Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Наскільки вигідний електромобіль

  1. Економія на паливі
  2. Практично або модно

Наша сеть партнеров Banwar

Говорячи про економічність електромобіля, потрібно брати до уваги не тільки паливний фактор, але і багато інших моментів, в тому числі і нематеріального характеру. Але про все по порядку.

Але про все по порядку

Економія на паливі

Щоденна їзда на електромобілі дійсно обходиться дешево. При нинішніх цінах на електроенергію (найпоширеніший побутової тариф - 1,68 грн за 1 кВт год) і середньому апетиті електрокара на рівні 20-25 кВт · год на 100 км кожна сотня пробігу обходиться власнику в 35-40 грн. При тому що власнику авто з ДВС такий пробіг обходиться приблизно в 120-200 грн.

Але потрібно враховувати також більш високу в порівнянні зі звичайною машиною вартість електромобіля при покупці. Для нових машин «з салону» різниця може бути дворазової. Всю економію на паливі за кілька років також може легко знівелювати тягова батарея, яка має свій ресурс по пробігу і за віком. Наприклад, для поширеного в Україні Nissan Leaf (офіційно в країну не поставляється) гарантійний термін акумулятора - 8 років і 160 тис. Км від дефектів і 5 років і 96 тис. Км від втрати ємності. Правда, після цього міняти батарею не обов'язково, вона може лише втратити частину своєї ємності (близько 20-30%), так що пробіг обмежиться межами вашого мікрорайону.

Правда, після цього міняти батарею не обов'язково, вона може лише втратити частину своєї ємності (близько 20-30%), так що пробіг обмежиться межами вашого мікрорайону

Нова батарея для «народного» електромобіля тієї чи іншої марки (Tesla з її гігантськими акумуляторами не береться до уваги) коштує близько 5000-8000 дол. Ви можете самі розкласти цю цифру на роки експлуатації і зіставити її з витратами на бензин. Більш реальний варіант - купити АКБ з аварійного автомобіля або з «потопельника» на зарубіжному аукціоні за $ 1500- $ 2000.. Але яким буде її ресурс, ніхто вам точно не скаже.

Строго кажучи, явного однозначного економічного переваги за електромобілем немає, але і збитковим його в більшості випадків не назвеш. За нашими оцінками, в середньому «по палаті» його рентабельність - на межі «так» і «ні». Тобто кожен потенційний власник електромобіля повинен розраховувати доцільність покупки, виходячи з власних даних: бюджету, умов експлуатації, режиму поїздок аж до конкретних маршрутів. Найвірніший варіант - купити злегка старий електромобіль, можливо, відновлений після аварії, покористуватися ним кілька років і продати, виїзд більшу частину ресурсу батареї. Якщо, звичайно, хтось не зробив це до вас.

Практично або модно

Звичайно, їздити на електромобілі модно, але потрібно бути готовим до певних труднощів. Постійно доведеться думати про те, де і як підзарядитися. Або - гірше того: чи вдасться повернутися додому своїм ходом? Розрахунки ці будуть не такі прості, як може здатися, і дані про запас ходу з керівництва по експлуатації електромобіля в суєті міських буднів мало допоможуть.

Паспортний пробіг сучасних електромобілів виглядає прийнятно: 150-250 км (крім преміальної Tesla S з її 425 км). Але в повсякденному експлуатації цю цифру потрібно скорочувати приблизно на третину, оскільки офіційні тестові режими від реального життя далеко. Ще близько третини паспортного пробігу з'їдає обігрівач в зимовий час, приблизно стільки ж - кондиціонер влітку, а мороз нижче -15 ° С може відібрати відразу до половини паспортної ємності. Так і виходить, що проїхати 100 км в день на сучасному електромобілі - межа мріянь для жителя великого міста, навіть в літній період. Але ж зарядних станцій на кожній парковці у нас поки що не спостерігається, і навіть подовжувач вам не з кожного офісу дозволять протягнути.

У великих містах України є достатня кількість зарядних станцій. У малих населених пунктах і на трасах їх поки немає

Одним словом, виходить, що з точки зору практичності в наших умовах електромобіль може служити лише як специфічний транспорт вузького призначення. Наприклад, для коротких поїздок в межах невеликого населеного пункту. Насправді це цілком прийнятно при наявності в сім'ї ще одного (бензинового або дизельного) автомобіля. Також легше експлуатувати електрокар буде мешканцеві приватного будинку, де простіше облаштувати власну зарядну станцію і теплий гараж.

Втім, заперечувати користь (а головне - перспективність!) Електрокарів ніхто вже не наважиться.

вигода

Бензин (А-95)

24,6 грн / л

Електроенергія, тариф звичайний

168 коп. / КВт

Електроенергія, тариф нічний,

84 коп. / КВт

Ціна заправки на 100 км пробігу

162,36 грн.

30,24 грн.

15,12 грн.

Економія на 100 км пробігу

132,12 грн.

147,24 грн.

Термін окупності різниці в ціні нових машин

334 544 км

300 190 км

Термін окупності різниці в ціні б / у машин

39 358 км

35 316 км

Термін окупності заміни батареї на нову ($ 5500.)

108 234 км

97 120 км

Термін окупності заміни батареї на б / у ($ 1500)

29 518 км

26 487 км

26 487 км

(На прикладі Nissan Leaf і Nissan Juke SE 1,6 бензин, ср.расход бензину - 6,6 л / 100 км, витрата електроенергії - 18 кВт = ч / 100 км) Електромобіль Nissan Leaf коштує в Україні близько $ 35 тис. *, хетчбек Nissan Juke SE з 1,6 л ДВС і автоматичною трансмісією - близько $ 18 тис. * Старі конкуренти в двох-трирічному віці менш різняться за ціною: вартість, відповідно, близько $ 16 тис. і $ 14 тис.)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Або - гірше того: чи вдасться повернутися додому своїм ходом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов