Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

неісравності трамблера і датчика холу

Наша сеть партнеров Banwar

Розглянемо поломки трамблера і як з ними боротися.
Найбільш распространненая несправність в автомобілі - плаваючий холостий хід, труднощі або неможливість заведення або двигун глухне на ходу. Причиною може бути розподільник еажіганія, що відповідає за правильну подачу іскри на свічки. Щоб перевірити чи є іскра, зазвичай виймають свічку, забезпечують контакт її корпусу з масою двигуна (можна тримати рукою) і заводячи машину візуально спостерігають наявність іскри. Якщо іскри немає і з котушки висока напруга спадає (перевіряється аналогічно), то причиною може бути несправний трамблер. Зазвичай все обходиться заміною бігунка або кришки, які в процесі експлуатації можуть зруйнуватися (тріснути). Обгорілі контакти або графітові доріжки на кришці від електропробою можна спостерігати при уважному зовнішньому огляді. У бігунку зверніть увагу на стан резистора і поміряйте його опір, має бути в районі 10кОм! Всі елементи трамблера повинні бути в чистому і сухому вигляді. Можна почистити від нагару і окислів контакти всередині кришки, наприклад, дрібною шкіркою. А металеву пил можна прибрати, просто протерши ретельно ганчіркою

Один з елементів трамблера датчик холу (ДХ) має щілинну конструкцію. З одного боку щілини розташований напівпровідник, за яким при включеному запалюванні протікає струм, а з іншого боку - постійний магніт. При обертанні екрану (трамблера), коли його прорізи опиняються в щілини датчика, магнітний потік впливає на напівпровідник з протікає по ньому струмом і керуючі імпульси датчика Холла подаються в комутатор, в якому вони перетворюються в імпульси струму в первинній обмотці котушки запалювання. Перевірку датчика Холла найпростіше виробляти заміною на свідомо справний, але можна скористатися і звичайним вольтметром (тестером). У справного датчика Холла вольтметр, включений на вимірювання постійної напруги і підключений до виходу датчика, в міру обертання валу трамблера повинен різко змінювати показання від приблизно 0,4 В до величини, не більше ніж на 3 В відрізняється від напруги живлення. Датчик холу можна перевірити за допомогою блоку аварійного запалювання від ВАЗ 08-09 МД-1 (вартість 80 руб), який підключається замість останнього і перевіряється іскра. Справність ДХ можна перевірити і за допомогою проводка. При включеному запалюванні середню фішку роз'єму ДХ замикати про "масу". При розмиканні д.б.н. іскра. Якщо з надітим на ДХ роз'ємом іскри немає, а в описуваних рухах вона з'являється - винен ДХ. Якщо її немає, як і раніше, значить, винен хтось ще. На ауді і фольксваген датчик холу може бути знімним або заклепаних до майданчика трамблера. Може поставлятися окремо від нього, а може йти тільки з трамблером. Ціна ДХ для мотора RP до 2000 рублів (оригінал 4000). До слова, датчик Холла чудово змінюється окремо від трамблера. Складність в тому, що він може бути заклепаний. Але якщо акуратно розклепати, то на його місце цілком можна поставити інший. Причому від будь-якого іншого VW мотора. Аби підійшов по посадкових місцях. Окремий датчик може коштувати всього $ 25. Після 10-15 років експлуатації трамблера люфт у верхнього підшипника стає в районі 1-1.5 мм і обертається вал на багатьох трамлерах починає просто зачіпати за датчик Холла, що і призводить до його поломки. До речі у америкосів на старих 50-80 х років автомобілях варто дещо інший ДХ. Там інженерне рішення більш вдале (трамблер практично ніколи не має проблем з Д Х), але більш складне в технологічному виконанні. Там всередині обертається феромагнітна зірочка з числом променів, що дорівнює кількості циліндрів. До речі в деяких випадках люфт можна прибрати заміною втулки трамблера або заміною підшипника. Іноді з ладу виходить не саме датчик холу, а роз'єм або проводка.

Коли всередині кришки трамблера видно сліди масла, пора міняти сальник трамблера (потрібно звільнити вал, знявши штифт і дістатися до сальника). Зовнішні патьоки на двигуні, як правило, прибираються заміною ущільнювального кільця трамблера. На ринку вартість нового трамблера коливається від 3000 рублів за Китай до 12000 за оригінал. Б / У можна придбати за ті ж 3000.

Як знімати розподільник запалювання з двигуна. Від'єднати провід маси акумулятора. Установка колінчастого вала двигуна в положення, відповідне ВМТ в момент запалювання для циліндра 1. Коробку передач перемкнути на нейтральну передачу і затягнути ручне тормоз.За центральний болт кріплення ремінного шківа до колінчастого валу повертати колінчастий вал в напрямку за годинниковою стрілкою. Увага: в залежності від моделі автомобіля для повертання вала двигуна може знадобитися більш довга торцева головка, розміром 3/8 '. Інші способи повертання колінчастого вала: включити 4-ю або 5-ю передачу і переміщати автомобіль, або автомобіль спереду підняти і при включеній передачі повертати переднє колесо. Повертати колінчастий вал до тих пір, поки западина на ремінному шківі не збіжиться зі стрілкою на кожусі зубчастого ременя -в-. Одночасно в картері зчеплення мітка на маховику повинна збігтися з настановної міткою а-. Перевірити, чи збігається мітка на зубчастому колесі розподільного валу з верхнім кантом кришки. При необхідності колінчастий вал повернути на 1 оборот. Зняти у розподільника дроти високої напруги або кришку, для чого з одного боку віджати викруткою затискну скобу. Від'єднати шланг від вакуумного регулятора випередження запалювання. Вивернути затискний болт біля основи розподільника, зняти притискну пластину і витягнути розподільник запалювання. Увага: Регулювання двигуна при знятому розподільнику не зраджувати. Установка Перед установкою перевірити, чи знаходиться вал двигуна в положенні ВМТ для циліндра 1. Це означає, що мітки на ремінному шківі колінчастого вала і відповідно на маховику і зубчастому колесі розподільного вала повинні одночасно збігатися. В отворі розподільника запалювання поставити провідну цапфу вала масляного насоса паралельно колінчастого валу (поздовжньої осі двигуна). Бігунок розподільника поставити так, щоб мітка на язичку стояла проти западини на кромці корпусу розподільника. Для цього повинен бути знятий пилозахисний ковпачок. Розподільник запалювання вставити в цьому положенні і закріпити за допомогою притискної планки і болта. Не забути поставити кільце ущільнювача. Бігунок розподільника зняти, одягнути пилозахисний ковпачок і знову встановити бігунок. Легким поворачиванием в різні боки перевірити, чи міцно бігунок встановлений. Приєднати шланг до вакуумного регулятора випередження запалювання. Приєднати провід маси до акумулятора. Відрегулювати випередження запалювання. При установці трамблера важливо правильно його встановити на місце. Якщо мітки на коленвале все правильно виставлені (такт стиснення на першому ціліндер), то бігунок повинен стояти на першому циліндрі (на трамблере мітка є для положення бігунка) принаймні для двигунів 1.8 (порядок роботи циліндрів 1-3-4-2).

Якщо обороти двигуна плавають, то читайте статтю тут .

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов