Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Не ображайте маленьких: тест-драйв нового Kia Picanto GT Line

  1. Venceremos!
  2. вважаємо плюси
  3. Цебер води на Android Auto
  4. Забудь про камерах
  5. Я просто маску надів
  6. Перенеси цемент через поріг ...
  7. Золотник, який дуже дорогий
  8. ВАМ СПОДОБАЄТЬСЯ НОВИЙ KIA PICANTO GT line, ЯКЩО:

Наша сеть партнеров Banwar

У цього два місяці тому мені вже довелося спробувати на ходу Kia Picanto третього покоління , І я готовий ще раз підтвердити: все, що я написав у матеріалі «Маленьке чорне плаття яскраво-червоного кольору», цілком справедливо і в плані достоїнств моделі, і в частині її недоліків. Але одна справа - кілька годин тест-драйву по заздалегідь прокладеному організаторами маршрутом, і дещо інше - тиждень експлуатації в режимі сімейного автомобіля. Але перш ніж заглибитися в деталі, хочу нагадати ряд обставин.

Venceremos!

По-перше, новий Picanto зовні став жорсткішим і якось дорослішими. Загальні габарити не змінилися, але через злегка вкоротити звисів і виросла до 2 400 мм колісної бази силует став більш витягнутим, а салон придбав додатковий життєвий простір. Але нас адже цікавить не модель взагалі, а її топова версія GT Line. Її відрізняють яскраве кольорове молдинг, що тягнеться уздовж порога, пофарбовані в контрастний колір деталі в обрамленні бічних дифузорів - «шторок», інші обриси бампера, кольорова підкладка під чорним облицюванням радіатора і протитуманні фари, перекочували з «шторок» безпосередньо на нижній повітрозабірник, а також здвоєний хромований наконечник вихлопної труби. І все це разом виглядає просто чудово: енергійно, елегантно, спортивно ... Здається, хоч зараз - на гоночний трек або на ралійну трасу! Здайся, ворог, помри і ляж!

Здайся, ворог, помри і ляж

Та й мебліровочка в салоні цілком під стать: металеві накладки на педалі, шкіряний мультифункціональний кермо, чорно-червона оббивка шкіряних сидінь, червона отстрочка шкіряної оббивки керма і підлокітників, червоні смужки на чорному глянсовому пластиці блоків управління склопідйомниками, ну і широкий горизонтальний молдинг матового хрому , який розділяє передню панель на дві чіткі зони (верхню, приладову, і нижню, зону органів управління) і робить салон візуально ширше ... Хай живе Кропоткін і анархо-синдикалізм, Viva Movimiento 26 de J ulio, Patria o muerte, Venceremos! Так переможемо! І все для того, щоб поламати російські уявлення, які передбачають, що автомобіль сегмента А пристало водити виключно дамам. У KIA дуже сподіваються, що поява версії зі спортивним оформленням приверне до моделі молодіжну аудиторію незалежно від її гендерної приналежності, ну а особливості внутрішнього облаштування цілком задовольнять потреби молодих сімей.

У KIA дуже сподіваються, що поява версії зі спортивним оформленням приверне до моделі молодіжну аудиторію незалежно від її гендерної приналежності, ну а особливості внутрішнього облаштування цілком задовольнять потреби молодих сімей

Не знаю, як себе будуть почувати за кермом Picanto GT Line який-небудь «юнак блідий з поглядом що горить» або «дівчисько-тонкий стеблинка». Думаю, що цілком нормально. Можу лише однозначно стверджувати, що чоловікові у віці, зростанням 182 см і вагою близько центнера (ну, в сенсі мені) салон припав точненько впору, як тренувальний костюм від Bosco Sport. «Зручно, не тисне, не тягне, що не натирає» ... Оглядовість відмінна, потрібне положення крісла виставили з першого разу (хоча кермо регулюється тільки по куту). Правда, сидіння довелося зрушити назад практично до упору, і пасажиру за моєю спиною навряд чи буде комфортно. Втім, дітлахи, навіть молодшого шкільного віку, цілком помістяться і за молодим батьком моїх пропорцій, не кажучи вже про маму (якщо, звичайно, мама не виступає за збірну країни з волейболу або баскетболу). Picanto, звичайно, автомобіль міський, але у відпустку їздять і на міських машинках. Знову ж таки, в затяжний пробці можна провести не одну годину ... В таких умовах можливість зручно влаштувати лівий лікоть на підлокітник дверей, а правий опереть на кришку боксу - величезний плюс. Правда, за кермо при цьому доведеться триматися «італійським хватом». Таке положення рук вважається не найкращим для активного рулювання, а тому небезпечним, але в розслабленій ситуації, коли енергійних маневрів не передбачається, чому ні?

Прилади, в суті, простенькі, але їх показання читаються виключно добре. Не можу не схвалити рішення дизайнерів повернути 4-дюймовий інформаційний дисплей на приладовій панелі в «альбомну» орієнтацію: це дало можливість зробити шрифт досить великим.

вважаємо плюси

Машинка відрізняється багатим оснащенням, що у марки Kia вже стало доброю традицією. Судіть самі: обігрів керма, а також не тільки заднього, а й лобового скла і дзеркал - це раз. Медіасистеми з великим сенсорним екраном, навігацією і функцією hands-free- це два. Автоматичні склопідйомники передніх дверей - це три. Датчик тиску в шинах - чотири. Є камера заднього виду з динамічною розміткою, робота якої підтримана паркувальними датчиками - це п'ять. Диодная головна світлотехніка і денні ходові вогні - це шість. Природно, є «тривожна кнопка» системи ЕРА-ГЛОНАСС, куди ж без неї ... Для комплектації GT-Line передбачений тільки один двигун (об'ємом 1.2 літра і потужністю 84 л.с.) в парі з чотириступінчастою гідромеханікою. Є круїз-контроль і обмежувач швидкості. Погодьтеся, досить солідно для малюка!

Медіасистеми GT Line заслуговує на окрему розмову. Справа в тому, що всі інші комплектації моделі (включаючи «майже топовий» Prestige) оснащені системою з монохромним дисплеєм, а значить, їх власники позбавлені як навігації, так і можливістю користуватися камерою заднього виду. А у GT-Line все це є. А ще є можливість інтегрувати свій смартфон з допомогою платформ Apple CarPlay і Android Auto. Свого часу я зустрів інформацію про їх розробці з щенячим ентузіазмом: дійсно, власники мобільних гаджетів можуть накачати собі купу самих різних додатків, вибрати для себе найпотрібніші і зручні ... І як же буде здорово, коли відпаде необхідність захаращувати лобове скло кронштейнами на присосках, а всі ці додатки стануть доступними прямо на великому моніторі автомобіля!

Цебер води на Android Auto

Перші реальні зустрічі з Android Auto буквально вилили на мене відро холодної води. Система працює тільки з конкретним набором додатків, які дійсно реалізують доступ і до записаним в телефоні музичних файлів, і до текстових повідомлень. Ще один плюс - під час роботи системи екран телефону залишається вимкненим, а значить, заряд енергії в батарейці майже не витрачається. Але навігаційна система вам доступна тільки одна, Google Maps. Працює вона в режимі онлайн, а значить, «їсть» трафік і працює лише в зоні стійкого покриття мобільних операторів. Щоб запустити систему, потрібно забезпечити «подвійне» підключення смартфона, по bluetooth і через USB-кабель.

Щоб запустити систему, потрібно забезпечити «подвійне» підключення смартфона, по bluetooth і через USB-кабель

А ще для того, щоб змусити систему працювати, будуть потрібні певні танці з бубнами: запуск програми на смартфоні, підключення його до автомобіля і запуск відповідного додатку в Медіасистеми повинні відбуватися в одному-єдиному, строго визначеному порядку. Скажімо, ви зупинилися на заправці, заглушили двигун, відключили смартфон і вирушили до каси. Повернулися - і будьте ласкаві, будьте ласкаві всі ці процедури повторити, причому для того, щоб автомобіль і смартфон «знюхалися», потрібен певний час.

До того ж на ходу система нерідко «відвалюється», і щоб знову її запустити, потрібно від'єднати і знову підключити USB-кабель. Робити це доводиться на ходу, однією рукою, що, як розумієте, не дуже зручно, а іноді й небезпечно ... Словом, все це - сильно на любителя, і тому, хто звик у «Яндекс-навігатора», швидше за все, не сподобається ні графіка, ні інтерфейс. Особисто мені простіше все-таки повість смартфон на кронштейн, ну або скористатися штатною навігацією.

Забудь про камерах

А ось що мені дійсно сподобалося, так це робота обмежувача швидкості. Правда, дуже зручно! Вибрав за допомогою кнопки на правій спиці керма потрібний режим, виставив «ненаказуемое» 78 км / год (причому зробити це можна ще до початку руху), і дави на газ спокійно, забувши про поліцейських радарах і камерах. До речі, працює «лімітатор» досить м'яко, і якщо продавлювати педаль газу до підлоги, то встановлений ліміт буде перевищено. Але при цьому позначка готовності на панелі блимає включиться звуковий сигнал.

Потрібно сказати, що Picanto не відноситься до автомобілів, що провокує на перевищення швидкісного режиму, і не тому, що в моторчик у нього (за висловом великого пілота Михайла Громова), "не кінські, а собачі сили». З місця Picanto розганяється досить напористо, і в лівих, «швидких» рядах автомагістралей тримається легко, нікому не заважаючи. Просто є автомобілі, в яких швидкість не відчувається, а в разі Picanto навпаки: на спідометрі 70, а здається, що мчиш під сотню.

Це відчуття підсилює і жорсткість підвіски. Точніше, навіть не самої підвіски, а низькопрофільних шин розмірності 195/45 R16 на оригінальних дисках, якими оснащується версія GT Line. Після першого тесту я написав, що завдяки їм GT Line дійсно рулится дещо краще, ніж звичайні Picanto, але, оскільки шини втратили частину амортизувальних властивостей, то і їздовий комфорт зменшився до критичного рівня. Але тоді в автомобілі було три дорослих людини, а зараз я їздив в основному один, рідше удвох, так що і тряска, і шум здалися мені цілком прийнятними, хоча і дрібниця підвіска збирає справно, і стики на естакадах проходить жорстко, а вже «лежачих поліцейських »і зовсім краще проїжджати буквально крадькома.

Але тоді в автомобілі було три дорослих людини, а зараз я їздив в основному один, рідше удвох, так що і тряска, і шум здалися мені цілком прийнятними, хоча і дрібниця підвіска збирає справно, і стики на естакадах проходить жорстко, а вже «лежачих поліцейських »і зовсім краще проїжджати буквально крадькома

Я просто маску надів

Так чи інакше, в міському потоці Picanto GT Line відчуває себе, як уклейка у річковій заплаві. Відмінна траекторная стійкість, прекрасна маневреність і чутливий кермо дозволяють їхати дуже активно. Ось тільки педаллю газу доводиться працювати дуже енергійно: все-таки крутний момент у 1,2-літрової "четвірки" високим ніяк не назвеш, а чотириступеневий автомат працює цілком передбачувано, але настільки ж передбачено «лага» при різких прискореннях із середніх швидкостей.

Але ось що цікаво: агресивний зовнішній вигляд Picanto GT Line постійно викликає у інших учасників руху бажання «поганятися», особливо у молодих людей на Hyundai Solaris і Kia Rio, в тому числі каршерінгових. Мабуть, принцип «не ображати маленьких» не увійшов до їх плоть і кров ще в скрутному дворовому дитинстві. Мене, звичайно, «завести» на міський стріт-рейсинг зовсім не просто, але кілька разів я все-таки пошкодував про те, що GT Line - це не справжній спортсмен, з турбомоторчика сил під 120 і моментом під 180 нМ, а чисто дизайнерська версія. Та й режим послідовного ручного перемикання передач в коробці теж не завадив би. Загалом, «я не справжній зварювальник, я просто маску надів» ...

Перенеси цемент через поріг ...

І вантажні можливості Picanto я б визначив як «дуже скромні». Ні, в рамках класу 255 літрів звучить цілком серйозно, але на практиці це відповідає якраз трьом-чотирьом великим пакетам з супермаркету. А ще мені не дуже сподобалося те, що підлога багажника знаходиться істотно нижче кромки задніх дверей, і вантажити поклажу доводиться через високий поріг. У разі тих самих пакетів з супермаркету це навіть добре: менше шансів, що на якомусь повороті покупки розлетяться по всьому багажному відсіку. Тільки мені ось довелося завести в квартиру, де йшов ремонт, три двадцятикілограмовий упаковки кахельної плитки. Коли я їх через цей самий поріг витягував, то був майже впевнений, що попереку настане відвертий і безжалісний кердик ...

Розглянемо ще одну життєву ситуацію: молода сім'я вирушає на відпочинок. Відпочивати, природно, планується активно, так що з собою намети для життя в кемпінгу, складаний мангал, спортінвентар, ну і взагалі багато всього. Або молода сім'я вирішила самостійно привезти куплену в магазині тумбочку. Природно, в такому випадку доведеться скласти спинку заднього сидіння, цілком або частково. Те що така можливість є - це плюс, а ось те, що при цьому рівною вантажної поверхні не виходить, і на підлозі утворюється неабиякою висоти сходинка - це, звичайно мінус.

Kia Picanto GT line

Короткі технічні характеристики:

Габарити (Д х Ш х В): 3 595 x 1 595 x 1 495 мм Двигун: бензиновий L4, Kappa 1.2MPI, 84 к.с., 121 Нм Двигун: 5 л Розгін до 100 км / год: 6,5 с Середня витрата палива: 5.4 л на 100 км

Золотник, який дуже дорогий

Але головний мінус - це, звичайно, ціна. На сьогоднішній день Kia Picanto GT Line коштує 850 000 рублів (з урахуванням спецпропозицій). Ціна ж найбільш небезпечного (і близького за технічними параметрами) конкурента, Ravon R2 в топової комплектації Comfort AT, становить (знову ж, з урахуванням спецпропозицій) всього за 519000. Звичайно, маленький «узбек з корейськими коріннями» і зовні виглядає не так елегантно, і салон у нього незмірно простіше, і таким рівнем оснащення він похвалитися не може ... Але 330 000 рублів - це великі гроші для молодої сім'ї або людини, який щойно розпочинає трудове життя. А ще Ravon цілком відповідає усталеній у нас поданням «ну і що, що маленький, зате дешевий».

Якщо молодий глава сім'ї серйозний не по роках, і вибирає не яскравий імідж, а комфорт і практичність, то він напевно віддасть перевагу седан або хетчбек сегменту В +, тим більше, що в салонах поки ще є Rio попереднього покоління, і за седан в комплектації Premium Navi просять 772 410 рублів, а за хетчбек - 792410. Тут ви отримаєте і 123-сильний мотор, і шестиступінчастий автомат, і об'ємний багажник ... Новий Rio «в повному фарші» виходить трохи дорожче, але якщо відмовитися від мультимедіа з навігацією, то все одно виходить на 40000 дешевше, ніж GT Line. А в результаті ми маємо наступну картину: є симпатичний, яскравий, доброзичливий, відмінно оснащений і дуже емоційний автомобіль, який при цьому не надто добре продається: «цей золотник досить малий, але дуже дорогий», і, хоч «круть верть», хоч «верть круть», лідером ринку цього автомобильчику не бути.

Але я анітрохи не здивуюся, почувши історії про те, як хтось вирушив у дилерський центр, націлившись на Rio або Soul в мінімальній комплектації, і абсолютно несподівано (причому навіть для себе) поїхав звідти на Picanto GT Line. Малюки - вони такі ...

ВАМ СПОДОБАЄТЬСЯ НОВИЙ KIA PICANTO GT line, ЯКЩО:

  • Ви віддаєте перевагу спортивному стилю у всьому, в тому числі - в одязі;
  • Ви вважаєте, що швидкість - ніщо, а керованість - це все;
  • У вашому дворі вічні проблеми з місцем для паркування;
  • Вам його чоловік подарував на першу річницю весілля.

ВАМ НЕ СПОДОБАЄТЬСЯ НОВИЙ KIA PICANTO GT line, ЯКЩО:

  • По дорозі від вашого будинку до роботи вам потрібно переїхати штук 30 «лежачих поліцейських»;
  • Ваше життєве кредо - «бути, а не здаватися!»;
  • Ви впевнені, що ціна автомобіля і його розмір повинні знаходитися в прямій залежності;
  • Ви самостійно робите ремонт у своїй квартирі.

Опитування

Вам подобаються маленькі машини?

Всього голосів:

Таке положення рук вважається не найкращим для активного рулювання, а тому небезпечним, але в розслабленій ситуації, коли енергійних маневрів не передбачається, чому ні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов