Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі - Автоцентр.ua

  1. Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі Для тесту було надано дві модифікації...
  2. Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі
  3. Відгуки
  4. Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі
  5. Відгуки

Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі

Наша сеть партнеров Banwar

Для тесту було надано дві модифікації Toyota RAV-4 Hybrid, які відрізнялися як типом приводу (передній і повний), так і комплектацією (найдоступніша і максимальна) Для тесту було надано дві модифікації Toyota RAV-4 Hybrid, які відрізнялися як типом приводу (передній і повний), так і комплектацією (найдоступніша і максимальна). Відповідно ціна у цих автомобілів теж була різною. Так, передньопривідний гібрид-кросовер з мінімальною комплектацією можна придбати майже за 825 000 грн., А найбагатша, повнопривідна версія обійдеться в 1 055 000 грн. В останній є навіть підігрів керма і лобового скла.

Маршрут для тест-драйву включав в себе і відрізки з поганою дорогою, і прямі швидкісні ділянки, де можна було перевірити динаміку авто Маршрут для тест-драйву включав в себе і відрізки з поганою дорогою, і прямі швидкісні ділянки, де можна було перевірити динаміку авто. Цим і скористалися тест-драйвери, загальна чисельність яких за два дня склала 35 осіб. Практично кожен учасник народного тесту намагався перевірити динамічні характеристики автомобіля, хоча в кінцевому підсумку це не кращим чином позначилося на середній витраті палива. Всього кілька людей вирішили спробувати новий стиль водіння, щоб поставити рекорд економічності. Він виявився на рівні 5,2 л на 100 км пробігу. Цікаво, що мало хто з учасників випробувань відчув різницю між моно- і повним приводом як в динаміці розгону, так і в економічності. Очевидно, що найкраще різниця між типом приводу проявиться в зимовий час на слизьких дорогах.

За два дні протестувати Toyota RAV-4 Hybrid прийшло понад 40 осіб

А поки запрошуємо вас протестувати новачка на ринку України - модель Toyota RAV-4 Hybrid. Наступний етап народного тест-драйву відбудеться в кінці жовтня. Всі бажаючі випробувати SUV з гібридною силовою установкою можуть записатися на сайті autocentre.ua.

Відгуки

Дмитро Безкровний

Вік: 39 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Kia Soul.
Сімейний стан: одружений, має сина.
Хобі: туризм, автотуризм.

Автомобіль сучасний, він неодмінно буде затребуваний!
Стартова ціна базової комплектації якщо і не робить цей автомобіль доступним, то точно - не таким вже недосяжним. Він підійде як для жінок, так і для спокійних водіїв-чоловіків. Кожен з них знайде в цій моделі щось своє, рідне, що дозволить назавжди прикипіти до неї душею. Обсяг багажника достатній, сюди легко укласти навіть важкі речі. А втрачений через батарей обсяг при складанні заднього ряду не критичний. Пластик обробки повинен витримати всі тяготи експлуатації. Але при проїзді стиків і латочок в одній машині іноді з'являється стукіт (можливо, домкрат не закріплений або ще щось), так що за цим параметром я ставлю машині четвірку. Зате все інше на відмінно! Посадка в авто і внутрішній обсяг салону достатні для людини ростом 180 см. Двері повністю прикривають пороги, а значить, штанини завжди залишатимуться чистими. Але під передніми сидіннями мало місця для ніг. І людині в масивної зимового взуття буде не дуже зручно. Стандартні оздоблювальні матеріали хорошої якості. Тільки кнопки перемикання режимів роботи гібридної силової установки заховані від очей водія, і до цього треба звикати. Підвіска помірно жорстка. Стики і ями машина проходить більш тихо і збито, ніж моя. Вона впевнено набирає хід зі старту, хоча і робить це специфічно. Але така динаміка дозволяє впевнено почувати себе на дорозі. Зупиняється авто теж впевнено і передбачувано. Порадував витрата палива бензинового 2,5-літрового двигуна в міському циклі.

Порадував витрата палива бензинового 2,5-літрового двигуна в міському циклі

Борис Городецький

Вік: 35 років.
Зріст: 185 см.
Автомобіль: Chevrolet Aveo.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: IT, подорожі.

Машина комфортна, економічна, тиха і швидка.
Очікування від гібридного варіанту RAV-4 виправдалися. Машина виявилася комфортної, економічної, тихою і в міру швидкої. Це кращий варіант для експлуатації дім-робота-дім. Повний привід цікавий тільки в контексті зимової їзди по нечищених дорогах. При їзді на електротязі в автомобілі тиша цілковита. Динаміка прийнятна тільки в режимі «Спорт». Важливий для паркетника параметр - це економічність. В даному випадку він на висоті. Реакція на натиснення педалі газу трохи запізніла, а ось гальмівні властивості з урахуванням рекуперації енергії гальмування дуже хороші. Рульове управління точне і чутливе, а зміна «передач» відбувається взагалі непомітно. І взагалі, розгін дуже плавний і без клевков, що не може не радувати. До салону ніяких претензій немає, все на своєму місці і все зручно. Сподобалися регульовані по нахилу спинки задніх сидінь і автоматичний привід кришки багажника.

Сподобалися регульовані по нахилу спинки задніх сидінь і автоматичний привід кришки багажника

Владислав Якименко

Вік: 25 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Toyota Corolla.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: плавання.

Відповідний дизайн і режим Sport роблять з цієї машини спортивний кросовер.
Інтер'єр, мабуть, найприємніший серед всіх нових моделей Toyota. Салон просторий. Місця досить і спереду, і ззаду. Можна відрегулювати нахил спинок заднього ряду. Багажник гібридної версії трохи програє звичайній, але відсік все одно досить великий. Тому за зручність ставлю машині максимальну оцінку. Це дуже тихий автомобіль. В економічному режимі он ще й радує малою витратою палива. У режимі Sport споживання пального на рівні звичайних 2,5-літрових двигунів. Зате при таких налаштуваннях це досить динамічний кросовер. Підвіска тиха і м'яка на нерівностях.

Підвіска тиха і м'яка на нерівностях

Віктор Романюк

Вік: 42 роки.
Зріст: 175 см.
Автомобіль: Subaru XV.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: кіно.

Я вважаю, що за такими авто майбутнє, тому наступна моя машина буде гібридною.
Toyota RAV-4 Hybrid залишила дуже хороші враження від їзди. Ця машина дуже динамічна і економічна. Я вважаю, що за гібридами майбутнє, тому наступний мій автомобіль буде саме гібридним. RAV-4 Hybrid добре і легко управляється, він володіє хорошою динамікою розгону. У салоні сидіти досить комфортно, а ось в багажнику не вистачає розетки. Підвіска відмінна, але мені здалося, що вона трохи шумновата. Крім того, машина дуже пристойно оснащена, що теж важливо. На робочому місці водія все під рукою, і тільки кнопки підігріву сидінь розмістили в самому низу центральній консолі, що не дуже зручно. Але підігрів керма і лобового скла в максимальній комплектації компенсують цей маленький недолік. З моєї точки зору, Toyota RAV-4 Hybrid - це найцікавіша пропозиція на автомобільному ринку України.

З моєї точки зору, Toyota RAV-4 Hybrid - це найцікавіша пропозиція на автомобільному ринку України

Андрій Демченко

Вік: 52 роки.
Зріст: 182 см.
Автомобіль: Volkswagen Tiguan.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: н.д.

Купив би собі такої в якості наступного автомобіля.
Для мене це нове уявлення про Toyota. RAV-4 Hybrid - цікавий, потужний, динамічний, добре керований і в той же час дуже економічний автомобіль. Сподобалися доступність всіх органів управління і акустичний комфорт. Салон комфортний і з хорошою ергономікою. Місця в машині достатньо, посадка і висадка зручні, сидіння теж не викликають нарікань. Загалом, салон заслуговує максимальної оцінки. А ось багажник, як на мене, малуватий. Задній диван не складається в рівну підлогу. Немає також можливості укласти вперед спинку переднього крісла, щоб перевезти довгий вантаж. Управління точне і прогнозоване. Підвіска на подив збита і енергоємна. При міській їзді немає ніяких сторонніх шумів. Тільки при гальмуванні чути незвичний звук, коли працює система рекуперації. Через неї гальмівна система вимагає звикання. Силова установка сумарною потужністю 198 к.с. вражає своєю економічністю. Для такого SUV'а витрата палива в 7 літрів дуже хороший.

фото автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі

Для тесту було надано дві модифікації Toyota RAV-4 Hybrid, які відрізнялися як типом приводу (передній і повний), так і комплектацією (найдоступніша і максимальна) Для тесту було надано дві модифікації Toyota RAV-4 Hybrid, які відрізнялися як типом приводу (передній і повний), так і комплектацією (найдоступніша і максимальна). Відповідно ціна у цих автомобілів теж була різною. Так, передньопривідний гібрид-кросовер з мінімальною комплектацією можна придбати майже за 825 000 грн., А найбагатша, повнопривідна версія обійдеться в 1 055 000 грн. В останній є навіть підігрів керма і лобового скла.

Маршрут для тест-драйву включав в себе і відрізки з поганою дорогою, і прямі швидкісні ділянки, де можна було перевірити динаміку авто Маршрут для тест-драйву включав в себе і відрізки з поганою дорогою, і прямі швидкісні ділянки, де можна було перевірити динаміку авто. Цим і скористалися тест-драйвери, загальна чисельність яких за два дня склала 35 осіб. Практично кожен учасник народного тесту намагався перевірити динамічні характеристики автомобіля, хоча в кінцевому підсумку це не кращим чином позначилося на середній витраті палива. Всього кілька людей вирішили спробувати новий стиль водіння, щоб поставити рекорд економічності. Він виявився на рівні 5,2 л на 100 км пробігу. Цікаво, що мало хто з учасників випробувань відчув різницю між моно- і повним приводом як в динаміці розгону, так і в економічності. Очевидно, що найкраще різниця між типом приводу проявиться в зимовий час на слизьких дорогах.

За два дні протестувати Toyota RAV-4 Hybrid прийшло понад 40 осіб

А поки запрошуємо вас протестувати новачка на ринку України - модель Toyota RAV-4 Hybrid. Наступний етап народного тест-драйву відбудеться в кінці жовтня. Всі бажаючі випробувати SUV з гібридною силовою установкою можуть записатися на сайті autocentre.ua.

Відгуки

Дмитро Безкровний

Вік: 39 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Kia Soul.
Сімейний стан: одружений, має сина.
Хобі: туризм, автотуризм.

Автомобіль сучасний, він неодмінно буде затребуваний!
Стартова ціна базової комплектації якщо і не робить цей автомобіль доступним, то точно - не таким вже недосяжним. Він підійде як для жінок, так і для спокійних водіїв-чоловіків. Кожен з них знайде в цій моделі щось своє, рідне, що дозволить назавжди прикипіти до неї душею. Обсяг багажника достатній, сюди легко укласти навіть важкі речі. А втрачений через батарей обсяг при складанні заднього ряду не критичний. Пластик обробки повинен витримати всі тяготи експлуатації. Але при проїзді стиків і латочок в одній машині іноді з'являється стукіт (можливо, домкрат не закріплений або ще щось), так що за цим параметром я ставлю машині четвірку. Зате все інше на відмінно! Посадка в авто і внутрішній обсяг салону достатні для людини ростом 180 см. Двері повністю прикривають пороги, а значить, штанини завжди залишатимуться чистими. Але під передніми сидіннями мало місця для ніг. І людині в масивної зимового взуття буде не дуже зручно. Стандартні оздоблювальні матеріали хорошої якості. Тільки кнопки перемикання режимів роботи гібридної силової установки заховані від очей водія, і до цього треба звикати. Підвіска помірно жорстка. Стики і ями машина проходить більш тихо і збито, ніж моя. Вона впевнено набирає хід зі старту, хоча і робить це специфічно. Але така динаміка дозволяє впевнено почувати себе на дорозі. Зупиняється авто теж впевнено і передбачувано. Порадував витрата палива бензинового 2,5-літрового двигуна в міському циклі.

Порадував витрата палива бензинового 2,5-літрового двигуна в міському циклі

Борис Городецький

Вік: 35 років.
Зріст: 185 см.
Автомобіль: Chevrolet Aveo.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: IT, подорожі.

Машина комфортна, економічна, тиха і швидка.
Очікування від гібридного варіанту RAV-4 виправдалися. Машина виявилася комфортної, економічної, тихою і в міру швидкої. Це кращий варіант для експлуатації дім-робота-дім. Повний привід цікавий тільки в контексті зимової їзди по нечищених дорогах. При їзді на електротязі в автомобілі тиша цілковита. Динаміка прийнятна тільки в режимі «Спорт». Важливий для паркетника параметр - це економічність. В даному випадку він на висоті. Реакція на натиснення педалі газу трохи запізніла, а ось гальмівні властивості з урахуванням рекуперації енергії гальмування дуже хороші. Рульове управління точне і чутливе, а зміна «передач» відбувається взагалі непомітно. І взагалі, розгін дуже плавний і без клевков, що не може не радувати. До салону ніяких претензій немає, все на своєму місці і все зручно. Сподобалися регульовані по нахилу спинки задніх сидінь і автоматичний привід кришки багажника.

Сподобалися регульовані по нахилу спинки задніх сидінь і автоматичний привід кришки багажника

Владислав Якименко

Вік: 25 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Toyota Corolla.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: плавання.

Відповідний дизайн і режим Sport роблять з цієї машини спортивний кросовер.
Інтер'єр, мабуть, найприємніший серед всіх нових моделей Toyota. Салон просторий. Місця досить і спереду, і ззаду. Можна відрегулювати нахил спинок заднього ряду. Багажник гібридної версії трохи програє звичайній, але відсік все одно досить великий. Тому за зручність ставлю машині максимальну оцінку. Це дуже тихий автомобіль. В економічному режимі он ще й радує малою витратою палива. У режимі Sport споживання пального на рівні звичайних 2,5-літрових двигунів. Зате при таких налаштуваннях це досить динамічний кросовер. Підвіска тиха і м'яка на нерівностях.

Підвіска тиха і м'яка на нерівностях

Віктор Романюк

Вік: 42 роки.
Зріст: 175 см.
Автомобіль: Subaru XV.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: кіно.

Я вважаю, що за такими авто майбутнє, тому наступна моя машина буде гібридною.
Toyota RAV-4 Hybrid залишила дуже хороші враження від їзди. Ця машина дуже динамічна і економічна. Я вважаю, що за гібридами майбутнє, тому наступний мій автомобіль буде саме гібридним. RAV-4 Hybrid добре і легко управляється, він володіє хорошою динамікою розгону. У салоні сидіти досить комфортно, а ось в багажнику не вистачає розетки. Підвіска відмінна, але мені здалося, що вона трохи шумновата. Крім того, машина дуже пристойно оснащена, що теж важливо. На робочому місці водія все під рукою, і тільки кнопки підігріву сидінь розмістили в самому низу центральній консолі, що не дуже зручно. Але підігрів керма і лобового скла в максимальній комплектації компенсують цей маленький недолік. З моєї точки зору, Toyota RAV-4 Hybrid - це найцікавіша пропозиція на автомобільному ринку України.

З моєї точки зору, Toyota RAV-4 Hybrid - це найцікавіша пропозиція на автомобільному ринку України

Андрій Демченко

Вік: 52 роки.
Зріст: 182 см.
Автомобіль: Volkswagen Tiguan.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: н.д.

Купив би собі такої в якості наступного автомобіля.
Для мене це нове уявлення про Toyota. RAV-4 Hybrid - цікавий, потужний, динамічний, добре керований і в той же час дуже економічний автомобіль. Сподобалися доступність всіх органів управління і акустичний комфорт. Салон комфортний і з хорошою ергономікою. Місця в машині достатньо, посадка і висадка зручні, сидіння теж не викликають нарікань. Загалом, салон заслуговує максимальної оцінки. А ось багажник, як на мене, малуватий. Задній диван не складається в рівну підлогу. Немає також можливості укласти вперед спинку переднього крісла, щоб перевезти довгий вантаж. Управління точне і прогнозоване. Підвіска на подив збита і енергоємна. При міській їзді немає ніяких сторонніх шумів. Тільки при гальмуванні чути незвичний звук, коли працює система рекуперації. Через неї гальмівна система вимагає звикання. Силова установка сумарною потужністю 198 к.с. вражає своєю економічністю. Для такого SUV'а витрата палива в 7 літрів дуже хороший.

фото автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі

Для тесту було надано дві модифікації Toyota RAV-4 Hybrid, які відрізнялися як типом приводу (передній і повний), так і комплектацією (найдоступніша і максимальна) Для тесту було надано дві модифікації Toyota RAV-4 Hybrid, які відрізнялися як типом приводу (передній і повний), так і комплектацією (найдоступніша і максимальна). Відповідно ціна у цих автомобілів теж була різною. Так, передньопривідний гібрид-кросовер з мінімальною комплектацією можна придбати майже за 825 000 грн., А найбагатша, повнопривідна версія обійдеться в 1 055 000 грн. В останній є навіть підігрів керма і лобового скла.

Маршрут для тест-драйву включав в себе і відрізки з поганою дорогою, і прямі швидкісні ділянки, де можна було перевірити динаміку авто Маршрут для тест-драйву включав в себе і відрізки з поганою дорогою, і прямі швидкісні ділянки, де можна було перевірити динаміку авто. Цим і скористалися тест-драйвери, загальна чисельність яких за два дня склала 35 осіб. Практично кожен учасник народного тесту намагався перевірити динамічні характеристики автомобіля, хоча в кінцевому підсумку це не кращим чином позначилося на середній витраті палива. Всього кілька людей вирішили спробувати новий стиль водіння, щоб поставити рекорд економічності. Він виявився на рівні 5,2 л на 100 км пробігу. Цікаво, що мало хто з учасників випробувань відчув різницю між моно- і повним приводом як в динаміці розгону, так і в економічності. Очевидно, що найкраще різниця між типом приводу проявиться в зимовий час на слизьких дорогах.

За два дні протестувати Toyota RAV-4 Hybrid прийшло понад 40 осіб

А поки запрошуємо вас протестувати новачка на ринку України - модель Toyota RAV-4 Hybrid. Наступний етап народного тест-драйву відбудеться в кінці жовтня. Всі бажаючі випробувати SUV з гібридною силовою установкою можуть записатися на сайті autocentre.ua.

Відгуки

Дмитро Безкровний

Вік: 39 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Kia Soul.
Сімейний стан: одружений, має сина.
Хобі: туризм, автотуризм.

Автомобіль сучасний, він неодмінно буде затребуваний!
Стартова ціна базової комплектації якщо і не робить цей автомобіль доступним, то точно - не таким вже недосяжним. Він підійде як для жінок, так і для спокійних водіїв-чоловіків. Кожен з них знайде в цій моделі щось своє, рідне, що дозволить назавжди прикипіти до неї душею. Обсяг багажника достатній, сюди легко укласти навіть важкі речі. А втрачений через батарей обсяг при складанні заднього ряду не критичний. Пластик обробки повинен витримати всі тяготи експлуатації. Але при проїзді стиків і латочок в одній машині іноді з'являється стукіт (можливо, домкрат не закріплений або ще щось), так що за цим параметром я ставлю машині четвірку. Зате все інше на відмінно! Посадка в авто і внутрішній обсяг салону достатні для людини ростом 180 см. Двері повністю прикривають пороги, а значить, штанини завжди залишатимуться чистими. Але під передніми сидіннями мало місця для ніг. І людині в масивної зимового взуття буде не дуже зручно. Стандартні оздоблювальні матеріали хорошої якості. Тільки кнопки перемикання режимів роботи гібридної силової установки заховані від очей водія, і до цього треба звикати. Підвіска помірно жорстка. Стики і ями машина проходить більш тихо і збито, ніж моя. Вона впевнено набирає хід зі старту, хоча і робить це специфічно. Але така динаміка дозволяє впевнено почувати себе на дорозі. Зупиняється авто теж впевнено і передбачувано. Порадував витрата палива бензинового 2,5-літрового двигуна в міському циклі.

Порадував витрата палива бензинового 2,5-літрового двигуна в міському циклі

Борис Городецький

Вік: 35 років.
Зріст: 185 см.
Автомобіль: Chevrolet Aveo.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: IT, подорожі.

Машина комфортна, економічна, тиха і швидка.
Очікування від гібридного варіанту RAV-4 виправдалися. Машина виявилася комфортної, економічної, тихою і в міру швидкої. Це кращий варіант для експлуатації дім-робота-дім. Повний привід цікавий тільки в контексті зимової їзди по нечищених дорогах. При їзді на електротязі в автомобілі тиша цілковита. Динаміка прийнятна тільки в режимі «Спорт». Важливий для паркетника параметр - це економічність. В даному випадку він на висоті. Реакція на натиснення педалі газу трохи запізніла, а ось гальмівні властивості з урахуванням рекуперації енергії гальмування дуже хороші. Рульове управління точне і чутливе, а зміна «передач» відбувається взагалі непомітно. І взагалі, розгін дуже плавний і без клевков, що не може не радувати. До салону ніяких претензій немає, все на своєму місці і все зручно. Сподобалися регульовані по нахилу спинки задніх сидінь і автоматичний привід кришки багажника.

Сподобалися регульовані по нахилу спинки задніх сидінь і автоматичний привід кришки багажника

Владислав Якименко

Вік: 25 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Toyota Corolla.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: плавання.

Відповідний дизайн і режим Sport роблять з цієї машини спортивний кросовер.
Інтер'єр, мабуть, найприємніший серед всіх нових моделей Toyota. Салон просторий. Місця досить і спереду, і ззаду. Можна відрегулювати нахил спинок заднього ряду. Багажник гібридної версії трохи програє звичайній, але відсік все одно досить великий. Тому за зручність ставлю машині максимальну оцінку. Це дуже тихий автомобіль. В економічному режимі он ще й радує малою витратою палива. У режимі Sport споживання пального на рівні звичайних 2,5-літрових двигунів. Зате при таких налаштуваннях це досить динамічний кросовер. Підвіска тиха і м'яка на нерівностях.

Підвіска тиха і м'яка на нерівностях

Віктор Романюк

Вік: 42 роки.
Зріст: 175 см.
Автомобіль: Subaru XV.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: кіно.

Я вважаю, що за такими авто майбутнє, тому наступна моя машина буде гібридною.
Toyota RAV-4 Hybrid залишила дуже хороші враження від їзди. Ця машина дуже динамічна і економічна. Я вважаю, що за гібридами майбутнє, тому наступний мій автомобіль буде саме гібридним. RAV-4 Hybrid добре і легко управляється, він володіє хорошою динамікою розгону. У салоні сидіти досить комфортно, а ось в багажнику не вистачає розетки. Підвіска відмінна, але мені здалося, що вона трохи шумновата. Крім того, машина дуже пристойно оснащена, що теж важливо. На робочому місці водія все під рукою, і тільки кнопки підігріву сидінь розмістили в самому низу центральній консолі, що не дуже зручно. Але підігрів керма і лобового скла в максимальній комплектації компенсують цей маленький недолік. З моєї точки зору, Toyota RAV-4 Hybrid - це найцікавіша пропозиція на автомобільному ринку України.

З моєї точки зору, Toyota RAV-4 Hybrid - це найцікавіша пропозиція на автомобільному ринку України

Андрій Демченко

Вік: 52 роки.
Зріст: 182 см.
Автомобіль: Volkswagen Tiguan.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: н.д.

Купив би собі такої в якості наступного автомобіля.
Для мене це нове уявлення про Toyota. RAV-4 Hybrid - цікавий, потужний, динамічний, добре керований і в той же час дуже економічний автомобіль. Сподобалися доступність всіх органів управління і акустичний комфорт. Салон комфортний і з хорошою ергономікою. Місця в машині достатньо, посадка і висадка зручні, сидіння теж не викликають нарікань. Загалом, салон заслуговує максимальної оцінки. А ось багажник, як на мене, малуватий. Задній диван не складається в рівну підлогу. Немає також можливості укласти вперед спинку переднього крісла, щоб перевезти довгий вантаж. Управління точне і прогнозоване. Підвіска на подив збита і енергоємна. При міській їзді немає ніяких сторонніх шумів. Тільки при гальмуванні чути незвичний звук, коли працює система рекуперації. Через неї гальмівна система вимагає звикання. Силова установка сумарною потужністю 198 к.с. вражає своєю економічністю. Для такого SUV'а витрата палива в 7 літрів дуже хороший.

фото автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов