Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Налаштування заднього перемикача

  1. Обмежувальні гвинти заднього перемикача
  2. Основні настройки заднього перемикача швидкостей велосипеда
  3. Принципи тонкої настройки перемикача швидкостей

Наша сеть партнеров Banwar

Подробиці Переглядів: 74299

Перед початком настройки заднього перемикача швидкостей велосипеда, переконайтеся в його справності, перевірте чи не погнутий він. задній перемикач , Більше за всіх інших частин велосипеда, схильний до ударам і поломок. Це відбувається через його випираючого розташування. Отримуючи удар задній перемикач може погнутися в сторону спиць, якщо він встановлений на півень , То перемикач може залишитися цілим, а погнеться півень. Якщо півня немає, від сильного удару, може погнутися рама . Будьте обережні при експлуатації велосипеда, намагайтеся не допускати сильних ударів по заднього перемикача.

Для того, що б перевірити погнутий чи задній перемикач або півень, подивіться ззаду на рамку перемикача. Два напрямних ролика повинні знаходитися в одній площині один під іншим, ланцюг , Що пролягає між ними, повинна бути строго вертикальної, без перекосів.

Не слід намагатися випрямити погнутий півень згинанням перемикача швидкостей в зворотному напрямку, так як рамка перемикача м'яка, вона може погнутися. Для того, що б випрямити кронштейн його треба зняти з рами велосипеда. Однак існує спеціальний інструмент, який встановлюється на півень на місце перемикача і дозволяє випрямляти півень на рамі, будучи при цьому своєрідним важелем. При цьому у нього є покажчик, який показує на скільки точно вирівнюються півень.

Будьте уважні, на деяких перемикачах фірми Campagnolo рамка знаходиться під нахилом (ролик натяжителя розташований далі від спиць колеса ніж направляючий ролик).


Обмежувальні гвинти заднього перемикача

Обмежувальні гвинти перемикача швидкостей служать для обмеження його руху до меншої і більшої зірочці. Зазвичай ці гвинти розташовані в задній частині паралелограма перемикача швидкостей. Вони фізично не дозволяють перемикача рухатися далі крайніх зірочок, цим перешкоджають зіскакуванню ланцюга. Отже, чим більше ослаблені обмежувальні гвинти, тим далі перемикач рухається, а більше затягування обмежує його.

Зазвичай настройка крайніх положень заднього перемикача швидкостей відбувається на новому велосипеді і в подальшому не потрібно. Але якщо ланцюг початку зіскакувати при перемиканні на крайні зірочки, тоді треба відрегулювати положення перемикача обмежувальними гвинтами. Але будьте уважні, якщо ланцюг початку зіскакувати, то швидше за все це відбувається через те, що рамка або півень погнулісь.Іх треба буде випрямити або поміняти, поки це не привело до травм.

На сучасних перемикачах швидкостей обмежувальні гвинти позначаються буквами "H" (англ. High) для високих передач і "L" (англ. Low) для низьких. На старих перемикачах позначень не було, проте там було добре видно який гвинт впирається в рамку і обмежує її рух.

Основні настройки заднього перемикача швидкостей велосипеда

Обмеження високих передач (маленька зірка (H))

Якщо слабо затягнути обмежувальний гвинт високих передач, то ланцюг може зіскочити з маленької зірки і застрягти між нею і пером рами. А якщо сильно перетягнути обмежувальний гвинт високих передач, то він може перешкоджати переключенню на найменшу зірочку. Але будьте уважні, проблеми з перемиканням на високі передачі рідко пов'язані саме з налаштуванням обмежувача, найчастіше винен погнутий перемикач або півень, іноді проблеми виникають через утрудненого ходу троса .

Щоб приступити до налаштування крайнього положення спершу переведіть ланцюг в положення найвищої передачі (велика зірка спереду і маленька ззаду), відкрутіть анкерний болт і звільніть тросик, закрутіть до кінця регулювальні барабани на манетке і на важелі заднього перемикача швидкостей.

Суть настройки полягає в тому, щоб виставити ролики перемикача швидкостей в одну площину з маленькою зірочкою.


Якщо закручувати обмежувальний гвинт "H" за годинниковою стрілкою, рамка перемикача буде рухатися в бік спиць колеса, якщо відкручувати гвинт проти годинникової стрілки, тоді рамка буде рухатися в зворотному напрямку, далі від спиць.

Після регулювання положення сильно натягніть трос і закріпіть його анкерним гвинтом.

Обмеження низьких передач (велика зірка (L))

Якщо слабо затягнути обмежувальний гвинт низьких передач тоді ланцюг може зіскочити з великої зірки і застрягти між нею і спицями, при русі велосипеда, це може привести до блокування колеса і падіння, до поломки спиць і ланцюги. А якщо затягнути обмежувальний гвинт занадто сильно, це призведе до того, що ланцюг не виконується перемикання на велику зірочку.

А якщо затягнути обмежувальний гвинт занадто сильно, це призведе до того, що ланцюг не виконується перемикання на велику зірочку

Для настройки цього крайнього положення, переведіть ланцюг в положення низької передачі (маленька зірка спереду, велика ззаду), викрутити регулювальний гвинт "L", щоб він не обмежував перемикач передач.

Суть настройки полягає в тому, щоб виставити ролики перемикача швидкостей в одну площину з великою зірочкою. Для цього закручуйте обмежувальний гвинт "L" за годинниковою стрілкою до потрібного положення.


Закручування обмежувального гвинта переміщує перемикач в сторону маленьких зірочок, а відкручування проти годинникової стрілки рухає його в сторону спиць.

Якщо перемикач швидкостей налаштований правильно, то під час його експлуатації доведеться лише трохи його підлаштовувати, через розтягнення або заміни троса.

Налаштування проводиться регулювальним барабаном, що знаходяться на манетке, на самому перемикачі швидкостей (у гірських велосипедів ) Або на верхній частині нижньої труби рами, біля упору сорочки (у шосейних велосипедів) троса на деяких перемикачах можуть бути два барабана. Регулювання можна проводити будь-яким регулювальним барабаном, немає ніякої різниці який використовувати.

Регулювання можна проводити будь-яким регулювальним барабаном, немає ніякої різниці який використовувати

Перед налаштуванням, переведіть манетку на найвищу передачу (маленька зірка), переконайтеся що важіль перемикання знаходиться в своєму крайньому положенні.

Далі перемикаємо манетку на наступну швидкість, і обертаємо педалі вперед. Ланцюг повинна перейти на наступну зірочку. Якщо ланцюг не перетнула, значить тросик погано натягнутий, поверніть регулювальний барабан проти годинникової стрілки і тросик натягнеться. Повертайте барабан на підлогу обороту і пробуйте знову перемикати швидкість. Будьте уважні, якщо занадто сильно перетягнути барабан може зміститися весь ланцюжок перемикання, в результаті передачі будуть перемикатися нормально, але в крайніх положеннях будуть збої. Тому в першу чергу налаштуйте перші два кроки перемикання.

Принципи тонкої настройки перемикача швидкостей

  • Щоб налаштувати перемикання на великі зірочки треба натягувати трос;

Якщо ланцюг переходить на велику зірочку з уповільненням, значить тросик слабо натягнутий - повертаємо регулювальний барабан проти годинникової стрілки.

  • Щоб налаштувати перемикання на маленькі зірочки треба послабити тросик;

Якщо ланцюг переходить на маленьку зірочку з уповільненням, значить тросик слабо ослаблений - повертаємо регулювальний барабан за годинниковою стрілкою.

Якщо перемикання задніх передач на одній передній зірці відбувається нормально, а на інший погано, швидше за все погнутий півень.

Гвинт регулювання натягу ( "B-tension")

В сучасних перемикачах є два важелі. Перший ( "A-pivot") розташовується нижче і забезпечує підйом рамки перемикача швидкостей наверх, до маленької зірочці. Другий ( "B-pivot") забезпечує рух рамки перемикача в зворотному напрямку, до великої зірочці. Натяг пружин у цих важелів має бути збалансовано для забезпечення чіткого перемикання швидкостей.

На більшості задніх перемикачів швидкостей є спеціальний гвинт (термінологія Shimano "B-tension adjuster"), що дозволяє налаштувати натяг пружини важеля "B". У слідстві регулювання цього гвинта, відбувається настройка висоти направляючого ролика (кут нахилу ланцюга від цього ролика до зірочці).

Для настройки, переведіть ланцюг на велику зірочку ззаду. Відкручуючи регулювальний гвинт проти годинникової стрілки, ролик піднімається вгору (ближче до зірочці). При цьому натяг ланцюга збільшується, а чіткість перемикання швидкостей збільшується. Будьте уважні, ролик не повинен зачіпати зірку, залиште зазор в 5 мм.

Будьте уважні, ролик не повинен зачіпати зірку, залиште зазор в 5 мм

Задні перемикачі швидкостей Campagnolo

Починаючи з 2001 року у всіх моделей перемикачів компанії Campagnolo є можливість налаштування натягу пружини важеля «A» - «A-tension adjustment». По суті ця настройка є прямою протилежністю вищевказаної «B-tension adjustment»: послаблюючи пружину важеля «A» досягається той же результат, що при затягуванні пружини важеля «B».

Читайте також:

Як правильно перемикати швидкості велосипеда

Класифікація обладнання SRAM

Як купити велосипед, коли не вистачає грошей

Всі статті розділу

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов