Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

народний Харлі

  1. Ринок круизеров не можна назвати багатим: покупці таких машин консервативні і прискіпливі до стилю,...
  2. Матеріали по темі:

Наша сеть партнеров Banwar

07 листопада 2013

Ринок круизеров не можна назвати багатим: покупці таких машин консервативні і прискіпливі до стилю, але, всупереч стереотипам, «Драгстарам» вдалося зайняти свою нішу і перетворитися на справжній народний Харлі.


випуск:
Журнал «МОТО» - листопад 2013

Автор:
фото Олександра Кульнева і з архіву редакції

Теги:

Перегляди:
16690

Залишити коментар

Поділитися з друзями:

Історія

Мотоцикл XVS Drag Star (на деяких ринках V-Star), який прийшов на зміну Virago, в канони класу вписувався в повному обсязі, проте незвичний 75-градусний розвал циліндрів і карданна передача не завадили йому зайняти свою нішу на ринку і на рівних конкурувати з головним суперником - Honda Shadow.

Від попередника мотоцикл відрізнявся разюче, в першу чергу, зовні: від харизми і самобутності вигляду «Віраго» не залишилося і сліду, двигун перестав бути силовим елементом шасі, та й рама стала більш класичною. Як і Virago, Drag Star існував у вигляді декількох разнокубатурних машин: «молодший», 400-кубовий мотоцикл з'явився в 1997 році, через рік публіці представили 650-кубову версію, а в 1998 світ побачив «старший», 1100-кубовий «Драгстар» .

Випускався «Драгстар» в декількох виконаннях: Classic - з традиційними формами, «глибокими» крилами і литими колесами, Custom - на «спицях», з низьким сідлом і сухорлявим «оперенням». У деяких модельних роках «Ямаха» випускала «фаршировану» спецверсію - Silverado, відрізнялася від стандартної машини наявністю опцій на зразок вітрового скла і шкіряних бічних сумок.

У 2007 році в модельній гаммі «середньорозмірних» круизеров з'явився V-Star 1300, що прийшов слідом за показаним роком раніше повнорозмірним Midnight Star XV1900. «Драгстар» ж випускався практично без змін, зійшовши з конвеєра в 2011 році.

Навіщо

Розумом вибір круізера пояснити непросто - як правило, такі мотоцикли вибирають серцем. Втім, є у «Драгстара» і незаперечні плюси: наприклад, зручна для людей з невеликим або середнім ростом посадка, що дозволяє довго і з комфортом перебувати в сідлі, укупі з досить м'якими підвісками роблять мотоцикл відмінним апаратом для подорожей. Головне вибирати дороги рівніші - короткі ходи підвісок і маленький кліренс сильно обмежують ареал використання машини.

Вибираючи мотоцикл на спіцованние колесах, варто пам'ятати про проблеми, що стоять за такою красою - необхідність періодичної підтяжки спиць і ремонту камер в разі проколу.


Непогано «Драгстар» впорається і з неспішними вечірніми променадами по місту. Головне, не забувати про призначення мотоцикла і не намагатися їхати на ньому як на «спорті» - ні гальма, ні мотор не призначені для задоволення спортивних амбіцій. Та й для прошивання пробок краще пошукати інший апарат: в міжрядді важко і повітряному мотору, і райдеру.

Та й для прошивання пробок краще пошукати інший апарат: в міжрядді важко і повітряному мотору, і райдеру

Інформативністю приладова панель «Драгстара» не блищить, але мінімальний набір контрольних ламп присутній.


І нарешті, Drag Star - хороший «напівфабрикат» для побудови чопера або боббер. Приємний силует і невисокий цінник не залишаються без уваги кастомайзеров-любителів, так і виробники афтермаркета «Драгстар» шанують: простір для тюнінгу обмежується лише бюджетом і фантазією власника.

вибір

При виборі уживаного Drag Star звертати увагу потрібно, скоріше, на загальний стан мотоцикла, ніж на окремі сайти. Навіть старі апарати, в більшості своїй, не доставляють власникам проблем, але роки беруть своє, та й пробіги у машин подібного класу часом вражають уяву.

Навіть старі апарати, в більшості своїй, не доставляють власникам проблем, але роки беруть своє, та й пробіги у машин подібного класу часом вражають уяву

Уважно огляньте кришку, що приховує масляний фільтр, на предмет патьоків, слідів герметика і стану кріплення.


Тому початкові акценти огляду стандартні: знос гальмівних дисків, тріщини на гальмівних шлангах і «раковини» на робочих поверхнях труб пір'я. По-справжньому серйозна хвороба у мотоцикла всього одна - з часом виходить з ладу обгону муфта стартера.

По-справжньому серйозна хвороба у мотоцикла всього одна - з часом виходить з ладу обгону муфта стартера

Перевірити редуктор на наявність люфтів без заїзду в сервіс навряд чи вдасться, а ось почути шум і свист вийде, проїхавшись на мотоциклі.


Проблема лікується заміною вузла, але і запчастини, і роботи дешевими не назвеш, тому потрібно прислухатися до мотору як під час запуску, так і після. Вмираюча обгону муфта при натисканні на кнопку стартера буде тріщати і хрустіти, а після, вже на заведеному моторі, - ледве помітно клацати.

Вмираюча обгону муфта при натисканні на кнопку стартера буде тріщати і хрустіти, а після, вже на заведеному моторі, - ледве помітно клацати

Тріск при пуску двигуна і клацання в районі стартера на заведеному двигуні - явна ознака смерті обгонів муфти або її приводу.


Не зайвим буде оглянути і редуктор заднього моста, і кардан на предмет люфтів в хрестовині і течі масла, а заодно запитати колишнього власника про те, коли масло мінялося в останній раз. На ходу «втомлений» редуктор повідомить про нездужанні гулом, а в зовсім запущених випадках - шумом і брязкотом.

На ходу «втомлений» редуктор повідомить про нездужанні гулом, а в зовсім запущених випадках - шумом і брязкотом

Мотор, що не має сорочки водяного охолодження, досить гучний, тому і «розмовляє» ГРМ - норма. А ось патьоки і запотівання масла в будь-яких місцях стануть свідченням того, що в мотор залазили некваліфіковані механіки. При нормальному обслуговуванні навіть старі мотори залишаються абсолютно сухими.


Масляний фільтр «Драгстара» розташований всередині мотора, під правою кришкою, і щоб дістатися до нього, потрібно відкручувати приймальню трубу переднього циліндра. Іноді горе-механіки, котрі нехтували відкручуванням випуску, зривають різьблення болтів, які тримають кришку. В результаті - погане прилягання і текти масла або звисають «соплі» герметика.

В результаті - погане прилягання і текти масла або звисають «соплі» герметика

Гальма «Драгстара» працюють досить мляво, але їх потенціалу вистачає для того, щоб ефективно осаджувати мотоцикл з будь-яких швидкостей.


І в першому, і в другому випадках власнику доведеться нарізати різьбу в картері і підбирати нові болти. І останнє: на «Драгстарах» частенько можна побачити велику кількість подсветок, прикуривателем, підігрівів і інших «необхідних» електрогаджетов. Сама по собі така «Гаджетоманія» проблем не доставляє - можливостей генератора вистачає з лишком, а ось розбиратися з «городом» кривих врізок в рідну проводку - задоволення сумнівне, тому спробуйте оцінити якість установки всього електронного «барахла».

Де шукати

Пошуки підходящого мотоцикла найкраще починати з перегляду оголошень приватників: пропозицій предостатньо за всіма версіями, та й стан їх, як правило, краще середнього. Якщо ж хочеться стати першим власником в РФ, на допомогу прийдуть контори, які торгують секонд-хендом або що носять його на замовлення.

Везуть «Драгстари» в основному з Америки і Японії, рідше з Європи. Чимало їх було продано і у нас, тому є шанс знайти «білу» машину, куплену і обслужених у «офіціалів».

Тюнінг

За кількістю різних афтермаркетових компонентів «Драгстар» обкладе багатьох конкурентів. У продажу є все від прямотоків і хромованих накладок до іншого «оперення» і вилок, тому заточувати мотоцикл під себе варто вдумливо і з розстановкою, що не вдаряючись в «колгосп».

Почнемо з самих цікавих і корисних пропозицій. По-перше, у продажу є тюнинг-комплект, який замінює внутрішній масляний фільтр зовнішнім. Такий «винос» в рази полегшує процедуру його заміни, а головне, пристрій є повноцінним масляним радіатором. Попросять за такий набір близько 200 доларів.

Другим корисним «улучшайзінгом» стануть посилені шестерні обгонів муфти - просять за них близько 400 доларів, але зате і проблема вирішиться назавжди. Для далеких поїздок на мотоцикл коштує встановити вітрове скло, додаткове світло і підніжки - highway pegs. Цінник на них починається від 20 доларів, що не так вже й багато за комфортну посадку.

Нерідко в Росію приїжджає «засухаренний» апарат, тому перед покупкою мотоцикла варто перевірити, чи не варто на місці заднього амортизатора «лом». Зовні його побачити навряд чи вийде, а от відчути п'ятою точкою вдасться навіть початківцю мотоциклістові.


Єдине але: встановити їх вийде тільки на дуги, тому бажаючим «протягнути ноги» доведеться розщедритися і на них. Що ж до тюнінгу мотора, то тут все трохи простіше. «Розсердити» мотор допоможе комплект прямотоків, фільтрів нульового опору і DynoJet для карбюраторів. Далі форсувати «Драгстар» сенсу не має - можливості підвісок і гальм все ж не безмежні.

ціни

Кількість пропозицій по Drag Star, як і розкид цін, дозволяють підібрати підходящу машину на будь-який смак і гаманець. Вартість апарату на вторинному ринку залежить не стільки від року випуску, скільки від стану і кількості тюнінгу, але загальні тенденції такі: за апарати кінця дев'яностих - початку двохтисячних попросять від 150 до 260 тисяч, а вартість більш свіжих машин може доходити до 400 тисяч.

Вартість апарату на вторинному ринку залежить не стільки від року випуску, скільки від стану і кількості тюнінгу, але загальні тенденції такі: за апарати кінця дев'яностих - початку двохтисячних попросять від 150 до 260 тисяч, а вартість більш свіжих машин може доходити до 400 тисяч

Дякуємо компанії Chopper Hunter за допомогу в підготовці матеріалу.

Мотоцикл для зйомок надано компанією Mr.Moto.

Матеріали по темі:

Залишити коментар

Для додавання коментарів потрібна зареєструватися або авторизуватись на сайті .


наверх

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов