Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

На тандемі з дітьми

  1. цілі
  2. Готові рішення
  3. Причіп- "полувелосіпед"
  4. Причеплення дитячого велосипеда до дорослого
  5. Тандем з дитячими педалями
  6. Версія 1, попередня
  7. післяпродажна підготовка
  8. Версія 2 (з дитячими педалями)

Наша сеть партнеров Banwar

Так він виглядав в магазині.

цілі

Маленькі діти в якийсь момент стають занадто великими, щоб поміщатися в велосипедне крісло на багажнику. Але в цьому віці - п'ять-шість років - вони ще не здатні їхати поруч з батьками на своєму велосипеді більше ніж кілька кілометрів, так що далеко з ними не заїдеш. Проблема відмінно "досліджена" на сторінці Шелдона Брауна "Про тандемі і дітей" . Свого часу зіткнувся з нею і я. На той момент дітям було 2 і 7.

Готові рішення

Велоїндустрії пропонує кілька виходів з положення:

  • Тандем + дитячі педалі
  • Причіп- "полувелосіпед"
  • З'єднання дитячого велосипеда з дорослим.

Пропозиції цікаві, подумавши над ними і подивившись на готові моделі, я склав про них власну думку.

Причіп- "полувелосіпед"

Причіп- полувелосіпед

Piccolo від фірми Burley

Тягач з назвою "Piccolo" від фірми Burley був єдиним, на який можна було подивитися прямо в магазині в Гельсінкі. (Додавання від 2006 року: ситуація сильно покращилася, тепер варіантів кілька, в тому числі дуже розумний все в тій же Білтема.) Така винятковість позначилася на ціні: просили 560 євро, коли як в Штатах (в країні виробника) причіп коштує в районі 350 доларів, або 280 євро на той момент. Я не став би купувати його в тому числі і з цієї причини. У того ж Шелдона Брауна в магазині Harris Cyclery пропонувався причіп від фірми Adams за $ 160.

Однак ці причепи не вирішили б мого завдання. У точності над багажником батьківського велосипеда розташовується їх коромисло, прикріплене до Підсідельний штир. Таким чином поставити на багажник дитяче сидіння виявляється абсолютно неможливим. Burley кріпиться не до штиря, а до спеціального кріплення, яке може бути встановлено тільки на їх власний багажник. При цьому на нього не можна більше покласти взагалі нічого - вкрай невдалий дизайн.

Add + Bike від німецької фірми Hoening, потім Roland - краще і дешевше

Потім, коли додаткові педалі вже були встановлені, я знайшов німецьку фірму hoening.com , З причепом, що встановлюється на самий кінець багажника. У 2010 році цей продукт стала випускати інша фірма, Roland . Такий би мені відмінно підійшов, до того ж коштував він дешевше, ніж у конкурентів-американців. Ще один приклад того, як технічно більш вдалий продукт залишається задавленим маркетингом багатшою корпорації.

Причеплення дитячого велосипеда до дорослого

З'єднувальне "коромисло"

З'єднувальне коромисло

Жердина, що прикріплює дитячий велосипед до дорослого

Така штука займає будинку найменше місця, коли не використовується. Приблизно за 90 доларів в Штатах пропонується фірмою www.trail-gator.com , Або ж за 40 євро в Німеччині (знаходиться в мережі за ключовими словами "tandemstange koala").

Особлива привабливість цього рішення в тому, що дитина може їхати сам по собі до тих пір поки не втомиться, а потім "причепитися" і відпочивати. Я б відразу купив таке коромисло, якби вони знову ж таки не прикріплялися до Підсідельний штир! Другому пасажирові знову не залишається місця.

Прикріплення дитячого велосипеда до дорослого

У 2007 році я виявив німецьку фірму FollowMe tandem з ось таким способом прикріплення дитячого велосипеда. Картинки на сайті не дуже детальні; але спробувати таке було б цікаво. Може бути, у нас так би і не з'явилося тандему, якби я дізнався про це раніше.

Тандем з дитячими педалями

За винятком Add + Bike, про який я дізнався вже після того як справу було зроблено, єдиним підходящим варіантом залишається звичайний, "дорослий" тандем з додатковими педалями для другого вершника. Тандем - це здорово саме по собі; невелика проблема полягає в тому, що тандему потрібно місце для зберігання, і в ліфт він швидше за все не влізе. На щастя, в Фінлядніі практично у всіх міських будинках є спеціальне суспільне сховище для велосипедів в підвалі або на першому поверсі. Тандеми, правда, чимало коштують - ціни починаються з півтори тисячі. До того ж в місцевих магазинах пропозицію було відсутнє геть, тільки в тому ж Velosport-е стояв Cannondale з шосейних кермом за 3000 €.

І ось якраз в 2004 році мережа супермаркетів Biltema виставляє на продаж тандем за 450 євро! Я відмінно знаю, що велосипеди з універмагів іноді виявляються "не призначеними для їзди", але на щастя можу сам це визначити. І в даному випадку я зробив висновок, що для моїх цілей цей тандем відмінно призначений.

Версія 1, попередня

Тандем був куплений. Наступне завдання - дістати дитячі педалі. Точніше, каретку, прикрепляющуюся на задню підсідельну трубу. Звичайно, ні я, ні діти не могли просто сидіти поруч з тандемом і чекати біля моря погоди, тому в якості тимчасового заходу я прив'язав до рами паличку мотузкою, і на такий ось техніці ми деякий час каталися по місту. Кататися виходило на відстані кілометрів до 30, хоча я підозрюю, що сидіти на велосипедному сідлі і не крутити педалі дуже незручно.

Для двох дорослих велосипедистів цей тандем дійсно швидше за все "не призначений": трансмісія у нього на планетарної семіскоростной втулки Nexus, що належить до "прогулянкового" класу і вже точно не розрахованою на подвійне навантаження. Один раз ми все-таки з'їздили на ньому вдвох із приятелем, який теж вміє тиснути на педалі. Втулка витримала ... хоча в кінці я був цьому дуже радий і повторювати експеримент не хочу.

Крім ж планетарної втулки, яка, можливо, слабка для тандему, нічого "не призначені" в ньому не було. Навіть навпаки:

  • Колеса 26 дюймів - це дуже правильний вибір на тандем для спокійного катання. Вони помітно надійніше, ніж 28, і в раму гарантовано стануть широкі покришки. (Це, звичайно, властивість рами, а не коліс, але традицією є робити 28 "рами із занадто маленькими прорізами, так що влазить в кращому випадку покришка 47мм.) Крім того, заднє колесо на планетарної втулки без парасольки, а це важливо при тандемних навантаженнях.
  • Рама не бовтається в горизонтальній площині (проблема для всіх саморобних тандемів!) Нижня труба - овальна. Передня каретка на "правильній" ексцентричної вставці.
  • Обидва підсідлових штиря стандартного діаметра 27.2мм. Самі штирі були древньої конструкції, з кріпленням на "комірі", стягують поперечним болтом, але саме це потрібно для дитини на задньому сідлі! Адже його педалі будуть винесені вперед сантиметра на чотири. І якраз комір можна теж розгорнути вперед, отримавши в результаті саме потрібний кут нахилу "віртуальної" підсідельною труби.
  • Справжній тандемний задній винос. Для дорослого він виявився навіть занадто довгим і я міняю його на звичайний, коротше, а для дитини - в самий раз.
  • На рамі є повноцінні, міцні приварені вушка для багажника.
  • Цілком підходящі міцні обода.
  • Рулі спочатку були: передній 60 см, задній 56. Дуже правильно: першому потрібен кермо ширше, щоб легше було контролювати нахил і тримати тандем, коли другий вже сидить. А другого краще не докладати особливих бічних зусиль, особливо під час їзди.

А ось що може стати потенційним джерелом проблем:

  • Дюймова рульова. Для тандему, у якого вилка навантажена в три рази більше, ніж у звичайного велосипеда, це явно неправильний вибір. Ну що ж, колись раніше, коли дюймовими були всі вилки, на них їздили в тому числі і на тандемі.
  • Втулка Nexus не переходить вниз під навантаженням. На тандемі це заважає ще більше, ніж на звичайному велосипеді: обидва наїзника повинні одночасно послабити навантаження на педалі, щоб переключитися. На підйомах, коли не хочеться втрачати швидкість, це незручно.
  • Розкид передач в 250% достатній для міської їзди, але не для тандему. Тандем їде під гору швидше, а в гору повільніше звичайного велосипеда.

післяпродажна підготовка

Велосипеди з універмагу як правило вимагають настройки після покупки. Білтема взагалі продає велосипеди полусобранное в коробках. Ось що я зробив відразу:

  • Як випливає простягнув обидва колеса. Природно, вони не були достатньо натягнуті, а в спицях були зняті залишкові напруги (колеса розбовталися б після перших 200 км).
  • Вкоротив сорочку перемикача троса, яка спочатку була отмерена з запасом. Ця операція тривіальна, якщо у Вас є спеціальні кусачки для сорочок, а ось якщо їх немає - мука мінімум на півгодини гарантовано.
  • Передні і задні шатуни були паралельні. Щоб переставити їх як слід, потрібен знімач шатунів.
  • Замінив пластмасові педалі на металеві, до яких можна пригвинтити тукліпси. Фіксація ніг на тандемі абсолютно необхідна! Інакше дуже легко втратити педалі, які таким оборотом вдарять по ногах. Діти навчилися вставляти ноги в тукліпси моментально. Передні педалі через деякий час були замінені на контактні.

Згодом я проапгрейділі ще дещо:

  • Замінив заднє сідло на зовсім широке і м'яке
  • Задня (ведена) зірочка була занадто маленька для їзди з дітьми (16 зубів, а зірка на системі - 42 зуба). Я поміняв її на 23 зуба. Від семирічної дівчинки допомоги в педалюванні не так багато, особливо в кінці шляху, а тандем плюс діти важать більше 60 кілограмів.
  • Замінив передній кермо на ще більш широкий, "фрірайдний", сантиметрів 70. Широкий хват на тандемі - це те, що Вам потрібно. Швидке маневрування не потрібна (і навіть небезпечно), а ось тримати тандем в рівновазі перед світлофором доводиться саме за цей кермо. Мене дивують фотографії тандемістов з дітьми, що тримаються за шосейний кермо. По-моєму, це вкрай незручно з будь-якої точки зору. Переваги шосейного керма ніколи не потрібні в сімейних поїздках - не їздять там ні занадто швидко, ні занадто довго. А ось недоліки - в першу чергу, менш природний хват за гальма - можуть виявитися критичними.

Версія 2 (з дитячими педалями)

Версія 2 (з дитячими педалями)

Тандем у всій красі

Дитячі педалі виявилися не найпростішим річчю для пошуку. Є три "мейнстрімовим" виробника: Burley , Santana і DaVinciTandems , Які пропонують готові набори - каретка з хомутом на підсідельну трубу, шатуни, додаткова зірка на систему. Всі вони мають у своєму розпорядженні ланцюг, що веде на дитячі педалі, зліва, і ставлять додаткову зірку на задню синхронізаційних зірку. Мені таке не підходило взагалі: зірки на лівих шатунах впресовані, і прикручувати додаткову зірку просто нікуди.

Набір з дитячими педалями від burley

Навіть якби зірку вдалося якось встановити, у всіх трьох наборів був ще один момент, який мене насторожував. Хомут, яким каретка прикріплюється до підсідельною трубі, до неподобства вузький - всього сантиметра три. Я ніби відчував, як він може зім'яти алюмінієву трубу, хоча начебто не знаходив скарг на таку неприємність в інтернеті.

Додаткова каретка від SJS Cycles

Найкраще мені б підійшла додаткова каретка, яку робить британський магазин Saint John's Street Cycles . На жаль, вони виробляють хомути тільки діаметром 28.6мм для своїх сталевих тандемів. Єдине, що мені залишалося - зайнятися технічною творчістю і зробити щось подібне самому.

Я знайшов одного веломеханікі, що спеціалізується на нестандартних деталях, і в травні він пообіцяв мені зварити каретку з кріпленням. Кілька разів термін було відкладено. І нарешті у вересні мені було заявлено, що замовлення виконати не виходить. Таким чином ми фактично втратили одне літо. Для мене було несподіванкою нарватися на таку якість сервісу в Фінляндії (в Росії я б не здивувався).

Довелося знайти на смітнику сталеву раму і відпиляти від неї каретку. Мій друг, який має доступ до металообробці, приварив її до труби відповідного діаметру, додав вушка для стягають болтів і навіть прогрунтована весь виріб - величезна йому за це спасибі. Короткі шатуни продавалися в місцевому магазині. Спочатку я планував пропустити ланцюг до дитячих педалей від правого переднього шатуна, як на фото Шелдона Брауна . Тоді можна було б не хвилюватися про те, що ланцюг пройде під кутом. Але в такому варіанті є небезпека: ланцюг буде докладати зусилля на розгортання каретки і скручування труби. Менше за все мені хотілося зіпсувати раму тандему! Тому я зробив по-іншому: поєднав ланцюгом дитячі педалі і правий задній шатун. Планетарна втулка якраз робить таке рішення можливим: якби на системі було більше однієї зірки і передній перемикач, новий ланцюг було б не можна прокласти справа.

Планетарна втулка якраз робить таке рішення можливим: якби на системі було більше однієї зірки і передній перемикач, новий ланцюг було б не можна прокласти справа

Що вийшло: ланцюг до дитячих педалей

Ланцюг зовсім коротка, і абсолютно необхідно, щоб вона йшла без перекосу. Це, звичайно, вийшло не з першого разу. Замінити довелося задню каретку на іншу, з віссю коротший - якраз настільки, щоб майже до кінця вибрати зазор між задньою синхронізаційних зіркою і нижніми пір'ям рами - зараз там залишилося близько одного міліметра.

Ставити каретку з віссю ще коротше було вже не можна

Тільки цього виявилося недостатньо, дитяча система була розташована набагато ближче до рами, а відсувати її далі мені не хотілося, щоб дитині не доводилося крутити занадто широко розставлені педалі. Положення врятував такий хід: велика зірка на системі кріпилася на середню, вигнуту. Її-то я і перевернув, домігшись тим самим наближення основних зірок справа більше ніж на п'ять міліметрів до центру рами, і отримавши ідеально рівно йде ланцюг до дитячої зірці. Повинен зізнатися, що це було не перше рішення, яке я спробував.

Повинен зізнатися, що це було не перше рішення, яке я спробував

Велика зірка на перевернутої середньої

Велика зірка на перевернутої середньої

Дитячі педалі з різних сторін

Практика показала, що конструкція працює чудово. "Пасажир" відчуває себе повністю залученим в процес їзди. Тандем відразу став улюбленим засобом пересування для дітей, і коли я оголошую, що ми їдемо кудись на машині або на автобусі, мене зустрічають засмучені вигуки: "А чому не на тандемі?".

Приємною несподіванкою виявилося те, що змінювати конфігурацію між "дитячої" і "дорослої" дуже просто. Звичайно, третю каретку можна було б знімати, але з'ясувалося, що дитячі шатуни абсолютно не зачіпають за ноги дорослого. Тобто, достатньо тільки переставити педалі з верхніх шатунів на нижні. Так Костянтин Шемяку ( http://konstantin.shemyak.com/cycling/Tandem/index.ru.html ) проїхав тижневу тандемну покатушку по південній Фінляндії удвох з дружиною в 2006 році.

Тандем відразу став улюбленим засобом пересування для дітей, і коли я оголошую, що ми їдемо кудись на машині або на автобусі, мене зустрічають засмучені вигуки: "А чому не на тандемі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов