Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Несправності свинцевих акумуляторних батарей і способи їх усунення

Наша сеть партнеров Banwar

1. Підвищений саморозряд проявляється у втраті ємності.

Нормальний саморазряд є результатом гальванічних процесів всередині акумулятора через наявність домішок в матеріалі електродів і в електроліті і не перевищує зазвичай 0,7% ємності на добу Нормальний саморазряд є результатом гальванічних процесів всередині акумулятора через наявність домішок в матеріалі електродів і в електроліті і не перевищує зазвичай 0,7% ємності на добу. Підвищений саморозряд в переносних акумуляторах відбувається через витік струму по зовнішній поверхні кришок і судин, змочуваних електролітом при недбалої заливці, або при газовиділенні. Саморозряд з цієї причини, особливо якщо поверхня ще й забруднена пилом, може бути настільки великим, що батарея розряджається повністю протягом 10-20 днів.

Для усунення саморазряда необхідно очистити поверхню дрантям, змоченою дистильованою водою, потім нейтралізувати лужним 10% -ним розчином кальцинованої соди або нашатирного спирту (аміачної води): дрантя змочити розчином і ретельно протерти поверхню кришок і судин. При цьому потрібно уважно стежити, щоб лужний розчин не потрапив всередину батареї і не забруднив електроліт. Після нейтралізації судини знову протирають вологою ганчіркою, а потім витирають насухо.

Якщо після протирання поверхні саморазряд не знизився, необхідно провести аналіз електроліту з батареї і при виявленні шкідливих домішок в кількостях, що перевищують допустимі, розрядити батарею і змінити електроліт. Після того як електроліт вилитий, кожен елемент заливають дистильованою водою і дають постояти 1 годину. Потім воду виливають, елемент знову заливають водою і через батарею протягом 2 годин пропускають слабкий струм - приблизно 1/10 від нормального. Після цього воду виливають, батарею споліскують дистильованою водою, заливають електролітом нормальної щільності і ставлять на нормальний заряд струмом 0,1 С20.

Забрудненість електроліту. Зниження ємності і підвищений саморозряд акумуляторів часто відбувається через наявність домішок у воді, яка додається в акумулятори, або в кислоті, що використовується для приготування електроліту. Часто забруднення потрапляють в акумулятор при порушенні технології ремонту, наприклад при пайку перемичок припоєм ПОС, при тривалому контакті мідних неізольованих проводів з зволоженими електролітом кришками батареї і т.д.

Присутність деяких шкідливих домішок можна визначити за зовнішніми ознаками:

  • хлор - запах хлору близько елементів і відкладення світло-сірого шламу на дні посудини;
  • мідь - помітне газовиділення при спокої і постійному підзаряді;
  • марганець - під час заряду електроліт набуває світло-малиновий колір;
  • Залізо і азот за зовнішніми ознаками не виявляються і можуть бути виявлені тільки хімічним аналізом.

У всіх випадках виявлення неприпустимих домішок в електроліті його потрібно замінити. Для цього батарею розрядити, вилити електроліт, залити перевіреної на відсутність хлору дистильованою водою і поставити на 1 годину на зарядку слабким струмом 0,05 С10. Потім воду злити, залити якісним електролітом і зарядити нормальним зарядним струмом.

Відставання елементів характеризується зниженим напругою, а також - меншою щільністю електроліту окремих елементів в порівнянні з іншими і виникає зазвичай внаслідок недостатнього напруги підзаряду, початковій стадії сульфатации пластин, короткого замикання, наявності шкідливих домішок в електроліті. При виявленні відставання обов'язково потрібно зробити аналіз електроліту на наявність в ньому хлору, заліза, міді. У незапущених випадках несправність усувається зрівняльним зарядом або збільшенням напруги підзаряду.

Якщо відставання шляхом заряду відстає елемента від стороннього джерела не зникає, відстаючі елементи вирізають з батареї і заряджають до відновлення їх ємності.

2. Короткі замикання всередині акумуляторів відбуваються, в основному, при руйнуванні сепараторів і через нарости губчастого свинцю на крайках пластин.

Ознаками замикання є знижена напруга, знижена щільність і ємність Ознаками замикання є знижена напруга, знижена щільність і ємність.

Часто причиною замикань буває високий рівень шламу на дні судин, який, досягаючи нижньої кромки електродів, створює проводять містки між ними.

Для усунення замикань потрібно розрядити батарею струмом 10-годинного розряду до кінцевого напруги і розібрати елемент. Після усунення короткого замикання - заміни пошкоджених сепараторів, зрізання ножем наростів на пластинах, очищення судин і вилучення шламу, промивання пластин - елемент збирають і заряджають в режимі формувального заряду.

3. Руйнування пластин характеризується Викришування і оползанием активної маси і корозією решіток.

Характерними ознаками руйнування пластин є різке зниження ємності акумулятора, малий час розряду і швидке наростання щільності електроліту до нормальної при заряді. Електроліт стає мутним і набуває коричневого забарвлення. Причина руйнування пластин - систематичні перезарядити, заряд струмом великої величини і підвищення температури. Систематичні заряди надмірно малими струмами теж можуть бути причиною руйнування пластин. Сульфатація пластин також викликає їх руйнування, так як сірчанокислий свинець має більший обсяг, ніж Перекис свинцю і губчастий свинець.

Акумулятори зі зруйнованими пластинами до роботи не придатні і підлягають заміні.

4. Сульфатація пластин - найбільш поширене і небезпечне пошкодження акумуляторів.

Як зазначалося вище, освіту сірчанокислого свинцю (сульфату свинцю) PbSО4 - нормальне слідство роботи акумулятора. Створюваний в нормальному режимі сернокіский свинець має мелкокристаллическую структуру. В результаті саморазряда при бездіяльності батареї, особливо при підвищеній температура і щільності електроліту, кристали PbS04 мають великі розміри. При дотриманні правил зберігання батарей кристали все ж розпадаються під впливом звичайного заряду.

5. Глибока сульфатация, як правило, є результатом неправильної експлуатації акумуляторних батарей і викликається наступними основними причинами:

  • недостатня напруга і струм підзаряду;
  • підвищений саморозряд через короткі замикання в елементах;
  • наявність шкідливих домішок в електроліті;
  • надмірна концентрація і висока температура електроліту;
  • систематичні недозаряд батарей, що працюють в режимі «заряд-розряд»;
  • систематичні глибокі розряди;
  • часті заряди великими струмами;
  • тривале залишення розрядженою батареї без заряду;
  • тривалий проміжок часу (більше 6 годин) між заливкою нової несухозаряженной батареї електролітом і початком її заряду.

При впливі цих факторів сульфат свинцю на пластинах переходить в крупнокристалічного структуру і утворює суцільну кірку сірчанокислого свинцю. Інтенсивне утворення сульфату відбувається також при зіткненні пластин, змочених електролітом, з повітрям внаслідок оголення пластин через зниженого рівня електроліту. Крупнокрісталліческій сульфат вже не розпадається в процесі нормального заряду, і сульфатацію називають незворотною.

Активна маса позитивних пластин, які зазнали надмірної сульфатации, набуває світло-коричневий відтінок з білими плямами сульфату. Іноді колір залишається темним, але присутність крупнокристалічного сульфату визначається по твердій шорсткою поверхні. Активна маса Сульфатовані позитивної пластини розтирається між пальцями, як пісок.

Поверхня негативних пластин покривається суцільним шаром сульфату свинцю. Активний матеріал стає жорстким, шорстким, як би піщаним на дотик. На поверхні пластин не залишається ясною металевої риси, якщо по ній провести ножем.

Так як крупнокристаллический сульфат поганий провідник електричного струму, при виникненні незворотною сульфатации підвищується внутрішній опір елемента. В результаті цього зарядна напруга зростає до 3 В і сильно знижується напруга при розряді. Великі кристали закупорюють пори в активній масі, ускладнюючи доступ електроліту у внутрішні шари. Ємність акумулятора стає значно меншою, ніж нормальна. Ці ознаки характерні для сульфатованих акумуляторів.

6. Надмірне виділення шламу.

При забрудненні електроліту залізом і азотною кислотою і її солями, а також при коротких замиканнях і неправильної експлуатації (сильні перезарядити і глибокі розряди) від пластин відпадають частки активної маси, що утворюють осад (шлам), який, піднімаючись до пластин, може викликати коротке замикання.

Характерні ознаки та причини появи шламу.

Шлам коричневого кольору, який випав в короткий час, засвідчує про надмірне зарядному струмі або систематичних тривалих перезарядки Шлам коричневого кольору, який випав в короткий час, засвідчує про надмірне зарядному струмі або систематичних тривалих перезарядки. Шлам білого кольору випадає при надмірній сульфатации і забрудненні електроліту. Шаруватий шлам (з чергуються коричневих і світлих шарів) утворюється при нерівномірному режимі батареї і забрудненні води хлором.

Відповідно до причин, що викликали посилене виділення шламу, повинні прийматися і заходи для їх усунення.

Шлам видаляється з відкритих судин за допомогою насоса або сифона шляхом відкачування скаламученого скляною паличкою електроліту з попередньо виряджених на 50-60% ємності елементів. При цьому повинна дотримуватися обережності, щоб частинками шламу не викликавши замикання. Після відкачування елементи потрібно промити дистильованою водою.

Натомість вилитого електроліту в банки заливається чистий, бо не можна довго тримати оголені пластини на повітрі.

З переносних акумуляторів шлам витягають один раз в рік, розбираючи пластини і промиваючи судини і пластини попередньо розрядженого акумулятора.

7. Переполюсовка акумуляторів.

Якщо батарея складена з послідовно з'єднаних елементів різної ємності або у частині елементів вирізані або Сульфатовані пластини, то при розряді батареї елементи, які мають меншу ємність, можуть розрядитися до нуля, а інші будуть давати ще розрядний струм. Цей струм, протікаючи через розряд елементи від мінуса до плюса, починає заряджати їх в зворотному напрямку (мінусова пластина стане плюсом, а плюсова - мінусом). При цьому в пластинах утворюється суміш двоокису свинцю і губчастого свинцю, відбувається сильний саморозряд і утворюється сульфатация.

Негативні пластини темніють і сильно розбухають. Такі елементи необхідно вирізати з батареї і зробили кілька тренувальних розрядами і зарядів.

Переполюсовка може виникнути також у разі помилкового вмикання батареї на протилежні полюси (плюс на мінус, мінус на плюс) зарядних двигун-генераторів або випрямних агрегатів старої конструкції, які не мають захисту від неправильного включення. Необхідно уважно стежити за правильністю включення батареї на зарядку. Своєчасно помічена помилка може бути виправлена. Переключивши батарею на правильний режим зарядки, усувають переполюсовку електродів.

Якщо ж переполюсовка викликана тривалим неправильним включенням, необхідно провести 2-3 циклу «заряд-розряд-заряд». В особливо несприятливих випадках переполюсованная батарея не відновлює ємності і повністю виходить з ладу.

8. Знижений опір ізоляції батареї викликає саморазряд.

Воно найчастіше виникає через забруднення поверхні акумуляторів, попадання електроліту на кришки і зовнішні стінки судин і на стелажі. При виявленні течі електроліту з тріщин в баку, його треба замінити.

Тріщини в укупорочной мастиці усуваються розплавленням її слабким полум'ям газового пальника або паяльної лампи.

Попередження: роботу необхідно проводити поза акумуляторним приміщенням. Батарею потрібно розрядити, залишити на 1-2 години в спокої з відкритими пробками, потім продути повітрям, щоб видалити залишки газів і не допустити вибуху гримучої суміші. Розплавлення потрібно вести обережно, щоб не займається кромки баків і кришок.

9. Тріщини в моноблоках і ебонітових судинах.

Пошкодження моноблоків і судин викликає текти електроліту, забруднення акумуляторного приміщення і створює умови для саморазряда батареї. Крім того, випаровується сірчана кислота шкідлива для обслуговуючого персоналу. Особливо небезпечні для акумуляторів тріщини в междуелементних перегородках моноблоків. Контакт електролітів сусідніх елементів створює шляхи для посиленого саморазряда. При великих тріщинах ток саморозряду досягає величини короткого замикання, напруга батареї знижується на 4 В, і електроди сульфатується або повністю руйнуються.

Пошкоджені моноблоки стартерних батарей, як правило, ремонтувати недоцільно, особливо при наявності тріщин в межелементних перегородках. Якщо замінити моноблок новим неможливо, ремонт може бути ефективним в разі, коли акумулятор буде використовуватися в стаціонарних умовах (не береться ударам і трясці).

Підлягає ремонту моноблок ретельно промивають проточною водою і просушують при кімнатній температурі протягом 3-4 годин. Допускається сушка в шафах при температурі не вище 60 ° С.

Для закладення наскрізних тріщин останні засверливают по кінцях свердлом діаметром 3-4 мм. Тріщини обробляють напилком або стамескою на глибину 3-4 мм. У моноблоках з кислотостойкими вставками свердління і оброблення тріщин проводиться тільки на глибину асфальтопековой маси і тільки з зовнішньої сторони. Ебонітові блоки обробляють з обох сторін. Разделанную тріщину зачищають наждачним папером до створення шорсткою поверхні шириною по 10-15 мм по обидва боки тріщини. Потім зачищені місця обезжирюються серветкою, змоченою в ацетоні, і просушують протягом 5-6 хвилин.

Відремонтований моноблок слід випробувати на герметичність за допомогою спеціального приладу.

При перевірці моноблоків на пробій необхідно дотримуватися особливої ​​обережності і ні в якому разі не тримати обидва електроди в руках, так як це може призвести до ураження електричним струмом.

Перепайка і правка пластин

При сильному викривленні пластин (особливо позитивних) в результаті неправильної експлуатації, забруднення електроліту або коротких замикань необхідно перебрати акумулятори та виправити пластини. Робити це слід, розрядивши акумулятори. Негативні пластини потрібно негайно занурити в дистильовану воду, щоб видалити з них кислоту, і, тільки змінивши воду два-три рази, можна тримати їх на повітрі. Заряджені негативні пластини на повітрі сильно нагріваються і приходять в непридатність.

Виймаючи позитивні пластини, потрібно стежити, щоб вони не торкалися негативних. Для вирівнювання вирізані позитивні пластини закладають між двома гладкими дошками, а потім поступово і обережно навантажують вантажем. Ударяти молотком і різко натискати на пластини ні в якому разі не можна, так як внаслідок крихкості вони можуть поламатися.

Пайка пластин в приміщенні акумуляторної батареї під час зарядки категорично забороняється! Паяти їх можна не раніше, ніж через дві години після закінчення заряду і при безперервній роботі вентиляції.

Паяти з'єднання стаціонарних батарей слід за допомогою водневого полум'я або електричним вугільним нагрівачем. Цю роботу може виконувати тільки спеціально навчений персонал.

Пайка невеликих акумуляторів (стартерних, накальних і т. П.) Може проводитися звичайним паяльником, але без застосування олов'яних припоїв і кислоти, які забруднюють акумулятор і призводять до його саморазряду і псування.

Очищеним від олова паяльником розплавляється паличка або смужка чистого свинцю, який, потрапляючи в шов, зварює між собою свинцеві деталі акумулятора. Необхідно ретельно стежити, щоб розплавлений свинець не створював ниток, які, потрапивши в елемент, можуть викликати замикання. Проварити потрібно все перетин висновків і перемичок, щоб не знижувалася їх провідність.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов