Наша сеть партнеров Banwar
Кілька років тому Cadillac, нарешті, зізнався, що він відстає від своїх конкурентів на преміальному ринку і найняв Йохана де нісшіх, який розробив нову стратегію для знаменитого розкішного бренду Америки. Нові плани включають в себе виробництво безлічі нових моделей, з яких вже запущений седан CT6 і кросовер XT5. В2018 році Cadillac запустив у виробництво XT4, ще менший кросовер, який складе конкуренцію BMW X3, Audi Q5 і Mercedes-Benz GLC.
Найменший кросовер Cadillac на сьогоднішній день побудований на новій платформі і включає в себе абсолютно новий двигун з невеликим об'ємом. У той час, як більший XT5 націлений на ринок кросоверів середнього розміру, XT4 фактично є абсолютно новим сегментом. І не дивно, що Cadillac націлився на частину компактного ринку, так як тут багато виробників автомобілів отримують на ньому величезні прибутки. Питання в тому, чи буде XT4 досить хороший, щоб створити конкуренцію BMW X3 і Audi Q5 за свої гроші?
2019 Cadillac XT4 Зовнішній вигляд
У той час як XT5 може похвалитися певною елегантністю завдяки хромованою обробці, XT4 має більш похмурий зовнішній вигляд.
Як і очікувалося, XT4 заснований на дизайні XT5. Він має аналогічні задні фари з вертикальними денними ходовими вогнями, велику трапецієподібну грати і міцний бампер, який поєднує в собі міцність і спортивність. Проте XT4 виділяється самостійністю завдяки дизайнерським реплік, запозиченим з останнього рестайлінгу седана CT6. Капот також сидить нижче, надаючи кросоверу більш спортивний вигляд. Стільниковий сітка V-Sport створює агресивний зовнішній вигляд XT4. Cadillac XT4 виділяється ще більше поруч з XT5, якщо подивитися на нього збоку.
Задні двері і бампер нагадують великий позашляховик, а задні ліхтарі абсолютно нові, х оча і схожі на фари від Escalade. Знову ж таки, на задній панелі немає хрому, що додатково відрізняє XT4 в лінійці Cadillac. Доступні три версії: Luxury, Premium Luxury і Sport. XT4 Sport має глянсову чорну решітку, блискучі чорні віконні молдинги і унікальні варіанти колісних дисків. Розкішні і преміум-моделі класу люкс оснащені гратами з яскравими металевими акцентами, обробкою з сатинового алюмінію і дверними ручками з сатинованого хрому. Задні ліхтарі розміщені в традиційних червоних лінзах на Luxury і Premium Luxury, а модель Sport має прозорі і тоновані лінзи.
На вибір доступні один з восьми кольорів: Atlantic Metallic, Autumn Metallic, Crystal White Tricoat, Twilight Blue Metallic, Shadow Metallic, Red Horizon Tintcoat, Stellar Black Metallic і Radiant Silver Metallic.
Cadillac XT4 Інтер'єр
Панель приладів - перша деталь, яка впадає в очі, оскільки вона демонструє багаторівневий дизайн. Центральна частина має новий восьмидюймовий інформаційно-розважальний дисплей посередині з декількома елементами управління під ним. Нижня панель включає горизонтальні вентиляційні отвори кондиціонера в кутах, які розташовані нижче, ніж у більшості автомобілів . Верхній рівень виділяється великими вентиляційними отворами, розташованими поверх інформаційно-розважального екрану. Приємна особливість тут полягає в тому, що вентиляційні отвори стають більше в міру наближення до панелі приладів. З іншого боку, є третій верхній вентиляційний відсік, який стає більш тонким, наближаючись до вікна з боку водія. Рульове колесо з трьома спицями є новим дизайнерським рішенням. Він також обтягнутий в шкіру для додаткового комфорту водія. Спортивні сидіння з бічною підтримкою теж шкіряні і можуть бути доповнені функцією масажу. У стандартну комплектацію включені чотири USB-порту і 15-ватна бездротова зарядна панель.
Під капотом
На відміну від XT5, який комплектується 3,6-літровим двигуном V-6, XT4 поставляється з 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 237 к.с. під капотом. Блок з турбонаддувом є абсолютно новим і використовує систему Active Fuel Management або дезактивацію циліндрів, щоб забезпечити найкращу економію палива, яку ви можете отримати від Cadillac. Ці цифри знаходяться нарівні з показниками базових моделей BMW X3 і Mercedes-Benz GLC. Д вігатель XT4 з'єднується з автоматичною коробкою передач на дев'ять швидкостей і відключається системою повного приводу. В якості опції доступна подвійна муфта, а також активна спортивна підвіска, яка оснащена системою безперервного демпфірування з електронними датчиками, які контролюють дорогу в режимі реального часу і регулюють демпфірування кожні дві мілісекунди. XT4 є першим Cadillac, який використовує електрогідравлічну гальмівну систему, що підвищує економію палива і займає менше місця під капотом у порівнянні з традиційною вакуумної силовий гальмівною системою. Показники економії палива поки недоступні.
висновок
BMW X3 дуже популярний практично в будь-якій точці світу, і Cadillac хоче скласти йому конкуренцію. Більш того, Cadillac відрізняється спортивним дизайном, багатим інтер'єром і турбомотором з чотирма циліндрами, який є потужним і ефективним. У нього є все, що потрібно для того, щоб стати переможцем в конкурентній боротьбі, але це буде нелегко проти сторожив даного сегмента, таких як BMW X3, Mercedes-Benz GLC і Audi Q5.
Питання в тому, чи буде XT4 досить хороший, щоб створити конкуренцію BMW X3 і Audi Q5 за свої гроші?