Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Наймасштабніші операції в історії вантажоперевезень

  1. Магніт Мюон Г-2
  2. шатл Індевор
  3. Дзеркала для телескопа
  4. Газова турбіна Гаррієт
  5. Ядерний реактор
  6. Баггер 288
  7. Платформа Троль-А

Наша сеть партнеров Banwar

Люди давно навчилися будувати великі і складні механізми. Більшість техніки може бути зібрано і розібрано на місці. Однак є таке обладнання, яке не можна збирати де попало, потрібні спеціально обладнані цехи, а це значить, що ці величезні штуки іноді доводиться транспортувати. У цих випадках перевезення перетворюються в складні спецоперації, за участю спеціальних тягачів і команд професіоналів. Читайте і дивуйтеся, на що здатні професіонали своєї справи!

Магніт Мюон Г-2

Магніт Мюон Г-2

Влітку 2013 року команда Мюон Г-2 успішно перевезла електромагніт діаметром в 15 метрів. Транспортування зайняла 35 днів і 5100 кілометрів шляху по суші і по морю. Гігантський електромагніт є центральною частиною експерименту Мюон Г-2, який досліджує властивості субатомной частки Мюон, існуючої за все в перебігу 2,2 мільйонний часток секунди. Для максимальної безпеки магніт був перевезений з використанням спеціально пристосованого вантажівки і металевої опори. Перевезення вартістю 25 мільйонів доларів була складною і делікатною операцією, в якій бере участь кілька команд вчених з різних країн.

шатл Індевор

шатл Індевор

Американський шатл здійснив свій останній шлях в Лос-Анджелес, щоб стати музейним експонатом після майже 20 років польотів. Шатл, пройшовши понад 185 мільйонів кілометрів в космосі, зробив посадку в аеропорту Лос-Анджелеса в задній частині Боїнга 747, спеціально підготовленого для цього випадку, а потім з вкрай незвичній для нього меднением швидкістю, він зробив ретельно сплановану поїздку до місця призначення по вулицях міста . Знадобилося вирубати понад 400 дерев і відключити кілька ліній електропередач, щоб звільнити дорогу для автомобіля вагою в 78 тонн. Дорога зайняла 2 дні і 19 кілометрів, після чого шатл прибув до державного музей Каліфорнії.

Дзеркала для телескопа

Дзеркала для телескопа

Команда астрономів, інженерів, працівників поліції і фахівців з важкого транспорту доставила два дзеркала величезного телескопа з університету Арізони до вершини Монте-Крісто у окрузі Есмеральди на висоту 3190 метрів. Для операції було потрібно 5 місяців підготовки, два дзеркала вагою в 16 тонн і сталевий кейс для їх перенесення в 33 тонни повантажили на буксир і пройшли шлях в 190 кілометрів зі швидкістю 15 кілометрів на годину. Поїздка тривала два дні, для чого перекрили дороги, а весь світ чекав новин про будівництво найбільшого в світі телескопа. Буксир був встановлений на 48 коліс, кожне зі своєю власною незалежною гідравлічною системою для підтримки вертикального положення під час 47 кілометрової поїздки по звивистій гірській дорозі.

Газова турбіна Гаррієт

Газова турбіна Гаррієт

Гаррієт є найбільшою турбіною в світі, вага якої дорівнює вазі Боїнга 747 при повному завантаженні. У поєднанні з паровою турбіною Гаррієт може генерувати електроенергію, достатню для живлення 600 тисяч будинків у Франції. Турбіна пройшла шлях понад 330 кілометрів від заводу у французькому місті Бельфор в свій новий будинок на електростанції. Перевезення відбувалася в кілька етапів і як під час Тур-де-Франс натовпу людей вишикувалися вздовж дороги в очікуванні побачити турбіну розміром з футбольне поле і вагою 800 тонн. Все супровід розтягнулося на 110 метрів в довжину і 6 метрів в ширину. Центральний контейнер, який перевозив турбіну вагою в 400 тонн, їхав на двох платформах, кожна з яких становила з 14 осей, встановлених в три ряди. Команді довелося перевіряти кожен вигин дороги, щоб забезпечити безпечний проїзд супроводжуючого транспорту.

Ядерний реактор

Ядерний реактор

Компанії в Саудівській Аравії необхідно було транспортувати реактор вагою 1048 тонн на відстань у 1100 кілометрів по косогору і вузьких дорогах. Реактор був перевезений на двох гідравлічних причепах з 10 двигунами. Для подолання кожного пагорба їхало 6 вантажівок перед вантажем і чотири позаду, змінюючись один з одним для максимальної безпеки. Вантажні автомобілі та причепи з'єднувалися механічно. Це дозволило збільшити тягу і потужність гальмування, але обмежило можливість пересування. Передбачається, що в найближчому майбутньому транспортування понад 2000 тонн вантажу на великі відстані стане можливою з використанням однієї вантажівки спереду вантажу і одного ззаду. Компанія MAMMOET приступила до розробки нового важкого транспортного засобу під назвою «трейлер-помічник». Використання цих гідроприводних буксирів зменшує кількість вантажних автомобілів, необхідних для тяги і напрямки, до одного. Швидкість пересування з цим трейлером-помічником збільшується в 5 разів. Крім того, один водій вантажівки, керуючий всією системою перевезення, практично виключає помилки передачі інформації при координації перевезення.

Баггер 288

Баггер 288

Екскаватор з зубчастим колесом і мобільна гірничодобувна машина працюють під відкритим небом. Це найбільший автомобіль у світі заввишки майже в 100 метрів і довжиною в 2,5 футбольних поля. Він настільки величезний, що для його управління потрібно 5 водіїв. У лютому 2001 року екскаватор повністю закінчив роботу по видобутку вугілля в одному місці і переїхав в іншу шахту на відстані 22 км. Як з'ясувалося, дешевше перевезти машину цілком, ніж розбирати і збирати її знову. Але при перевезенні довелося зіткнутися з деякими перешкодами. Маршрут до пункту призначення, протяжність якої до місця призначення зайняла 22 кілометри, зайняла більше 33 тижнів.

Довелося перетнути річку, автостраду, залізницю і кілька автомобільних доріг зі швидкістю 10 метрів за хвилину. Це перевезення коштувала майже 15 мільйонів німецьких марок і зажадала команди з 70 робітників. Перевезення здійснювалася за допомогою 12 систем на гусеничного ланцюга з електричним приводом. Також потрібно вирівняти 200 тисяч кубічних метрів гравію і бруду, щоб поїздка пройшла гладко і без поломок. На деяких ділянках довелося спеціально посадити траву на землі, щоб згладити її проходження.

Платформа Троль-А

Платформа Троль-А

Морська нафтова платформа Троль це найвища пересувна конструкція, яка коли-небудь була побудована. Її висота 472 метри, проте велика її частина занурена в воду. Ця установка утримує рекорд найважчого об'єкту, який людина перевіз по воді від будівельного майданчика до місця установки. Конструкція, вагою приблизно 50 мільйонів тонн була перевезена від берега до місця призначення на 80 кілометрів від норвезького міста Берген. Для перевезення ватерлінію уклали в центрі ваги конструкції за допомогою повітряних резервуарів і поплавців, що дозволило половині конструкції бути в воді і половині на поверхні. 10 потужних буксирів перемістили конструкцію до місця призначення зі швидкістю в 1 вузол, тобто зі швидкістю в 1,8 кілометрів на годину, витративши 5 днів на всю подорож. Після прибуття на місце платформу завантажили на дно, а базу закопали на 36 метрів в морське дно. З тих пір, як платформа Троль розпочала свою роботу, вона виробляє 10% споживаного в Європі газу.

Ще більше цікавого тут

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов