Наша сеть партнеров Banwar
Минулого разу ми обговорювали переваги і недоліки дизельних моторів автомобілів Volkswagen Group. Настав час поговорити про бензинових. Рейтинг найнадійніших - перед вами.
1.8 Т
Під позначенням 1.8 Т ховається три сімейства ДВС. Відразу після свого дебюту в Ауді А4 в 1996 році це були конструктивно однакові двигуни з різною потужністю, від 150 до 225 к.с. Пізніше до них додалися модернізовані версії потужністю в 163 і 190 к.с.
4 циліндри, 20 клапанів, турбонагнетатель і система прямого впорскування в 1.8 Т кращим чином доводять, що не володіють супер-обсягами мотори можуть розвивати хорошу динаміку, і при цьому економити паливо. Що досягає високого крутного моменту вже на 2000 об / хв. мотор поєднує в собі тиху роботу і тяговитість, порівнянну з дизельними ДВЗ.
Оснащувалися 1.8 Т такі моделі преміум і середнього класу сімейства VAG, як Ауді А3, А4, А6, ТТ; Сеат Альхамбра, Кордоба, Ібіца, Леон, Толедо; Шкода Октавія, Суперб; Фольксваген Гольф 4, Пасат Б5, Шаран.
Власники відзначають надійну конструкцію 1.8 Т - 500 тис. Км пробігу без капремонту для нього звичайна історія.
Що стосується недоліків і типових проблем, вони починаються на пробігу понад 200 тис. Км. і пов'язані з підвищеною витратою масла, збоєм в роботі котушок запалювання, лямбда-зонда або датчика масової витрати повітря. Всі ці проблеми усуваються цілком бюджетно, а вроджених дефектів у 1.8 Т немає. Скоротити термін експлуатації, може тільки неправильно проведений чіп-тюнінг. В цілому ж це один з найнадійніших і досконалих агрегатів Volkswagen Group.
1.6 MPI
Своїм походженням цей довгожитель сходить до першого VW Golf. Далі - закономірні доопрацювання зразок збільшення потужності до 102 «коней», алюмінієвого блоку циліндра і коригувань викидів відповідно до зміни еко-норм.
У різні роки 1.6 MPI ставилося на багато моделей VAG: Ауді А3, А4, Сеат Кордоба, Ібіца, Леон, Толедо; Шкода Октавія; Фольксваген Кедді, Гольф, Джетта, Пассат Б5 і Б6 , Туран.
4 циліндри, 8 клапанів, прямий впорскування - витривалий двигун пропонує і деякі інноваційні зміни в конструкції. До недоліків можна віднести хіба що ні економічний паливний витрата.
До типових для моделі несправностей власники відносять плаваючі обороти при роботі двигуна вхолосту. Ця неприємність усувається чищенням і налагодженням роботи дросельної заслінки.
В цілому ж, 1.6 MPI «ходить» по 500 тис.км без серйозних втручань і не відрізняється вродженими дефектами.
1.4
Цей двигун з'явився в далекому 1991 році з VW Golf III. Тоді це був чавунний блок з однією точкою уприскування і потужністю в скромних 60 «коней». Але довге життя і надійність цієї моделі привели до її поліпшення. З плином часу виробник запропонував вже 16-клапанну версію замість 8-клапанною, систему багатоточкового уприскування і навіть версію FSI.
У порівнянні з першим 1.4, версії з 16 клапанами 1.4 MPI розвивали 75-101 к.с. А ось версія з ланцюгом замість ременя ГРМ, 1.4 FSI потужністю в 86 л.с., вважається невдалою.
Ставилося 1,4 мотор цього покоління на Aуді A2; Сеат Ароса, Ібіца, Леон, Кордоба, Толедо; Шкода Фабія, Октавія, Румстер; Фольксваген Гольф 3, 4, 5, Поло 2, 3, 4, Фокс, Лупо. Але в сучасних моделях гольф-класу такий двигун вже не знайти.
В цілому, за відгуками власників, двигун 1.4 відрізняється простотою конструкції і невибагливістю в роботі. До типових проблем мотора відносять перемерзання каналу відведення картерних газів при низьких температурах, знос гидрокомпенсаторов керма і вихід з ладу датчика Холла. Неприємності власнику загрожують тільки в разі зносу ЦПГ - це тягне на капремонт двигуна. З іншим можна успішно боротися, тим більше що ремонт цього мотора недорогий - за це його так люблять власники.
1.4 TSI
Під загальною назвою заховані 2 покоління ЕА111 і ЕА211 і їх модифікації. З 2005 року 1.4 TSI встановлювався на VW Golf GT. Послідовний наддув надавав мотору потужності в 170 «коней». Незабаром вийшла 140-сильна модифікація двигуна, а трохи пізніше механічний компресор прибрали, залишивши тільки Трубіну і «скромних» 122 к.с.
У 2012 році з'являється ЕА111 змінює серія ЕА211 з іншою конструкцією. Зарекомендував себе ЕА111 можна знайти, таким чином, в автомобілях до 2012 року: Ауді А1, А3; Сеат Ібіца , Альтеа, Леон; Шкода Фабія, Октавія, Суперб, Йетті; Фольксваген Гольф 5, 6, Джетта 3, 4, Поло, Пассат Б6 і СС, Шаран, Туран, Тігуан.
Хорошу репутацію 1.4 TSI забезпечує його тяговістость, економічність і відмінна динаміка.
Що стосується типових скарг власників, тут можна виділити розтягнення ланцюга ГРМ і вихід з ладу поршнів. Останнім відрізняються перші версії моторів (160 і 170 к.с.), тому для придбання 1.4 TSI краще розглянути дефорсировать версії.
1.2 TSI
Версія 1.2 з системою безпосереднього вприскування побачила світ в 2009 році. Таким двигуном обзавелися Фольксваген Гольф 4, Джетта 4 , Поло, Кедді, Туран; Шкода Октавія, Фабія, Йетті, Румстер; Сеат Алтея, Ібіца, Леон, Ауді А1 і А3.
Метою конструкторів було запропонувати гідну альтернативу 1.6 MPI, менше за обсягом і зі зниженим витратою палива. 8 клапанів головки блоку, наявність турбіни з віддачею 105 «коней» - основні характеристики моделі. Раніше в лінійці був і 85-сильний 1.2 TSI.
У 2012 році ланцюг приводу ГРМ замінили ременем.
В цілому ж, цей двигун виконав всі поставлені завдання: економічність при оптимальної продуктивності - крутний момент 160 і 175 Нм в діапазоні 1500-4000 оборотів.
Що стосується проблем експлуатації, виявлених власниками, в перших серіях це ланцюговий привід ГРМ. В окремих випадках відзначається нерівномірне робота двигуна на холостому році, що вирішується перепрошивкой ЕБУ, і вихід з ладу турбіни, точніше, системи регулювання її тиску.
В середньому без капітального ремонту 1.2 TSI живе 250 тис. Км пробігу.
1.2
Зустрічається в самих маленьких автомобілях сімейства VAG: Сеат Ібіца, Кордоба; Шкода Фабія , Рапід, Румстер; Фольксваген Поло 3, 4, Фокс.
Рішення інженерів дати життя трициліндровий двигун пов'язано зі зниженням витрат у виробництві. Ланцюг ГРМ, яку отримали всі рядні 1.2 6V і 1.2 12V, повинна була перевершити ремінь по частині експлуатації. Але на ділі це рішення обернулося проблемою: ремонт ланцюгового приводу коштував дорожче, а ресурс її був ідентичний ресурсу ременя. Згодом питання з дефектом натяжителя ланцюга, через якого вона перескакувала на кілька ланок, вирішили.
Інший момент, який викликає невдоволення власників - позиціонування ультрависокої крутного моменту двигуна 1.2 не відповідає реальності. Шестіклапанная версія розвиває всього 55 л.с., з 12-клапанною - веселіше: 64 і 70 «коней». Крутний момент досягає лише 108 і 112 Нм / 3000 оборотів. Звідси обмеження експлуатації автомобілів з таким ДВС межами міста.
Що стосується споживання палива, то воно в 1.2 можна порівняти з витратою бензину 1.4. Тільки останній має ще один циліндр, що знімає ряд питань по експлуатації.
Типова проблема бензинового 1.2 - вихід з ладу котушок запалювання. Це легко визначити по сильної вібрації, перепустками запалювання і нестійкої роботи двигуна.
Незважаючи на конструктивні недоліки, VW не відмовився від ідеї трьохциліндрового мотора і в 2012 році навіть форсував його для Шкода Рапід, наділивши 75 к.с. і випустив у світ модифікацію 1.2 з системою безпосереднього вприскування для Поло.
Не пропустіть інші секрети автомобілів VAG:
- приховані функції твого Фольксваген - перевірити тут
- приховані функції твоєї Ауді - перевірити тут .