Наша сеть партнеров Banwar
Для дилерів General Motors, Шевроле Круз є одним з локомотивів продажів, так як з недавніх пір автомобіль переживає друге життя. Справа в тому, що зовсім недавно стартував продаж рестайлінгової версії, в результаті, на вторинному ринку з'являється все більше пропозицій 2 - 3-х літніх Шевроле Круз. Як і будь-який старий автомобіль, дана модель має ряд недоліків, на які слід звернути увагу перед покупкою, про них зараз і поговоримо
Трохи історії.
Шевроле Круз був розроблений компанією «General Motors», щоб змінити, досить затребуваний на той час, Шевроле Лачетті - цей автомобіль настільки був популярний на нашому ринку, що ще два роки обидві машини продавалися одночасно. Платформа, на якій побудовано авто, була запозичена у «OPEL Astra G». Серійне виробництво стартувало в 2009 році і триває по сьогоднішній день. Збирається автомобіль в Кореї, в Росії на заводі під Санкт-Петербургом, а з 2010 і в Казахстані «АзіяАвто».
До якості лакофарбового покриття, стикування кузовних елементів, а також якості хрому є багато претензій. Якщо передній бампер нещільно прилягає до крила, це не означає, що машина брала участь в ДТП. Справа в тому, що для зовнішньої обробки автомобіля, виробник використовував слабкі кліпси і жестковатий пластик, які при перепаді температур схильні до деформації. Іноді зустрічаються порушення цілісності лакофарбового покриття на стиках кузовних деталей, але навіть в місцях сколів фарби, кузов непогано чинить опір натиску рудої хвороби.
силові гарегати
Лінійка силових агрегатів Шевроле Круз включає в себе два атмосферних бензинових двигуна 1.6 (109 і 124 к.с.) і 1.8 (141 к.с.), турбомотор 1.4 (138 к.с.), а також один дизельний мотор об'ємом 2.0 ( 150 к.с.). Двигун 1.6 добре знайомий багатьом автолюбителям по Шевроле Латчетті, він вважається самим надійним і безпроблемним. З неприємних дрібниць, з якими стикаються власники, можна відзначити появу нагару на клапанах, внаслідок цього клапана можуть підвиснути.
Згодом на всіх двигунах з-під клапанної кришки начитає текти масло, проблема вирішується заміною прокладки, але через те, що матеріал, з якого зроблена прокладка, швидко втрачає свою еластичність, дану процедуру доведеться проводити кожні 50 - 60 тис. Км. Також з часом може повести кришку клапанів, перевірити це досить просто, потрібно викрутити свічки і перевірити наявність масла в свічкових колодязях. Ще одна неприємність, з якою дуже часто стикаються власники авто з мотором 1.6, це глохнущій на холостому ходу двигун (причина цієї особливості не визначена). На деяких машинах проблему допомагає вирішити, перепрошивка і чистка дросельної заслінки.
Двигун 1.8 був запозичений у Опель Астра, в місці з мотором перейшла і його хронічна болячка. У двигуна добре відомий недолік - виходять з ладу шестерні впускного і випускного распредвала. З проблемою стикаються більше 30% господарів Шевроле Круз з двигуном 1.8 ECOTEC. Основною причиною виходу з ладу шестерень вважається масляне голодування, тому, щоб уникнути дорогого ремонту, потрібно уважно стежити за рівнем масла. Ще однією причиною може послужити вихід з ладу електормагнітний клапана, який виходить з ладу через засмічення сіточки саленоіда. Ознаки прояви даної проблеми - сильний гуркіт відразу після запуску холодного двигуна, а також погана тяга.
Двигуни 1.4 і 2.0 велика рідкість на вторинному ринку, а також для них немає великої кількості відгуків на форумах, тому статистику взяти просто нізвідки. Єдине що можна сказати про дизельний мотор, то що він найдинамічніший в лінійці (розгін від 0 до 100 за 9.4 секунди), і найекономніший (середня витрата 5.5 - 6.5 літрів на сотню). Витрата палива бензинових моторів в міському циклі складає 10 - 14 літрів на сотню, по трасі - близько 7.5 літрів на 100 км пробігу.
Для Шевроле Круз були доступні наступні типи коробок передач - п'яти-і шестиступінчаста механіка, а також шестиступінчастий автомат з можливістю ручного перемикання. Обидві трансмісії важко назвати проблемними, але дрібні неприємності все ж трапляються. Механічна трансмісія іноді проявляє себе неприємним гулом, також можливі проблеми з вижимним підшипником. Багато власників уже встигли випробувати шок, коли механічну коробку клинило на швидкості, причиною для цього служить розвалена пластикова втулка в механізмі перемикання, усувається проблема недорого і надовго. З АКПП проблем трохи більше, нерідко власники скаржаться на її не зовсім адекватна поведінка (коробка періодично скидає обертів, в той час, коли від неї цього зовсім не чекаєш), усувається даний недолік перепрошивкой електронного блоку управління. Не рекомендується брати автомобіль з мотором 1.6 в парі з АКПП, в такому поєднанні трансмісія доставляє найбільше проблем, але і вони з'являються після 100000 км пробігу.
Ходові якості Шевроле Круз
Підвіску цього авто складно назвати ненадійною, але як це часто буває з автомобілями, приходить момент, коли з'являється цілий ряд докучають власникам дрібниць. Найчастіша з них, це гуркіт підвіски на ямах. Джерелом неприємних звуків служать амортизаційні стійки, дана проблема є не тільки на цій моделі, але і на інших моделях концернів Chevrolet і Opel. Стук з'являється на 15 - 20 тис. Км пробігу, а причиною цього стуку служить перепускний клапан. Ресурс ходової мало чим відрізняється від інших автомобілів в цьому сегменті, і робити капітальні вкладення в даний вузол доведеться раз в 60 - 80 тис. Км, в залежності від умов експлуатації та стилю водіння.
салон
Перше з чим вам доведеться зіткнутися, вибираючи старий Шевроле Круз, це те, що багато цих автомобілів служили в таксопарках, особливо машини з мотором 1.6. У таких машинах кермо, сидіння, педалі і ручку КПП зазвичай змінюють на нові, і якщо Ви знайдете автомобіль з пробігом від 60000 км з ідеальним станом салону, ймовірність того, що пробіг був скручений, а деталі салону поміняні - 99%. І як би Ви не доводили про те, що користувалися машиною акуратно, їздили на ній тільки на дачу, знайте, це все виверти перекупників. Матеріали обробки салону середньої якості і сліди використання (такі як невеликі потертості) на них з'являються після 40 - 50 тис. Км навіть при дуже дбайливої експлуатації. Виглядати вони будуть новими тільки в тому випадку, якщо не знімати заводську плівку до моменту продажу.
Деякі власники виявляють вологу під килимком переднього пасажира, винен в цьому соскочивший шлаг дренажної системи. Найчастіше дана проблема зустрічається на автомобілях, на яких встановлювали сигналізацію. Не рідко причиною появи вологи в салоні стає неякісна проклейка ущільнювача лобового і заднього скла, а якщо Ви виявите вологу в багажнику, потрібно буде замінити ущільнювачі задніх ліхтарів.
підсумок:
Шевроле Круз - досить надійний і комфортний автомобіль. Так, у нього є свої проблеми і недоліки, але погодьтеся, вони є у будь-якого автомобіля і не тільки в цьому ціновому діапазоні. Ціна на новий Круз стартує з позначки в 15000 у.о., але як на мене, цей автомобіль не коштує таких грошей, а за 2-3-х річний старий екземпляр в хорошій комплектації просять 7 - 10 тис. У.о. - і це цілком адекватна ціна. Правильно підібраний автомобіль буде радувати Вас не один десяток тисяч кілометрів.
переваги:
- Дизайн і інтер'єр.
- Місткий салон.
- Простий і недорогий в обслуговуванні.
- Надійність двигунів проверенна часом.
- Механічна трансмісія.
недоліки:
- Слабке лакофарбове покриття.
- Малувато динаміки у машин з мотором 1.6 і 1.8.
- Ціни на оригінальні комплектуючі.
- Шумна підвіска.
- Невеликий ресурс АКПП.
- Матеріали обробки салону швидко втрачають товарний вигляд.
Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати б / у автомобіль .
АвтоАвеню