Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

NEWSru.com :: Далекобійники здивувалися пропозицією Медведєва і Рогозіна: "У вантажівок немає такого поняття

У вантажівок немає такого поняття - "зимова гума", "шипована гума"
Для чистого асфальту або добре прибраній дороги з легким сніжним покриттям зимова гума не потрібна
За його словами, причина транспортного колапсу - в неефективній роботі дорожніх служб, які несвоєчасно стежать за станом дороги

Наша сеть партнеров Banwar

Пропозиція віце-прем'єра Дмитра Рогозіна, підтримане Медведєвим, зобов'язати далекобійників міняти літні шини на зимові здивувало їх. "У вантажівок немає такого поняття -" зимова гума "," шипована гума ", - цитує газета "Погляд" голови міжрегіонального профспілки далекобійників Валерія Войтко.

"Вантажі перевозять на магістральних тягачах. Це має на увазі, що машина призначена для пересування автошляхами. Для чистого асфальту або добре прибраній дороги з легким сніжним покриттям зимова гума не потрібна. Вона потрібна повнопривідному" Уралу ", який оре снігову цілину. А магістральному тягачу потрібна нормальна гума із залишковим малюнком протектора більш півтора міліметрів. Повинна бути нормальна кондиційна дорога з нормальною, не «лисою" гумою ", - сказав він.

"Немає такого поняття -" зимова гума "- для вантажівки, - додав він. - З усього спектра шин, які випускають, частки відсотка - саме гума для зими, для кар'єрів. Але це спеціальне найменування гуми для спеціальних машин. Магістральніку зимова гума не потрібна ", - пояснив Войтко.

- Ініціативу "перевзувати" вантажівки вже підтримали ЕР і ОНФ
- Нова пробка заткнула трасу під Твер'ю після наради у Медведєва

За його словами, причина транспортного колапсу - в неефективній роботі дорожніх служб, які несвоєчасно стежать за станом дороги. "Кілька десятків одиниць спецтехніки на 700-кілометровій трасі нікого не врятують. Будуть чекати, поки сніг сам розтане, що, власне, і відбувалося", - зазначив він.

Насправді ж "зимова гума" для вантажівок існує, але в світ випускають мало, а в Росії її і зовсім не буває. "Автовзгляд" пояснює це питання і іронізує: "Далекобійник, що йде за маршрутом Санкт-Петербург-Краснодар буде зобов'язаний прихопити з собою мінімум 18 коліс і швиденько перевзути машину з причепом по дорозі туди і ще разок по дорозі назад. І займатися шиномонтажом він буде в полі, на кордоні областей, адже на першому ж метрі суміжній території його підстерегти придорожні поліцейські, а заодно всі інші представники транспортного нагляду і контролю, всіма силами що забезпечують безпеку на дорогах Батьківщини ".

На нараді в понеділок прем'єр-міністр Дмитро Медведєв доручив своїм заступникам підготувати пропозиції щодо недопущення повторення ситуації, подібної величезної автомобільній пробці на трасі М10, що виникла через снігопад, передає "Інтерфакс" .

За його словами, "стихія є стихія, подібні події відбуваються у всіх країнах, особливо в північних, але питання в організованості дій щодо розблокування ситуації". "Ось це підлягає окремому аналізу", - сказав Медведєв.

Він додав, що напередодні обговорював ситуацію з деякими губернаторами, і доручив міністру транспорту на місці розібратися з ситуацією.

Віце-прем'єр Дмитро Рогозін крім ідеї про шиповану гуму запропонував залучати в разі надзвичайної ситуації інженерні війська. "Сьогодні я говорив з міністром з надзвичайних ситуацій Володимиром Пучковим. Тема, пов'язана з тим, щоб при такого роду надзвичайних ситуаціях залучати можливості інженерних підрозділів Збройних сил Російської Федерації, у них є такого роду техніка, і в Європі, в тій же самій, і в інших державах до цього вдаються, коли складаються такого роду ситуації ", - сказав він. "Давайте цю можливість теж опрацюємо", - відреагував Медведєв.

На нараді у прем'єра Дмитро Рогозін також відзначав роботу дорожніх служб. "Звичайно, неефективна робота дорожніх служб. На трасі на початку сильного снігопаду не було задіяно навіть половини наявної техніки", - сказав віце-прем'єр, говорячи про причини НС, передає РІА Новини" .

"Також потрібно звернути увагу на відсутність належної координації дій федеральних структур", - додав він.

Нагадаємо, в минулу п'ятницю на федеральній дорозі М-10 "Росія" в Тверській області утворився багатокілометровий затор через снігові замети. Для її ліквідації знадобилося три доби, ситуацією зайнявся особисто міністр транспорту Максим Соколов. У сніжному полоні опинилися майже 10 тис. Автомобілів.

Зі свого боку керівник Федерального дорожнього агентства (Росавтодор) Роман Старовойт повідомив в понеділок, що колапс на трасі М10 стався через ДТП і неузгодженості роботи служб між собою. "За три доби випала місячна норма опадів, дорожні служби працювали в посиленому режимі і справлялися, поки не сталося ДТП на 436 км", - заявив він, додавши, що подія призвела до надзвичайної ситуації, і рух по трасі відновилося в повному обсязі тільки вранці в понеділок.

Начальник управління експлуатації та збереження автодоріг Росавтодора Ігор Астахов визнав, в свою чергу, що "органи ГИБДД з великим запізненням прибули на місце ДТП". На його думку, недостатня робота ГИБДД зі ЗМІ погіршила ситуацію, яка сталася на дорозі. Крім того, Астахов зазначив, що співробітники ДАІ не організували шляхи об'їзду через трасу "Балтія". На думку Старовойта, основною причиною транспортного колапсу стала відсутність координації в діяльності служб. "Висновки робити зарано. За моєю нинішньою оцінкою, основна проблема в раскоординированности діяльності служб. Менше тижня тому проводили селектор - і буквально через 2 дня зіткнулися з проблемами. Необхідно перевірити ще раз готовність дорожніх служб. Ми героїчно долаємо труднощі і нікому про це не говоримо . Треба заздалегідь надавати інформацію населенню, пропонувати шляхи об'їзду і активно працювати зі ЗМІ та ДАІ ", - заявив глава Росавтодору.

Глава МНС Володимир Пучков зажадав від керівників на місцях надалі не допускати транспортних колапсів через негоду. "Прошу оцінити те, що у нас були проблеми з боку дорожніх служб, організації руху на магістралі. Зовсім не було системи інформування водіїв про перспективи і заходи, що вживаються з організації руху", - зазначив міністр в ході селекторної наради в Москві. "Всі керівники повинні працювати на трасі, а не в теплих кабінетах", - підкреслив він.

Ініціативу "перевзувати" вантажівки вже підтримали ЕР і ОНФ

"Єдина Росія" і ОНФ підтримують ініціативу, що зобов'язує водіїв міняти автопокришки в залежності від сезону, передає ІТАР-ТАСС з посиланням на першого заступника голови комітету Держдуми з конституційного законодавства і держбудівництва, главу апарату ОНФ В'ячеслава Лисакова.

"Якщо уряд внесе такий законопроект, фракція за нього обов'язково проголосує, якщо введе ці норми на рівні указу чи розпорядження - то підтримає морально", - пообіцяв він.

За словами Лисакова, ідея про обов'язкову заміну гуми не нова, "тут велосипед не винаходять". "У багатьох європейських країнах ця норма вже закріплена на рівні законодавства, тут нам залишається тільки перейняти досвід", - уклав він.

Тим часом в Росавтодор наполягають на введенні додаткових вимог до обладнання вантажівок в зимовий період. "Ми вважаємо за необхідне наявність ланцюгів проти ковзання, а також збільшення глибини протекторів шин", - сказав сьогодні журналістам начальник Управління експлуатації та збереження автомобільних доріг Росавтодора Ігор Астахов.

Він зазначив, що, зокрема, в набагато більш теплою Австрії для великовантажних фур існує норма про 5-міліметрової глибині протектора, тоді як в Росії потрібно тільки 2 мм. Також, на думку Астахова, водії вантажівок повинні мати з собою лопати і мішки з піском.

За його словами, відомство вже не раз зверталося через Мінтранс в ГИБДД з проханням внести відповідні поправки, однак отримувало відповідь про "недоцільність" такого кроку. "Сподіваюся, за підсумками аналізу ситуації (з утворенням багатокілометрових заторів на М-10) - в тому числі, і ролі водіїв (вантажних фур) в те, що трапилося - будуть сформовані підвищені вимоги не тільки до дорожніх служб і ГИБДД, але і до користувачів доріг" , - уклав представник Росавтодору.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов