Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Недоліки Chevrolet Cobalt (Шевроле Кобальт) з пробігом. відгук

  1. силові агрегати
  2. Трансмісія
  3. салон
  4. Ходові якості Шевроле Кобальт з пробігом
  5. підсумок:

Наша сеть партнеров Banwar

Шевроле Кобальт - бюджетний седан з оригінальною зовнішністю, яку автолюбителі взяли неоднозначно. Машина продавалася непогано, але все ж, лідером з продажу вона так і не стала. На сьогоднішній день, Шевроле Кобальт офіційно не продається, тому, що бажають обзавестися банькуватий залізним конем, будуть змушені шукати його на вторинному ринку.

Трішки історії:

Перше покоління Шевроле Кобальт було дуже популярним в США, у нас, про існування цього автомобіля, практично ніхто не знав, так як до нас офіційно він не поставлявся. Друге покоління кобальту було представлено на автошоу в Буенос-Айресі в 2011 році, автомобіль був побудований на платформі «GM Gamma», на ній же побудований і новий « Шевроле Авео ». Зовнішні розміри Шевроле Кобальт дозволяють віднести його до європейського С-класу, повна довжина автомобіля 4470 мм, при ширині 1735 мм, і висоті 1514 мм. Латиноамериканські дизайнери постаралися застосувати в дизайні автомобіля якомога більше оригінальних рішень, вийшло досить непогано, але не можна віднести його до розряду витонченим. Занадто розтягнута колісна база (2.6 метра) не встановлює екстер'єру гармонії, зате, з простором в салоні проблем ніяких немає. У моделях, розрахованих на ринок СНД, багатого оснащення очікувати не доводиться. У базову комплектацію входили гідропідсилювач керма, центральний замок, одна подушка безпеки і передні електричні склопідйомники. За інші «навороти» доводилося доплачувати. Спочатку, Кобальт пропонувався тільки в країнах Південної Америки, трохи пізніше він з'явився на ринках Близького Сходу, Африки і Східної Європи. Велика частина автомобілів для СНД збиралася в Узбекистані.

Велика частина автомобілів для СНД збиралася в Узбекистані

Шевроле Кобальт на нашому ринку з'явилася не так давно, тому, говорити про його корозійної стійкості поки рано. Однак варто зазначити, що на сьогоднішній день серйозних проблем з корозією кузова виявлено не було, навіть в місцях сколів фарби іржа довго не з'являється. Лакофарбове покриття навіть на автомобілях, які служать в таксі і пройшли по 200000 км, від реагентів на дорогах не сильно постраждало. А ось з якістю збірки не все так гладко, наприклад, багато власників виявляють воду в ніші для запасного колеса, потрапляє вона туди через НЕ замурзані щілини за заднім бампером. Щоб уникнути проблем, потрібно замазати всі шви герметиком. У багатьох автомобілів з часом починають пітніти фари, на форумах, власники пропонують безліч способів вирішення цієї проблеми, але, на жаль, більшість з них не ефективні.

силові агрегати

Для автомобіля доступний тільки один силовий агрегат - бензиновий атмосферник об'ємом 1.5 (105 к.с.). Даний двигун встановлюється на багато автомобілів концерну і зарекомендував себе досить надійним і невибагливим силовим агрегатом. Привід ГРМ оснащений металевим ланцюгом, яка без праці виходжує 150-200 тис. Км, заміна ланцюга обійдеться в 200-250 у.о. Великий плюс цього мотора в тому, що він досить простий і дешевий в обслуговуванні. Так, наприклад, сюди підходять дешеві свічки за 4 у.е., прослужать вони близько 15000 км пробігу, а щоб замінити всі фільтри, потрібно витратити всього 25 у.о. Після 50000 км починає підтікати прокладка клапанної кришки, на витрату масла це практично не впливає, але весь силовий агрегат буде покритий олійними патьоками. Витрата бензину, як для такого мотора, досить великий, в середньому, по місту виходить 9-11 літрів на сотню, благо, даний двигун без проблем перетравлюють 92-й бензин. Для автомобіля доступний тільки один силовий агрегат - бензиновий атмосферник об'ємом 1

Трансмісія

Шевроле Кобальт може комплектуватися однією з коробок передач - шестиступінчастою автоматичною трансмісією з ручним режимом перемикання або п'ятиступінчастою механікою. Обидві коробки мають дуже просту конструкцію і достатньо великий ресурс роботи. Як показав досвід експлуатації, обидві трансмісії досить надійні, але незначні недоліки в них все ж, були виявлені. АКПП дуже сильно боїться пробуксовки, і якщо, наприклад, постійно влаштовувати гонки на світлофорах, проблеми не змусять себе довго чекати. У холодну пору року багато власників рекомендують прогрівати трансмісію. В регламенті написано, що обидві коробки передач не обслуговуються, однак для того, щоб продовжити життя трансмісії, в ній потрібно міняти масло кожні 60000 км пробігу. Зчеплення в механіці, при дбайливої ​​експлуатації, прослужить 80-100 тис. Км, у гонщиків воно не доживає і до 60000 км.

салон

Як і більшість бюджетних автомобілів Шевроле Кобальт має дешеві оздоблювальні матеріали салону, як результат, салон дуже галасливий, а з настанням холодів наповнюється великою гамою звукового супроводу. Завдяки тому, що машина не має великої кількості електрообладнання, збої в електриці - велика рідкість. Хоча зовсім примітивним, електрообладнання назвати не можна, CAN-шина тут все-таки присутня. У низьку якість матеріалів є і свій плюс, так, наприклад, матеріал досить швидко зношується і стає набагато легше визначити пробіг. Як і більшість бюджетних автомобілів Шевроле Кобальт має дешеві оздоблювальні матеріали салону, як результат, салон дуже галасливий, а з настанням холодів наповнюється великою гамою звукового супроводу

Ходові якості Шевроле Кобальт з пробігом

Спереду встановлена ​​підвіска типу Макферсон, ззаду - напівзалежна балка. Підвіску, власники хвалять за її енергоємність, вона непогано справляється з нерівностями дороги, при цьому, забезпечується досить хороша, як для бюджетного автомобіля, комфортність, а ось дрібна тряска не для цього автомобіля. Передні гальма дискові (колодки ходять до 40000 км), задні - барабанні (ресурс колодок 60000 км). Рульове управління і гідропідсилювач керма «болючим місцем» у цієї машини не є, і до 100000 км не підносить ніяких сюрпризів. Стійки і втулки стабілізатора вважаються витратним матеріалом і вимагають заміни кожні 15-20 тис. Км. Амортизатори, в середньому, виходжують 30-40 тис. Км. Кульові опори, ступичні підшипники ходять до 60000 км, опорні підшипники і сайлентблоки живуть близько 80000 км. Втручання в задню підвіску практично не потрібно. Якщо автомобіль оснащений ABS, стежте за станом датчиків, так як вони дуже швидко закисають і починають працювати не коректно.

підсумок:

Шевроле Кобаль - машина, яка володіє прийнятним рівнем комфорту, еталонної, для цього класу автомобілів, підвіскою і непоганою динамікою. Дизайн тут, звичайно, на любителя, найголовнішими епітетами для кобальту будуть надійність і невитіюватість, іншими словами, найкращий друг таксистів і сімей, які обирають машину з розумом і калькулятором. Шевроле Кобальт буде непоганою альтернативою Рено Логан і Ніссан Альмера.

переваги:

  • Комфортна підвіска.
  • Просторий салон.
  • Невисока вартість обслуговування.
  • Великий дорожній просвіт.
  • Комфортні сидіння.

недоліки:

  • Велика витрата палива.
  • гримучий салон
  • Відсутність шумоізоляції.
  • Невеликий ресурс деталей підвіски.

АвтоАвеню

Оцініть, будь ласка статтю

Вам також може сподобатися

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов