Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Наддувши двигуна TDI - призначення, пристрій і як працює

  1. призначення турбонаддува
  2. Як працює наддув двигуна TDI

Наша сеть партнеров Banwar

Двигун TDI (англ. «Turbocharged Direct Injection» - «турбонагнетатель з безпосереднім уприскуванням) являє собою сучасний дизельний двигун з турбонаддувом, розроблений концерном Volkswagen. Бренд TDI є зареєстрованим товарним знаком.

призначення турбонаддува

Наддувши двигуна TDI забезпечує економічність автомобіля, його високу динаміку і екологічну безпеку. Створення оптимального тиску наддуву здійснюється завдяки використанню в конструкції двигуна турбокомпресора з змінною геометрією турбіни .

У турбокомпресора є два загальних назви, які використовуються різними виробниками:

  1. VGT (англ. «Variable Geometry Turbocharger» - «турбокомпресор із змінною геометрією») - застосовується компанією BorgWarner;
  2. VNT (англ. «Variable Nozzle Turbine» - «турбіна зі змінним соплом») - застосовується компанією Garrett.
Двигун TDI (англ

Наддувши двигуна TDI:
А - повітря; Б - відпрацьовані гази.
1 - вакуумна магістраль; 2 - блок керування двигуном; 3 - датчики тиску наддуву і температури повітря на впуску; 4 - блок управління повітряної заслінкою; 5 - інтеркулер; 6 - клапан рециркуляції відпрацьованих газів; 7 - клапан обмеження тиску наддуву; 8 - турбонагнетатель; 9 - впускний колектор; 10 - вакуумний привід напрямних лопаток; 11 - випускний колектор.

Турбонагнетатель із змінною геометрією, на відміну від звичайного турбокомпресора, може регулювати напрямок і потік відпрацьованих газів. Це забезпечує оптимальну частоту обертання турбіни і відповідно підвищує продуктивність компресора.

Конструкція турбіни зі змінним соплом має на увазі об'єднання напрямних лопаток, механізму управління і вакуумного приводу.

Конструкція турбіни зі змінним соплом має на увазі об'єднання напрямних лопаток, механізму управління і вакуумного приводу

VNT-турбіна (турбіна із змінною геометрією):
1 - напрямні лопатки; 2 - кільце; 3 - важіль; 4 - тяга вакуумного приводу; 5 - турбінне колесо.

Направляючі лопатки призначені для зміни напрямку і швидкості потоку відпрацьованих газів шляхом зміни величини перетину каналу. Лопатки повертаються навколо своєї осі на певний кут за допомогою механізму управління. Даний механізм складається з важеля і кільця.

Вакуумний привід забезпечує спрацьовування механізму управління, впливаючи через тягу на важіль управління. Клапан обмеження тиску наддуву, підключений до системи управління двигуном, регулює роботу вакуумного приводу. Цей клапан спрацьовує в залежності від значення тиску наддуву, вимірюваного двома датчиками: датчиком температури повітря на впуску і датчиком тиску наддуву.

Як працює наддув двигуна TDI

Система наддуву двигуна TDI при роботі забезпечує оптимальний тиск повітря в великому діапазоні частоти обертання двигуна. Це здійснюється завдяки регулюванню енергії потоку відпрацьованих газів.

При малих обертах двигуна енергія відпрацьованих газів невелика. Щоб таку енергію ефективно використовувати, направляючі лопатки встановлюють в закритому положенні, при якому досягається найменше значення площі каналу відпрацьованих газів. Через малу площу перетину потік відпрацьованих газів збільшується і змушує турбіну обертатися швидше, що, в свою чергу, приводить в обертання колесо компресора і тим самим підвищується продуктивність турбокомпресора .

При різкому збільшенні частоти обертання двигуна енергії відпрацьованих газів ставати не вистачати. У зв'язку з цим для проходження «турбоями» поворот лопаток здійснюється з деякою затримкою, що забезпечує допустимий тиск наддуву.

Енергія відпрацьованих газів максимальна на високих оборотах двигуна. Щоб запобігти появі надлишкового тиску наддуву, лопатки роблять поворот на максимальний кут, забезпечуючи тим самим найбільшу площу поперечного перерізу каналу.

Відео:

Сподіваюся, все було зрозуміло. Удачі на дорогах!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов