Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Несправності системи кондиціонування салону: виявлення та можливості усунення

  1. Основні несправності автомобільного кондиціонера
  2. Нерівномірне робота кондиціонера
  3. Недостатня холодопродуктивність системи кондиціонування
  4. Сторонній шум
  5. Поява запаху з системи
  6. Несправності компресора і муфти
  7. Несправності компонентів кондиціонера
  8. несправності конденсатора
  9. несправності випарника
  10. Несправності фільтра-осушувача
  11. Несправності терморегулюючого вентиля
  12. несправності датчиків
  13. Несправності електричної та електронної частини системи кондиціонування
  14. Рекомендації щодо догляду та догляду за системою кондиціонування

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобільний кондиціонер, як і будь-який інший механізм і складна система, не застрахований від несправностей і поломок, які негативно позначаються на комфорті поїздок. Про основні несправності кондиціонера і його компонентів, їх причини та усунення, а також про діагностику і обслуговуванні системи кондиціонування салону читайте в даній статті.

Основні несправності автомобільного кондиціонера

Автомобільний кондиціонер, як і будь-який скільки-небудь складний механізм, схильний до поломок і несправностей, які виникають через зношування або поломок окремих його компонентів. І будь-яка несправність системи кондиціонування доставляє багато неприємностей, адже в цьому випадку втрачається той комфорт, до якого так звикли!

Існує кілька основних несправностей кондиціонера, з якими найчастіше доводиться стикатися автовласникам:

• Нерівномірне робота (кондиціонер працює з перебоями);
• Низька холодопродуктивність (кондиціонер погано охолоджує повітря в салоні);
• Сторонній шум (під час роботи кондиціонера чуються різні шуми і звуки, яких раніше не було);
• Поява неприємного запаху при роботі системи.

Відразу потрібно зазначити, що це найбільш часті зовнішні прояви при роботі кондиціонера, проте вони можуть мати різні причини. Тому спочатку ми розглянемо основні несправності системи кондиціонування в цілому, опишемо можливі причини цих несправностей і шляхи їх виправлення. А потім подивимося на поломки і порушення роботи окремих компонентів системи кондиціонування.


Нерівномірне робота кондиціонера

Найчастіше кондиціонер працює з перебоями: з повітропроводів в салон надходить то холодний, то тепле повітря. Є кілька основних причин такої роботи кліматичної установки:

• обмерзання терморегулюючого вентиля (дроселя) внаслідок присутності в системі неприпустимих концентрацій повітря і вологи;
• Поломка реле електромагнітної муфти компресора або несправність самої муфти;
• Поломка датчика або реле низького тиску;
• Поломка контрольного перемикача автомобільного кондиціонера;
• Проблеми з датчиками температури кондиціонера;
• Несправності (в тому числі і програмні збої) електронного блоку управління.

Повітря в системі кондиціонування - одна з найбільш часто зустрічаються проблем. Допустима концентрація повітря в більшості кондиціонерів складає 2%, якщо кількість повітря збільшується, то зростає і концентрація вологи в холодоагенті, що тягне обмерзання дроселя (а також і зниження холодопродуктивності). Виявити наявність повітря і вологи в холодоагенті «на око» досить важко, для цього використовується спеціальне діагностичне обладнання.

Як повітря і вода можуть потрапити в систему? Є дві основні причини завоздушіванія кондиціонера:

• Втрата герметичності системи, в результаті чого одночасно з витоком холодоагенту відбувається проникнення повітря;
• Перезаправка кондиціонера без попереднього вакуумування (тобто - без відкачування повітря перед заправкою нового холодоагенту).

Таким чином, заправка кондиціонера без дотримання елементарних правил практично завжди призводить до завоздушіванію системи, той же результат спостерігається і при витоку холодоагенту.

Несправності, що виникають з вини електронного блоку управління і реле, можуть діагностуватися тільки в сервісних центрах. Але працездатність реле включення муфти можна перевірити і самостійно: для цього необхідно перевірити цілісність проводів, а потім подати харчування на муфту компресора в обхід реле - якщо компресор в цьому випадку запрацює, то реле несправне, якщо немає, то несправність потрібно шукати в іншому місці. Таку ж перевірку можна проводити і щодо контрольного перемикача кондиціонера.


Недостатня холодопродуктивність системи кондиціонування

Низька холодопродуктивність кондиціонера може виникати з багатьох причин, в тому числі і по описаним вище, але частіше за все кондиціонер «ані холодний» через падіння рівня хладагента в системі. Також можливими причинами несправності можуть бути наявність вологи в системі, засмічення системи, перебої в роботі компресора та інші.

Діагностику системи для виявлення причин низької холодопроизводительности можна провести самостійно за допомогою спеціального пристосування (посилання на Пристрій для заправки кондиціонерів), що містить. Для діагностики пристосування підключається до відповідних штуцерів системи кондиціонування, і за показаннями манометрів визначається можлива несправність. Найбільш поширені несправності зібрані в таблиці:

Тиск в контурі низького тиску Тиску в контурі високого тиску Температура повітря, що надходить з воздуховода Несправність системи Низьке Низьке Теплий Недостатня кількість холодоагенту Висока Висока Теплий Занадто багато холодоагенту Висока Висока Охолоджений (але не холодний) Занадто багато холодоагенту, завоздушіваніе системи В межах норми У межах норми теплий Наявність води в холодоагенті Низьке Низьке теплий Дроссель не відкривається (заклинений) Низьке Низьке теплий Засмічення дросельної трубки ТРВ Низьке Низьке Ті лий Засмічення контуру високого тиску Висока Низька Теплий Поломка компресора

Про відміну тиску від нормального необхідно судити по таблиці тисків, яка обов'язково наводиться в інструкції по експлуатації кондиціонера.

Необхідно відзначити, що тиск в системі, особливо в контурі низького тиску, в чималому ступені залежить від температури зовнішнього повітря. Наприклад, при температурі повітря 25 ° C тиск повинен бути не нижче 56 psi (трохи нижче однієї атмосфери), а при температурі 32 ° C - не нижче 70 psi (приблизно одна атмосфера). У разі якщо фактичний тиск нижче зазначеного в інструкції для даної температури, то система потребує дозаправки холодоагентом.


Сторонній шум

Шум, що доноситься з кондиціонера, не завжди говорить про несправності системи. Особливу увагу необхідно приділити шуму, який видає компресор - це, звичайно, говорить про критичну несправності компресора і його швидкий вихід з ладу. Також шум може свідчити про забруднення і завоздушіванію системи, або надмірному тиску.

Шум може мати і іншу природу. Наприклад, досить часто сторонні звуки видають шланги і металеві магістралі системи, а також інші компоненти кондиціонера з ослабити кріплення. Брязкіт, скрип і інші шуми в цьому випадку можуть виникати і посилюватися при певних оборотах двигуна (внаслідок явища резонансу).


Поява запаху з системи

Неприємний запах, що доносився з кондиціонера, майже завжди має біологічну природу (за винятком запаху горілого, який може свідчити про коротке замикання або оплавленні пластикових елементів). Запах, звичайно, означає про появу цвілі або рясного розмноження бактерій на поверхні випарника. Ця проблема може виникнути досить часто, так як вологий випарник, розташований в темному місці - це ідеальні умови для зростання цвілі і багатьох культур бактерій.

У цій ситуації позбавлятися потрібно не від неприємного запаху, а від його причини, так як вона може становити небезпеку для здоров'я водія та пасажирів автомобіля. Небезпека полягає якраз в цвілі і бактеріальних культурах - на випарнику можуть жити хвороботворні бактерії, які викликають різні хвороби, в тому числі і сумнозвісну «хвороба легіонерів» - легіонельоз.

Вирішується проблема з допомогою спеціальних засобів для чищення, які розпорошуються в повітроводах і безпосередньо на випарник. Також має сенс обробляти піддон під випарником і дренажні трубки, що відводять конденсат. Відкладати чистку пахне кондиціонера не варто, так як на кону стоїть не стільки комфорт в автомобілі, скільки ваше здоров'я.


Несправності компресора і муфти

Компресор - одна з основних частин кондиціонера, і навіть сама незначна його поломка призводить або до некоректної роботи кліматичної установки, або до повного її виходу з ладу. Про поломки компресора можуть свідчити такі ознаки:

• Знижена холодопродуктивність;
• Сторонні шуми при роботі компресора;
• Скрип ременя приводу компресора під час запуску кондиціонера;
• Наявність патьоків масла на компресорі;
• Відмова компресора запускатися при включенні кондиціонера.

Шум, скрип і інші сторонні звуки, що виникають під час роботи компресора, свідчать про його швидке зношення. Наявність патьоків масла означає, що ущільнення і сальники на компресорі втратили герметичність і їх необхідно замінити. В обох цих випадках необхідно звернутися в сервіс, так як самостійно зробити ремонт компресора або його повну заміну досить складно.

Однак тут потрібно звернути увагу, що шум може свідчити не тільки про несправності компресора, а й про проблеми його приводу. Так, якщо шум доноситься навіть при відключенні кондиціонера (але при заведеному двигуні), то це, швидше за все, шумить підшипник шківа - він обертається постійно, тому схильний до швидкого зносу. Якщо ж шум виникає тільки при включенні кондиціонера, то варто звернути увагу саме на компресор.

Якщо компресор зовсім не запускається, то варто звернути увагу на муфту, реле компресора і на відповідний запобіжник. Найпростіше визначити перегоріли запобіжник, так як його можна просто замінити новим. Але якщо це не призвело до очікуваного результату, то необхідно перевірити електромагнітну муфту - це найкраще також довірити фахівцеві.

Відрізнити несправність муфти від несправності компресора нескладно: якщо при включеному кондиціонері компресор не працює, але нагрівається, а приводний ремінь скрипить, то компресор можна сміливо викидати.

Які можуть бути причини виходу з ладу компресора? Зазвичай це відбувається внаслідок зниження рівня холодоагенту, адже в цьому випадку знижується і кількість масла, що надходить в компресор, він піддається посиленому зносу і в якийсь момент може заклинити. До такого ж результату приводять засмічення або повна закупорка системи. Прискорене зношування деталей компресора спостерігається і при використанні іншого, ніж зазначено в інструкції, холодоагенту і масла.

Компресор кондиціонера необхідно берегти, так як ремонт і заміна цієї деталі обходиться досить дорого. Тому краще зайвий раз приділити час і витратити трохи грошей на грамотне обслуговування і профілактику кондиціонера, ніж залишитися без кондиціонера і з проломом в сімейному бюджеті.


Несправності компонентів кондиціонера

Автомобільний кондиціонер, як і будь-який інший механізм і складна система, не застрахований від несправностей і поломок, які негативно позначаються на комфорті поїздок

Розташування елементів системи опалення та кондиціонування:

1 - канали видалення повітря з салону автомобіля;
2 - компресор кондиціонера;
3 - магнітна муфта компресора кондиціонера N25;
4 - конденсатор;
5 - датчик температури повітря G17;
6 - датчик тиску в системі кондиціонування F129;
7 - резервуар;
8 - клапан зливу конденсату;
9 - обмежувач тиску;
10 - патрубок для вимірювання, слива і заповнення холодоагенту системи кондиціонування;
11 - патрубок для вимірювання і зливу хладагента системи кондиціонування;
12 - фільтр пилку;
13 - повітряна відкидна стулка;
14 - відкидна стулка рециркуляції повітря;
15 - люк з сонячними осередками;
16 - датчик якості повітря G238;
17 - блок управління вентилятором радіатора J293;
18 - датчик тиску G65;
19 - компресор кондиціонера;
20 - регулюючий клапан N280

Коротко розглянемо основні проблеми і несправності окремих компонентів системи кондиціонування.


несправності конденсатора

Про проблеми з конденсатором можуть свідчити такі ознаки:

• Погіршення роботи кондиціонера, особливо при зупинці автомобіля;
• Підтечи масла на конденсаторі;
• Забруднення конденсатора.

Найбільш часта проблема, з якою стикаються абсолютно всі конденсатори - їх забруднення і корозія. Причиною тому є особливість розташування конденсатора - цей елемент встановлюється, зазвичай, перед радіатором охолодження двигуна, тому в нього потрапляє бруд, пил, комахи, хімічні реагенти з дороги і т.д. Все це веде до забивання прорізів між трубками радіатора, що серйозно знижує ефективність його роботи (так як зайве тепло відводиться з меншої площі).

Інша серйозна, і не менш часта проблема - корозія. Трубки конденсатора під впливом зовнішніх факторів (особливо води і хімічних реагентів) піддаються корозії, що призводить до втрати герметичності - звідси патьоки масла, зниження рівня холодоагенту в системі та інші супутні проблеми.

Виявити несправність конденсатора значно легше, ніж їх усунути, для ремонту цього компонента необхідно звернутися в сервісний центр.


несправності випарника

Випарник необхідно перевірити в наступних випадках:

• Запах в салоні (про цю проблему і її рішенні сказано вище);
• Погіршення роботи кондиціонера;
• Поява води в салоні без видимих ​​причин.

Несправності випарника виникають, головним чином, через особливості його розташування в автомобілі - він знаходиться безпосередньо в салоні, хоча і захований під передньою панеллю. Якщо в салоні з'явилася вода, це може говорити про засмічення дренажної трубки - конденсат з випарника збирається в піддоні, але не випливає через дренажну трубку, а потрапляє безпосередньо в салон.

Погіршення роботи кондиціонера може відбуватися через засмічення випарника, а також внаслідок корозії. Звичайно, засмічення і корозія трубок випарника відбувається значно повільніше, ніж в конденсаторі, але наслідки і шляхи вирішення проблеми тут такі ж - необхідно звернутися в сервісний центр.


Несправності фільтра-осушувача

Про проблеми з фільтром-осушувачем (який часто поєднаний з ресивером) можуть говорити такі «симптоми»:

• Перебої в роботі кондиціонера;
• Погіршення роботи кондиціонера;
• Часті відключення компресора;
• Поява на фільтрі-осушувачі та виходять з нього трубопроводів льоду.

Найчастіше це пов'язано з банальним засміченням фільтра-осушувача, або з виробленням ресурсу вологопоглинаючий елемента. Рішення проблеми одне - заміна всього блоку фільтра-осушувача. Однак тут є одна особливість: після заміни даного компонента необхідно провести вакуумування системи і заміну холодоагенту, так що краще всього довірити цю роботу фахівцям.


Несправності терморегулюючого вентиля

Терморегулюючий вентиль - одна з деталей системи кондиціонування, яка при несправності зазвичай піддається заміні. Про те, що пора замінити ТРВ, свідчать такі ознаки:

• Нерівномірне робота кондиціонера, в салон надходить то холодний, то тепле повітря;
• Поява на випарнику льоду;
• Часті включення і відключення компресора.

Вихід з ладу вентиля провокують присутні в системі забруднення або підвищеної концентрації вологи, а також завоздушіваніе системи. Нерідко проблеми виникають через порушення в регулюванні вентиля і просто-напросто при його пошкодженні. Заміна ТРВ, як і інших деталей, повинна проводитися в сервісному центрі з подальшим обслуговуванням і заправкою кондиціонера.


несправності датчиків

У будь-якій системі кондиціонування присутні датчики тиску, які відключають компресор при занадто низькому і при високому тиску повітря в системі. Про вихід цих датчиків з ладу може говорити нерівномірна робота кондиціонера, проте найчастіше визначити несправність можна тільки в сервісному центрі.


Несправності електричної та електронної частини системи кондиціонування

Про те, що в кондиціонері є проблеми з електричною та електронною частиною, можуть говорити все описані вище несправності, тому виявити їх іноді буває дуже непросто - краще цю роботу довірити фахівцям.

Зазвичай доводиться стикатися з такими проблемами: корозія контактів, вихід з ладу перемикачів і реле, фізичне пошкодження проводів, забруднення контактів, несправність у блоці управління. Проблеми з електропроводкою, реле і перемикачами можна спробувати визначити і самостійно (хоча на це може знадобитися чимало часу і терпіння), але все, що пов'язано з електронікою, краще залишити для фахівців сервісного центру.


Рекомендації щодо догляду та догляду за системою кондиціонування

Кондиціонер - річ все ще досить дорога, і вихід його з ладу часто тягне за собою серйозні витрати. Уникнути виникнення більшості проблем з кондиціонером не так вже й складно, достатньо дотримуватися кількох рекомендацій.

По-перше, необхідно регулярно проводити технічне обслуговування кондиціонера. Зазвичай міжсервісний інтервал становить 1 рік, причому роботи краще проводити навесні, з початком сезону активної експлуатації кондиціонера.

По-друге, необхідно періодично включати кондиціонер незалежно від пори року і погоди - досить включати його на 10-15 хвилин раз на місяць. Це забезпечує постійну циркуляцію масла в системі, зниження ймовірності виникнення корозії і засмічення внаслідок застою. Таке періодичне включення допоможе зберегти еластичність ущільнень, сальників і манжет, а також знизить ризик появи витоків холодоагенту.

По-третє, потрібно регулярно мити і очищати конденсатор від накопичилася бруду, а також оглядати компоненти кондиціонера на предмет появи масляних патьоків, помітних на око пошкоджень і т.д.

Нарешті, при виявленні будь-яких несправностей або перебоїв в роботі кондиціонера необхідно звернутися в сервісний центр. Якщо цього не зробити відразу, то незабаром вирішення проблеми стане складніше і дорожче.

Серйозний вплив на систему кондиціонування надає її обслуговування після ремонту, особливо після заміни компресора, шлангів та інших зношених деталей. Справа в тому, що під час роботи кондиціонера в систему потрапляє різноманітний сміття: металева стружка від стершихся деталей компресора, шматочки з внутрішніх поверхонь трубок, забруднення з холодоагенту, старе масло, пил і багато іншого. Будь-які забруднення системи чреваті новими проблемами (аж до виходу з ладу компресора), тому будь-яке втручання в кондиціонер вимагає промивання системи.

Промивання проводиться тільки із застосуванням спеціальних (а головне - рекомендованих виробником кондиціонера) миючих засобів. Процес промивки здійснюється відповідно до інструкції до даного конкретного засобу. Нерідко деякі компоненти простіше і дешевше повністю замінити, ніж мити, до них відносяться терморегулюючий вентиль, фільтр (або повністю ресивер-осушувач з вбудованим фільтром), а іноді і конденсатор.

Грамотний догляд за кондиціонером забезпечить його довгу і надійну роботу, а вам - комфорт під час поїздок в автомобілі.


Ще в цьому розділі

Як повітря і вода можуть потрапити в систему?
Які можуть бути причини виходу з ладу компресора?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов