Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

NEWSru.com :: МАК оголосив причини катастрофи Boeing 737-500 в Пермі: командир втратив орієнтацію

Розслідування катастрофи Boeing 737-500, що розбився в Пермі 14 вересня 2008 року, закінчено
Як встановила комісія МАК, "перше зіткнення борту сталося з групою дерев на схилі залізничного полотна", потім літак зачепив верхню штангу кріплення проводів, розташовану на залізобетонному стовпі, проборозділ лівим крилом землю і раз
Різкі, несумірні руху штурвалом то в одну то в іншу сторону при повній відсутності контролю і управління говорять про те, що КВС втратив просторове положення через неправильного трактування крену на авіагоризонт

Наша сеть партнеров Banwar

Розслідування катастрофи Boeing-737-500, що розбився в Пермі 14 вересня 2008 року, закінчено. Міждержавний авіакомітет (МАК) опублікував підсумки виконаної роботи. Висновки комісії підтверджують зроблені раніше заяви про те, що катастрофа сталася через втрату командиром повітряного судна орієнтації в просторі. Системною причиною катастрофи МАК назвав недостатній рівень організації льотної і технічної експлуатації літаків Boeing-737 в авіакомпанії, пише "Комерсант" .

Нагадаємо, Boeing-737-500 авіакомпанії "Аерофлот-Норд", що виконував рейс Москва-Перм, зазнав аварії о 03:44 за московським часом при заході на посадку. У катастрофі загинули всі 88 осіб, що знаходилися на його борту, в тому числі 6 членів екіпажу. "Чорні ящики" були виявлені і в той же день доставлені в МАК, де фахівці приступили до їх розшифровці.

- Пілоти "розгойдали" величезний лайнер, як гнилий зуб
- Перед зльотом пасажирка відправила SMS-повідомлення: пілот п'яний
- Фахівці відзначили недостатній рівень підготовки пілотів
- Комісія відзначила низьку якість технічного обслуговування літаків Boeing-737 в авіакомпанії
- Витяги зі звіту МАК: фактори, що призвели до катастрофи

На 168 сторінках документа, багатого схемами і фотографіями, експерти крок за кроком розбираються в причинах трагедії. Остаточні висновки комісії підтверджують раніше зроблені заяви про те, що катастрофа сталася через втрату екіпажем просторової орієнтації, насамперед командиром повітряного судна Родіоном Медведєвим.

За даними МАК, Медведєв різкими невідповідними рухами штурвала по крену ввів літак в інтенсивне ліве крен, в результаті чого повітряне судно перевернулося через ліве полукрило і впало в яр на Транссибірську магістраль. Як встановила комісія МАК, "перше зіткнення борту сталося з групою дерев на схилі залізничного полотна". Потім літак зачепив верхню штангу кріплення проводів, розташовану на залізобетонному стовпі, проборозділ лівим крилом землю і розвалився на частини.

Пілоти "розгойдали" величезний лайнер, як гнилий зуб

Як відзначають експерти, процес польоту йшов більш-менш штатно. А ось при посадці почалася справжня еквілібристика. Пілоти "розгойдали" величезний лайнер, як гнилий зуб, пише видання. Один тягнув штурвал вліво, інший - вправо.

"Після спрацьовування попереджає сигналізації і окрику другого пілота:" А! Ти куди? Ти що робиш? ", Екіпаж, ймовірно спільними зусиллями, повернув літак в горизонтальний політ. Однак, при цьому літак знову був переведений в набір висоти, який ніким з пілотів помічений не був. У результаті знову сталася втрата швидкості ..."

При цьому обидва пілоти, схоже, не цілком розуміли, що відбувається і як взагалі керувати літаком.

"В 23:08:55 другий пілот попросив командира взяти управління (" ... візьми, а! Візьми, візьми ..!), Очевидно розуміючи, що він сам не справляється з управлінням літаком. Однак і КВС (командир повітряного судна) до цього моменту також не був готовий взяти управління: "Так що" візьми ", ... (нецензурні вислови), я ж теж не можу!"

Проте через секунду різким рухом штурвала вліво КВС збільшив крен з 30 градусів до 76. КВС не тільки неправильно визначив напрямок виведення з крену, а й зробив незвичайне для нормального пілотування різке відхилення штурвала. Це свідчить про наступив нервовий зрив і втрати холоднокровності. Другий пілот негайно зреагував на помилкові дії командира: "Навпаки, в іншу сторону!" і, швидше за все, в черговий раз допоміг КВС вивести літак з глибокого крену. Це свідчить про те, що другий пілот правильно, по крайней мере, визначав становище літака по крену.

З моменту часу 23:09:03 і до кінця польоту літаком керував КВС. Різкі, несумірні руху штурвалом то в одну, то в іншу сторону при повній відсутності контролю і управління говорять про те, що КВС втратив просторове положення через неправильного трактування крену на авіагоризонт. Другий пілот, бачачи такі дії командира, намагався зупинити його: "(нецензурні вислови), ... що ми робимо щось?! ...". Однак КВС вже був не в змозі адекватно оцінювати ситуацію. В 23:09:14 він робить критичну помилку - різко відхиляє штурвал вліво, практично до упору. "

Перед зльотом пасажирка відправила SMS-повідомлення: пілот п'яний

Комісія вважає, що втрата орієнтування екіпажем сталася через цілого ряду факторів. Зокрема, в звіті звертається увага на зміст етилового спирту в останках Родіона Медведєва, сліди якого були виявлені експертами "Пермського обласного бюро судмедекспертизи". Протягом принаймні останніх 30 хвилин польоту рівень психоемоційного напруження КВС на 40-70% перевищував нормальний робочий рівень. Найбільш ймовірними причинами стало наявність алкоголю в його організмі і / або накопичена втома, а, швидше за все, комбінація цих чинників.

"Тривалість передпольотного відпочинку екіпажу відповідала встановленим вимогам. Однак за останні три дні КВС виконував сьомий політ, з яких три, включаючи аварійний, проходили в нічний час. У період часу 11-12 вересня КВС виконав чотири польоти зі значними порушеннями встановленої тривалості робочого часу і часу відпочинку. Таким чином, накопичена втома могла мати негативний вплив на психо-емоційний стан і дії КВС, внаслідок чого він не міг адекватно реагувати на ситуац ю.

Пасажири відчули недобре з самого початку, ще перед злетом: "Комісією було отримано текст SMS-повідомлення, відправленого з борта літака однієї з пасажирок свого знайомого в Великобританії. Повідомлення було відправлено перед запуском двигуна, приблизно о 20:59. В повідомленні говориться, що відправник дуже сильно наляканий, так як при предполетном зверненні до пасажирів голос командира повітряного судна звучав як голос "абсолютно п'яної людини". З даного повідомлення випливає, що серед пасажирів виникло сильне занепокоєння, але бо тпроводнікі сказали, що все нормально ", відзначає "Комсомольська правда" .

Фахівці відзначили недостатній рівень підготовки пілотів

У своїй доповіді фахівці МАК також відзначили недостатній рівень підготовки пілотів. Обидва пілоти не мали досвіду роботи в складі двухчленной екіпажу на повітряних судах, оснащених сучасним електронним обладнанням. Також обидва пілоти не мали навичок польоту на повітряних судах з рознесеними двигунами, коли різниця в тязі створює значний розвертає. Спеціальну підготовку за програмою виведення літака з складних просторових положень ніхто з пілотів не проходив.

У звіті говориться, що перепідготовку для польотів на Boeing-737-500 Медведєв пройшов в 2006 році, в центрі FTI Денвері (США), який на той момент не був схвалений авіаційною владою Росії, а другий пілот перенавчався в Центрі льотної підготовки Санкт-Петербурзького училища цивільної авіації. Перевірка цього училища показала, що рівень перепідготовки пілотів не відповідає сертифікаційним вимогам.

Крім того, після перенавчання, перед проходженням програми введення в лад, КВС протягом 4-х місяців продовжував польоти на колишньому типі Ту-134, який має принципові відмінності від Boeing-737 в частині типу приладового обладнання, а також за складом екіпажу і технології його роботи. При перерві після перенавчання понад 90 днів обов'язкова тренування на тренажері не проводилася.

В ході розслідування також з'ясувалося, що другий пілот не знав на належному рівні англійської мови. Комісія встановила, що загиблі пілоти пройшли курс навчання технічного англійської мови в несертифікованих навчальному закладі, викладачі якого не мають лінгвістичного, авіаційного або педагогічної освіти. А рівень володіння мовою другого пілота не дозволяв йому знайомитися з усією документацією повітряного судна. Тобто він не міг прочитати керівництва з льотної експлуатації літака, на якому літав. Цей документ - щось на зразок докладної інструкції для користувача і переводити його заборонено, щоб виключити можливість помилки перекладача.

Комісія відзначила низьку якість технічного обслуговування літаків Boeing-737 в авіакомпанії

Комісією МАК відзначається і низька якість технічного обслуговування літаків Boeing-737 в авіакомпанії "Аерофлот-Норд". Згідно зі звітом, в свій останній рейс повітряне судно пішло з двома відкладеними несправностями - у літака не працювала бортова система попередження зіткнень (TCAS), а також автомат тяги. Однак розслідування показало, що насправді автомат тяги був виправлений, а його неодноразове відключення в попередніх польотах відбувалося через різної регулювання двигунів.

В результаті між важелями управління двигунами утворилася "вилка". Наявність цієї несправності сприяло збільшенню робочого навантаження на другого пілота, який при цьому не мав навичок з пілотування літака з рознесеними двигунами, особливо при польоті з несиметричною тягою. Комісією встановлено, що даний дефект став проявлятися ще 6 серпня 2008 року, проте ніяких заходів щодо його усунення не було прийнято.

Тривале неусунення дефекту свідчить про незадовільну якість технічного обслуговування літаків типу Boeing-737 в авіакомпанії і слабкому рівні підготовки персоналу, який здійснював це обслуговування. Комісія встановила, що у всіх семи польотах, включаючи аварійний, чотири різних екіпажу використовували автомат тяги в польоті. Використання в польоті систем літака, офіційно внесених до списку відкладених несправностей, свідчить про низьку культуру в області безпеки польотів у льотного складу авіакомпанії.

Витяги зі звіту МАК: фактори, що призвели до катастрофи

У висновку наводиться набір факторів, які призвели до трагедії. "Протягом всього польоту, за рідкісним винятком, екіпажем постійно допускалися суттєві відхилення від встановленої технології роботи, а саме:
- обов'язковий взаємоконтроль роботи пілотів не здійснювався;
- зміна режимів польоту, як правило, проводилося без інформування другого члена екіпажу;
- озвучування змін режимів польоту не проводилося;
- контрольні картки не зачитувалися;
- предпосадочная підготовка, в тому числі повторна, після зміни схеми заходу, не проводилася;
- встановлений розподіл обов'язків чітко не виконувалося;
- передача управління ВС від одного пілота іншому здійснювалася без необхідної в таких випадках чіткої команди, що на окремих етапах польоту призводило до того, що літаком практично ніхто не керував;
- порядок і послідовність дій, в тому числі при виконанні зльоту і заходу на посадку, чи не витримувалися. "

Експерти кажуть, що результати розслідування МАК навряд чи приведуть до серйозних наслідків для компанії "Аерофлот-Норд", пише "Комерсант". Аналітик агентства "Авіапорт" Олег Пантелєєв каже, що всі рекомендації МАК технічно переборні. "З їх змісту можна зробити висновок, що всі можуть бути усунені, а, значить, компанія збереже сертифікат і продовжить свою льотну діяльність", - вважає експерт.

Радник генерального директора зі зв'язків з громадськістю ЗАТ "Аерофлот-Норд" Ігор Гуревич відзначив, що питань до звіту комісії МАК в авіакомпанії немає. "Є висновки і рекомендації, які дані в ході розслідування, - каже він, - всі вони виконані, порушення усунуті".

Ти куди?
Ти що робиш?
О ми робимо щось?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов