Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

На дороги в Кременчуці знову візьмуть кредит до 20 мільйонів у фінансовій компанії Матицина

  1. Кредит для ям
  2. А чи можна обійтися без кредиту?
  3. Хто заробить на кредиті?

Наша сеть партнеров Banwar

Кредит беруть під 23% річних, мер запевняє, що така практика себе виправдала   Дороги в Кременчуці знову ремонтуватимуть в кредит

Кредит беруть під 23% річних, мер запевняє, що така практика себе виправдала

Дороги в Кременчуці знову ремонтуватимуть в кредит. Мерія Кременчука продовжує практику, започатковану в 2017 році: тоді було прийнято рішення виконкому про кредитну лінію в «Промислово-фінансовому банку» для ДРСУ (комунального підприємства «Дорожнє ремонтно-будівельне управління»).

13 травня виконком прийняв рішення про погодження змін до договору. В якості кредитора вже фігурує не банк, а ПрАТ «Фінансова компанія« ПФБ кредит ». Сам проект змін до договору чомусь не оприлюднено, хоча він є складовою частиною проекту рішення. Під час засідання мер Віталій Малецький пояснив, що мова йде про кредитну лінію в 15 мільйонів гривень під 23% річних. Термін дії угоди - до 2020 року. Журналісти відзначили, що зараз банки дають кредити під більш низькі відсотки, від 21%. Але Віталій Малецький запевняє, що умови вигідні, і практика ремонту доріг в кредит виправдала себе.

- Це так звана револьверна відновлювальна кредитна лінія, - розповів мер під час брифінгу, відповідаючи на питання журналістів по кредиту. - Нам потрібні гроші - ми взяли, повернули. Якщо гроші не потрібні, відсотки не нараховуються. Потрібні гроші - взяли ще. Кредитну лінію ми відкрили в минулому році. Деякі банки декларують нижчу відсоткову ставку. Але коли ми беремо і аналізуємо, то починаються комісії за резервування, за оформлення кредиту, і якщо скласти всі відсотки, то виходимо на велику цифру (ніж 23% - ред.).

Віталій Малецький розповів, що інші банки просили місцеві гарантії, а дана фінансова компанія працює з заставним майном, в якості якої виступає дорожня техніка ДРСУ.

Хоча сума кредитної лінії становить 15 мільйонів, в цілому мерія протягом року планує взяти 20 мільйонів: брати - віддавати і брати знову, розповів мер.

- У минулому році звучала інформація, що гроші на ямковий ремонт доріг просто забули закласти в бюджет, чому ж ситуація повторюється в цьому році? - запитав «Телеграф».

У відповідь мер став порівнювати суми на ремонти доріг, якими володіє Полтава і Кременчук. Так, в Полтаві в 2018 році на ці цілі буде використано понад 200 мільйонів, а в бюджеті Кременчука є 42 мільйони. Мер заявив, що грошей потрібно набагато більше:

- Для того, щоб нормально ремонтувати дороги нам реально потрібно 150-200 мільйонів. Потрібно друга ланка ДРСУ, яке буде повноцінно - асфальтоукладальник, фреза, катки, самоскиди, щоб повністю завантажити наш асфальтний завод: завантажити ці дві ланки і ще підрядників. І після цього ми зможемо сказати, що ми нормально капітально ремонтуємо дороги в місті. Зараз наше завдання - вулиця Козацька. Там нормальної дороги не було ніколи. І сьогодні ми починаємо будувати нові дороги. А для цього нам потрібні гроші, але не в грудні, коли приходять гроші від акцизу.

Нагадаємо, в минулому році мерія купила асфальтобетонну установку (завод) у ПАТ «Кредмаш» за 14 мільйонів гривень, але так і не запустила його в роботу: весь минулий рік користувалася старим.

Кредит для ям

У бюджеті Кременчука на 2018 рік у цілому закладено 80,85 мільйонів гривень на ремонт доріг , З них більше 40 мільйонів, про які говорив мер - це тільки ямковий ремонт. На капітальний ремонт спочатку було закладено 30 мільйонів і ще 10 мільйонів - щоб розрахуватися ще за торішній ямковий ремонт доріг в кредит. Саме на ямковий (а не на капітальний ремонт і не на будівництво доріг, про який говорить мер) була спочатку відкрита кредитна лінія. Проконтролювати, скільки грошей «загорнуто в ями» і з якою ефективністю - дуже непросто, а процес цей може бути нескінченним.

А чи можна обійтися без кредиту?

Думка мера ми почули: він вважає, що ніяк не можна. А якщо, наприклад, стиснутися в інших витратах? Так, на власний піар - комунальні ЗМІ - мерія витратить в 2018 році 7,66 млн грн . Ще 5,35 мільйонів гривень у 2018 році хочуть витратити на Програму національно-патріотичного виховання молоді , І частина з цих засобів, знову-таки, йде комунальним ЗМІ (в цілому на Програму за три роки витратять 12,76 млн грн - на останній сесії вартість Програми збільшили з 8,7 млн ​​грн). А адже хороші дороги, на наше переконання - один з кращих методів пропаганди патріотизму.

Крім того, на нарадах в мерії ми часто чуємо, що розпорядники бюджетних коштів в повному обсязі використовують ресурси - їх можна було б частково перерозподілити на дороги, тим більше, що мер сам визнає: місту не потрібно одноразово все 20 мільйонів.

Хто заробить на кредиті?

Приватне акціонерне товариство «Фінансова компанія« ПФБ кредит »-« спадкоємиця »« Промислово-фінансового банку »мільйонера Володимира Матицина, який припинив діяльність. Засновником «Фінансової компанії« ПФБ кредит »(через ТОВ« Каландіра холдинг лімітед ») теж є Матицин, такі дані Єдиного реєстру юросіб та фізосіб-підприємців. За даними ЄДР, дана фінансова компанія з 26 квітня в стадії припинення. За даними аналітичної системи YouControl, засновники прийняли рішення про реорганізацію: тобто буде нову юрособу. На момент оформлення кредитної лінії «Промислово-фінансовий банк» теж був в стадії закриття, але мерію це не бентежить. Як пояснював тоді Віталій Малецький, місто бере гроші, а не кладе на депозит, і тому ризику немає.

Фігурою, близькою до Володимира Матицина, є секретар Кременчуцької міськради Юрій Гриценко, а близькою до нього політичною силою - партія «Рідне місто», фракція якої представлена ​​в міськраді.

Хто заробить на кредиті?
У минулому році звучала інформація, що гроші на ямковий ремонт доріг просто забули закласти в бюджет, чому ж ситуація повторюється в цьому році?
А чи можна обійтися без кредиту?
А якщо, наприклад, стиснутися в інших витратах?
Хто заробить на кредиті?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов