Наша сеть партнеров Banwar
Автомобілі з високою прохідністю силами маркетологів (а десь і через якість доріг) давно вже перестали асоціюватися тільки з заміськими екстремальними поїздками. Тепер це і зручний міський автомобіль, який використовується в щоденному режимі.
Тому питання, який найекономічніший позашляховик, досить актуальне для багатьох автолюбителів.
Один з важливих показників економічності автомобіля - витрата палива.
Якщо раніше наявність позашляховика було показником особливого статусу, і власник не особливо то й замислювався про те, скільки його машина «з'їдає» палива, то тепер, коли машини такого класу розглядаються в якості автомобілів для комфортної їзди по місту, питання це стає мало не найважливішим.
Конструктори не залишили без уваги споживчий бум на економічні позашляховики і кросовери, пропонуючи з кожним роком все нові технічні рішення, що дозволяють знизити витрати на обслуговування автомобіля. Треба розуміти, що машина з високою прохідністю по визначенню повинна «харчуватися» більше - все-таки робота у неї складна, це вам не по автобанах розсікати. Однак інженерна думка досягла такого польоту, що навіть показник в 5 літрів на "сотню" перестав бути нездійсненною мрією.
Хочеш - бензин, хочеш - дизель.
Найекономічніші кросовери і позашляховики можна знайти як з бензиновим двигуном, так і з дизелем.
Самий економічний дизельний позашляховик на даний момент - Toyota Urban Cruiser. Представлений вперше автомобіль був в 2009 році. Перші моделі оснащувалися тільки бензиновими двигунами об'ємом 1,5 і 1,8 л. Однак незабаром спеціально для європейського ринку збуту був виготовлений дизельний варіант автомобіля.
Відноситься Крузер до передньо- і повнопривідним позашляховикам. 1,4 л обсяг мотора, 90 к.с. потужність. По місту машина витрачає 5,3 л на 100 км, на трасі - всього близько 4 літрів. Таким чином, середнє значення - 4,5 л. Максимальна швидкість вражає - 175 км / ч.
До речі, бензинова версія теж не особливо ненажерлива. Досягаються такі невеликі апетити за допомогою системи Start & Stop, що заглушає двигун навіть на світлофорі. Можливо, перший час власник і починає голосно лаятися і лізти під капот, щоб з'ясувати, в чому причина зупинки, зате в наявності пристойна економія палива і турбота про природу. Так що навіть на бензиновому двигуні Toyota Urban Cruiser - економічний позашляховик.
Серед автомобілів з витратою не більше 6 літрів можна зустріти досить відомі моделі. Правда, не всі з них можна назвати доступними. Але є і щодо бюджетні варіанти.
Найдешевший і економічний позашляховик - Renault Duster. Він же є одним з нових кросоверів Рено . Автомобіль, який став справжнім хітом на російському ринку, споживає смішні 5,3 л в змішаному циклі. Щоб розігнатися до 100 км / год йому знадобиться всього 15 секунд. Але популярним серед вітчизняних автомобілістів його зробили не тільки ці показники. Головна причина - ціна, яка здасться доступною навіть самому скупих любителю позашляховиків.
SsangYong Actyon 2.0 - ще один дизельний позашляховик, витрата палива якого складає 6 літрів на "сотню". Модифікація з переднім приводом і двигуном, що розвиває 149 к.с.
Citroen C4 Aircross 1.6 - бензиновий варіант, споживається, однак, навіть трохи менше, ніж «кореєць» - 5,9 літра. Обійдеться приблизно в такі ж гроші - близько 700 тисяч рублів.
Міць. Прохідність. Місткість.
Але все це складно назвати повнорозмірними позашляховиками, що мають три ряди сидінь. Здавалося б, машини з такими габаритами вже точно не можна зробити такими собі паливними «дюймовочками». Однак і серед них можна вибрати найекономніший позашляховик. Правда, мова про доступну ціну тут навряд чи буде йти. Хоча - кому як.
Toyota Highlander Hybrid. Три ряди сидінь, 3,5 літровий бензиновий мотор, що працює в зв'язці з електричним двигуном. Це дозволяє досягти сукупної потужності в 231 к.с.
При таких даних витрата палива не так вже й великий - 8,4 л / 100 км. На жаль, в Росії цю модель знайти поки не представляється можливим, єдиний варіант - покупка в США. На нашому ринку присутня тільки бензинова версія. Однак саме гібрид, не дивлячись на значні габарити і пристойну місткість, з повним правом може носити звання «Самий економічний позашляховик» серед позашляховиків з трьома рядами сидінь.
Серед моделей такого класу, представлених вже зараз на російському ринку, можна відзначити Hyundai Santa Fe (8,9 л в змішаному циклі), Kia Sorento (8,8 л / 100 км) і згаданий вище кросовер бензиновий Toyota Highlander (9,9 л / 100 км).
Економічний - значить, недорогий
Але поняття «економічний позашляховик» може ставитися не тільки до рівня витрати палива і простоті в обслуговуванні, але і до вартості автомобіля в цілому.
Позашляховики економ класу - це, в основному, вітчизняні автомобілі. В першу чергу, мова йде про такі аксакали російського бездоріжжя як Нива 4 × 4 і УАЗ-469. Але це вже для любителів ретро і цінителів мінімалістських металевих салонів.
Звичайно, тепер є і сучасні моделі - Chevrolet Niva і УАЗ Hunter.
І якщо «Шніва» - це, скоріше, кросовер для неспішної поїздки по місту і рідкісного виїзду на бездоріжжі, то Hunter - справжній суворий спартанський джип, життя і призначення якого - подолання найнеймовірніших перешкод. Та й в плані ремонтоспособность - це найекономніший позашляховик.
Недорогий економічний позашляховик може бути і китайського виробництва - наприклад, Great Wall Hover M2. Досить своєрідний автомобіль з рубаними формами і широкими дверима. Не можна сказати, щоб він був особливо жвавим - все-таки інжекторний мотор об'ємом 1,5 л має всього 105 к.с., але з бруду автомобіль вивезти в силах. Коштувати він буде близько півмільйона російських грошей.
Позашляховики і кроссовери економ класу представлені на ринку досить широко, тому проблеми з вибором як таким виникнути не повинно. Купити економічний позашляховик сьогодні може практично будь-який активний людина середнього достатку. Інше питання, що автолюбитель хоче бачити в своїй машині - тільки високу прохідність і економічність в обслуговуванні або статус і високий рівень комфорту.
Для різноманітності розбавимо регулярні відеоогляди на автомобілі захоплюючій бесідою і міркуванням про найбільш економічних авто, в тому числі і позашляховиках: