Наша сеть партнеров Banwar
яка бере участь у пошуках зниклого малайзійського лайнера Boeing 777-200 (рейс MH370) судно Seabed Constructor, що належить американській приватної дослідницької компанії Ocean Infinity , Протягом більш ніж трьох днів не передавало дані про свою геолокації. Автоматична ідентифікаційна система (АІС) судна оновилася лише 4 лютого. Офіційних коментарів з приводу цієї ситуації поки не надходило, проте, за припущенням ряду експертів, екіпаж Seabed Constructor міг присвятити ці три дні полювання за скарбами.
Як зазначає телеканал Fox News , За прогресом дослідного судна пильно спостерігають численні експерти і любителі по всьому світу, у даній пошукової операції навіть є власна гілка на Reddit . Пропажа судна з радарів на такий тривалий термін викликала бурхливу реакцію спільноти. Користувачі почали задаватися питанням, чи навмисно була відключена АІС або ж сталася якась поломка.
Одна з найпопулярніших версій - екіпаж Seabed Constructor міг задіяти "запасний план", який, можливо, був заготовлений на випадок, якщо пошуки зниклого Boeing не увінчаються успіхом. Справа в тому, що контракт, укладений між компанією Ocean Infinity і владою Малайзії, передбачає виплату грошової винагороди (70 мільйонів австралійських доларів) тільки за фактом виявлення MH370.
Таким чином, щоб не повертатися додому з порожніми руками, дослідники могли "провідати" виявлені в 2015 році останки пятімачтовой перуанської шхуни SV Inca, яка зникла в 1911 році.
19 грудня 2015 року судно Havila Harmony, зайняте в пошуку малайзійського літака, за допомогою сонара виявило глибоко на дні в Південній частині Індійського океану великий об'єкт, що нагадує остов корабля. Він лежить в 2600 кілометрах на північний захід від Фрімантла, Західна Австралія. На початку 2016 року за допомогою керованого підводного апарату був зроблений більш чіткий знімок, після аналізу якого фахівці військово-морської історії визначили: це військове або торгове судно, побудоване в XIX столітті. Сьогодні експерти впевнені, що мова йде саме про SV Inca.
До теперішнього моменту АІС Seabed Constructor функціонує нормально, судно прямує в австралійське місто Перт. Очікується, що воно прибуде туди 8 лютого.
Нагадаємо, в жовтні минулого року уряд Малайзії вибрало фірму Ocean Infinity для продовження пошуку лайнера. Договір був укладений за принципом "без результату немає оплати". Крім американської компанії заявки на пошуки подавали ще дві приватні фірми - голландська Fugro і компанія з Малайзії, назва якої не уточнювалося. Перш ніж зробити вибір, влада Малайзії провели переговори з урядами Австралії та Китаю.
Літак Boeing 777-200 авіакомпанії Malaysia Airlines виконував рейс MH370 по маршруту Куала-Лумпур - Пекін в ніч з 7 на 8 березня 2014 року. Приблизно через дві години після вильоту зв'язок з лайнером урвався. Пошуки повітряного судна почалися 8 березня 2014 року і тривали до 28 квітня 2014 року. Рятувальники обстежили велику зону площею 120 тисяч квадратних кілометрів, але ніяких слідів зниклого повітряного судна не знайшли.
На борту лайнера знаходилися 239 чоловік: 227 пасажирів і 12 членів екіпажу. У січні 2015 року влада Малайзії визнали, що літак зазнав катастрофи, а всі, хто знаходився на борту, загинули.