Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

На велосипеді під дощем

  1. Зміст:
  2. 1. Бути сухим
  3. 2. Бачити все
  4. 3. Бути видимим
  5. 4. Дотримуватися безпеку руху
  6. 5. Велосипедні щитки
  7. 6. Будь-які різниці про велосипед, про дощ і про королевствоо Нідерлаанди

Наша сеть партнеров Banwar

Я ось катаюся на велосипеді, читаю інтернет і книги по велосипеду та велосипедного туризму, у хлопців все випитую (так, я при цьому звичайно, нічого не знаю, але не про це мова) і жодного разу не зустрічав чогось типу збірки порад про тому як їздити на велосипеді і що робити під час дощу

Я ось катаюся на велосипеді, читаю інтернет і книги по велосипеду та велосипедного туризму, у хлопців все випитую (так, я при цьому звичайно, нічого не знаю, але не про це мова) і жодного разу не зустрічав чогось типу збірки порад про тому як їздити на велосипеді і що робити під час дощу. Так-так, того самого пана дощу! Всі ми під нього потрапляли і не раз. І ось, я спробую чогось написати на тему велосипедиста, дощу і їх урочистого взаємодії. Благо, що пані золота осінь вже настала на всій велосипедної планеті, а якщо і десь не наступила, то ось-ось настане. Досвід потрапляння під дощ (і повз нього) на велосипеді у мене є, нехай і не найсерйозніший, але є. Ця стаття не для того хто виїхав за 10 кілометрів на велосипедну покатушку або в найближчий парк (за пивом в ларьок) і тут його накрив дощ. А для туриста! Тобто, для того, хто поїхав на цілий день або поїхав далеко, далеко за тисячу верст, або за якихось банальних 50-100 верст, але в чужій країні, куди він заздалегідь дістався поїздом, автобусом або поштовими кіньми. Тобто, ще раз - не страшно потрапити під дощ на короткому проміжку, парочки тролейбусних зупинок, коли вдома вас чекає тепла дружина теплий чай, гарячий душ і свіжа одяг. Однак, бувають і дальняк, бувають і ПВД за 40-100 кілометрів від дому, з дитятком, дамочками, ночевочкамі ... і тут дощ. Раптово. Зрозуміла справа. Хто це бачив, той інтернет на предмет погоди.

Виділимо ж тут те, що потрібно велосипедисту під час дощу по тезах, напишемо пристойне Зміст, а далі це все розкриємо більш детально, якщо дозволить час і головний:

Зміст:

Ах, так, пункти змісту працюють як посилання на вище-обіцяне розкриємо більш докладно.

1. Бути сухим


Перше і головне: ваш одяг під час дощу і після нього повинна залишитися сухою. Якщо вона буде мокрою, то ви ризикуєте переохолодити свій безцінний організм і благополучно пріаатчіть до нього якусь застуду. Тобто, слід берегти тепло тіла.

Що робити?

Захисна велосипедна одежа. А також білизна з вовни і поліпропілену, яка виводить вологу, ну і вовняні шкарпетки вам на допомогу. Є спеціальна високотехнологічна одяг, яка захищає від дощу, про неї далі. Добре б також мати водозахисні і вітрозахисні рукавички з пальцями. Та сама дощова куртка (і, бажано, інший одяг) повинні бути дихаючими і добре вентильованими інакше можна опинитися змоченим зсередини, а не зовні.

Чи варто купувати нормальному велосипедисту курточку дождевку яка мнеться до розміру кулака і при цьому обіцяється бути повністю пропускає повітря і воду зсередини, але при цьому, не менше повністю перешкоджає пропускання вологи зовні? Ах да, я бачив ціну на цей Горе-теч. Ціна питання 60 доллларов! Вважаю, що це марно. Чарівного кошти поки що немає. Поки, в усякому разі. Бути мокрим доведеться - або зовні буде волога надходити, або зсередини утворюється. Мова йде скоріше про відносну сухості. Якщо дозволяють гроші то так, можна купити собі коханому найдорожчу в світі мембрану. Гарне термобілизна принаймні дозволить швидше висохнути, коли дощ припиниться. Якщо ви зупинилися на бівак, або у вас тривалий спуск з якогось перевалу то пройде і простий дождевічек з проклеєними швами. Однак краще в ньому не крутити педалі - буде рально жарко! При відсутності покоївки коштів пройде і найпростіший поліетиленовий плащ або поліетиленовий шматок, який якщо і сліпнется або порветься незабаром, то і не шкода.

Взуття. З взуттям і простіше і складніше. Допоможуть мішки для сміття (на 30 літрів) які слід надіти поверх туфель і скріпити гумками для грошей в парочці місць. Складніше в тому, що при тривалому педалюванні в таких поліетиленових бахилах ноги потіють і мокріють вже зсередини. А ось при парочці спешивании і ходьбі поруч з велосипедом ці рятівні мішки приходять в непридатність.

Однак, ми розглядаємо дальняк або велосипедну покатушку на кілька днів, через кілька країн і так далі. Тобто крім вас і улюбленого велосипеда їде ще щось в рюкзаку, сумочці, багажнику та інше. Це теж вимагає захисту від дощу. Слід мати і вчасно встигнути натягнути на рюкзак чохол від дощу (зазвичай яскраво жовтий, помітний). Ваш спальник, а також спальна білизна встигнути заховати (або якщо знати заздалегідь, то заховати заздалегідь) в кілька поліетиленових пакетів. Кому-то допомагають спеціальні чохли для водних сплавів, кому-то не сильно. Я не знаю, так як особисто не користувався - тільки по-старому - сміттєвими пакетами . Пам'ятайте, що на дні рюкзака накопичується вода! Тому не складайте стратегічні речі на його дно.

Також захистіть в кілька таких непромокальних, перевірених або нових пакетів свої документи, фотоапарат, і іншу електроніку і тонку техніку.

2. Бачити все

Велосипедист, пам'ятай: ти повинен бачити все і всіх! Якщо дощ сильний, а вітер зустрічний, то видимість іноді може скорочуватися до якихось метрів, або метра. Допомагають окуляри? Так. Однак, дощ, зменшує видимість сам по собі, а тут ще й окуляри. При їзді на велосипеді в дощ звичайні окуляри забирають багато світла і зменшують і без того знизилася видимість, а до того ж на абикнавенние ачкі не придумали двірників. Однак же є разновсякіе кепки або блейзери, які можна одягнути під велосипедний шолом, це захистить від крапель дощу і бризок з дороги, потрапляють на окуляри. Добре б, звичайно, використовувати окуляри проти туману, яких також можуть запобігти осліплення від фар зустрічного автомобіля.

Сюди ж ми вносимо в такий під-підрозділ такі найпотрібніші речі велосипедиста і його велосипеда як задній червоний проблисковий маячок, бічні світловідбивачі і передня фара. Але про них також і нижче.

3. Бути видимим

Раптово! Під час дощу знижується видимість, як самого велосипеда, так і велосипеда з велосипедистом на ньому! Так що там велосипеда - знижується видимість всіх учасників дорожнього руху, навіть якщо це транснаціональний вантажівка з двома причепами та спальної кабіною. Багато водятли помічені в незамечательності нас, велосипедистів навіть якщо ми стукаємо їм в лобове або бічне скло кулаком, що тоді говорити про дощ який може йти суцільною стіною? Що робити?

Є рішення! Це банальні сверхяркие світлодіодними фари, які кріпляться на подседельніке і на кермі вашого велосипеда! Також можна і потрібно кріпити такі ж фари на лоб шолом або на рюкзак велосипедиста - зайвим не буде! Тільки потрібно простежити, щоб задній, червоний ліхтар не світив пальцем в небо, а зліпив під'їжджають позаду водіїв. Ці ліхтарі під час дощу будуть виконувати ту ж роль що і при звичайній їзді ввечері або вночі - показувати тим учасникам дорожнього руху хто ще не спить, що є ще хтось, крім них на дорозі, і допомагати особисто вам побачити каналізаційний люк, раптовий поворот або його повна відсутність.

4. Дотримуватися безпеку руху

слизько

Раптово! Саме небезпечно це початок дощу. І асфальт самий слизький і видимість раптово погіршена на самому початку дощу. Але, про видимість я писав, тепер про асфальтову хвороба. Під час експлуатації в асфальті накопичується крім пилу також продукти переробки нафти. І на початку дощу вони піднімаються з темних глибин на поверхню і перетворюють асфальт в пляма розлитої нафти. Іноді це можна побачити у вигляді райдужного плями. Не слід раптово гальмувати або повертати в таких місцях. Також небезпечні та особливо небезпечні разновсякіе (і так слизькі) металеві поверхні - кришки люків, сталеві настили моста; пофарбована дорожня розмітка і мокре листя!

В цілому. На початку дощу знизьте швидкість до мінімуму. Піднімете її до прийнятної пізніше - коли щось змиється водою, щось змиється від води, а щось стане не критичним. Та й взагалі, логічним буде, потрапивши під дощ десь там, в нетрях пампаси знайти містечко де немає дощу або він зникає малий, зупинитися і приготуватися до нього - чи то пак перевірити всю свою імуйщество на предмет приховування від нього. А в цей час пройде первісна, найнебезпечніша його фаза.

Ахтунг! Калюжі!

Калюжі. (калюжа, на квітучiй та чарвнiй рiднiй мовi - Калабаня). Як би ми не любили їх в дитинстві (я кораблики запускав, ясна річ!) Будучи велосипедистом в далекому поході слід побоюватися і всіляко уникати калюж. Брудна вода може приховати різний і всяке - аж до німецького танка Шермана. Пам'ятаємо: нешкідливих ділянок стоячої води немає в наявності! У будь-якому такому нешкідливому місці можна опинитися без спиці, без колеса, без велосипеда або навіть без колеги велосипедиста разом з його велосипедом!

Гальмівні колодки

Гримуча суміш з піску і води легко і з задоволенням їсть смачні, добре приготовані заводські гумові гальмівні колодки сучасних велосипедів. У моїй практиці був такий, що колодки їздили і гальмували пару сезонів, а потім витрачалися за парк дощів. (Зараз запасні лежать не в магазині, а вдома в потрібному ящику!) Ще. Виявляється, що більшість велосипедних ободів вимагають повного обороту колеса перед тим, як колодки видалять воду з гальмівною поверхні і почнуть, власне, процес гальмування. Так що для плаксивих сезонів і дощових кулеметів слід мати запасну пару гальмівних колодок. А також слід планувати гальмування і починати оне заздалегідь. І перед актом гальмування, добре б зробити так, як роблять автомобілісти - просушити гальмівні колодки і диски, обода.

повороти

Пам'ятайте, що поворот, на небезпечний і простий маневр на нормальному асфальті, під час дощу може стати і складним, і небезпечним. Що робити? Можна відпрацьовувати різні повороти з різним нахилом голови, велосипеда або тіла велосипедиста ... Все це добре. Я ж рекомендую зробити простіше: знизьте швидкість.

Ланцюг велосипеда і її мастило

Змащуйте після кожного дощу ланцюг свого велосипеда. Як? Читаємо тут: Мастило велосипедного ланцюга . Я тут ось ще подумав, якщо дальняк один, а велосипедистів кілька ... чи варто брати кожному деякі дублюються речі, потроху, чим краще взяти одну економну фасовку? І ось відповідь: деякі стратегічні речі, такі як мастило велосипедної ланцюга, спиці і троси гальм краще брати і всім і з запасом.

проколи

Помічено що під час дощу збільшуються проколи велосипедних камер. Помічено багатьма, але я напишу про себе. На двох однотрубки їздив місяць, потім протягом одного дощу пробив обидві. Була запаска і моя і товариша. Далі, знову без проколів тривалий час.

5. Велосипедні щитки

Велосипедні брудозахисні щитки. Напевно, якщо планується їздити в будь-який час дня, ночі і пори року то щитки на обох колесах велосипеда не зайві. Я прочитав безліч порад про те, що потрібні не тільки щитки, а й бризковики. Про те, що щитки на велосипеді повинні бути великими, просто таки величезними, і не всі щитки однаково годяться, є гівно ... ті неважливі, а є просто таки прекрасні і потрібно підібрати їх і возити завжди з собою на предмет дощу.

Все це так, але цю під-главу краще нехай напише хтось інший. Так, я знаю, що бризки можуть дістати заднього велосипедиста на відстані вище десяти метрів. Я сам був дістати не раз, і через голову перелітало і на ніс потрапляло. Але у мене ніколи за 24 роки заняття велосипедом не було щитків. Все що я робив - це скидав швидкість. Потім? Потім сушився в наметі і клеїв проколоті шини.

6. Будь-які різниці про велосипед, про дощ і про королевствоо Нідерлаанди

Що ще? Ах да! Можна нормально одягнутися як для дощу: шапка вушанка, гумові чоботи, медичні рукавички, і той же парасольку! Але для цього треба вміти дуже впевнено їздити, тримаючись за кермо тільки однією рукою. Я вмію. І багато разів перевозив через все місто інший велосипед, але, з парасоль не ризикну. Чому? Тому як під час дощу бувають пориви вітру та в один прекрасний або не сильно прекрасну мить всю красу від парасольки можуть закінчитися падінням в глибинну калюжу разом з парасолькою, велосипедом і сусідом. Не у них, у них все рівне. У них немає калюж на велосипедних доріжках. Ось так:

Ну, раз тут всякі різниці про велосипед і про дощ, то ось ще фото. Схоже як це під дощем по рідному місту їжу я:

А ось ще по темі велосипеда під дощем: Veltop - то, що перетворює звичайні велосипеди в кабріолети "з відкритим верхом"

А ось тут стаття і відео про те, як пересуваються під дощем справжні голландці: Голландці, дощ, велосипед.

Що робити?
Допомагають окуляри?
Багато водятли помічені в незамечательності нас, велосипедистів навіть якщо ми стукаємо їм в лобове або бічне скло кулаком, що тоді говорити про дощ який може йти суцільною стіною?
Що робити?
Що робити?
Як?
И варто брати кожному деякі дублюються речі, потроху, чим краще взяти одну економну фасовку?
Потім?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов