Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Народний тест-драйв Mitsubishi ASX - знайомимося c «ліфтованную Лансер»

  1. Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX - передньо-або повнопривідний кросовер, побудований на платформі...
  2. Варіатор робить їзду трохи тролейбусної
  3. Керованість авто мене задовольнила
  4. Автомобіль збалансовано компактний
  5. Подякою за результатами тест-драйву

Mitsubishi ASX

Наша сеть партнеров Banwar

Mitsubishi ASX - передньо-або повнопривідний кросовер, побудований на платформі Project Global, на якій вже випускається Lancer X і Outlander XL . На українському ринку машина з'явилася в 2010 році. Mitsubishi ASX поставляється тільки з бензиновими двигунами, але зате на вибір відразу три агрегати об'ємом 1,6, 1,8 і 2,0 літра.

Передньопривідні машини оснащуються 1,6-літровим двигуном потужністю 117 к.с. (154 Нм) і механічною п'ятиступінчастою коробкою передач. Або 1,8-літровим двигуном потужністю 140 к.с. (177 Нм) і безступінчатим варіатором зі спортивним режимом роботи. Дволітровий двигун (150 к.с., 197 Нм) доступний тільки для машин з повним приводом і може оснащуватися як механікою, так і варіатором.

У нас на тесті побував автомобіль Mitsubishi ASX 2.0 CVT Ultimate вартістю $ 35 200

Реалізація повного приводу типова для більшості кросоверів. Передній за замовчуванням може супроводжуватися підключенням заднього моста через електронно-керовану муфту. Яка також може бути заблокована в ручному режимі.

3D-панорама салону Mitsubishi ASX *

* - для перегляду зображення наведіть курсор миші, утримуючи ліву кнопку

Машинка - якраз для міста

Машинка - якраз для міста

плюси

  • габарити зручні в місті
  • висока посадка
  • хороша оглядовість
  • досить «агресивний» і оригінальний зовнішній вигляд

мінуси

  • обмеженість регулювань під водія
  • «Смішні прилади»
  • млявість і невиразність в динаміці і керованості
  • варіатор додає «звучності» мотору
  • сумнівність в якості сімейної машини

Разом

Машина - для їзди непогано, але не для водіння взагалі. А тепер - про потенційного покупця цієї машини. Mitsubishi ASX на мій погляд максимально уособлює собою сучасну частину населення, яку можна і потрібно назвати словом «унісекс». Так, це машина - «унісекс». Але не в тому розумінні, що вона однаково підходить і чоловікам, і жінкам, а в тому, що вона підходить тим сучасним «жителям», які вже самі «унісексуальной» і їх зовнішній вигляд, манера поведінки, життя, захоплення, і взагалі - вони «однаково підходять» і чоловікам, і жінкам, але вже не є ні тими, ні іншими. Щось таке аморфне, що не має чітко і цілеспрямовано виражених зовнішніх і внутрішніх ознак. І я не знаю, кому з моєї сім'ї я міг би купити таку машину. Вона яскрава зовні. Купити дружині? Але моя дружина вважала за краще б «дорослий і повноцінний» - Аутлендер. І тут я її підтримаю. Собі? Так, я на нього дивився, але в якості сімейної машини: саме для себе з «Мицик» я б взяв брутальний і функціональний - L200. Може бути купити дітям - коли заведуться свої і підростуть? Але я дуже сподіваюся і планую зі своїх дітей виховати справжніх чоловіка і жінку, а не «унісекс». Так що теж не варіант. Але попит на цю машини є - так само як і є сьогодні величезна кількість її «потенційних покупців». Але я в цих питаннях - старий консерватор і змінюватися не планую. І ця машина взагалі не для мене.

Олексій Фоголя, 32 роки

Водійський стаж: 16 років

Зовнішній вигляд

Машинка симпатична. Дуже вдале рішення взяти передню частину цілком від нового Аутлендер. Спереду машини не так просто розрізнити, і новий дизайн решітки радіатора дуже вдалий: немає ні тіні «невиразною аморфності», якій страждало минуле покоління. По довжині теж непогано - класика «маленького кросовера». А ось ззаду дизайн трохи підкачав: чи не знаю чому на догоду, але лінія даху занижена щодо «донора» і це створює свій, окремий вид, але асоціації при цьому щось на кшталт «піджавши хвіст». Але насправді це вже причіпки і дизайн, безсумнівно, вдався! Мабуть, ці машини купують в першу чергу «за красиві очі».

Окремо хочу сказати за колір: «фірмова» (я правильно розумію?) «Морська хвиля» або як там він правильно називається - колір, звичайно, дуже красивий. Але в наших умовах він якийсь ... непоказний. Сірі вулиці, пилові машини, люди теж, загалом, не з морського узбережжя, і немає сонця і дівчат в бікіні. Все це перетворює яскравий і «особливий» колір в відверто сірий і сумовитий. Виглядає він «на всі 100» тільки свіжо-помитий і на фото, зроблених професійними автомобільними фотографами. Навіть тут, на форумі - колір тестованої машини на фото не вселяв ніякого бажання «терміново хотіти собі такий же». Я думаю, для цієї машинки буде більш підходящим більш яскравий і світлий колір - білий, червоний, жовтий і оранжевий в кінці-то кінців. На худий кінець просто сірий «мокрий асфальт» - він хоча б буде виглядати солідно. А це - ні риба, ні м'ясо. Таке вже в мене склалося враження.

Салон і ергономіка

Mitsubishi ASX я розглядав в якості однієї з альтернатив свого нинішнього «плюс». Зовнішній вигляд дійсно варто того, а ось до салону є певні питання. В першу чергу хотілося б звернути увагу на якість шкіри: бийте мене, ріжте мене, вважайте мене «ніщебродом», який просто заздрить «власникам шкіряного салону», але те, що представлено в комплектації Ultimate «шкірою» назвати можна лише з великою натяжкою. І навіть не можна сказати «дешево і сердито». Тому як це саме «дешево» - і нічого більше. Навіть шкіряна оббивка керма на дотик - вибачте, але огидна. Навіщо таке робити - «типу шкіряний салон» - в такому ціновому діапазоні? Поставте НЕ шкіру, а дорожчу і якісну тканину - навіть в «базі» тканинний салон виглядає на порядок солідніше і приємніше! І на дотик теж. А що таке було на кермі - мені після моїх Фольксвагенів вже ніколи не зрозуміти.

В іншому по салону ніяких особливих емоцій, позитивних або негативних, не виникає. Але, якщо чесно, то в порівнянні з моїм «Плюсом» чомусь незатишно. Позаду - по-моєму зависока лінія вікон, хоча, можливо, це навпаки викликає відчуття більшої захищеності. Спереду - мене неприємно здивував вигляд назад з водійського місця: у мене передні крісла стоять тісніше, але дивитися назад чомусь зручно. Тут же якось навпаки: крісла нагадують сидіння приміського автобуса (о, ця горезвісна «шкіра»!), Але щоб поглянути що там ззаду робить твоя дитина треба гарненько звісити і заглянути за спинку. Може я просто невдало сів.

Задні місця є. Відразу ж зауважу, що вони краще, ніж у Кашкая: в Кашкай на задні місця я не влажу, а одним з критеріїв «моєї» машини - щоб в неї з комфортом містилися 4 людини мого зросту та комплекції, такий же або щільніше. Але спинки сидінь ззаду стоять досить вертикально і це - сама «крайня» їх регулювання. Спробувати наявний ззаду підлокітник я не встиг, але він є, і він краще, ніж у мене: в Гольф Плюс відкидається ціла середня секція спинки і відкривається «дірка» в багажник, а тут - люк залишається прикритий власної кришкою, що навіть з опущеним підлокітником дозволяє таки розділяти багажний відсік і пасажирський. Ну а про «можливості багажника» я скажу в окремому розділі.

Обов'язково спробував ручки на стелі - за які можна триматися, особливо при їзді по пересіченій місцевості. Особливо приємними на дотик вони мені не здалися, але зате вони забезпечені «плавними доводчиками»: дрібниця, а приємно - деякі виробники цим нарочито нехтують.

Коли мене оглядали лікарі в військкоматі мій зріст був 181 сантиметр. Зараз, ймовірно, трохи менше. Але я не дуже низький і, наприклад, на задніх місцях багатьох машин це критично. Попереду ж поки проблем не виникало. Так само і тут. Але є нюанс!

Чим мене відразу ж підкорив мій Гольф Плюс в порівнянні з колишнім моїм «просто Гольфом»? Це зручністю посадки за кермо! У машину саме «просто сідаєш», а ще точніше - просто входиш. Тобі не треба присідати кудись глибоко вниз, одночасно пригинаючи голову щоб пролізти під передньою стійкою, а разом з тим не забуваючи занести праву ногу глибоко в сторону, всередину машини, долаючи широченний поріг (пасивна безпека, чого вже там!). У високу машину ти просто сідаєш на своє місце і ... і все. Але Міцубісі в своєму ASX примудрилися якимось незбагненним чином зіпсувати цю ідилію: кермо в машині коштує занадто низько і це - сама верхня і сама «далека» його регулювання. Я спеціально перевірив. Точніше навіть не «перевірив», а просто спробував налаштувати кермо під себе, і вкрай здивувався вкрай скромному діапазону регулювання. В результаті кермо у мене «лежить на колінах», що при вході призводить до необхідності спершу втиснутися між кермом і подушкою крісла, а при виході - звідти «вилізти». Начебто машина орієнтована на європейський ринок - невже японці десь підхопили «вірус китайської хвороби розрахункових габаритів потенційного водія»? Машина явно не розрахована на великих людей. І це я ще худий. Або може просто саме крісло треба було опустити нижче? Але що буде, якщо його взагалі підняти до межі? Подушка упреться в кермо? Явний прорахунок, причому «на рівному місці». Ну і автоматично викреслюємо ASX з «моїх» машин.

В іншому місце водія - стерпно. Але якось воно ... «по-китайськи», чи що? Ось навіщо ця гірлянда всяких ручечек на обох важелях під кермом? Як їх крутити вже на ходу? Я навіть і не пробував - тільки з усмішкою «позаглядав» туди, під кермо: а адже не так просто побачити всі ці «регулятори невідомо чого» і про «сліпе» управління, думаю, можна сміливо забути. З іншого боку, може цими «кільцями» ніхто ніколи і не користується? Я не знаю.

Машина «на автоматі». Для мене трохи незвично - все життя «на механіці» їжджу - так що довелося «просити допомогу залу» в тому, куди саме пересунути важіль селектора. В цілому, я і сам розібрався, але, наприклад, спершу поставив коробку в режим ручного вибору передач (навіщо він там взагалі ?!), а «драйв», виявляється, трохи вище. Всі ці «звивини», ймовірно, дуже звичні «простим автоматникам», але ... Так що «але»? «Автомат» як «автомат». Нехай навіть на самому ділі це - варіатор.

«Китай в деталях» успішно триває на панелі приладів. На всі наявні шкали і екранчики без здорової зневажливою посмішки дивитися не можна. Ну скажіть на милість, хто придумав «досипати» на шкали тахометра і спідометра щедрою розсипи «проміжних рисок», немов змальованих з машини невідомої дешевизни, та ще й «об'єднати» їх по колу двома контурними дугами, що ще більше додає враження «намальованим школярем молодших класів пензликом і шкільними фарбами ». Хочете побачити нормальні прилади? Погляньте на Кашкай, погляньте на Пежо 3008, погляньте, нарешті, на «класику жанру» - Тойоту РАВ4: ось вже де по істину «літак»! А тут - неймовірно якось «дешево і незрозуміло».

Екранчик бортового комп'ютера теж «допомагає». Крихітний, кольоровий, з якоюсь величезною купою показників, включаючи запас палива (здається, справа), цифровий покажчик середньої витрати і «смужку» - моментального. Чому моментального витрати - смужка? Причому зі «серединою» в 10 літрів «на сотню», а «максимумом» - в 20? Я так і запитав: чи є сенс? Ну, нібито витрата приблизно вкладається в цьому діапазоні. Ну укладається і вкладається. Що цікаво, «смужка» витратоміра дійсно постійно прагнула зайняти Имено середину, періодично «підскакуючи» вгору - т. Е. Вправо. Але сам екранчик неймовірно смішний і дивно несолідний. На ньому навіть годинника немає!

А де годинник? Годинники - на екрані чи магнітоли, чи то що це там по центру консолі вбудовано. До речі, виявляється це ще не найбагатша комплектація машини: на фото більшості «журнальних» оглядів добре видно великий екран на центральній консолі, мабуть, з «тачскріном». Як буде виводитися час на такому екрані - можу тільки здогадуватися. Але зараз щоб глянути котра година - я в дорозі, наприклад, постійно це роблю - треба відривати вгляд від дороги і таки саме шукати поглядом цей додатковий екран. Можливо, це сила звички, але, наприклад, в Сітроені Пікассо панелі приладів взагалі немає - всі показники винесені на великий центральний екран і до нього я звик моментально. Тут же - ще один мінус в скарбничку «а вийшло як завжди». Про «шкіру» на кермі я вже написав. В іншому - думаю, потенційного власника цієї машини місце водія не засмутить. А про «потенційну власника» я ще напишу нижче.

Скажу відразу ж: складати спинки задніх сидінь я не пробував. Сподіваюся, вони утворюють рівну вантажну платформу з багажником. Але те, що машина явно не «вантажна» - це «стирчить з усіх щілин».

Так, багажник великий і рівний. Порівняно рівний. Тому як в «базової» комплектації відкритий багажник нагадує труну - так «вдало» вписалося в нього повнорозмірне запасне колесо і необхідне в зв'язку з цим збільшення висоти. Так, підлога багажника розташований високо. А полку багажника - низько.

У даній комплектації асоціації з труною в багажнику успішно крадуться встановленим сабвуфером, який не менш успішно з'їдає всю праву нішу. Правда більше нічому не заважає. Але як туди вантажити, наприклад, пару мішків клею для плитки, для ремонту на кухні - я собі смутно уявляю. А свій, наприклад, я вже успішно випробував в завантаженні «під зав'язку», в тому числі і «передачками з села». «Люк для лиж», говорите? Я у себе вже возив <2-метрові пінопластові карнизи - «суцільна діра в багажник» виявилася «неестетично, зате дешево, надійно, і практично». А ось при вигляді крихітного люка з багажника сумніви в його практичності дуже важко розвіяти.

Але, мабуть, і машина-то на це просто не розрахована - може таки краще подивитися «дорослий Аутлендер»?

Двигун, коробка, драйв

Машинка - якраз для міста. Трохи вище в висоту, що додає оглядовості і зручності маневрування в міському потоці: я таки знаю, про що говорю! Зате по довжині і ширині - трохи більше хетчбека і не більше седана «С-класу». Що теж дуже зручно: її і поставити можна практично скрізь, та й «зарулити» туди особливих труднощів не складе. Дуже великий плюс для «потенційного покупця»! А які там дзеркала! Ось це дзеркала - всім дзеркалам дзеркала! Вони просто величезні - оглядовість якась неймовірна! Звичайно, це впевнено компенсується практично повною відсутністю будь-якого огляду взагалі через салонне дзеркало, але, думаю, це не проблема. Просто треба не забувати вертіти головою. Причому дуже треба: огляд в сторони, що вправо, що вліво, здався мені помітно обмеженим середніми стійками і загальної формою бічних вікон, до того ж «назад в бік» огляду практично немає, але ж це саме потрібний напрямок при зміні смуги і виїздах на дорогу . Це слід мати на увазі, але в іншому оглядовість - практично ідеальна, але в першу чергу за рахунок дуже хороших бічних дзеркал.

На тест була представлена ​​машина з 2-літровим двигуном і «автоматом» на базі варіатора. Тут, на форумах, постійно згадують «овочі» - в контексті динаміки машини. Так ось це - справжній «овоч». Так, він намагається робити вигляд, що активно розганяється, а виття мотора в цих режимах не примушує навіть поглядати на тахометр. Так, триматися в межах потоку і навіть трохи попереду - це не складає труднощів. Але радості в цьому немає - взагалі. Це настільки сумно, що мені в голову не приходить ніяке порівняння. Плюс цей варіатор, який тільки що - заганяє мотор в верхній діапазон оборотів і будь-який маневр «озвучується" не звучним риком, але надсадний виттям. Машина не «драйвова» взагалі.

Але за педаллю газу вона стежить добре, хоча і «автомат» помітно тупить. Може не звик ще до моєї манери водіння? Гальма теж не викликають ентузіазму, але машину уповільнюють добре, чітко, м'яко, і передбачувано. Але і не радують. Кермо ... Кермо на мій погляд жахливий: абсолютно порожній, невиразний, дуже легкий і невагомий. Але маневреність машинки дуже хороша, якщо кому принесе задоволення робити це «наосліп», без будь-якої зворотного зв'язку як і куди ми «рулимо». Все те ж саме: достатня, але без вогника.

Підвіска, мабуть, зроблена більш жорсткою, але в рамках, відведених на народне тестування, вдалося виявити тільки її повну і досконалу розхлябаність при переїзді всіх без винятку нерівностей наших доріг. Ні, машину не кидає, не качається, не "б'є», але як воно там при цьому гримить - проїжджати «лежачих поліцейських» треба буде «навшпиньки», щоб позбавити себе від цього звуку. Або врубать магнітолу на повну - попутно і виття мотора вдасться заглушити.

Варіатор робить їзду трохи тролейбусної

плюси

  • симпатична і не зовсім звичайна зовнішність
  • хороші гальма
  • прекрасна оглядовість і відчуття габаритів
  • повний привід і підвищений кліренс

мінуси

  • галасливий варіатор
  • малениким і не трансформований багажник
  • мала кількість захисного пластику (як для кросовера)

Разом

Загальне враження машина залишилась пріємне, но є моменти віклікають змішані почуття - голий метал в арках, хвастощі перемикач режімів полного приводу и підсвічуванням даху и т.п. Таке Відчуття что намагались максимально розшіріті охоплення потенційніх покупців и не дуже здорожуваті машину. Альо незважаючі на це, за короткий час тест-драйву ASX здався мені хорошим Міським кросовер. Купив би я собі таку машину відповісти однозначно не можу, розглядав би як варіант для покупки це точно, але швидше за все дуже уважно придивився до конкурентам, надто вже дорого коштує панорамний дах у ASX, і особисто у мене склалося враження що цей автомобіль повинен коштувати трохи дешевше ніж його поточний прайс-лист у офіційного дилера.

Сергій Романенко, 36 років

Водійський стаж: 10 років

Зовнішній вигляд

У міру агресивний, мені здається що ASX починали малювати від носа, його, цього самого носа, багато і вийшло в стилі останніх моделей Mitsubishi, корми теж непогана і досить симпатична ну а то, що між ними якщо чесно то й не згадаєш :) Чи не запам'ятовується, в загальному.

Що злегка розчарувало в зовнішньому вигляді - мала кількість захисного пластику, його немає на практично беззахисних від ударів дверях автомобіля, ні на арках, ні навіть всередині них. Є пластиковий захист по порогу і на цьому все. Ця остання мода автовиробників робити красиві виштамповки на дверях, але економити на пластиці, мені особисто, не подобається. Виходить красиво, але не функціонально, тим більше у кросовера.

Салон і ергономіка

Усередині ASX-а досить затишно, але без дизайнерських вишукувань, нуднувато. Непогані шкіряні (або намагаються ними здаватися) крісла з електричним регулюванням у водія, «тверда», але не скриплива як і у багатьох японців передня панель і карти дверей. Обтягнутий шкірою кермо цілком рогач і досить зручний. Підлокітник висувається для відпочинку руки і ховає в собі містку ємність для дріб'язку. У ньому ж є розетка 12 В., AUX і USB роз'єми. Незрозуміла залишилася тільки ніша в кришці цього самого підлокітника. Загалом, все на рівні і все очікувано.

Звичайно, хотілося б трохи більш цікавою передньої панелі з більш дорогими матеріалами, але ... немає. Зате в цій комплектації є розкішна панорамний дах. З зарозумілий помаранчевої бічним підсвічуванням, але її, благо, можна не включати.

Мій зріст 183 см. Дозволив спокійно і практично відразу, з мінімальними зусиллями, комфортно влаштуватися в кріслі водія, ні найменшого дискомфорту, тільки незвично низько для мене виявився важіль КПП і не зовсім логічно розміщення ручника ближче до пасажирського крісла, його хочеться шукати ближче до себе . Кнопка INFO перемикання режимів тріп-комп'ютера проситься на кермо, але для неї знайшли місце тільки зліва від керма на передній панелі. «Комфорками» перемикача режимів 2WD-4WD-4WDLock під рукою поруч з ручником виглядає красиво, але злегка безглуздо, користуватися їй водієві доведеться не часто, але місце займає багато. Як на мене її можна було оформити перемикачем зліва від керма, а на її місце пересунути кнопки підігріву сидіння заховані занадто глибоко поруч з сидіннями, ну або важіль «ручника" пересунути на належне місце.

Управління кліматом чисто механічне, без індикації на приладовій панелі, свого екранчика у клімату теж немає. В результаті покрутивши його пару хвилин я так і не зрозумів коли саме працює режим Авто, а коли він відключається, якщо починаєш своїми руками керувати напрямком видування повітря. Або він не вимикається при такій операції? Загалом, екранчик виставленого режиму клімату не завадив би.

Приладова панель красива і інформативна, хоча здалася на перший погляд дуже квітчастій.

Сам за собою на задньому сидінні я сів легко, місця для ніг достатньо, тільки ось головою злегка діставав дах, ймовірно місце для шторки панорамного даху Сьело весь простір. Спинка заднього дивана відкидається в пропорції 60-40 або близько того, є підлокітник і лючек в багажник - це зручно! Для сидіння спинка заднього дивана регулюється в двох положеннях - рівно і ще рівніше, злегка відкинути її назад хочеться, а не передбачено. Сидіти в положенні «ще рівніше» ззаду практично неможливо, так що таке регулювання залишилася для мене загадкою.

Багажник з першого погляду видався досить просторим для міської машини, але придивившись зрозумів що для підлоги полку яка закриває повнорозмірну запаску зробила сам багажник вкрай не глибоким - практично нарівні з замком задніх дверей. Є пару поглиблень з боків але вони тільки для дріб'язку якийсь. Зате якщо захочеться перевезти мішок картоплі, вивантажувати його буде зручно - просто витягти волоком :) Загалом багажник малий і не має видатних можливостей для організації речей. Навантажувальна висота досить висока. Спинки заднього сидіння відкинувшись залишають підлогу без явної сходинки, але він виходить не рівним.

Двигун, коробка, драйв

Габарити Mitsubishi ASX чудово відчуваються з першого моменту водіння, після Ауриса ну просто сів і поїхав, ніякого дискомфорту. Оглядовість на рівні, в бічні дзеркала прекрасна - розкішні лопухи. Управляється машина майже як звичайний седан або там хетч. Варіатор на легку підгазування відгукується моментально і звуком :) і прискоренням, машина їде за кермом, тримає траєкторію, однак кроссоверним дає про себе знати в сильних поворотах і злегка лякає водія «пузотеркі» починаючи крениться більше звичного і намагаючись з'їхати з наміченої траєкторії розпрямивши її, але особисто мені це сильного дискомфорту не доставило, що не спорткар все ж. Варіатор робить їзду трохи тролейбусної, натиснув собі на газ, варіатор і двигун завили, як «баньши», на одній тужливої ​​ноті і машина розганяється, розганяється на мій погляд досить динамічно, але хочеться ще швидше. На легку підгазування відгукується швидко, проте на газ в підлогу реагує зовсім на гоночним підхопленням і вдавленням в крісло. Так як це був мій перший досвід їзди на вариаторе, то на мої враження можна зробити знижку.

Гальма непогані, педаль туга і інформативна, в міському режимі гальма не доставляють ніяких проблем. Все що можу про них сказати - вони є і добре роблять те, що потрібно.

Підвіска добре ковтає дрібні нерівності дороги і не намагається їх передати на кермо або кузов, але на великі реагує жорсткувато і реакцією і звуком, але це звичайна поведінка для такого класу машин.

Керованість авто мене задовольнила

плюси

  • керованість
  • оснащення
  • місткість і трансформація салону

мінусі

  • ASX не варто тих грошей, яких просять за нього

Разом

Їзда на цьому автомбіль особисто мені не приносила задоволення, в першу чергу через слабке мотора і задумливого варітора. Моє застереження для тих, хто вибирає даних автомобіль для далеких подорожей: обгони будуть скрутні.

Євген Довгополий, 33 роки

Водійський стаж: 10 років

Зовнішній вигляд

З переди ASX виглядає так как-будто би дизайнери в фотошопі взяли і розтягнули десятий Ланцер. Уніфікація дизайнів у всьому модельному ряду не зовсім хороша ідея як мені здається.

Салон і ергономіка

Управління кліматом викликало у мене суперечливі думки. З одного боку крутилки зручні, але логіка роботи клімат -контролю викликає роздратування: чому автоматичний режим включає кондиціонер?

Великі пелюстки бічної підтримки на сидіннях це явний плюс ... але не в цьому автомобілі! Пелюстки на кермі це скоріше ізевательство ніж вимушена міра. Ручник у сидіння пасажира для мене залишився абсолютно незрозумілим розрахунком інженерів.

Двигун, коробка, драйв

Дволітрового мотора про 150 конях для цього досить важкого паркетника не те, щоб не вистачає, він просто не має на їзду в агресивному стилі. Намагаючись змусити їхати енергійно, автомобіль тільки відгукувався ревом мотора, як би благаючи його залишити в спокої. Інженери оснастили ASX такими дохлими моторами (в модельній лінійці є ще й овочевий 1.6), вбили весь запал дізайнернов зробити автомобіль яскравим.

Mitsubishi ASX дуже важкий для обгонів на заміських шосе, потужності дуже не вистачає щоб швидко прискориться з 100 до 120 км / год, тому готуйтеся плентатися за тихоходами, поки не з'явиться вікно з достачно запасом для обгону.

Треба сказати, що керованість авто мене задовольнила, в болше мірою за рахунок грамотно настроєної підвіски і того, що все таки в повноприводному автомобілі задня підвіска повинна бути многорочажной, а власне так і є.

Тестуючи автомобіль мені хотілося все таки знайти таку ділянку дороги для якої цей автомобіль призначений. І він був знайдений: Порічковий спуск, сама вбита вулиця в місті Києві. Не рекомендую сунутися туди на седанах, а тим більше на малолітражки. Так ось на моє здивування ASX впорався з цією дорогою просто на відмінно. Великі ходи підвіски давали можливість тримати досить високий темп.

Автомобіль збалансовано компактний

плюси

  • відмінний зовнішній вигляд
  • добротний інтер'єр

мінусі

  • висока ціна
  • галасливий варіатор

Разом

ASX красивий і сучасний. У той же час, це той же Lancer, але з великою витратою. Купив би за 20-25 тис., Але не за 30-35.

Василь Буров, 34 роки

Водійський стаж: 12 років

Зовнішній вигляд

Відмінний зовнішній вигляд. Навіть не хочеться чіплятися. Якщо фірмова решітка радіатора Mitsubishi грає злі жарти з Outlander і Colt, то для ASX все обходиться без втрат. Автомобіль відмінно виглядає спереду, ззаду збоку, зверху і ще звідки там.

Салон і ергономіка

Салон став більш дорогим, ніж у Lancer, з яким я його мимоволі порівнюю. Вже не хочеться деякі деталі до кінця замкнути. Сорти пластика стали дорожчими і доречними. Може налякати хіба що розхлябана кришка підлокітника.

Трохи незвично виглядають прилади. У Lancer прилади такі ж червоні, як магнітола і бортовий комп'ютер. У ASX магнітола і кондиціонер залишилася червоними, а прилади стали білими. Інформація бортового комп'ютера стала кольоровою, що здорово, хоча і не завжди йде на користь. Наприклад, індикатор температури двигуна синього кольору залишає осад, що двигун завжди холодний.

Автомобіль збалансовано компактний. Не думаю, що варто лаяти маленький багажник. Можна погодитися, що багажник такий, який і повинен бути у компактного кросовера. Так само як і місце на задніх сидіннях. Всього достатньо, як на мене.

Двигун, коробка, драйв

Дуже хотілося, щоб ASX переміг своєї кроссоверним погані дороги. Але ось значної різниці помітити не вдалося. Трохи краще «з'їдає» дрібні нерівності. Але більше «валиться» на всі боки. Можливо, тому як тестову версію поставили на 17 диски. Можливо, з цієї ж причини ASX не хотів заїжджати в повороти - при повороті на кермі з'являється опір.

Дволітровий бензиновий двигун з варіатором підходить для боротьби практично з усіма труднощами автомобільного життя. На обгоні на трасі його вистачає, щоб розігнати машину, а при спокійній їзді на мінімальних обертах варіатора практично не чутно.

Дуже цікавий був питання витрати. Мені вдалося проїхати за містом звичним маршрутом, де Lancer із зимовою гумою показує на комп'ютері 8,2 л на сотню. ASX показав 9,6 л. Тобто, десь літра на півтора більше. Швидкісний режим звичайний: 80 по селу, 110 за селом.

«П'ять копійок» від редакції Autoua.net

Серйозно запізнившись з виходом на ринок Mitsubishi ASX, проте, знайшов своїх покупців. Хтось вибирає його за агресивну зовнішність, хтось за адекватне цінову пропозицію, кому-то по душі «упакованность» топової версії. Дійсно, панорамної даху зі світлодіодним підсвічуванням більше ні у кого з конкурентів немає. У поточній лінійці Mitsubishi ASX виглядає найбільш гармонійно. Його не псує фірмовий «ніс», та й в цілому машина нам сподобалася. Всередині, якщо порівнювати з Lancer X краще матеріали, та й в цілому дизайн став трохи, але цікавіше. За простору ж вони приблизно рівні, не здивує ASX і розміром багажника. Їздові якості також не можна назвати видатними, дволітровий мотор в зв'язці з варіатором забезпечує достатню, але аж ніяк не ураганну динаміку. В цілому ж ASX - типовий представник класу, зі своїми достоїнствами і недоліками.

Подякою за результатами тест-драйву

вісловлюємо подяку Тоговий будинок - Ніко за наданий на тест Mitsubishi ASX.

вісловлюємо подяку city-eye за створення 3D-панорами салону Mitsubishi ASX.

Висловлюємо подяку народним тест-драйверів: Fogol, SartScorpion, hollywood і vasylburov за участь в тест-драйві Mitsubishi ASX.

Купити дружині?
Собі?
200. Може бути купити дітям - коли заведуться свої і підростуть?
Правильно розумію?
Навіщо таке робити - «типу шкіряний салон» - в такому ціновому діапазоні?
Чим мене відразу ж підкорив мій Гольф Плюс в порівнянні з колишнім моїм «просто Гольфом»?
Начебто машина орієнтована на європейський ринок - невже японці десь підхопили «вірус китайської хвороби розрахункових габаритів потенційного водія»?
Або може просто саме крісло треба було опустити нижче?
Але що буде, якщо його взагалі підняти до межі?
Подушка упреться в кермо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов