Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

На чому в Європі їздять без водійських прав

  1. початок
  2. Зроблено у Франції
  3. Та сама инвалидка: міфи і факти про СМЗ-С3Д
  4. буква закону
  5. Комашка в мегаполісі: тест-драйв Bajaj Qute в Москві
  6. справжнє

Наша сеть партнеров Banwar

У Росії відсутність або позбавлення прав - тяжкий тягар, що змушує животіти общественнотранспортное існування. Ну, по крайней мере, так вважає більшість автовласників. А ось в законослухняною Європі існує абсолютно легальна можливість їздити на машині без водійського посвідчення! Правда, не всім і не скрізь, та й "автомобіль" для цього потрібно не зовсім звичайний. З'ясовуємо історію появи і сьогодення "безправних" сітікаров.

початок

П віслюку Першої та Другої світових воєн в Європі набули великого поширення так звані мотоколяски - транспортні засоби, які займали проміжне положення між мотоциклом і автомобілем. При цьому далеко не завжди вони мали чотири колеса або закриту кабіну. Передбачалося, що на такий «машині» можуть їздити як інваліди, так і просто небагаті громадяни. Адже не випадково знаменита Isetta, а також «Кабіненроллери» користувалися помітним попитом аж до шістдесятих років ХХ століття, коли економічна ситуація в післявоєнних Німеччини, Італії і Франції покращилася настільки, що жителі цих країн змогли дозволити собі нехай і найпростіший, але вже «повноцінний» автомобіль на кшталт Fiat 500 , Renault 4 або Volkswagen Beetle.

1/7

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

2/7

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

3/7

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

4/7

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

5/7

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

6/7

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

7/7

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

Забавна на вигляд BMW Isetta зіграла важливу роль, ставши для багатьох жителів післявоєнної Європи першим власним автомобілем

Конструктивно мотоколяски та кабіненроллери відрізнялися від «нормальних» машин

1/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

2/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

3/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

4/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

5/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

6/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

7/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

8/8

У кабіненроллерах водій і пасажир сиділи один за одним. Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу!

Нерідко власники такого смішного транспорту навіть використовували їх для невеликих подорожей і поїздок на природу

Isetta нагадувала маленький Fiat, але при цьому залишалася «недомашіной»

Цікаво, що історичною батьківщиною таких транспортних засобів з повним правом вважається Великобританія, оскільки саме в цій країні через специфіку оподаткування та особливостей законодавства на триколісному «сайклкарах» було їздити набагато вигідніше, ніж на звичайному автомобілі. Однак конструктивно «ціклокари» (Cycle-cars) двадцятих-тридцятих років істотно відрізнялися від «Автомобілів-бульбашок» (Bubble cars) середини ХХ століття: якщо спочатку англійські мотоколяски були гранично примітивними гібридами мотоцикла і автомобіля з відкритим кузовом на мотоциклетних агрегатах, то після Другої світової війни британські «мікроби» отримали задньомоторне компонування і закритий кузов округлих форм. Як і в іншому Старому Світі, в Англії популярність «мікромобіль» почала стрімко падати в шістдесяті роки - не тільки через зростання добробуту громадян, але і внаслідок зниження ставки податку на придбання повноцінної легковика до 25% в листопаді 1962 року народження, що фактично позбавило мікромобілі переваг перед тим же Austin Mini.

1/2

В Англії на мотоколясках їздити було вигідно, ніж та пояснювалася популярність такого транспорту

2/2

В Англії на мотоколясках їздити було вигідно, ніж та пояснювалася популярність такого транспорту

У шістдесяті роки такі машинки зустрічалися не тільки на вулицях, але і в автосалонах!

Британські «пузиремобілі» поступово поступилися місцем звичайним мікролітражних автомобілів

Зроблено у Франції

Французькі «вуатюретки» в шістдесяті роки в зв'язку з поліпшенням економічної ситуації також не витримали конкуренції з «народними» Citroen 2CV і Renault 4. Однак в цій країні історія мікромобіль мала несподіване продовження! На початку сімдесятих років у зв'язку з вибухнула енергетичною кризою французький уряд «згадало молодість» і почало активно сприяти розвитку подібних транспортних засобів. По-перше, були прийняті нові правила, за якими на машинках з двигунів об'ємом до 50 «кубиків» можна було їздити взагалі без «прав». Правда, при цьому водієві «voiture sans permis» ( «автомобіля без прав») мало виповнитися 14 років, а максимальну швидкість такого автомобільчика законодавчо обмежили на рівні 45 км / год, «підрізавши» і показник максимальної потужності двигуна на рівні 4 кВт ( 5,4 к.с.). По-друге, влада почала стимулювати виробництво таких транспортних засобів, і близько трьох десятків компаній незабаром почали випускати маленькі «бесправнікі».

Спочатку дизайн «бесправніков» був гранично утилітарний

Про кого ж піклувалася керівництво Франції, просуваючи випуск і стимулюючи придбання «вуатюреток»? Зрозуміло, про жителів невеликих містечок і сіл - наприклад, літніх громадян або, навпаки, підлітків, для яких повноцінний автомобіль був ще (або вже) занадто складний в управлінні. Законодавчо подібним «тихохода» відразу заборонили виїжджати на автомагістралі, через що ареал їх проживання і був обмежений провінцією. Правда, сільська «глибинка» у Франції навіть у сімдесяті роки мала відмінною інфраструктурою і твердим дорожнім покриттям, за яким на подібній машинці з задоволенням пересувалися пенсіонери, домогосподарки і тінейджери. Адже головною перевагою «бесправніков» була не стільки невисока вартість, скільки можливість керування цим транспортним засобом без будь-якого посвідчення водія! Звичайно, цієї «лазівкою» при необхідності могли користуватися і ті, хто з якихось причин втратив «прав» і можливості їздити на повноцінної легковику.

Саме тому річний випуск мікромобіль досить швидко досяг десятка тисяч примірників, а сумарний парк перевалив за 150 тисяч, причому більша частина з них, зрозуміло, мала «сільську прописку».

У дев'яності роки мікрокари коштували від 50 до 60 тисяч франків - за ці гроші у Франції в той времяможно було легко купити радянську Lada Samara або європейську легковик В-класу!

Статті / Історія

Та сама инвалидка: міфи і факти про СМЗ-С3Д

Можливо, з цієї причини рядові автомобілісти були не дуже обізнані про технічні тонкощі цієї «машини», та й інші нюанси для багатьох жителів СРСР залишилися «за кадром». Саме тому здорові громадяни нерідко ...

03.12.2017

Конструкція більшості «карликів» була однотипною і невигадливою: просторову сталеву раму закривали панелями зі склопластику, а всередині закритого кузова з мінімальними зручностями розміщувалися водій і один пасажир. Невеликий багажнічек розташовувався позаду сидінь, а наводилося в рух такий транспортний засіб мопедних моторчиком з ремінним варіатором. Словом, чимось схоже на нашу «інвалідку» - мотоколяску СМЗ-3Д . Тільки французькі машини, на відміну від серпуховской «інвалідки», мали звичайні органи управління, розраховані на здорових людей.

На початку вісімдесятих років мопедних двигуни поступово почали витіснятися одноциліндровими дизелями робочим об'ємом від 250 до 350 «кубиків», потужність яких в «безправному» виконанні штучно обмежували на рівні тих самих 4 кіловат. При цьому у багатьох «бесправніков» відразу існувала і альтернативна модифікація з двигуном збільшеної потужності (до 10-13 к.с.), яка розвивала вищу швидкість (до 75-80 км / ч), але для її управління вже були потрібні права. Існували навіть чотиримісні версії таких «мікромобіль», які і за ціною, і динамічних якостей в міському діапазоні швидкостей практично повністю зрівнялися з автомобілями особливо малого класу.

Згодом французькі мікромобілі зовні стали все більше нагадувати повноцінну малолітражку, але при цьому і конструктивно, і законодавчо залишалися вірні колишньої концепції. Просто дизайн кузова став більш елегантним, збільшилася площа скління, а в обробці нерідко стали застосовуватися матеріали і рішення, характерні для «великих» машин. Більш того, окремі виробники з метою зниження собівартості навіть застосовували окремі кузовні елементи від серійних автомобілів! Наприклад, на Duport-360A бічні двері (одну з найскладніших і дорогих кузовних деталей) запозичили від ... Renault 5.

Renault 5

Подібно «великим» автомобілів, обриси «вуатюреток» з часом ставали більш плавними

Деякі моделі Aixam виглядали практично так само привабливо, як «звичайний» автомобіль на кшталт Peugeot 205 (на фото - праворуч)

У вісімдесяті роки марка Duport була досить популярною серед покупців «бесправніков»

Ознайомитися з новинками VSP можна було за допомогою каталогів та буклетів - зовсім як у «великих» машин!

Важлива перевага «бесправніков» - закритий кузов, завдяки чому їхати в дощ або в холодну пору року на такій машині незрівнянно приємніше, ніж на скутері або мотоциклі.

Оздоблення і комплектація «карликів» вже в дев'яності роки також помітно відрізнялися від аскетичного оснащення перших «вуатюреток»: електричні склопідйомники, центральний замок, легкосплавні колеса і навіть кондиціонер з автономним обігрівачем були в списку звичних опцій. Та й по дизайну до кінця дев'яностих років мікромобільчікі впритул наблизилися до Smart, який при зовнішній схожості з такими «недомашінкамі» був повноцінним легковим автомобілем, для управління яким були потрібні настільки ж повноцінні права категорії В.

1/7

Незважаючи на зовнішню схожість зі Смартом, симпатичні автомобільчики дійсно залишалися унікальним явищем, адже на них можна було їздити без прав

2/7

Незважаючи на зовнішню схожість зі Смартом, симпатичні автомобільчики дійсно залишалися унікальним явищем, адже на них можна було їздити без прав

3/7

Незважаючи на зовнішню схожість зі Смартом, симпатичні автомобільчики дійсно залишалися унікальним явищем, адже на них можна було їздити без прав

4/7

Незважаючи на зовнішню схожість зі Смартом, симпатичні автомобільчики дійсно залишалися унікальним явищем, адже на них можна було їздити без прав

5/7

Незважаючи на зовнішню схожість зі Смартом, симпатичні автомобільчики дійсно залишалися унікальним явищем, адже на них можна було їздити без прав

6/7

Незважаючи на зовнішню схожість зі Смартом, симпатичні автомобільчики дійсно залишалися унікальним явищем, адже на них можна було їздити без прав

7/7

Незважаючи на зовнішню схожість зі Смартом, симпатичні автомобільчики дійсно залишалися унікальним явищем, адже на них можна було їздити без прав

буква закону

Згідно з Директивою ЄЕК ООН 92/61 / EEC від 1992 року такі транспортні засоби в Європі прирівнювалися до мопедів, проте в 2002-му директивою 2002/24 / EC квадріцікли вперше розділили на легкі і важкі, а в 2006 році Директива 2006/126 затвердила єдиний для всіх країн Євросоюзу порядок отримання водійських прав на керування квадріцікли.

Отже, ЄЕК ООН відносить такі мікромобілі до квадріцікли і ділить їх на дві категорії. Перша (L6e) - це легкі квадріцікли, споряджена маса яких не перевищує 350 кг, максимальна швидкість обмежена на рівні 45 км / год, а потужність ДВС або електромотора - на рівні 4 кВт, причому обмеження по робочому об'єму (50 см³) поширюється тільки на бензинові двигуни. При цьому їздити без водійського посвідчення на таких машинках згідно статті R.311-1 можуть лише особи, які народилися до 31 грудня 1987 года, а молодші водії зобов'язані отримати «мотоциклетні права».

Друга категорія (L7e) - важкі квадріцікли. До них відносять чотириколісного транспортні засоби з потужністю двигуна не більше 15 кВт і спорядженої масою не більше 400 кг для «легкових» квадрицикл і не більше 550 кг для «вантажних» версій. Керувати такою технікою можна як з «мотоциклетними» правами категорії А1, так і зі звичайними «легковими» (категорія В).

Повноцінний легковий інтер'єр і навіть відкрита модифікація - сучасні «вуатюретки» зовні нітрохи не нагадують радянську «інвалідку»

Навіть в рекламі виробники «бесправніков» намагаються надати їм серйозності і повноцінності. Як то кажуть, малий золотник, да дорог! Причому - в прямому сенсі

Франція, будучи самої «квадріціклічной» країною Старого Світу, повністю прийняла європейське законодавство про водіння автомобілів без спеціальної ліцензії тільки в листопаді 2014 року. Зате саме у Франції за кермо подібних автомобильчиков можна сідати вже з 14 років, в той час як в інших країнах Європи мінімально допустимий вік водія становить 16 років. Крім того, лише у Франції такий транспорт навіть можна взяти напрокат, але за вимогами страхової компанії водієві повинен виповнитися 21 рік. Але в будь-якому випадку на «вуатюретки» категорично заборонено виїжджати на швидкісні автомагістралі і на кільцеву дорогу навколо Парижа.

Виходячи з максимальної швидкості в 45 км / год, на «бесправніках» в Європі можна їздити далеко не скрізь

А як йдуть справи з «бесправнікамі» у нас? Подібні транспортні засоби повністю відповідають російській класифікації квадрицикл (не плутати з квадроцикламі). Це самостійна категорія чотириколісних транспортних засобів, які, на відміну від квадроциклів, призначені для руху по дорогах загального користування. При цьому російське законодавство обмежує лише мінімальну конструктивну швидкість (не нижче 25 км / ч), а допустима максимальна потужність двигуна становить 15 кВт.

Тест-драйви / Нові авто

Комашка в мегаполісі: тест-драйв Bajaj Qute в Москві

Ну здрастуй, невеликий! На парковці Кьют смішно втиснутий між Ленд Крузер і Хенде Портером. Виглядає мультяшно, як миша між двох слоників. Хоч машинка вже знайома, а все одно викликає посмішку. На вулиці спека -...

30.08.2016

З 2013 року в Росії для їзди на такому транспортному засобі необхідна наявність водійського посвідчення з відкритою категорією «М», якщо робочий об'єм двигуна не перевищує 50 «кубиків». На більш потужному квадрицикле можна їздити з мотоциклетними правами (категорія А) в тому випадку, якщо він має мотоциклетні кермо і посадку водія, а в інших випадках потрібно мати відкриту категорію В1 (трицикли і квадріцікли) або звичайну В (легкові автомобілі). Таким чином, і на Bajaj Qute , І на Renault Twizy, і на більшості інших сучасних мікромобіль в нашій країні можна їздити при наявності легкових прав.

Незважаючи на специфіку конструкції та обмеження, цей незвичайний транспорт повинен відповідати певним вимогам з безпеки і викидів шкідливих речовин. Наприклад, ще з 1985 року ремені безпеки стали обов'язковим обладнанням для «бесправніков», виробники яких проходять сертифікацію і отримують схвалення в спеціальних установах - наприклад, WVTA (Whole Vehicle Type Approval) в голландської лабораторії RDW. Саме тому виробництвом таких машинок в світі займається близько десятка компаній.

справжнє

Много СУЧАСНИХ мікрокарі вместо звичних дізелів обзавелися електрична силова установка - зрозуміло, в «безправним» варіанті ее Потужність обмежена на Рівні 4 кВт, а ШВИДКІСТЬ електричного сіті-кара НЕ перевіщує 45 км / год. Завдяк цьом НЕ має водійського посвідчення власник машинки может безперешкодно проїжджаті в «зелені» зони європейськіх міст - туди, куди замовлення шлях іншім транспортним засоби з неекологічнім Вихлоп. Взагалі, з урахуванням призначення і законодавчих обмежень електричний привід виявився ідеальним варіантом для сітікаров, адже вони не їздять на великі відстані і не потребують великої потужності електромотора.

Дизельний двигун (наприклад, італійської фірми Lombardini) довго залишався найбільш популярним варіантом для такої машини

Крім звичайних версій, деякі виробники випускали на базі «бесправніков» навіть пікапи і фургони, які могли брати на борт до 400 кг вантажу! Зрозуміло, такі машинки теж знайшли свого покупця - як правило, все в тій же сільській місцевості.

1/5

Комерційний транспорт: «бесправнікі» майже завжди пропонувалися і в «вантажному» виконанні!

2/5

Комерційний транспорт: «бесправнікі» майже завжди пропонувалися і в «вантажному» виконанні!

3/5

Комерційний транспорт: «бесправнікі» майже завжди пропонувалися і в «вантажному» виконанні!

4/5

Комерційний транспорт: «бесправнікі» майже завжди пропонувалися і в «вантажному» виконанні!

5/5

Комерційний транспорт: «бесправнікі» майже завжди пропонувалися і в «вантажному» виконанні!

В інших країнах Європи «безправні» мікромобілі завжди користувалися меншою популярністю, ніж у Франції, проте до теперішнього часу цілий ряд виробників продовжує випуск подібної техніки.

Деякі виробники намагаються надати зовнішності своїх моделей дещицю явною спортивності

1/7

Маленький і повільний - не означає убогий: обробці і оснащення багатьох мікромобіль позаздрить інший бюджетник!

2/7

Маленький і повільний - не означає убогий: обробці і оснащення багатьох мікромобіль позаздрить інший бюджетник!

3/7

Маленький і повільний - не означає убогий: обробці і оснащення багатьох мікромобіль позаздрить інший бюджетник!

4/7

Маленький і повільний - не означає убогий: обробці і оснащення багатьох мікромобіль позаздрить інший бюджетник!

5/7

Маленький і повільний - не означає убогий: обробці і оснащення багатьох мікромобіль позаздрить інший бюджетник!

6/7

Маленький і повільний - не означає убогий: обробці і оснащення багатьох мікромобіль позаздрить інший бюджетник!

7/7

Маленький і повільний - не означає убогий: обробці і оснащення багатьох мікромобіль позаздрить інший бюджетник!

Плюс практичність: позаду пари крісел зазвичай передбачений місткий багажник

1/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

2/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

3/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

4/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

5/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

6/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

7/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

8/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

9/9

Ligier - один з провідних виробників «бесправніков». Компанія випускає кілька різних моделей, що відрізняються дизайном, оснащенням і, відповідно, ціною

Щорічно в Європі виготовляють близько 25-30 тисяч квадрицикл. Провідним брендом є AIXAM, причому це не просто марка, а група компаній по виробництву «вуатюреток». Крім Франції, сьогодні квадріцікли виробляють і в Італії. До найбільш відомим і популярним виробникам відносяться горезвісний AIXAM, а також Mega, Ligier, Microcar, Italcar, Bellier, Casalini, Chatenet, Dribeplanet, Due ... Нарешті, не забуватимемо і Twizy - це електричний «мікроб», якого з 2012 випускає не хтось -небудь, а сама Renault! Цією машинці завдяки щорічному тиражу приблизно в 5 000 штук вдалося відразу стати одним з найпопулярніших електромобілів в Німеччині, Франції, Італії та Іспанії. Однак до «бесправнікам» відноситься лише молодша версія Twizy Urban 45 потужністю 4 кВт, що внесення змін до Urban 80 розвиває 8 кВт і розганяється до 80 км / ч.

1/3

Twizy - Сучасна варіація на тему «кабіненроллеров» від Renault

2/3

Twizy - Сучасна варіація на тему «кабіненроллеров» від Renault

3/3

Twizy - Сучасна варіація на тему «кабіненроллеров» від Renault

Звичайний «автомобільний» кермо Renault Twizy розташований по центру!

1/4

Існує і «вантажна» версія Twizy, призначена для доставки невеликих вантажів - наприклад, піци

2/4

Існує і «вантажна» версія Twizy, призначена для доставки невеликих вантажів - наприклад, піци

3/4

Існує і «вантажна» версія Twizy, призначена для доставки невеликих вантажів - наприклад, піци

4/4

Існує і «вантажна» версія Twizy, призначена для доставки невеликих вантажів - наприклад, піци

З 2016 Renault Twizy пропонується і в Росії за ціною від 799 000 рублів.

Є і цілий ряд виробників мікромобіль, чиї марки і імена вже стали надбанням історії: Erad, Leonard, Marden, Teilhol, Duport, Grecav, Lawil. Багато невеликих підприємств просто не витримували конкуренції з більш великими групами компаній - визнаними лідерами ринку на кшталт AIXAM, Mega і Ligier. Найстарший виробник «карликів», компанія JDM Automobiles, була створена ще в 1975 році, проте в 2014-му також офіційно припинила своє існування.

На фото: квадрицикл марки Grecav

1/4

JDM - одна з найстаріших марок «вуатюреток»

2/4

JDM - одна з найстаріших марок «вуатюреток»

3/4

JDM - одна з найстаріших марок «вуатюреток»

4/4

JDM - одна з найстаріших марок «вуатюреток»

Географія присутності подібних машин не обмежується Європою: зовсім недавно в Росії і на Україні з'явилася можливість придбати індійську «варіацію на тему» ​​- чотириколісного автомобільчик Bajaj Qute , Оснащений одноциліндровим бензиновим мотором потужністю 13,5 к.с. Це дозволяє 400-кілограмової машині розганятися до 70 км / ч. Правда, до «бесправнікам» Qute не відноситься, оскільки для управління індійським квадріцікли необхідна наявність «мотоциклетної» категорії. Та й взагалі, схожість з «бесправнікамі» у такої машини умовне - якщо європейські виробники роблять акцент саме на можливості їздити за кермом квадріцікла без водійського посвідчення, то індуси на чільне місце ставили доступність і практичність цього транспортного засобу. Відповідно, утилітарний Bajaj помітно відрізняється від недешевих і навіть кілька гламурних «бесправніков», головною ідеєю яких, як і 40 років тому, є доступність тим, хто з якоїсь причини не може або не хоче мати водійські права, але при цьому не проти їздити на власному транспортному засобі, нехай і такому незвичайному.

1/3

Індійський Bajaj Qute на краш-тесті за методикою EuroNCAP заробив всього одну зірку

2/3

Індійський Bajaj Qute на краш-тесті за методикою EuroNCAP заробив всього одну зірку

3/3

Індійський Bajaj Qute на краш-тесті за методикою EuroNCAP заробив всього одну зірку

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов