- Проблеми, що виникають при підвищеному тиску
- Проблеми, що виникають при зниженому тиску
- Накачування шин до оптимального тиску
Наша сеть партнеров Banwar
Для більш тривалої експлуатації автомобіля і низької витрати палива необхідно постійно підтримувати оптимальний тиск в шинах.
Проблеми, що виникають при підвищеному тиску
Тиск в шинах, що знаходиться на рівні вище оптимального, негативно позначається на керованості автомобіля, оскільки він буде постійно підстрибувати на різних ямах. Через перекаченние шин підвищується твердість покришки, що погано позначається на зчепленні з дорогою. Також під час руху відбуватиметься нерівномірне стирання протектора, тим самим зменшуючи термін його служби.
Але існують ситуації, коли перекачування шин може зіграти на користь, оскільки при підвищеному тиску підвищується стійкість автомобіля на поворотах, чим і користуються в спортивних перегонах. Якщо автомобіль сильно завантажений, то також рекомендується трохи сильніше підкачати задні колеса.
- Підібрати відповідні шини і порівняти ціни на них в найближчих магазинах, можна за допомогою товарного агрегатора "Все ціна Києва", за посиланням: https://vseceni.ua/ct/3251/
Проблеми, що виникають при зниженому тиску
Низький тиск в шинах може надати навіть більш негативний вплив, ніж високий тиск. При русі автомобіля прискорюється знос шини, і може збільшитися витрата бензину. Також йде дуже сильне підвищення температури всередині шини, збільшуючи довжину гальмівного шляху автомобіля.
Чи не докаченние шини призводять до додаткових витрат на дозаправку автомобіля. На кожні двадцять тисяч кілометрів буде витрачатися до 550 додаткових літрів палива. При пересуванні з погано накачаними шинами підвищується ймовірність занесення автомобіля при русі.
Накачування шин до оптимального тиску
При оптимальному тиску в колесі забезпечується краще зчеплення з дорогою і відбувається більш рівномірний знос профілю.
Збираючись накачувати шини, потрібно дізнатися, який рівень тиску є оптимальним для даної машини. Оскільки для кожного автомобіля необхідний свій власний рівень тиску. Дана інформація часто поміщається на внутрішній стороні дверей автомобіля, якщо там вона відсутня, то цю інформацію потрібно подивитися в документації або інструкції з експлуатації даного автомобіля.
При накачуванні шин не можна орієнтуватися на цифри тиску, які написані на самій шині, оскільки вони означають максимально допустимий тиск для конкретно цієї шини.
Для перевірки тиску використовується пристрій під назвою манометр. Його необхідно щільно вставити в ніпель шини. Якщо при приєднанні манометра чути свист, то це означає, що він приєднаний не до кінця, тим самим пропускаючи повітря в місці контакту.
Щоб дізнатися точний тиск потрібно, щоб автомобіль простояв кілька годин без руху, оскільки під час руху з-за тертя колеса з дорогою, підвищується температура і тиск усередині шини.
Якщо після перевірки тиску виявилося, що воно нижче норми, потрібно скористатися автокомпрессора для його нормалізації, якщо ж навпаки тиск дуже високий необхідно вийняти ніпель і спустити шину до потрібного рівня тиску.
При накачуванні шини рекомендується підвищувати тиск до трохи більшого рівня, оскільки при вийманні манометра йде невеликий спуск шини через повітря, що виходить.