Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Народний тест-драйв Volkswagen Jetta - оцінюємо мексиканський Golf з багажником

  1. Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta - побудований на базі Golf п'ятимісний седан D-класу. Поточне...
  2. Але і тут німці піднесли сюрприз
  3. Враження, що у тебе під капотом все три літри
  4. Габарити машини легко відчуваються
  5. Машинка легка на підхоплення, не віриться, що під капотом 1.4
  6. Вартість ТО Volkswagen Jetta
  7. Конкуренти Volkswagen Jetta
  8. Подяки за результатами тест-драйву

Volkswagen Jetta

Наша сеть партнеров Banwar

Volkswagen Jetta - побудований на базі Golf п'ятимісний седан D-класу. Поточне шосте покоління було представлено в світі в 2010 році, а до України дісталося влітку 2011. Модель виконана в загальній стилістиці і візуально нагадує Passat B7 . Збирається Jetta на заводі компанії Volkswagen в Мексиці.

За вузлів і агрегатів машина не має суттєвих відмінностей від Golf . В Україні машина поставляється з двома бензиновими двигунами і двома дизельними. Бензиновий 1.4 TSI має дві модифікації, потужністю 122 і 150 к.с. Максимальний крутний момент, який досягається в діапазоні 1500-4000 об / хв становить 200 і 240 Нм відповідно. Дизель об'ємом 2,0 л також відрізняються потужністю, це може бути 110 к.с. і 250 Нм моменту, або 140 к.с. І 320 Нм моменту. Обидві бензинові машини можна замовити як з шестиступінчастою механікою, так і з семиступінчастою DSG. У дизельних же модифікаціях DSG - прерогатива виключно більш потужної моделі.

традиційно для Volkswagen , Машина доступна в трьох комплектаціях: Trendline, Comfortline та Highline. Для кожної з них пропонується широкий список допоборудования. Перші дві можуть поєднуватися з будь-якими двигунами, Higline доступна тільки з найбільш потужними.

У нас на тесті була модифікація Volkswagen Jetta 1.4 TSI Highline , Потужністю 150 к.с. з DSG, Вартість - $ 34 190.

3D-панорама салону Volkswagen Jetta *

* - для перегляду зображення наведіть курсор миші, утримуючи ліву кнопку

Салон - класика жанру, все під рукою і зрозуміло

плюси

  • двигун + коробка
  • динаміка

мінуси

Разом

Загальне враження від автомобіля - user friendly. Дана комплектація повинна бути розрахована на молоді сім'ї з дітьми, але ціна трохи кусається. Найбільше розчарування - це те, що тест-драйв швидко закінчився, і довелося пересідати в свою калину. Довелося знову звикати до своєї машини заново, причому досить довго, аж до наступного дня. Дуже хотілося б випробувати даний автомобіль в дальній поїздці у відпустку з'їздити до улюбленого Балтійського узмор'ю ... Купив би я собі таку машину - так, залишилося тільки вирішити питання грошима)

Олег Костенко, 33 роки

Водійський стаж: 12 років

Зовнішній вигляд

Візуально - машинка стильно лаконічна, за рахунок нового розрізу очей і прищура задніх ліхтарів, але не чіпляє. Все правильно, класично строго, як і повинно бути в простому добротному седані. Добротне засіб пересування не особливо схильне модним тенденціям.

Салон і ергономіка

Салон - класика жанру, все під рукою і зрозуміло по-натхненням. Особливих складнощів з розумінням, де чого і як не виникло. До якості матеріалів ніяких нарікань, просто, лаконічно, функціонально. Влаштуватися за кермом не склало труднощів. Посадка здалася досить високою з хорошою оглядовістю. Спочатку незвично було, що стик даху і скла як би над самою головою, і трохи тисне на голову, але це відчуття швидко минуло, і зрозумів зручність такого компонування - світлофори видно дуже добре і не потрібно викручуватись, що б їх бачити стоячи біля самої стоп лінії. Зазвичай за кермом люблю сидіти з регулюванням спинки градусів на 80-85, але зрозумів, що в цьому авто така посадка навіть заважає. Бічна підтримка сподобалася. Сидіння в міру жорсткі і мені здалися дуже комфортні - жорсткість, м'якість і регулювання - в самий раз. Порадував підлокітник на водійському місці - має бути зручно і комфортно в далеких дорогах. З моїм ростом в 170 см влаштуватися на місці водія взагалі ніяких проблем, при цьому за мною місця вдосталь.

Трансформація салону - задній диван можна розкладати частинами, що безперечно тільки плюс для сімейного седана. Є підлокітник з підстаканниками для задніх пасажирів, що буде особливо актуально в далеких поїздках на відпочинок і можливість перевозити невеликі довгі предмети через віконце в задньому дивані.

Багажник вразив своїми розмірами, хоча заховати багаж в самий кінець може викликати деяку складність, тому що туди ще потрібно дотягнутися?.

Двигун, коробка, драйв

Найприємніше в цьому автомобілі це двигун і коробка - за них можна пробачити все наявні недоліки - довгий багажник, утилітарну зовнішність, ще б і про ціну забути ...

Зі світлофора авто так і норовить зірватися вихором, помчати подалі від цих тягучок і пробок, від умовностей, які накладають світлофори, від швидкісних обмежень мегаполісу, вирватися за межі - далеко, туди де є тільки дорога і бажання самої дороги. Бажання драйву, спокійного або активного - це вирішувати вже в дорозі. Джета в даній комплектації налаштовує на філософію дорога заради дороги. З цим автомобілем ти розумієш, що можна економічно пересуватися, але при необхідності різкого прискорення, ти не відчуєш недоліки потужності і прискорення від двигуна 1,4, якщо буде зовсім не в моготу - коробку в ручний режим і несемося вдалину. Турбіна і коробка просто роблять свою справу, і роблять його дуже добре.

Для плавного старту в місті припадати трохи призвичаїтися - або дуже повільно, або ураганно. Педаль газу не нервова і досить зрозуміла. Гальма ефективні і швидко розумієш, як потрібно дозувати зусилля на педалі. Управління - чітко зрозуміло, на мій погляд, прозоро. Автомобіль добре пише повороти, складнощів втиснутися між машин не було, підхоплення турбіни допомагав протискуватися в утворилися вікна без шкоди динаміки потоку, тобто ввалюватися і чекати поки движек набере швидкість або примусово переходити вниз не приходиться. Ергономіка підвіски приємно порадувала - автомобіль не жорсткий і не м'який, а як раз для міста. На наших ямах і лежачих поліцейських пробити підвіску не вдалося, дискомфорту не відчував.

Оглядовість - габарити зрозумілі, дзеркала дають достатньо інформації, складнощів з парковкою не виникло, а парктронік добре полегшує це вправа.

Але і тут німці піднесли сюрприз

плюси

  • коробка DSG
  • потужний двигун
  • просторий салон
  • великий багажник
  • простота в управлінні

мінуси

  • водійське крісло трохи незручне

Разом

Тут хочеться сказати тільки два слова: Відмінна машина. Особисто для мене вона містить в собі все те, що хочеться бачити від авто: великий салон і багажник, простий і функціональний салон, зручне управління і потужний двигун. Окремих слів варто двигун і коробка: це дійсно чудове поєднання потужності і грамотного розподілу цієї потужності, яке приносить величезне почуття драйву водієві. На мою для пересічного обивателя на зразок мене, це авто якраз саме те, що треба.

Ігор Дінець, 28 років

Водійський стаж: 2 роки

Автомобіль: VW Passat B3

У німців хороші літаки: швидкі, маневременние, потужні. Вобщем машини що треба. (З к / ф «Перл-Харбор»)

Зовнішній вигляд

Виглядає як звичайний седан (чим він власне і є). Багажник, 4 двері, капот, 4 колеса. Дуже схожий зовні (зокрема розмірами і компоновкою салону) на Шкоду Октавію, але причини цього подібності напевно лежать в загальних зі Шкодою коренях. Належність до сімейства фольксвагенов видають тільки оновлені фари і грати радіаторів, які абсолютно однакові у всіх оновлених моделей. Вобщем як і попередня Джетта є молодшим братом Пасату, тобто седаном від фольксвагена, але з трохи меншими розмірами ніж Пассат. Ну і хіба що Джетта якось безглуздо буде виглядати в якості службового автомобіля: всі таки зовнішність у неї трохи простіше і не така по діловому солідна як у Пасату. В цілому все красиво, сучасно і без надмірностей. Звичайний непримітний седан.

Салон і ергономіка

Скажу чесно, що оглядаючи автомобіль до посадки, і зазначивши зовнішню схожість зі Шкодою і згадавши про єдину базу з нею, очікував побачити ззаду тісноту притаманну Шкоді. Але концерн Фольксваген мене таки здивував: незважаючи на своє зростання (190см) я зміг сісти «за собою» і при цьому мої коліна не торкалися спинки переднього сидіння. При цьому відчував себе «як вдома на дивані» - для повного щастя не вистачало тільки телевізора в спинці переднього крісла. Місця коненчо поменше ніж у старшого брата Пасаті, але прогрес в порівнянні з Октавія Туром в плані комфорту для задніх пасажирів помітний: мені не довелося придумувати куди подіти свої коліна і як треба зігнутися, щоб не стукають головою об дах.

Для мене простір ззаду дуже важливий параметр, і в Джетте можливість комфортно сісти ззаду приємно здивувала. Не чекав - думав, що Джетта Такає ж маленька ззаду, як Шкода Октавія. Також сподобалося ВІДСУТНІСТЬ перегородки між багажником і салоном, і можливість скласти задні сидіння, отримавши в результаті якусь подобу універсала для перевезення великогабаритних вантажів. Ну і багажник сам по собі хороший: принаймні дитяча коляска + штук п'ять сумок туди влізуть запросто. Загалом в плані розмірів салону цілком добре вписується в концепцію сімейного авто.

В цілому, незважаючи на салон розумієш, що ти в фольксвагене без всяких шильдиков і підказок: все той же максимум функціональності при мінімумі некорисних штучок. Та й уміло підібрані матеріали і кольори салону як би самі розповідають про німецьку практичності. Ну і природно присутній купа корисних фіч для задніх пасажирів, як наприклад: підлокітники, воздуходув і штекер на 12В (для підключення всіляких девайсів), лампочки підсвічування салону та інше.

За кермом я побачив все той же фольксваген у всій красі: все таже чітка і проста панель приладів зі спідометром, тахометром і БК, консоль з магнітолою і кнопками управління кліматом і іншим, бардачок на місці переднього пасажира, кермо і підрульові перемикачі. Все стандартно: є все і знаходиться воно саме там де і чекаєш, причому нажимание, вертіння і призначення органів управління не викликає ніяких питань. Одним словом зручна машина.

Але все ж трохи розчарувало водійське сидіння: я напевно занадто худий для нього (незважаючи на свої 120 кг) і принад бічної підтримки я не відчув, коли я сів, до боковин від мого тулуба залишалося десь сантиметр-півтора і під час поїздки було присутнє відчуття, що мене кидає вліво-вправо на поворотах. Але на тлі інших приємностей, це все дрібниці до яких можна звикнути.

Двигун, коробка, драйв

Водіння у цієї машини можна виразити одним словом: «Геніально». Сідаючи за кермо і згадавши про обсязі двигуна (1,4 літра) я очікував відчути динаміку трамвая і досхочу поженуться з автобусами. Я звичайно знав, що це той самий TSI, який з компресором і турбіною, і видає аж 150 коняк, але до поїздки на це чудо німецького автопрому, обсяг 1,4 якось погано асоціювався з повнорозмірним седаном. А що стосується 150 коняк, то я думав, що з цією цифрою маркетологи фольксвагена перемудрили і в реальному житті ця цифра досяжна тільки на якихось позамежних оборотах, які при повсякденній їзді не використовуються. Ну а ще звістка, що там стоїть той самий хвалений німецький автомат, з назвою DSG, вобще повалило мене в зневіру: двигун 1,4 + автомат + махина десь в 1300 кг вагою (а з водієм і пасажиром все півтори тонни). На момент початку тест-драйву я вже подумки малював себе дрімав посеред доорогі в очікуванні поки цей моторчик з автоматом будуть штовхати автомобіль до пункту призначення.

Але і тут німці піднесли сюрприз: як виявилося машина дуже бурхливо реагує на педаль газу: ще тільки «распарковиваясь» і тільки трохи придавив педальку я помітив, що авто якось аж надто бурхливо (для двигуна 1,4) зреагувало на натискання . З огляду на специфіку їзди по Подолу (купа перехресть з обмеженою видимістю) педаль майже не чіпав, але тим не менше авто чуйно відгукувалося на щонайменше натиснення педалей газу і гальма і відразу ж виконувало потрібне. Незабаром виїхали на набережну, і побачивши прямий і порожню ділянку дороги, я вирішив таки перевірити динаміку розгону даного автомобіля. Чесно кажучи першим більш-Менне серйозним натисканням був здивований: як-то вже занадто спритно вона почала набирати швидкість. Старт в режимі «педаль в підлогу» зі свтофора мене здивував ще більше: машина почала буксувати. І це мотор 1.4. Робота автомата гідна окремих слів: він працює дійсно саме так, як і очікується. Якщо мені треба розігнатися він підвищує передачі як тільки двигун досягає потрібних обертів, натискаю гальмо - він знижує передачі. Хочу включити кік-даун - теж будь ласка. Навіть не звикав до нього: він дійсно їхав так, як мені хотілося, і мені не довелося до нього подстраіватся. Сам же момент перемикання передач відбувається аболютно непомітно і відчути його можна хіба що по шуму двигуна (точніше по зміні оборотів двигуна). Також присутній якийсь режим «Спорт» і можливість ручного пенреключенія передач - але що воно таке я не перевіряв, тому що в штатному режимі коробка тож працювала більш ніж відмінно.

Двигун теж хороший: якби я не знав напевно його обсяг, то я б подумав що там літра три не менше. Дуже потужний і динамічний двигун. В цілому управляти Джетта було справжнім задоволенням: двигун і коробка розганяли автомобіль саме з тією динамікою яка мені було потрібна, гальма гальмували з силою строго пропорційною зусиллю прикладеному до педалі, а кермо «наливався» з силою кратної куту повороту коліс з урахуванням поточної швидкості. Підвіска небагато жестковата, але я так розумію це обумовлено встановленим на Джетту «пріспортівленним» двигуном, з яким спокійна їзда неможлива в принципі.

Управляти їй настільки просто, і вона настільки добре їде, що швидкість в ній не абсолютно не відчувається. В один момент я глянув на спідометр і був трохи здивований побачивши там цифру 120: за моїми відчуттями їхали десь кілометрів 80. Здається, що цей автомобіль сам підлаштовується під господаря, а не господар під нього. І водієві достатньо дати команду куди їхати, а він уже сам привезе його і пасажирів в потрібну точку.

Автомобіль прекрасно поводиться як в режимі «гонщика» (швидкість не відчувається абсолютно), так і в режимі пенсіонера: їдучи на швидкості 50 км-год у мене було настільки розслабленою стан що здавалося зараз засну.

Враження, що у тебе під капотом все три літри

плюси

  • двигун
  • АКПП
  • водійське крісло

мінуси

  • матеріали торпедо і дверей

Разом

Хороший автомобіль як для міста, так і на далекі поїздки. Все зручно і практично. Чудове поєднання двигуна і коробки передач. Єдиним мінусом вважаю поганий підбір матеріалів для торпеди і дверей.

Дмитро Скуратівський, 28 років

Водійський стаж: 10 років

Зовнішній вигляд

Типовий Volkswagen. Але виглядає добре.

Салон і ергономіка

Салон особливо не радує достатком деталей. Все лаконічно і функціонально. Претензій немає. Сидіння, кермо, ручка АКПП і ручного гальма - дуже добре. Ось обробка торпеди виглядає дешево. Хоч і матеріал «м'який», але виглядає як дешевий пластик. Може це через колір, але враження неприємне. Карти дверей - тут не тільки на вигляд, але і на дотик неприємно. Якась ложка дьогтю.

Посадка чудова. Дуже комфортно. Крісло з підтримкою створює відчуття безпеки. Ось тільки налаштувати сидіння дуже не зручно - важко дотягуватися до важелів на боці крісла. Буде незручно, якщо їздити буден кілька людей з різними параметрами.

Відкривши багажник, мимоволі вирвалося «ОГО». Обсяг багажника таки вселяє. Під підлогою, повноцінне запасне колесо. Є два важелі для опускання пасажирських сидінь. Любителі перевозити довгі речі оцінять. Доступ для навантаження в багажник достатній. Але це седан, і можуть виникнути проблеми з навантаженням габаритних речей.

Двигун, коробка, драйв

Основним моїм метою тесту було бажання «побачити в роботі» двигун 1,4. Так ось: драйву цей моторчик дає багато. Не знаю в чому саме справа - чи то в турбіні, або в компресорі, або в коробці, але враження найпозитивніші. Враження, що у тебе під капотом все три літри. Динаміки цій машині вистачає з запасом (а є ще й спорт режим).

Їхати одне задоволення: легко прискорюємося, легко гальмуємо, повороти легко проїжджають, нерівності на різних швидкостях практично непомітні. Оскільки підвіска досить жорстка і це потрібно враховувати при форсуванні лежачих поліцейських або глибоких ям. Також варто відзначити, що дуже хороша оглядовість.

Габарити машини легко відчуваються

плюси

  • зв'язка двигун + коробка
  • динаміка
  • розмір багажника

мінуси

  • ціна
  • провокує на активну їзду

Разом

Двигун і коробка - останнє слово техніки, але російські власники пишуть про проблеми і дуже дорогому ремонті. Інтер'єр і екстер'єр виконаний якісно, ​​зроблений практично - але на тлі конкурентів виглядає відверто нудно. Дорожній просвіт маленький а значить 10 раз подумаєш перед тим як лізти на бровку або їхати по путівці. Машина дуже дорога, як для НЕ преміум З класу. За ці гроші можна купити 2 пристойних хетчбека В класу або цілих 3 Ланоса. Але як же азартно вона їде ...

Андрій Музика, 29 років

Водійський стаж: 11 років

Зовнішній вигляд

У виде машини однозначно вгадуються фамільні ВАГовскіе РІСД. Звичайно ж, Jetta схожа на Golf 6 поколение, є Щось и від Passat-а. Консервативно и практично, ніякіх дизайнерських вишукування - Справжній народний автомобіль. Ще не встіг набріднуті, хоча не думаю, что Джетт на дорогах буде более чем Ланосів, Авео або Октавія. Виглядає як типовий сімейний автомобіль для типового представника середнього класу. І в місті зручно їздити, і на природу по асфальтовій дорозі і в Крим і в Одесу можна (якщо сім'я невелика).

Салон і ергономіка

Дизайн салону, знову ж типовий Ваган, всі необхідні кнопочки і важелі знаходяться на своїх місцях. Торпедо зроблено добротно і не викликає нудоту якістю матеріалів як в Октавії. Збентежила хіба, що відверто проста магнітола. Втім, за додаткові гроші, можна поставити інше головний пристрій. Показання панелі приладів читається легко і зрозуміло, парктроник допомагає парковатся і не спотворює кузов чорними кругляшками. Сидіння я досить швидко налаштував під себе. З ростом в 190 см можна зручно влаштуватися в кріслі водія, навіть залишається запас в кілька сантиметрів. Якщо ж сидіти на задньому дивані голова впирається в дах і незважаючи на великий запас місця для ніг довга поїздка для рослого людини перетворитися на тортури. Сподобалася обробка салону тканина + шкіра (або це був кожзам ???). Двері зачиняються з глухим стуком і добре гасять шум вулиці. Кермо зроблений з приємного на дотик матеріалу і ліг в руки як влитий, навіть не хотілося його відпускати. Через форми, його складно і незручно тримати неправильним хватом, руки самі займають вірне положення, дрібниця звичайно, але мене чомусь дратують водії неправильно тримають кермо. На місці крутитися легко на швидкості ставати пружним, трохи не вистачає гостроти і зворотного зв'язку, втім це ж не Golf GTi.

Приємно вразив розмір багажника і можливість скласти верхні спинки заднього дивана в пропорції 2 до 1. У машині цілком можна возити і досить великогабаритні вантажі. Головне, щоб вони пройшли в проріз багажника. Під фальшполом лежить повноцінна запаска, і можна заховати всілякий водійський скарб. Габарити машини легко відчуваються, мертві зони маленькі. При бажанні можна розвернутися на п'ятачку і втиснуться в кишеню на парковці. Оскільки тест проходив приємним осіннім днем, клімат контроль і обігрів сидінь залишилися незатребуваними, але їх наявности звичайно ж порадує водія.

Двигун, коробка, драйв

Я звичайно чув схвальні відгуки про 1.4 ТСИ і коробці DSG, але ніяк не очікував від непомітно-практичного «народного автомобіля» такого запалу. Побачивши в технічних характеристиках розгін до сотні в 8.6 сек. я подумав про чергову маркетингову хитрість. Хіба може машина З класу з двигуном 1.4 та ще й на автоматі так їхати? Героїня моєї юності Octavia 1.8Т на механіці розганяла повільніше, а тут 1.4 та ще й на автоматі.

Спочатку, я занадто м'яко тиснув на газ і коробка смикалася і ніяк не могла зрозуміти як я хочу їхати, повільно і статечно на другий або швидко і різко на першій. В результаті смикалася невпопад. На педалі відчувається невелика затримка.

Все змінилося, коли я виїхав на пряму дорогу. Педаль в підлогу, замість виття високих обертів вуха радує приємний голос вихлопу. Передні колеса тут же сриваються в пробуксовку. Газом потрібно працювати делікатніше. Пробую ще раз, розгін не ударний - машина швидко і плавно набирає швидкість. 120 км / ч в місті це все ж перебір. Доводиться знизити швидкість до умовно допустимих 80. Машина йде м'яко, швидкість не відчувається, підвіска щільно збита і одночасно досить комфортна. Сусіди по потоку швидко втрачаються ззаду. Олександр попереджає про дислокацію ДАІ по маршруту, дивлюся на спідометр - знову перевищую. Знову знижую швидкість до 80. Проїхали потенційно небезпечне місце, знову шукаю привід дати газу. Перевіримо чи вистачить потужності на типовий трасовий обгін з 60 до 120? Приємний рик двигуна і міський ліміт знову перевищено в 2 рази. Чи не машина а провокатор, Олександр каже, що на ній можна їхати спокійно - ось тільки у мене не виходить. Погляд в дзеркала заднього виду, нікого, витормажіваюсь в дим - гальма чіпкі і зрозумілі машину в сторони не веде. Світлофор, трійка BMW з хлопцем за кермом, ось зараз і перевіримо як можна їхати зі світлофора ... Жовтий, зелений, вже звичний басок мотора - BMW залишається далеко позаду. Виявляється за стартом спостерігав ДАІшник, слава богу він чергував з іншого боку проспекту Г. Сталінграда. Втім мене легко, як стоїть - Зробити сіра Панамера, з нею ганятися звичайно ж безглуздо - це зовсім інша ліга.

Ps Витрата по місту в дуже активному режимі склав всього 10,6 літра.

Машинка легка на підхоплення, не віриться, що під капотом 1.4

плюси

  • двигун і DSG
  • відмінна оглядовість
  • комфортна збита підвіска
  • зручні сидіння

мінусі

  • не знайшов куди примкнути упор капота
  • салонна ручка над головою водія (марна)

разом

Вразив салон, зручність посадки, ергономіка «робочого» місця водія. Також порадував екстер'єр машинки з характерними ваговскімі рисами. Гарне співвідношення двигун і коробка, на скільки надійний турба + компресор покаже час.
Висаджуватися з Джетта відверто не хотілося, захотілося придбати для себе такий апаратик. Швидко звикаєш до габаритів і ергономіці, Загалом машинка на кожен день і комфортна і спритна. Пассат багато, а Джета в самий раз!

Ярослав Шевчук

Водійський стаж: 6 років

автомобіль: SEAT Toledo

Зовнішній вигляд

Jetta типовий представник сімейства Volkswagen, теже силуети фар, грати радіатора, лінії капота і бамперів. Виділено колісні арки надають масивності і значущості. Jetta займає проміжне місце між Golf і Passat. Але все-таки я назвав би позиціонування машинки як: Хочу бути пасат.

Салон і ергономіка

Відкривши двері водія відразу впізнаєш фірмовий стиль ваген. Кермо, перемикач світла, підрульові перемикачі, важіль ручного гальма - переходять з покоління в покоління і залишаються на своїх місцях. Торпеда виконана з м'якого пластику, хоча нижня частина (під кермом) виконана з жорсткого, порадувала гарна шумоізоляція салону - двигун чутно якщо прислухатися, хоча шум від колісних арок легко проникав у салон.

З моїми 187см без труднощів розмістився на водійському сидінні, а вони заслуговують на увагу. Сидіння з розвиненою поперекової підтримкою розташовують до комфортного поїздці на Джетте кожен день. Після тест-драйву відчував дискомфорт коли опустився в сидіння свого Толедо. Панель приладів легко читається, проглядається лінія капота, а дзеркала заднього виду з поворотниками дозволяє навіть новачкові за кермом легко контролювати дорожню ситуацію. Над головою водія чомусь встановили ручку для пасажира, часто в цьому місці кріплять чохол для окулярів. Я досить швидко освоївся за кермом, габарити чуствуют легко. На задньому дивані з комфортом розмістяться три людини, місця достатньо. Засувки ременів безпеки втоплені в диван сидінь.

Двигун, коробка, драйв

Перша сотня метрів показала що педаль гальма легко дозволяє дозувати гальмування. А електронна педаль «задоволення», так її можна назвати, дозволяє дозувати прискорення, а Джета так і рветься вперед, непомітно стрілка спідометра перетнула позначку 80, швидкість в цій машинці не відчувається. Підвіска відмінно ковтає невеликі нерівності з натяком на комфорт. Машинка легка на підхоплення, не віриться, що під капотом двигун на 1,4, хоч з турбо і компресором, а в поєднанні з DSG, робить з цього апарату запальничку на кожен день. Передачі DSG перемикає плавно, а головне, непомітно для водія, перейти в режим S не хотілося, для драйву вистачить і режиму D. Рулится Джетта як все ваги чудово.

«П'ять копійок» від редакції Autoua.net

Від управління «Джетта» можна отримувати справжнє задоволення. Помірно великий седан дозволяє не відчувати себе слоном у посудній лавці в міському потоці, але при цьому він досить солідний як для молодого хлопця, так і для дорослого дядечки. У той час як Passat - вже, скоріше, доля дорослих дядечок. При цьому всередині досить просторо, щоб ні водій, ні пасажири не відчували себе обділеними в просторі. Вивірене рульове управління являє собою відмінний баланс комфорту, інформативності та керованості. А 150 «конячок», які двигун починає видавати вже з самих низів спочатку здаються навіть занадто швидкими для цієї машини. Суцільні плюси? На жаль немає. Цінова пропозиція не можна назвати ідеальним. Ціна на топові версії Jetta значно перевищує базові на Passat. І у виборі «упакована» Jetta або «порожній» Passat вітчизняний споживач очікувано віддасть перевагу Passat. Втім, на цю модель компанія ніколи і не робила ставку, пропонуючи її для асортименту і тих небагатьох покупців, яким все ж таки не потрібен Passat, а хочеться «Гольф з багажником».

Вартість ТО Volkswagen Jetta

Періодичність ТО, км Вартість ТО, грн. від * 15 000 800 30 000 1660 45 000 800 60 000 2 126 75 000 800 90 000 3100

* - вартість є орієнтовною. Точну вартість уточнюйте у найближчого офіційного дилера Volkswagen . Ціни вказані з урахуванням ПДВ.

Конкуренти Volkswagen Jetta

Автоматична система підбору конкурентів на Автомаркет пропонує такі варіанти ( таблиця порівняння ):

Подяки за результатами тест-драйву

Подяки за результатами тест-драйву

висловлюємо подяку Porsche Ukraine за наданий на тест Volkswagen Jetta.

висловлюємо подяку city-eye за створення 3D-панорами салону Volkswagen Jetta.

Висловлюємо подяку народним тест-драйверів: Wind, digor_ua, DimonDSV, Тремор і Yarri за участь в тест-драйві Volkswagen Jetta.

Багажник вразив своїми розмірами, хоча заховати багаж в самий кінець може викликати деяку складність, тому що туди ще потрібно дотягнутися?
Або це був кожзам ?
А ще й на автоматі так їхати?
Перевіримо чи вистачить потужності на типовий трасовий обгін з 60 до 120?
Суцільні плюси?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов