Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Найнадійніший позашляховик для Росії на вторинному ринку

  1. Toyota Land Cruiser
  2. Nissan Patrol
  3. Mitsubishi Pajero
  4. Toyota 4Runner / Hilux Surf
  5. Land Rover Defender
  6. Mercedes-Benz G-клас
  7. Suzuki Escudo

Наша сеть партнеров Banwar

Одним з основних факторів для будь-якого позашляховика є не тільки прохідність, але і надійність.

На трофі-рейдах на автомобіль перепадають екстремальні навантаження і, якщо поломка трапиться десь далеко від населеного пункту - а наша країна такими місцями багата, результат може бути фатальним.

За відгуками власників, сучасні SUV і інші моделі автомобілів, сильно втратили в міцності. Як не без підстав запевняють 90% власників, вже через 4-5 років нова машина починає «сипатися», т. Е. Буквально відразу після закінчення гарантійного терміну.

Тому не дивно, що багато бувалі любителі екстриму, доглядаючи самий надійний і невибагливий позашляховик, вважають за краще купувати не нові моделі кросоверів, на кшталт DFM AX7 , А старі добрі джипи з механічною трансмісією і простими атмосферними моторами середини 1990 років випуску, японського або європейського виробництва.

Toyota Land Cruiser

Один з найпопулярніших автомобілів у всьому світі - знаменитий Land Cruiser або «Крузак», як його називають в нашій країні. Особливим попитом користуються «восьмидесятки» і «сотки» - Ленд Крузер 80 і 100.

цей класичний рамний позашляховик затребуваний по ряду причин. По-перше, підвіска - два нерозрізних моста з ресорами у LC 80 і незалежна передня підвіска і нерозрізний міст ззаду у LC100 дозволяли байдуже ставитися до будь-якому бездоріжжю.

По-друге, мотор. Дизельний атмосферник 1HZ об'ємом 4.2 л, що встановлювався на LC80, був настільки простий і геніальний по конструкції, що легко доглядав 300-400 тис. Км до капремонту. Його ж встановлювали і на LC100, на додаток до турбованим модифікаціям і бензиновому атмосфернику V8 4.7 л.

Факт міцності автомобіля в тому, що LC - один з найпоширеніших позашляховиків на Близькому і Середньому Сході, за винятком Ірану (там домінують Ніссан Патрол, вироблені за ліцензією).

Ціна автомобіля 1995 року - 500-600 тис. Рублів, 1998-2000 - 900 тис-1,1 млн.

Nissan Patrol

Як вважають автовласники і шанувальники, з виходом шостого покоління Y62 в 2010, Patrol «помер», т. К. Перетворився з «невибагливого трудяги» в розкішний позашляховик преміум-класу, куди можна віднести і Бентлі Бентайгу (Правда, в стелю категорії).

Про його надійності говорить той факт, що автомобілі 160 серії (1980-89 г) офіційно використовувалися інспекторами ООН у віддалених куточках світу, а на Близькому і Середньому Сході (Іран, країни Затоки, Ірак, Пакистан і Афганістан) він дуже популярний.

Головне достоїнство - не вбиває підвіска з якісним диференціалом і потужними міцними мостами. Найбільш затребувані машини, зібрані для країн Затоки або Японії (відомі, як Nissan Safari).

«Бу» модель 1994-95 рр. можна взяти за 300-600 тис. р. , А 2004-2006 рр. буде коштувати близько 1 млн.

Mitsubishi Pajero

Шестиразовий переможець знаменитого ралі «Париж-Дакар», причому в більшості випадків саме в класі «Марафон», де виступають серійні автомобілі з мінімальними змінами.

Найбільш визнаються моделі першого і другого покоління - з 1999 року, коли почався випуск третього, позашляховик позбувся торсіонної підвіски, провідного заднього моста і простих і надійних моторів. Натомість були встановлені більш економічні двигуни, інтегрована в кузов рама і автоматична коробка з вбудованим міжосьовим диференціалом. Колишні версії були викуплені деякими азійськими компаніями і успішно проводяться до сих пір без будь-яких змін.

У своєму класі це один з найбільш недорогих позашляховиків в Росії - джип 1996-98 років з пробігом під 300 000 км на вторинному ринку обійдеться від 250 до 350 тис. р.

Toyota 4Runner / Hilux Surf

Знаменитий SUV на Далекому Сході, де традиційно домінують праворульние автомобілі. Тут популярні саме чисті «японці», що виробляються під назвою Hilux Surf. Незважаючи на поважний вік - а попитом користуються автомобілі другого-третього, рідко четвертого покоління, позашляховик дуже прохідний і відрізняється високою надійністю і невибагливістю.

Що говорити - саме завдяки цим джипів, слабо озброєна армія Чаду, не маючи бронетехніки і авіації, змогла вщент розгромити втричі переважаючі сили Лівії під час так званої «Війни Тойот».

Це стало найкращою рекламою для Toyota 4Runner, ціна якого на сьогоднішній день на вітчизняному ринку становить від 150 до 450 тис. Р.

Land Rover Defender

якщо японські позашляховики користуються заслуженою славою в Азії, то Defender - визнаний ветеран африканських доріг. Цей англійський автомобіль, чий дизайн не змінювався з часу випуску в 1983 році, активно використовується у багатьох країнах Чорного континенту - відправившись на сафарі, в 90% випадків ви поїдете саме на цьому джипі. Простий і надійний атмосферне дизель, міцна несуча рама, постійний повний привід - причому все зроблено міцно і, як то кажуть, «на століття».

До речі, цей позашляховик - активний учасник різних трофі-рейдів, причому в групах «Рейд» і TP-1, т. Е. З мінімальними доробками.

Defender з пробігом в 100-150 тис. Км обійдеться в суму до 800-900 тис. Р.

Mercedes-Benz G-клас

Знаменитий «кубик» - рідкісний учасник екстремальних заїздів, але давно зарекомендував себе завдяки високій міцності. Якщо вибирати найнадійніший позашляховик, то Mercedes G-класу можна обходити стороною - по крайней мере, так вважають військові з більш ніж 20 країн, де до сих пір на озброєнні складаються автомобілі покоління W460 / 461, випущені в середині 1990 років.

Особлива гордість німців - дизельні мотори сімейства OM602 (602, 617, 647) - так звані мільйонники, що встановлювалися в 1985-2002 роках. Двигуни реально отхажівалі до 1 мільйона км пробігу без потреби в капітальному ремонті.

зараз Mercedes-Benz G-клас з таким агрегатом коштує від 450 до 800 тис. р.

Suzuki Escudo

Як тільки його не називають - «японський ГАЗ-69», «танк на колесах» і так далі. Своїми прізвиськами Suzuki Escudo зобов'язаний феноменальною прохідності і витривалості.

При правильному обслуговуванні старий позашляховик 1995-2000 років випуску і з пробігом 100-150 тис. Км абсолютно не завдасть клопоту власнику, дозволяючи йому регулярно відправлятися на рибалку, полювання і глухе бездоріжжя.

Причому це недорогий варіант - джип 1995-1997 роки пропонують всього за 250-300 тис. Р.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов