, коли на заїжджених примірниках пропадає контакт в блоці управління АКП, який коштує від 35 000 рублів. І тут не варто пускатися в пошуки нового вузла - наші майстри навчилися його ремонтувати.

Шестиступінчастий «автомат» Aisin U660E також відрізняється надійністю. Але термін його служби безпосередньо залежить від стилю їзди. У агресивного водія вже до 100 000 км зношуються фрікціони і, як наслідок, забиваються продуктами зносу канали гидроблока «автомата». Ремонт тягне на 80 000-125 000 руб. Тому трансмісійне масло в коробці бажано міняти частіше - не рідше ніж через 90 000 км. До цього часу можуть заявити про себе зовнішні Шруси, які йдуть в зборі з полуосью (по 19 000 руб.).

Ходова частина зразкова по надійності

Повністю незалежна підвіска Camry довговічна. Першими в ній зношуються копійчані втулки стабілізаторів, які нерідко витримують до 80 000 км. А інші елементи і зовсім довгожителі: передні важелі (9800 руб.) Через зношування сайлент-блоків змінюють ближче до 130 000 км, а кульові опори (по 3500 руб.) І амортизатори (по 8800 руб.) Виходжують і до 200 000 км. Задні поперечні важелі (по 4500 рублів) і амортизатори (По 6800 рублів) теж можуть протриматися 200 000 км. А повна перебирання задньої підвіски обійдеться в 30 000 руб.

У рульовому управлінні в середньому 130 000 км витримують кермові тяги (по 2700 руб.). А сама рейка запросто переживе і 200-тисячний рубіж. Зате раніше терміну зношується хрестовина кардана рульового вала (5300 руб.), А також можуть потекти сальники і шланг високого тиску насоса гідропідсилювача.

В гальмівній системі часто жолобляться від перегріву передні диски (по 6200 руб.) і до 100 000 км закисают супорти, які рекомендується змащувати на кожному ТО.

Загалом, стара Toyota Camry - відмінний варіант для покупки. І доцільніше зупинитися на перевіреному варіанті, з родоводом і без підводних каменів. Рекомендуємо купувати машину після рестайлінгу, не молодше 2009 року випуску, коли було вилікувано більшість дитячих хвороб цієї моделі.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов