Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Need For Speed: Most Wanted

  1. технології
  2. Тестова система
  3. Айн, цвай, поліцай
  4. Обрізки та шматки
  5. Я люблю кататися
  6. Сухофакти
  7. Картинки з виставки
  8. ПОСИЛАННЯ по темі:
Розробник EA Canada видавець Electronic Arts Офіційний сайт відкрити Дата виходу 16.11.05 Видавець в Росії SoftClub Російське назва Need For Speed: Most Wanted Дата виходу в Росії - Інші платформи XB, XB360, PS2, PSP, GC

технології

API DirectX 9.0c Engine Власний Піксельні шейдери v 1.1, 2.0, 3.0 Вершинні шейдери v 1.1, 2.0 Управління трилинейной фільтрацією Є Управління анизотропной фільтрацією Є Управління антиалиасинг Є Остання доступна версія 1.2 Для рецензії використовувалася версія 1.2

Системні вимоги

процесор

Наша сеть партнеров Banwar

Мінімальний: Intel Pentium 3 1.4 ГГц або AMD Athlon 1500
Рекомендований: Intel Pentium 4 3 ГГц або AMD Athlon 3000+

пам'ять

Мінімальний обсяг: 256 МБ
Рекомендований об'єм: 1024 МБ

Відеокарта Мінімально: 32 МБ пам'яті
Рекомендується: апаратна підтримка шейдеров DX9 і 256 МБ пам'яті CD / DVD Мінімально: 8x CDROM / DVD-ROM
Рекомендується: 16x DVD-ROM HDD Для установки гри: 3 ГБ
Для роботи гри: 500 МБ ОС Windows 98SE, Me, 2000 або XP SP1 і DirectX 9.0

Тестова система

Процесор AMD Athlon XP 2800+ Пам'ять 512 МБ DDR PC2700 Відеокарта ATI Radeon 9800 XT 256 МБ CD / DVD NEC DVD + RW ND-3520A 16x HDD 2x Maxtor 6В200М0 Serial ATA 200 ГБ ОС Windows XP SP2 + всі оновлення + DirectX 9c

Історія серії Need For Speed ​​налічує більше десяти років. Змінювалися технології, змінювалися тенденції, росли вимоги гравців. Мабуть, саме стільки часу знадобилося Electronic Arts для того, щоб методом проб і помилок обчислити формулу стовідсотково успішною автомобільної аркади. У Most Wanted - дев'яту частину гри - додали потроху всього найкращого, що було в частинах попередніх. Поліція, стритрейсинг, тюнінг, економічна складова, дорогі спортивні суперкари, плюс нехитре управління, і все це під соусом з дуже непогано сюжету.

Айн, цвай, поліцай

З сюжету ми і почнемо. Головний герой, спочатку безіменний (як хочете, назвіть, при створенні профілю), стрітрейсер перебуває в місто Rockport, в надії на легкий заробіток, всесвітню славу і все таке інше. Проблеми всього дві: по-перше, на відміну від міст, за якими ми каталися в Underground-ах, вуличних гонщиків тут дуже не люблять. Вкрай голлівудського виду коп вам це швидко роз'яснить (гра наповнена чудовими відеороликами, в яких хитрим чином поєднані задники, зроблені на движку гри і живі актори). По-друге, після декількох днів легкого життя і кількох перемог, головний Злидень по імені Razor влаштовує велику підлість, в результаті якої присвоює машину героя, самого його прирікає на недовгий, але вкрай обтяжлива перебування в казенному домі, а сам, користуючись корисним придбанням, швидко виривається на перше місце Black List - місцевого рейтингу гонщиків. Мета гри - дістатися з п'ятнадцятого до першого місця, надерти Razor-у філейну частину і повернути в особисте користування синьо-білу BMW M3 GTR (особливі прикмети - подряпана ліві двері :). Таким чином, з фальшивого андеграунду двох попередніх частин ми потрапляємо в справжній deeper underground. В активі - «стічна» машина і трохи підйомних грошей. Важке життя нелегала.

Хінт: якщо гра виявляє встановлену версію Underground 2 з будь-якими сяйвом, то у вигляді подяки нараховує додатково 10 тисяч умовних одиниць. Таким чином, на старті можна прикупити VW Golf GTI, на який, при звичайному розкладі, не вистачає 5000. Ось такий подарунок від розробників.

Гра поділена на 15 епізодів, по числу конкурентів. У кожному епізоді є ряд вимог, які потрібно виконати, щоб опонент зійшов до дуелі з вашої скромною персоною. Вимоги, як правило, такі: певна кількість виграних гонок, виконані Milestone (про них далі) і, що прийшов на зміну візуальної крутості, лічильник вашої антисоціального - так званої Bounty. Гоночних режимів стало менше, наприклад, канули в лету настільки улюблені всіма Steer-X і Drift. На зміну останньому прийшов цікавий режим Speedtrap - гонка по чекпоінти, фіксуючим максимальну швидкість і, в кінці, підсумовує загальний бал, або одиночний заїзд на час, де чекпоінти додають заповітні секунди. Звичайні кільцеві і Knockout гонки не змінилися, в спринті з'явилася поліція, а драг став набагато складніше за рахунок аж ніяк не прямих трас і достатку трафіку. Режим Milestone aka «розлютило поліцейських сильніше» являє собою вільний заїзд по містах і селах зі служителями правопорядку на хвості, та ще й вимагає виконання різних завдань, наприклад, набрати певну кількість Bounty-рейтингу, завдати певної шкоди або зібрати ескорт з такого-то кількості машин. Як правило, за один такий заїзд можна виконати відразу кілька Milestone-завдань і, якщо постаратися, набрати потрібний рівень рейтингу. Потім слід дуель з черговим опонентом, після успішного завершення якої, стає доступний наступний епізод, нові машини, райони, апгрейди і прочая. Крім того, той, хто програв гонщик надає набір бонусів, з яких можна вибрати два. Частина з них відомі: унікальна запчастина, сума грошей і т.д., але набагато цікавіше приховані бонуси - тут може випасти і машина програв, і безкоштовне звільнення від поліції, і додаткова «життя» (після трьох подорожей вашого авто на евакуаторі залізний кінь вилучається служителями закону безповоротно).

Обрізки та шматки

За гонки початкового рівня платять досить скупо, зате є можливість проходити їх нескінченну кількість разів, навіть «повертаючись» назад, в попередні епізоди. Знову ж таки, при належному терпінні можна скільки завгодно раз проходити одну і ту ж просту трасу, наполегливо заробляючи віртуальний еквівалент нікчемного металу. Товарно-грошові відносини помітно спростилися - платять тільки за перемоги в загальних заїздах і дуелях, кількість магазинів скоротили до двох типів, в одному автомобілі, в іншому - все інше, та й шукати їх тепер не треба, так як на карті вони позначені відразу. З огляду на активність поліції, поїздка до магазину може обернутися півгодинним відходом від погоні. Зароблені фінанси йдуть на покупку автомобілів, тюнінг і, якщо не пощастить, сплату штрафів.

Сумною звісткою для всіх любителів збирати унікальні машини стане істотно урізаний тюнінг. Більше ніяких окремих «спідниць», бамперів, дзеркал заднього виду, вихлопних труб, неону і накладок на фари. Куций набір з готових обважень, повітрозабірники, що перекочували безпосередньо з U2, вельми знайомі за все тією ж U2 модифікації капотів, спойлери, диски і тонування стекол. Забудьте про захоплюючому процесі фарбування деталей, тепер дозволено змінювати колір тільки кузова і колісних дисків. І ніяких комбінацій з «вінілів» - тільки одна готова наклейка, де, в кращому випадку, можна поміняти колір заливки і обведення, плюс бонусні і призові вініл. Всі. Внутрішній тюнінг теж підрізали, але не так радикально, скромний набір «пакетів» для двигуна, підвіски, гальмівної системи та іншого відкривається поступово, у міру повалення ключових суперників. Регулювати характеристики можна прямо на ходу, навіть під час гонки, однак такої корисної штуки, як DYNO нас позбавили, так що тестувати налаштовану машину доведеться на основі особистих відчуттів, без таблиць і графіків. Добре, хоч, все настройки супроводжуються докладними коментарями і рекомендаціями.

У число безповоротно втрачених приємностей потрапили також випадкові гонки з підвернувся поруч опонентом (Outrun), нічні заїзди (зрідка трапляється похмура погода або дощик) і, зовсім не ясно з яких причин, Ріплі. Останнє я вважаю, істинним неподобством і утиском прав гравця, позбавленого можливості помилуватися з боку на свої досягнення (короткочасне перемикання камери під час особливо вдалого трюку не рахується).

Я люблю кататися

Спроби реалізувати фізику, близьку до дійсної, обламалися ще після виходу NFS: Porsche Unleashed, однак, в Most Wanted розробники таки задумалися про деяку малоцікаві «їзди по рейках» і зробили управління, нехай не набагато, але більш складним, явно придивившись до фізичної моделі Juiced . Легкі і невимушені поїздки змінювалися напруженими і жорсткими поєдинками зі значно порозумнішали суперниками. Будь-апгрейд, в тому числі і регулювання кута нахилу спойлера або, наприклад, висоти підвіски, не кажучи вже про заміну внутрішніх агрегатів, відчувається відмінно, до кожної нової машині доводиться деякий час звикати, а під кожну гонку підлаштовуватися, а краще брати з гаража відповідну , в даному випадку, машину. До речі, звертайте увагу не біографії суперників - якщо після перемоги вам дістається його автомобіль, то велика ймовірність того, що він оптимально налаштований під бажаний гонщиком тип заїздів (хтось вважає себе королем спринту, хтось вважає за краще кільцеві гонки з масою крутих поворотів і т.д.).

Lowride путівцями до добра не доводить, спроби задньопривідної машини виїхати з сирого газону на асфальт виглядають досить жалюгідно і, треба сказати, противники таких дурниць не допускають. AI був підданий радикальної модернізації і замість тупих ботів, випадково збиваються в купку на старті і влітають в зустрічний і поперечний транспорт ми отримали грамотних, агресивних і настирливих суперників, відмінно знають оптимальну траєкторію руху, місця, де можна «зрізати» і не упускають жодної шансу вирватися вперед. Способи боротьби - своєчасний тюнінг, знання траси, різкий відрив на самому початку заїзду (на жаль, богомерзких кетчуп, пардон, catch up, коли сильно відстає противник моментальне телепортується прямо за машиною гравця, щоб той не нудьгував на самоті, нікуди не подівся) і використання рухомих і нерухомих перешкод. Підрізати досить складно, бо цей маневр загрожує різким ударом в бік з подальшим відходом в занос, а ось легенько відтісняти сусіда на зустрічну смугу, прямо назустріч великий фурі - вельми вдалий варіант. У кращому випадку він пригальмує, а якщо пощастить, то і гарненько стукнеться, втративши чимало секунд на розворот.

Поліція, якої в грі приділено мало не основна увага, здатна неабияк розважити любителів адреналіну. Скажімо, в «спринті» своєчасне поява машинок з мигалками не створить проблем для гарного гравця, зате опоненти будуть дезорганізовані, а то і зовсім прийняті на гарячому. Розборки з поліцаями тет-а-тет ще цікавіше. Спочатку кожна машина має мінімальний рейтинг Heat (прямо таки GTA), однак ваші численні правопорушення здатні довести зацікавити копів аж до п'яти «зірочок», із заблокованими дорогами, шипами, виходом на трасу величезної кількості особливо міцних і маневрених поліцейських машин, і, якщо навіть десяток рядових патрульних автомобілів не є серйозна проблема, то злагоджена група хлопців на Chevrolet Corvette легко заштовхають вас в кут, перевернуть, затопчуть і заарештують. Джипи мають підвищену міцність і масою, вважають за краще на ходу затискати гравця з чотирьох сторін, вертольоти більше не скидають бочки, однак повідомляють наземним силам ваше місцезнаходження.

Йти від гонитви можна самими різними способами. З легким транспортом можна і потрібно грати в місцевий аналог Carmageddon, таранячи, бажано на великій швидкості і в бік, після чого коп-мобіль швидко приходить в аварійний стан і втрачає можливість пересуватися. Вельми добре діють непередбачувані маневри, наприклад, різкий розворот або несподіваний поворот «не туди» змушують копів деякий час спантеличено буксувати на місці, а втрата вашого транспорту з поля зору і зовсім відмовитися від гонитви. Таким чином зелений повзунок «evade» плавно трансформується в синій «cooldown» - час, за який можна відсидітися в спеціально позначених точках. У випадку з вертольотами - шукаємо ті ж точки, але з дахом над головою, щоб не помітили з повітря. Окреме місце в боротьбі з правосуддям займають Pursuit Breakers - також позначені на карті об'єкти, зачепивши які можна позбутися від хвоста. Скажімо, обрушивши водонапірну вежу можна придавити або, хоча б, затримати, переслідувачів. Таку ж підмогу здатні надати і мирні транспортні засоби. Повернена поперек дороги легковик, як мінімальна захист, а ось протаранити лісовоз - засіб більш серйозне, бо розсипаними колодами поліцію покоцать неабияк. Саме цікаве, що, добре знаючи карту, ці ж прийоми можна використовувати і в звичайних заїздах. Різниця лише в тому, що звичайні машини невразливі (опція car damage всього лише включає подряпини на кузові і вм'ятини на склі вашого авто, але ніяк не впливає на ходові якості).

Сухофакти

Список ліцензованих по повній програмі автомобілів, наявних в грі такий:

  • Aston Martin DB9
  • Audi A4 3.2 FSI Quattro
  • Audi TT 3.2 Quattro
  • Audi A3 3.2 Quattro
  • BMW M3 GTR
  • Mercedes-Benz SL 500
  • Mercedes-Benz SL 65
  • AMG Mercedes-Benz CLK 500
  • Dodge Viper SRT10
  • Fiat Punto
  • Ford GT
  • Ford Mustang GT
  • Chevrolet Corvette C6
  • Chevrolet Corvette C6.R
  • Cadillac CTS
  • Pontiac GTO
  • Vauxhall Monaro VXR
  • Chevrolet Cobalt SS
  • Lamborghini Murcielago
  • Lamborghini Gallardo
  • Lotus Elise
  • Mazda RX-8
  • Mazda RX-7
  • Mercedes-Benz SLR McLaren
  • Mitsubishi Lancer Evolution VIII
  • Misubishi Eclipse
  • Porsche Carrera GT
  • Porsche 911 Turbo S
  • Porsche 911 GT2
  • Porsche 911 Carrera S
  • Porsche Cayman S
  • Renault Clio V6
  • Subaru Impreza WRX STi
  • Lexus IS300
  • Toyota Supra
  • VW Golf GTI
  • Плюс машини поліції

Музична частина традиційно зібрана з досить різноманітних за стилістикою комерційних композицій за авторством Static-X, DJ Spooky, Diesel Boy, The Prodigy, BT, The Roots, Jamiroquai та інших, менш відомих виконавців. У зйомці ігрових роликів брали участь більше десяти акторів, в тому числі і Джозі Маран - основна модель компанії Oriflame і виконавиця другорядні ролей в таких фільмах, як «Ван Хелсінг» і «Авіатор».

Версія Black Edition відрізняється наявністю декількох додаткових машин для вільних заїздів, нової pursuit-трасою, а також бонусним DVD-диском, на якому влаштувалися відеоролики, які докладно розповідають про всі аспекти створення гри. Наприклад, про зйомку відеороликів з живими акторами, створення трас і автомобілів - від малюнка на папері або фотографії реального будівлі до тривимірної моделі в грі, плюс все демонстраційні ролики, які вийшли до релізу або показувалися на виставках.

Картинки з виставки

Движок, хоч і від бородатої шостій частині, в черговий раз піддався серйозній модифікації і, мабуть, відповідає всім сучасним стандартам, хоча, традиційно, не надто дружить з картами від ATI, породжуючи, наприклад, «зубчасті» тіні. Володарі топових відеокарт отримали можливість милуватися шейдерами третьої версії, рівень моделей, при максимальних налаштуваннях практично досяг якості програмно відрендерених зображень, кути практично непомітні, детальне моделювання внутрішньої будови фар, дуже вдала реалізація системи відображень і динамічні тіні (від автомобілів, статичних об'єктів і навіть листя ) надають реалістичності зображення. Правда, різницю в відображеннях від стекол, полірованого кузова, хромованих деталей і карбонових накладок дизайнери EA Canada досі не усвідомили, мабуть, на той же Juiced дивилися недостатньо уважно. Дуже непогано реалізований бамп на асфальті, це проти ідіотських дзеркальних доріг в NFS: U2. Overbright - короткочасне «засліплення» після виїзду з тунелю на вулицю (тоновані стекла не рятують), так само як і блюр на високих швидкостях - гарні, але сильно заважають гравцеві ефекти, багато хто воліє їх відключити, і не продуктивності заради, а зручності для. Дощ радує крапельками на склі, вельми правдоподібно спотворюють зображення, а ось на нечисленні водойми шейдеров, чомусь, пошкодували, і дивитися на них строго не рекомендується. Налаштування доступні через меню і, незважаючи на узагальнені назви тих чи інших опцій, легко вгадуються і дозволяють оптимально налаштувати гру під будь-яку систему. Достовірно відомо, що Most Wanted працює на GeForce 2 MX (!!!). Ключове слово - працює, хотів би я на це подивитися :) На тестовій системі гра найбільш комфортно почувала себе в дозволі 1024х768 (1152х864 куди то заховали) із середнім рівнем налаштувань. Для особливо складних заїздів настройки знижувалися майже до мінімуму, а для зняття скріншотів - навпаки.

Місто стало дещо більше, ніж в U2, пересування по ньому залишилося вільним, а заблоковані ділянки відкриваються у міру проходження сюжету. Траси як і раніше прокладаються вулицями і, досить часто, доводиться зустрічати знайомі місця. Покажчики-обмежувачі, нарешті перестали бути червоними, проте, їх новий жовтий колір часто погано помітний в сонячну погоду. Стало набагато більше об'їзних шляхів, значно підвищилася деталізація оточення, а також його інтерактивність. Місто вічного дня і, судячи по фарбах, вічної осені може похвалитися розмаїттям архітектури, від бідних кварталів і індустріальних зон, до пляжів і парків.

Портування, за нинішніми мірками, зроблено досить непогано, хоча постійні підтвердження всіх дій в меню вкрай дратують, так само як і необхідність активно користуватися клавіатурою. А ось управління однаково зручно і з клавіатури, і з геймпада, дещо гірше реалізовано рульове управління. Вкрай порадувала відмінна оптимізація продукту. Ніяких вильотів, помилок, графічних артефактів і іншої гидоти, більш того, фатальна для багатьох ігор комбінація Alt + Tab працювала швидко, чітко і безболісно - візитна картка Electronic Arts ...

... так само як и чудова озвучка! У кожної машини свой «голос», Який змінюється после даже самой незначної модіфікації, навколішні звуки, ефект реверберації и реалізація трівімірного звуку - п'ять з плюсом. Голоси акторів - як в голлівудських постановках середнього класу, а про саундтрек вже було сказано вище.

Гра залишає таке враження, що повернувся старий добрий NFS. Простенькі покатушки, покликані заповнювати час між вибором нового і відповідного відтінку для вихлопної труби, змінилися швидкими, жорсткими, що змушують буквально злитися з віртуальною машиною, не прощає помилок гонками, які не перетворившись, в той же час, в серйозний і достовірний симулятор. Відмінно дотриманий баланс між реалістичним і аркадні управлінням, повернення на сцену суперкарів і поліції, чудова графіка і звук ... Можна святкувати відродження серії, яка, було, зібралася зовсім сходити нанівець. Але одне «але» - тюнінг урізати, все-таки не слід було! Підсвідома тяга до персоніфікації - найкращий стимул до активної проходженню всіх трас і виконання всіх завдань з метою отримати побільше грошей. А кому потрібні гроші, якщо їх нема на що витрачати ...

ПОСИЛАННЯ по темі:

плюси:

  • Чудова графіка і звук
  • Значно порозумнішали противники
  • Цікавий сюжет, відмінні ролики з живими акторами
  • Якісне портирование і оптимізація
  • Величезна кількість ліцензованих автомобілів і деталей

мінусі:

  • урізаний тюнінг
  • Одноманітність багатьох трас
  • Чи не занадто зручний інтерфейс

Ілля "Orange" Вікторів ( [email protected] )
Опубліковано - 21 листопада 2005 р
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов