Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Найкращі гальмівні колодки

  1. Важливі моменти вибору гальмівних колодок
  2. 1. Оригінальність продукту
  3. 2. Упаковка
  4. 3. Експлуатаційні характеристики
  5. Влаштовуємо тест-драйв гальмівних колодок
  6. Результати лабораторних випробувань
  7. підводимо підсумки

Наша сеть партнеров Banwar

Безпека автомобіля визначається не тільки міцністю його кузова, чіткої роботою всіх систем, але і якістю запасних частин. І від того, якому виробникові гальмівних колодок ми віддамо перевагу, часом залежить ефективність роботи всієї гальмівної системи і, звичайно ж, наша безпека.

Важливі моменти вибору гальмівних колодок

Перед початком покупки слід звернути увагу на деякі загальні моменти вибору.

1. Оригінальність продукту

Це досить важливий аспект. Не секрет, що на ринку автозапчастин існує багато підробок, але і серед продукції одного виробника є певна різниця. Мається на увазі, що є оригінальні запчастини, які виробляються для конвеєра і оригінальні запчастини, які випускаються безпосередньо для вільного продажу. Детально про оригінальні і неоригінальних запасних частинах ми писали в цієї статті .
Це досить важливий аспект

Конвеєрні гальмівні колодки ми розглядати не будемо, так як це явище досить рідкісне, дороге і становить, як правило, не більше 10%. Оригінальні ж колодки для продажу зустрічаються набагато частіше, і їх вартість варіюється в межах 30 - 70% від вартості конвеєрних. Але є також колодки, які виробляються на тому ж заводі, що і оригінальні, але значно поступаються їм за якістю, розраховані на широке коло споживачів, в тому числі і з країн, що розвиваються, і вони в межах 20 - 30% від ціни оригіналу.

2. Упаковка

У цьому питанні потрібно розраховувати або на свій пильне око, або вибирати запчастина разом з майстром, який займається обслуговуванням вашого автомобіля.

Так, вибираючи гальмівні колодки, зверніть увагу на рік і країну випуску, значки сертифікації продукту, написи на упаковці (правильне написання, рівність рядків, чітку друк поліграфії), оформлення упаковки, а також цілісність самої колодки (відсутність відколів, тріщин, опуклостей, щільного прилягання фрикційної накладки до металевій основі).

3. Експлуатаційні характеристики

Це чисто індивідуальний момент, оскільки водії бувають різні, то і стиль водіння у них різний. І тут вже не важливо, на якому автомобілі ви їздите, головне, як ви це робите.

Тому виробники гальмівних колодок часто на презентаціях свого продукту або в загальних описах дають рекомендації щодо вибору тієї чи іншої моделі. Є колодки, які рекомендуються для спортивного стилю водіння, для частої експлуатації в гірських районах або ж для помірної експлуатації в умовах міського режиму.

Влаштовуємо тест-драйв гальмівних колодок

Виробників гальмівних колодок багато, та й вилка ціни на них досить велика, тому визначити, які з них будуть найкращими, не скуштувавши його в справі, досить складно.

Випробування проведені спільними зусиллями випробувального цеху АвтоВАЗу, журналу «Авторевю» і Центру незалежних експертиз. Тести попередньо прироблених колодок пройшли в лабораторії АвтоВАЗу на спеціальних стендах, основними критеріями яких були:

- «холодну гальмування» зі швидкості 100 км / год до повної зупинки (для визначення коефіцієнта тертя при холодних колодках і диску - до 50 ° С);

- «гаряче гальмування» зі швидкості 100 км / год (колодки і диск попередньо розігріваються до 200 ° С за допомогою безперервних пригальмовування);

- «гірський цикл» (багаторазове циклічне гальмування зі швидкості 100 км / год до 50 км / год, що імітує експлуатацію гальмівної системи в умовах гірських доріг; таких гальмувань робиться 2 підходи по 25 штук, а показання знімаються з останнього з них 50-го гальмування );

- «тепле гальмування» (проводиться з швидкості 100 км / год по завершенню циклічного гальмування, але тільки після природного охолодження гальмівної системи на стенді до температури навколишнього середовища).

По закінченню всіх випробувань був вирахуваний знос гальмівних колодок в процентах.

Під час тестування фіксувалися спостереження ті тільки за коефіцієнтом тертя (мінімальне допустиме значення по вазовськом ТУ 38.114297-87 для передніх колодок 0,33), але і за показниками робочої температури колодок (може досягати 300 ° С), можливістю появи запаху, іскор і диму .

Результати лабораторних випробувань

Щоб дослідження були найбільш охоплюють, як тест-зразків були взяті гальмівні колодки різної цінової категорії і різних виробників, в тому числі і російських. Крім того, деякі з них тестувалися як з рідним диском, так і з вазовськім.

Отже, для тестування були відібрані:

ATE (Німеччина), Best, Bosch (Німеччина), DAfmi (Україна), Ferodo (Великобританія), AP Lockheed (Великобританія), Lucas (Великобританія), QH (Великобританія), Roulunds (Данія), Rona (Угорщина), Samko ( Італія), STS (Росія), Trans Master (Україна), ВАТИ (Росія), ЕЗАТІ (Росія), Поліедр (Росія), ТІІР (Росія).

Хочемо звернути вашу увагу, що виробники, якщо такі там вказувалися, зчитувалися виключно з упаковок.

Отже, згідно з результатами тестування, найкращі показники на «холодну гальмування» видали QH (0,63), Samko (0,60), ATE (0,58), Roulunds (0,55) і Lucas (0,53). Причому, у QH і ATE найбільш високий коефіцієнт тертя був ні з рідними дисками, а з вазовским. Найгіршими ж в даному виді випробування виявилися колодки ТІІР (0,39), ВАТИ (0,35) і імениті AP Lockheed (0,23), які навіть не досягли необхідного мінімуму.

Результати випробувань на «гаряче гальмування» навіть дещо шокували. Під час даного виду тестування гідно повелися ATE (0,47) і Roulunds (0,44). Практично не змінилася картина і в угорської Rona (і в попередньому, і в даному виді випробування вона показала коефіцієнт 0,45). Непогано проявили себе і гальмівні колодки STS (0,41).

Що ж стосовно Samko, який в попередньому вигляді тестування показав практично найвищі результати, то в даному випадку колодки цієї марки «здулися», видавши з великою натяжкою цифру рівну 0,22. Так само не дотягли до нормативного мінімуму і німецькі гальмівні колодки Bosch (0,28), а AP Lockheed і зовсім були зняті зі стенду через посипалися іскри.

Під час так званої прогулянки по гірських серпантинах ( «гірський цикл») кращою виявилася продукція компанії Rona (0,44), яка продовжувала тримати позицію стабільності і, що немало важливо, невисоку температуру нагрівання всього 230 ° С. Колодки компанії QH видали коефіцієнт 0,43, причому, на цей раз з рідними дисками. А беззмінний лідер ATE і датські колодки від Roulunds зафіксували цифри 0,43 і 0,41 відповідно.

Непогані результати показали і за коефіцієнтом тертя, і по температурі нагрівання такі колодки, як Best (0,43 - 250 ° С), ВАТИ (0,40 - 230 ° С), STS (0,38 - 230 ° С) і Trans Master, правда, з дещо завищеною температурою (0,38 - 260 ° с). Так само відзначилися Bosch і Samko, показавши однакові цифри (0,36 при температурі 260 ° С). Британські ж колодки AP Lockheed знову заіскрилися, і були зняті зі стенду.


І нарешті, під час останнього випробування на «тепле» гальмування »кращими виявилися QH (0,65), піднялися за показниками Rona (0,52), охолонули і знову добре зарекомендували себе італійці Samko (0,60).

Так званими середнячками в даному випробуванні стали попередні лідери ATE (0,48) і Roulunds (0,48). Після попередніх тестувань навантаженнями і температурою показали хороші результати STS і ВАТИ по 0,47. Відзначилися однаковими цифрами колодки ЕЗАТІ, Best і Bosch, видавши по 0,46. А українські Trans Master і британські Lucas, які в свою чергу показали однаковий коефіцієнт тертя як з рідними, так і з вазовским дисками, видали коефіцієнт рівний 0,45.

Поганих або межують на мінімальних показниках норми (0,33) в даному випробуванні не показав жоден бренд гальмівних колодок.

Якщо ж ми подивимося підсумковий знос гальмівних колодок, то самими зносостійкими виявилися
Trans Master (1,5%) і Bosch (1,7%). А самими витраченими, як не дивно, виявилися лідери тестування QH (4,0% - з вазовськім диском, але 2,9% з рідним) і ATE (5,7% з рідним диском і 2,7% - з вазовськім).

підводимо підсумки

Ось така картина виходить. А резюмуючи, можна сказати наступне:

1. Найкращими гальмівними колодками, згідно з проведеними лабораторних випробувань, можна назвати такі бренди, як QH і ATE, які повністю виправдовує співвідношення ціна-якість. При цьому слід звернути вашу увагу на те, що колодки QH краще експлуатувати з рідним диском, а ATE з вазовськім.
2. Про стабільно хорошій якості заявили колодки Best, Roulunds, Trans Master, STS і Rona.
3. Загальні непогані результати показали ВАТИ, ЕЗАТІ, і в якійсь мірі - Lucas і DAfmi.
4. А колодки таких брендів, як AP Lockheed і Поліедр просто розчарували.

А далі вже вирішувати вам, яким гальмівним колодкам віддати перевагу, і які назвати кращими.


У статті використані матеріали сайту Авторевю .

Якщо хочете знати, які колодки користуються попитом у покупців Інтернет-магазину Amazon.com, читайте нашу статтю «Рейтинг гальмівних колодок 2015 року» .

Підготував Аркадій Гусєв, Автоклуб78 http://autoclub78.ru

PS Хочете отримувати цікаву інформацію і корисні поради на автомобільну тематику на свою електронну пошту? Підпишіться!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов