Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Народжений в СРСР: велосипед на букву "Й"

Наша сеть партнеров Banwar

Їздити на велосипеді влітку на роботу набагато краще, ніж в задушливій і тісній маршрутці. Але деякі не можуть собі дозволити таке через відсутність нормальної парковки для велосипеда. Точніше, парковки-то є, і велосипед там можна залишити, але його наявність після повернення ніхто не гарантує. Обговорюючи з Нікою черговий випадок крадіжки велосипеда з парковки, ми прийшли до висновку, що велосипед для їзди на роботу повинен мати непривабливий або зовсім огидний зовнішній вигляд, але бути технічно справним - ratstyle, в загальному. І тут мені згадався «Салют-С», пилівшійся в селі в сараї вже багато років без використання. Його можна забрати безкоштовно, як то кажуть, на спробувати. Посміялися над ідеєю, але чому б і ні?

Велосипед цей я давно не бачив, але, наскільки я пам'ятаю, він повинен був бути комплектний в оригіналі, «на ходу», і вид уже мав відповідний. По приїзду на місце і добування його з-під іншого вмісту сараю, виявилося, що з оригінальною комплектації відсутнє заднє крило і переднє гальмо. З гальмом зрозуміло - це абсолютно зайвий елемент, та до того ж небезпечний - «МОЖНА Ж ЧЕРЕЗ КЕРМО ПОЛЕТІТИ!» Ага! Бачили, на Ашан їздять з розстебнутими передніми V-брейками? У половині випадків це не тому, що з гальмом або з колесом щось не так. Це «МОЖНА ЧЕРЕЗ КЕРМО ПОЛЕТІТИ!» Так ось, рідне заднє крило, з невідомої мені причини, було відсутнє разом з підтримкою, а замість нього було прикручено не знаю від чого, не фарбоване і повністю іржаве. Отвори були сяк-так розколупати до діаметра 7 + мм і в них красувалися болти М6. Відмінно - чим гірше зовнішній вигляд - тим краще. Гума рідна, природно, підлягала заміні. З рештою будемо розбиратися в майстерні.

Початок...

Рік народження.

З'ясувати точно, де даний виріб було виготовлено, мені не вдалося. За деякими даними воно могло бути вироблено на Пермському механічному заводі під індексом 114-912, за іншими, що більш імовірно, тому що зустрічав тільки їх в нашій місцевості, на Йошкар-олинское механічному заводі модель 113.622. Більш точно сказати важко, тому що наклейка з рульовою відвалилася давним-давно. Знайдені мною керівництва по експлуатації теж не дають відповіді на це питання. Там є адреса гарантійній майстерні, але чомусь немає ніяких відомостей про виробника, крім логотипу з буквою «Ї», що знову ж таки побічно вказує на останнє підприємство.

Там є адреса гарантійній майстерні, але чомусь немає ніяких відомостей про виробника, крім логотипу з буквою «Ї», що знову ж таки побічно вказує на останнє підприємство

У майстерні, як годиться, я почав з коліс. Ну а в самих колесах в першу чергу зі втулок.

Конуси передній виявилися з одного боку розпущені і не в кращому стані. Розібрав, прошліфувати, вичистив бруд, почав збирати. З одного боку осі більше стирчить. Почав розкручувати законтренний конус, гайка важко крутиться і в міру відкручування все косее і косее на осі стає. Виявилося, що це її нормальне положення, там різьблення нарізана саме так. Зазори і пластичність металу дозволяють їй при контакті з конусом займати потрібне положення. Замінити її в той момент не було на що. Ця вісь влаштована так, що один конус накручується до упору, потім контр, а інший є регулювальним і контр через не обертається шайбу з вусом. Ус, як і належить за такої точності виготовлення, відмінно входить в різьблення. Так що ключів треба все одно два. Я закрутив нерухомий конус на фіксатор і законтрите його кривої гайкою. Решта стандартно.

Решта стандартно

Задня втулка вразила грубістю обробки деталей, раніше я такого не зустрічав. Так само як і прокатані до освіти канавки з горбками конуси. Тут, оскільки навіть зі старою мастилом втулка котилася стерпно, я вирішив не шліфувати конуси, а просто замінити всі цілком, потім, якщо проект виявиться життєздатним. Тому я пообтачівал задирки і усунув баг, з яким досі виконується лівий конус. Під гальмівним важелем знаходиться конічна вибірка. Таким чином, контр лівий конус через гальмівний важіль, а він впирається в тіло конуса тільки в пазах. Контргайка, як правило, товщиною 3-3,5 мм з відповідною кількістю ниток різьблення. І поки це все не встановлюється в раму, воно навіть працює. Але проблема в тому, що при затягуванні колісної гайки гальмівний важіль дає просідання в порожнечу і все зусилля приймають на себе ті самі 3 нитки різьблення контргайки. 3 проти 10-12. Чи надовго? Далі гайка згинається разом з шайбою і гальмівним важелем. Згодом зривається і різьблення. Гайка стає просто спейсером. Регулювання конусів при такому стані речей проводиться під час затягування колісної гайки, яка все більше прогинає важіль. При цьому ще треба стежити за становищем колеса в рамі і за натягуванням ланцюга. Агонь, кароче!

Агонь, кароче

У розрізі між деталями 10 і 11 порожнеча, що забезпечує згинання деталей колісної гайкою.

Жертви порожнечі.

Тут була різьблення.

«Так не тягни так і все норм буде!» - подумали найкмітливіші. Але ж ні, не можна не тягнути ТАК. Справа в тому, що нічого, крім гайок, не обмежує пересування осі колеса в поздовжніх дропаутах - якщо затягнуте погано, колесо зсувається, тре про раму і ланцюг злітає. А щоб добре закріпити колесо, потрібно тягнути ліву гайку до тих пір, поки не продавиться важіль і гайка не перестане затягуватися.

Я виготовив проставлення з контргайки, з одного боку підходить за формою до вибірці в лівому конусі, з іншого плоску, щоб була врівень з пазами важеля, викинув шайбу з вусом і встановив нормальну контргайку. Відрегулював як звичайну пару конус-контргайка і все! ВСЕ, КАРЛ!

Проставка.

Тепер подивимося, що тут зі спицями? А тут колеса набрані «по-швидкому» - без перехрещення внахлест.

А що? Зате їх на X шт. більше за зміну дозволяється зробити! Так похер, що неправильно! Премію адже дають за кількість штук готової продукції, а не за правильність!

Чому неправильно? Такий набір веде до того, що кожна спиця працює окремо, без розподілу навантаження на сусідні. У задньому колесі вже стояли 2 нових спиці і одна була обірвана в районі головки. Уцілілі ж спиці після роботи в такому «швидкому» наборі краще не використовувати, тому що в них накопичилася втома. Ну і ще двом спиць я відкрутив різьблення - ніпелі приросли. Тому для заднього колеса був куплений повний новий набір. Переднє менш навантажене, не передавати крутний момент, було в повному збереженню і розібралося без проблем. Тому зібрано було з тих же спиць, з тією лише зміною, що під головки спиць через тонкощі фланця, по Брауну, були підкладені шайби М2,5. Думав, що ніколи не доведеться таким займатися ...

Це третій «Салют», який я ремонтую з тих пір, як почав сам збирати колеса, і на всіх колеса були набрані «по-швидкому». Хтось, звичайно ж, скаже, що це все перебудова, Міша Мічений, госпрозрахунок і все таке. Але перебудова почалася в 1985, а велосипеди доперестроечние. Крім того, я брав участь в реанімації велосипеда ЗІЛ +1961 р.в., колеса на ньому були набрані таким же способом.

Ну ось, з колесами закінчив. З урахуванням того, що довелося рівняти обода, колеса вийшли непоганими, з биттям, що укладаються в 2-2,5 мм. Пішов шукати гуму. Не те, щоб це велика проблема, але посадковий розмір 533 дуже сильно обмежує вибір. На рідних покришках написано 24Х1½, але це не ті 24 ", які встановлюються на сучасні велосипеди і яких навалом - у них посадковий розмір 507. 533-х покришок на ринку знайшов два види: дешеві, бездарно імітують покришки В-61, і в два рази дорожче, які самі по собі покришки. Купив ті, що дорожче, думаю, що пояснювати не треба. Не знаю, якими вони будуть в експлуатації, але те, що вони, надіті на колесо і накачані, рівні - це вже добре.

Не знаю, якими вони будуть в експлуатації, але те, що вони, надіті на колесо і накачані, рівні - це вже добре

Шина радянського виробництва.

Шина радянського виробництва

Китайська підробка з найбільш тонким місцем в самій навантаженої частини.

Каретка особливих сюрпризів не таїла. Конуси мають вибоїни на бігових доріжках, але крутиться все непогано, тому зібрав як є з новим мастилом. Пластикові пильовики не тримаються на своїх місцях через збільшення діаметра. Нагрів їх феном і поцупив стяжками. Шатуни зклинами у виконанні радянської промисловості як завжди порадували точністю виконання. Особливо правий. Між шатуном і віссю вліз вкладиш товщиною 0,1 мм. Між обома клинами і віссю, щоб клином не провалювався, довелося вкласти вставки з леза канцелярського ножа. Провідна зірка після складання показала невелику ексцентричність, що не могло не радувати.

Йдемо далі, на черзі вилка і рульова колонка. При спробі провернути вилку на 360 ° рульову закушує. Таке я вже зустрічав на іншому «Салюте». Розбираю рульову, дістаю вилку і у мене не знаходиться цензурних слів. Шток вилки порізаний чашками, причому в одному місці прорізано більше половини товщини стінки труби. Такі місця є концентраторами напружень. А оскільки це варіант «С», труба виносу затискається в штоку зовні хомутом, шток стає елементом передачі зусилля від керма колесу, його перелом по надрізу робить цілком реальною перспективу відламати кермо від вилки під час їзди. Нічого не поробиш, але вилка, схоже, вже не жилець.

Нічого не поробиш, але вилка, схоже, вже не жилець

Пристосування для підрізування штока вилки.

Пристосування для підрізування штока вилки

Піду куплю вилку від велика з 24-ми колесами. Заодно і V-брейки будуть!

Купив, ага ... З сучасного не знайшов нічого, що відповідало б по геометрії. Та й зроблені ці ноунеймовие вилки наче з консервних банок - стрьомні. За інтернет-оголошеннях знайшов пару варіантів, але вартість доставки і накладеного повернули до думки про ремонт.

Пошкоджені місця були успішно відновлені за допомогою аргонно-дугового зварювання. Шви були зачищені в нуль. Верхній зварювальний поясок довелося обробляти не тільки зовні, але і всередині. Після примірки колеса з'ясувалося, що вилку треба ще й правити. Виправив, перевірив колесом - рівно. Потім Обточити краю чашок, які, власне, і порізали шток. Вони були не менш страшні, ніж деталі задньої втулки. Але вилка все одно обертатися не хотіла, незважаючи на те, що з чашками контактувати перестала.

Я вирішив, що треба перевірити торці рульової труби. Швидше за все, вони не перпендикулярні осі. Справа в тому, що елемент рульової колонки цієї рами виготовлений новаторським способом, за який, ще, мабуть, і премію комусь видали. І правда, навіщо вузол виготовляти якимось традиційним способом - наприклад, пайкою литого елемента і шматка готової труби, або формуванням в кілька етапів з труби? Якщо можна взяти аркуш і штампануть з нього за один раз на холодну, а потім підварити - швидко і економно. А що? Німці он MG-42 так робили - до сих пір вважається одним з кращих. Але Йошкар-Олінскій механічний завод не Mauser Werke AG. Тому деталь, як з'ясувалося після виймання чашок, вийшла кривою і косою всюди, де тільки це можливо. Труба кермової з «пузом», отвір всередині, незважаючи на сліди обробки, «яйцем», торці не те, що ні перпендикулярні осі, в місці шва ще й сходинка, шов проварений погано і не доварити по краях, зовнішня обробка шва робилася, судячи по величезних подряпин, кремнієвими знаряддями, які головний марійський шаман благословив 1000 років тому, в місці пайки величезна сходинка через величезну зазору, заповненого припоєм, між вузлом і трубою.

Труба кермової з «пузом», отвір всередині, незважаючи на сліди обробки, «яйцем», торці не те, що ні перпендикулярні осі, в місці шва ще й сходинка, шов проварений погано і не доварити по краях, зовнішня обробка шва робилася, судячи по величезних подряпин, кремнієвими знаряддями, які головний марійський шаман благословив 1000 років тому, в місці пайки величезна сходинка через величезну зазору, заповненого припоєм, між вузлом і трубою

На цьому з рами був вийнятий, взагалі без праці, шворінь, і я повіз передню частину до виправної установи. Там до вузла рульової був застосований ряд силових заходів з використанням лещат, гумового і залізного молотка, УШМ, і калібрувальної труби. Назад вона приїхала, швидше за все, не ідеальна, але вельми близька до цього стану. Так я вважав, по крайней мере. А після установки верхньої чашки тріснув зварювальний шов. Можливо, ця тріщина і раніше там була, але її не було видно, а тепер на свіжому торці вона була добре видна. Довелося знову везти передок на доопрацювання за допомогою зварювального апарату, потім знову обробляти торець, внутрішню і зовнішню стінку.

І ось передок готовий до установки чашок. Нижня входить вільно - труба-то тепер кругла, верхня стає щільно, через підварювання шва. Посадив на фіксатор циліндричних з'єднань. Те ж саме зробив і з нижнім конусом. Декоративна накладка на траверсу, яка косила конус, вирушила в утиль. Накручую верхній конус і ... @ # $% .... ^ & %% $ # @ !!! .... Знову закушує! Починаю скручувати конус, але конус тримаю, а вилку за дропаутов обертаю - так швидше, і відчуваю, що конус на обертовому штоку грає, як монета на столі. Та-а-ак. Повертаю його на місце. Кручу вилку і, так, конус не паралельний чашці, а закушує через те, що в певному положенні зовнішня кромка конуса внутрішньою стороною тре про зовнішню поверхню чашки. Щоб конус став таким, треба щоб він виготовлявся за два етапи: на першому верстаті точілся сам конус, потім його виймали з патрона, везли кудись, встановлювали в інший верстат і там різали різьблення. Верхній конус за два етапи! ДВА, КАРЛ !!! Під час чергового візиту в село я забрав з велохламушніка всі знайдені верхні конуси - 5 шт. При перевірці вони всі виявилися однаково кривими. Збіг? Не думаю. (С) Серед них були конуси від перших двох велосипедів, що з'явилися в нашій родині в кінці 60-х. Т. е. Їх завжди так робили! А я не міг зрозуміти, чому рульову неможливо було відрегулювати і вона постійно розкручувалася.

Цей факт кинув мене в глибоку зневіру. Адже за наявними у мене даними на ринку є тільки рульова 1 ", а вона не сумісна з різьблення зі своїм метричних радянським аналогом. З невеликою надією на успішне завершення, я відправився на ринок. Там за 3 $ мені запропонували рульової набір індійського виробництва, який повинен підходити до радянських велосипедів. Оскільки альтернативи не було, я його купив. Набір мав непоганий зовнішній вигляд, підійшов по різьбі і його верхній конус сидів на різьбі рівно! Мабуть, індійці дещо розуміють в проведенні токарних робіт, на відміну від співвітчизників. З цього набору я взяв тільки відсутні деталі - конус і контргайку. Остання була виготовлена ​​тупикової, довелося обрізати її, щоб зробити прохідний, як рідна.

Остання була виготовлена ​​тупикової, довелося обрізати її, щоб зробити прохідний, як рідна

Зібрав раму, встановив вилку, кермо і по класиці перевернув догори ногами. Переднє колесо рівненько і красиво стоїть в вилці. Ставлю заднє і бачу, що нова ланцюг якось неприродно йде в бік. Подумав, що неправильно зірку встановив на втулці. Перевернув тарілку в іншу сторону, все одно що ланцюг не на зірку біжить. Виймаю колесо і дивлюся на раму ззаду - хвіст поведений вправо. Виправив. Досить легко. Поставив колесо, дивлюся на ланцюг - о, тепер туди, куди треба, але все одно якось не так. Щось цокіт. Я подумав, що не притерлася нова ланцюг до підношень зірок. Коли перевернув його в нормальне положення, побачив: тепер, коли хвіст став рівним, ланцюг дістає до верхнього правого пера. Фарба на пере ціла - значить, його таким кривим з заводу випустили. Щоб такого не відбувалося, на дропаутах зазвичай роблять місце кріплення верхнього пера виступаючим назовні і трохи уплощают внутрішню поверхню пера. Я трохи підігнув перо, і ланцюг перестала його стосуватися.

Curve tail

Дропаути дуже правильної конфігурації з виносом верхнього пера на досить дешевому китайському велосипеді ..

Дропаути дуже правильної конфігурації з виносом верхнього пера на досить дешевому китайському велосипеді

В черговий раз ставлю колесо і, перевіряючи рівність рами, помічаю, що колесо не паралельно передньому - 20-30 мм відхилення щодо переднього. Всі перевірки: геометрії рами, паралельності осей переднього колеса, каретки і заднього колеса, паралельності проекції провідною і відомою зірки вказували на різницю в відстані від осі колеса до осі підсідельною труби рами по лінії верхніх пір'я. За правильним, треба було б розпаяти стик одного з верхніх пір'я і подати його в трубу або витягнути, в залежності від сторони. Незважаючи на наявність технічної можливості реалізувати такий ремонт, я просто спиляв 1,7-1,8 мм правого дропаутов. І колесо стало рівненько. А щоб зберегти розмір прорізу, підставив вісь від педалі в паз, а зверху кілька разів ударив молотком. Пластичний метал - це іноді добре.

Пластичний метал - це іноді добре

Кондуктор? Не, не чули ...

Не, не чули

Ставлю колесо, намагаюся прикрутити гальмівний важіль, а він не стає на місце - заважає дропаутов. Дивовижна узгодженість деталей! Ймовірно, колись втулка з таким важелем випускалася для велосипедів з дропаутамі, відкритими назад, може навіть з натяжителями. У дропаутах ж наявного типу повинен застосовуватися важіль Г-образної або близькою до нього форми, щоб обійти виступаючі частини дропаутов. Щоб деталі не заважали один одному, довелося розправити і зігнути трохи по іншому гальмівний важіль. Після перевертання велосипеда на колеса з'ясувалося, що вирівнювання колеса в рамі призвело до збільшення відстані між пером і ланцюгом - можна було нічого не робити з пером.

Після перевертання велосипеда на колеса з'ясувалося, що вирівнювання колеса в рамі призвело до збільшення відстані між пером і ланцюгом - можна було нічого не робити з пером

21 - важіль, який повинен був стояти на цьому "Салюте".

21 - важіль, який повинен був стояти на цьому Салюте

Рама, для якої робився важіль.

Рама, для якої робився важіль

Злегка перегнутий важіль, який тепер проходить повз виступу дропаутов.

У перший виїзд провернули на шліцах сідло. Після розбирання я зрозумів, що шлицами це називати можна чисто формально. Через специфічної конструкції сідла замінити деталі аналогічними неможливо. Проблема шліцов була вирішена вручну за допомогою чотиригранного надфіля.

Тут шліци тільки розмічені.

Тут шліци тільки розмічені

Плоске дно шліцов замість трикутного. Схоже на ефект зіткнення штампів.

Схоже на ефект зіткнення штампів

Нарізка шліцов.

Рідний кермо постійно провертається в виносі, скільки не затягувати болт. Висота Райза це важіль, за який велосипедист тягне при педалюванні. І тут цей важіль просто величезний, крім того немає місця для установки гальмівних ручок - треба міняти. Але замінити можна тільки на кермо радянського виробництва, тому що посадковий розмір 22,5-23. З села ж був привезений кермо від велосипеда «Ardis», трохи підправлений і встановлений через прокладку з консервної банки. Цей кермо вийшов з малим, щодо рідного, підйомом і досить широкий - 630 мм. За рахунок того, що весь кермо тепер, практично, в одній площині, трохи подовжився посадка і на ньому достатньо місця для гальмівних ручок.

Виїжджати на велосипеді з одним тільки педальним гальмом на міські вулиці зі жвавим рухом я вважаю небезпечним. По-перше, заднє гальмо не так ефективний, як пара, по-друге він залежний від ланцюга, а ланцюг на таких велосипедах в силу ексцентричності зірок має властивість залишати своє місце. І тоді велосипед залишається без гальм. Я сам в такій ситуації не був, але до мене звертався клієнт з проханням встановити один або два ручних гальма на велосипед «Україна». З його слів, він полетів у кущі, щоб не вискочити на перехрестя, коли злетіла ланцюг.

Рідний гальмо переднього колеса «Салюта» спантеличував мене, коли мені було 12 років і продовжує це робити і сьогодні. У його конструкції відсутня регулювання положення колодок щодо обода. Те, що повинно бути представлено трьома деталями, радянські новатори замінили однієї - економія часу! У той же час виробники найдешевших китайських гальм такого типу, незважаючи на жахливу якість виробу, не забувають про можливості регулювання. Ручку до цих гальмах треба застосовувати з коротким плечем, як на кантіліверах або коротких ві-брейках. Така була знайдена в хламушніке, в дешевому пластиковому виконанні.

Ну, тепер можна їхати!

Їде він, при такому поганому стані конусів нормально, і говорити тут особливо немає про що. Але я проїхав на ньому досить мало. А ось від безпосереднього користувача:

Пересувається він досить спритно, накат непоганий. Досить верткий. Рушати з місця і їхати в підйоми важкувато через однієї передачі, але не критично. Завдяки відносно рівній посадці кермо на вибоїнах не сильно б'є в руки, а олдскульна сидушка з Мякушко і пружинами проїжджати нерівності сидячи.

Так, таким він став після двох з половиною місяців.

Замість епілогу.

Як же так вийшло, що такий велосипед потрапив в магазин? Як його пропустив ОТК, адже він не мав завод покинути ?!

Це продукт промисловості країни з плановою командною економікою, в якій була відсутня конкуренція. Уряд приймав план на 5 років - т.зв. п'ятирічки, в якому написано, що підприємство Йошкар-Олінскій механічний завод в 1984 році повинен випустити, скажімо, 6000 велосипедів «Салют-С». Щоб працівники виконували план, їх заохочували не тільки званнями, грамотами та ін., Але і грошовими преміями. Треба ж було «наздогнати і перегнати» США. План перевиконувався, за це давали той же, що і за виконання, тільки більше. Таким чином, в перевиконання плану були зацікавлені всі працівники підприємства, включаючи директора. І ось за 1984 рік, завдяки всіляким «вдосконалень» і героїчного похерізму всіх працівників, Йошкар-Олінскій механічний завод випускає, ну, припустимо, 10000 велосипедів. Доповіді, привітання, почасти, премії, всі справи - всі задоволені і щасливі. При цьому більшість робочих знають, яке лайно вони випускають. А варто було воно, між іншим, не відповідно - 100 рублів в магазині, при зарплаті 120. Але в умовах дефіциту, як правило, його треба було ще діставати, що піднімало ціну для кінцевого споживача.

А в цьому ж році на конвеєрі Дніпропетровського радіозаводу, який працює в тій же системі за тими ж принципами, збирають телевізори «Янтар».

І ось в Йошкар-Олі працівник ЙМЗ на преміальні купує телевізор «Янтар», а в Дніпропетровську працівник радіозаводу купує велосипед «Салют-С». І в процесі експлуатації клянуть один іншого по черзі.

Посміялися над ідеєю, але чому б і ні?
Бачили, на Ашан їздять з розстебнутими передніми V-брейками?
12. Чи надовго?
Тепер подивимося, що тут зі спицями?
А що?
Чому неправильно?
І правда, навіщо вузол виготовляти якимось традиційним способом - наприклад, пайкою литого елемента і шматка готової труби, або формуванням в кілька етапів з труби?
А що?
Збіг?
Кондуктор?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов