- Що може навести на думку про несправності турбіни
- Чи варто ремонтувати турбіну своїми руками
- Профілактика несправностей турбіни
Наша сеть партнеров Banwar
Хай там що наобіцяв виробник, автомобільний турбокомпресор в наших реаліях не витримує гарантованих 10 років і починає барахлити і ламатися. Тому автовласникові діватися нікуди - час від часу доводиться ліквідувати дефекти бензинового або дизельного двигуна.
Що може навести на думку про несправності турбіни
А щоб не упустити момент і вчасно помітити перші ознаки, що свідчать про несправності, стежте за відхиленнями в поведінці транспортного засобу (ТЗ). Адже якщо турбіна вийде з ладу, ви помітите:
- що є відчуття, ніби знизилася потужність (пропала тяга);
- з вихлопної труби при розгоні валить синій, білий, чорний дим;
- двигун працює зі свистом, скреготом або шумом;
- є витік або збільшений витрата масла;
- частенько тиск масла і повітря падає.
Якщо запримітите один або кілька їх вищеназваних моментів, звертайтеся за діагностикою та ремонтом двигуна . Принаймні врахуйте - турбіні явно потрібна ретельна перевірка.
Ознаки та поломки турбокомпресора
- Свист. Причиною такого звуку є витік повітря в місці стику виходу двигуна і компресора. Скрегіт - індикатор тертя елементів системи турбонаддува.
- Синій дим з вихлопної труби. Він - сигнал того, що масло потрапило з двигуна або турбокомпресора в циліндри і в них згорить.
- Чорний дим. У вашому авто є витік повітря.
- Білий газ. Тут теж все ясно: засмічений зливний масловідводи турбонагревателя.
- Відключення турбіни. Тут вже доведеться виконувати сервісне обслуговування автомобіля , Під час якого потрібно буде зробити діагностику всіх елементів турбіни.
Масло - причина 90% проблем з автомобільної турбіною
Існує 3 фактори, від яких залежить несправність турбокомпресора:
- Недолік і слабкий тиск масла. Обидва явища трапляються через перетискання або протікання масляних шлангів або їх неправильного монтажу до турбіни. В результаті спостерігається підвищений знос шийки вала, кілець, перегрів радіальних підшипників турбіни і недостатня мастило. Всі ці деталі підлягають заміні.
Всього 5 секунд досить, що пропрацювали без масла турбіни дизельного двигуна завдали непоправної шкоди всьому агрегату.
- Забруднення масла. Несвоєчасна заміна фільтра або старого масла, попадання палива або води в мастило і заливка неякісного, використаного масло призводить до сумних результатів. Так, в даному випадку вам загрожує: знос підшипників, пошкодження осі, закупорка маслоподводних каналів. І ось тоді доведеться їхати на станцію техобслуговування , Щоб змінити ці деталі. До речі, густе масло для підшипників - біда. Адже воно порушує герметичність турбіни і дає осад.
- Сторонній предмет в турбокомпресорі. Якщо таке трапилося, чекайте поломки лопаток компресорного колеса. Відповідно, тиск повітря впаде. Також швидше за все ушкодяться турбінне колесо і ротор. Щоб ліквідувати несправності, необхідно, з боку компресора, після заміни фільтра, перевірити впускний тракт на герметичність. А з боку турбіни доведеться перевірити впускний колектор (після заміни валу).
Чи варто ремонтувати турбіну своїми руками
На перший погляд здається, що турбокомпресор - простий пристрій. Начебто що ж складного: досить знати виробника, модель турбіни, номер двигуна, мати при собі запчастини або відразу заводський ремкомплект для турбін.
Начебто нескладно візуально діагностувати турбокомпресор, розібрати її і замінити зношені елементи. Ну, ще оглянути повітряну, охолоджуючу, паливну та масляну системи, пов'язані з турбіною. І перевірити їх роботу.
Але де гарантія, що з цими роботами ви впораєтеся на рівні професійних автомеханіків нашої компанії? Так може не варто ризикувати, і за прийнятні гроші краще привести автомобіль в наш автоцентр?
Профілактика несправностей турбіни
Всього 7 простих правил позбавлять вас від зайвих витрат і допоможуть продовжити термін експлуатації турбонагнетателя:
- Своєчасна зміна повітряних фільтрів.
- Повна зміна масла в системі турбонаддува через кожні 7 тис. Км.
- Авто з турбокомпресором і дизельним двигуном обов'язково прогрівайте.
- Регулярно проводите сервісне обслуговування і діагностику.
- Після довгої поїздки дайте мотору остигнути - він повинен попрацювати на холостому ходу, по крайней мере, 3 хвилини. Так ви позбавитеся від вуглецевого осаду, який шкодить підшипників.
- Контролюйте величину тиску наддуву.
- Заливайте тільки якісне паливо і масло.
І пам'ятайте - щоб не трапилося з вашим авто, ми завжди прийдемо на допомогу: швидко, недорого і якісно виконаємо ремонт і діагностику всього автомобіля або окремих його вузлів. Телефонуйте, наші двері завжди відкриті для вас!
Але де гарантія, що з цими роботами ви впораєтеся на рівні професійних автомеханіків нашої компанії?Так може не варто ризикувати, і за прийнятні гроші краще привести автомобіль в наш автоцентр?